Spravodajstvo
Zmena v triede 250GP
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca
-
NezaradenéPred 4 týždne
TEST Kawasaki Z900 a Z900 SE (2024): Ktorý naháč je pre vás lepší?
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025
-
PodcastPred 3 týždne
Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete
-
PodujatiaPred 2 týždne
TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!
-
Testy a recenziePred 7 dní
Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet
Pepi
28. júna 2008 at 13:18
O zmene dvojtaktnych stvrtlitrov na stvortaktnu kubaturu sa hovorilo uz dlhsie. Osobne som vsak cakal, ze to bude kubatura mensia, napr. 400cc 4T. Toto tu je dajake divne podla mna, ked hlavna trieda ma 800cc. 😕
Yetti
29. júna 2008 at 6:29
Tiež si myslím, že to je dosť pritiahnuté za vlasy. Mohla to byť kubatúra do 400 alebo 500 ccm, ale takto… veď aj v Superšportoch majú 600 ccm.
kxbibo
29. júna 2008 at 14:20
Kubatúru nie je problém zmeniť z roka na rok. v MX sa diali podobné veci a aj budú diať.
malymirec
29. júna 2008 at 21:17
Chcu zvysit sledovanost… urobia pravy opak. Stanu sa nudnymi a lahko predvidatelnymi, ako formula