Spravodajstvo
Zmena v triede 250GP
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
REVOLÚCIA – pneumatika ktorá mení históriu a ušetrí ti peniaze ale aj prírodu!
-
Testy a recenziePred 1 týždeň
Test Honda Hornet 500: malý sršeň opäť s dvojvalcom
-
SpravodajstvoPred 3 dni
Pneumatika s adaptívnym dezénom. Daj zbohom svojej starej gume!
-
Turistické článkyPred 6 dní
Rakúsko s Motobulharom: Zelená perla blízko Bratislavy – Grüner See
-
SpravodajstvoPred 1 týždeň
MV Agusta Enduro Veloce 2024 – Superšport do terénu
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Moto Guzzi Stelvio – cestovné enduro z Talianska
-
PodujatiaPred 5 dní
Vyskúšaj novinky na Kawasaki Good Times Tour 2024
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Aprilia RS 457: chce byť najlepšia v triede!
Pepi
28. júna 2008 at 13:18
O zmene dvojtaktnych stvrtlitrov na stvortaktnu kubaturu sa hovorilo uz dlhsie. Osobne som vsak cakal, ze to bude kubatura mensia, napr. 400cc 4T. Toto tu je dajake divne podla mna, ked hlavna trieda ma 800cc. 😕
Yetti
29. júna 2008 at 6:29
Tiež si myslím, že to je dosť pritiahnuté za vlasy. Mohla to byť kubatúra do 400 alebo 500 ccm, ale takto… veď aj v Superšportoch majú 600 ccm.
kxbibo
29. júna 2008 at 14:20
Kubatúru nie je problém zmeniť z roka na rok. v MX sa diali podobné veci a aj budú diať.
malymirec
29. júna 2008 at 21:17
Chcu zvysit sledovanost… urobia pravy opak. Stanu sa nudnymi a lahko predvidatelnymi, ako formula