– Aj v pneumatikách pre
skútre teraz Dunlop využíva inovatívny behúň iGT pneumatík RoadSmart III pre
športovo turistické motocykle
– Uvedenie novej
technológie: vyrovnanie bočnej sily odklonu Camber Thrust Tuning (CTT) v záujme
plynulého a jednoduchého zatáčania
– Po prvýkrát v zadných
pneumatikách pre skútre: technológia súvislého bezšvového pásu JLB (Jointless
tread belt)
-Yamaha si vybrala
RoadSmart III SC pre Tmax 530 DX modelového roku 2017
Bratislava, 24. januára 2017 – Značka Dunlop
oznamuje, že sa na základe úspechov najnovších pneumatík Dunlop Roadsmart III v
nezávislých testoch rozhodla rozšíriť vysoko hodnotený rad aj o nový variant
skonštruovaný špeciálne pre rastúci trh prémiových športovo turistických
skútrov.
Nové pneumatiky Dunlop
Roadsmart III SC boli navrhnuté tak, aby si zachovávali vysokú výkonnosť a
odolnosť vo všetkých ročných obdobiach. V celkovom výrobnom portfóliu značky
Dunlop sú umiestnené vyššie než dobre zavedené pneumatiky ScootSmart.
Najvyšší segment trhu skútrov si obľúbili jazdci, ktorí potrebujú motocykel na
pohodlné dochádzanie v meste, ale pritom takisto chcú, aby svojim športovým a
energickým charakterom pripomínal skôr športovo turistické motorky. Tak
protichodné a náročné požiadavky postavili pred konštruktérov pneumatík značky
Dunlop zaujímavú úloha: aby ich mohli všetky naplniť, vsadili na kombináciu
osvedčenej a novej technológie.
Roadsmart III SC využíva rovnaký unikátny behúň s prepojenými dezénovými
drážkami (Interconnecting Groove Tread – IGT) ako Roadsmart III. Vďaka tomu
optimálne odvádza vodu a rovnomerne sa opotrebováva. Ďalšou technológiou, ktorú
novinka zdedila po športovo turistických sport touring pneumatikách, je konštrukcia
využívajúca súvislý bezšvový pás (Jointless Belt – JLB). V segmente pneumatík
pre skútre je technológia JLB, ktorá udržuje stabilnú dotykovú stopu a znižuje
deformáciu a nadmerné zahrievanie, v tomto prípade použitá vôbec prvýkrát.
Úplne nová technológia: vyrovnanie bočnej sily odklonu
Camber Thrust Tuning (CTT)
Roadsmart III SC obsahuje aj
úplne novú technológiu Dunlop – Camber ThrustTuning, vďaka ktorej nové pneumatiky plynule a ľahko zatáčajú.
Keď sa motocykel nakláňa v
zákrute, rozdiel odklonu pneumatík na už natočenom prednom kolese a na stále
rovno idúcom zadnom kolese sa môže negatívne prejaviť na riadení a ovládaní
motorky. Pri športových motorkách to síce môže byť žiadúce, pretože to pri
veľmi vysokých rýchlostiach dáva lepší pocit kontroly nad motorkou a dôležitú
spätnú väzbu, ale vo variante pre skútre Dunlop radšej zaviedol technológiu
CTT, vďaka ktorej možno motorku ovládať pohodlnejšie a menšou silou. Spočíva v
úprave tvaru bočníc pneumatík, ktorá uľahčuje zatáčanie. Úprava je ideálna pre
prevádzku v mestách a ocenia ju jazdci, ktorí pri riadení požadujú pružnú a
rýchlu odozvu stroja.
Pneumatiky Roadsmart III si
už odniesli vysoko pozitívne hodnotenie z nezávislých testov. Časopis Motorrad
* ich opísal ako „veľmi dobre vyvážené všestranné pneumatiky, s ktorými je
radosť jazdiť na vedľajších cestách“ a konštatoval, že „pneumatiky
Dunlop jazdcom dodávajú sebadôveru na mokrých cestách“.
Európsky produktový manažér
značky Dunlop Dmitri Talboom je presvedčený o tom, že po rozšírení radu o
pneumatiky pre prémiové skútre ho jazdci budú v tomto segmente považovať za
jednotku na trhu: „Veríme, že vďaka
spojeniu osvedčených technológií ako je behúň IGT, súvislý bezšvový pás JLB a
najnovšie technológie Camber Thrust Tuning, máme v rukách optimálny výrobok pre
užívateľov silnejších a športovejších skútrov výrobcov ako sú BMW, Kymco,
Suzuki, SYM a Yamaha. Dunlop Roadsmart III SC už takisto pre svoje stroje
schválili poprední výrobcovia prémiových skútrov. Yamaha si pneumatiky
Roadsmart III SC zvolila pre Tmax 530 DX modelového roku 2017.“
The Roadsmart III je na trhu
v dvoch rozmeroch na prednej (120 / 70R14 a 120 / 70R15) a dvoch rozmeroch na
zadné koleso (160 / 60R14 a 160 / 60R15) a je tak vhodná pre veľmi širokú škálu
skútrov.
No ako to tak citam, tak na PCX-ko rozmer nerobia… co je skoda, lebo chcem vymenit pneu na PCX-ku, tie originalne nie su vhodne ani na parkovanie a nie to este na jazdenie… nedrzia, smykaju a na vode sa chovaju ako na lade 👎 👎 👎
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
AIR
24. januára 2017 at 14:09
No ako to tak citam, tak na PCX-ko rozmer nerobia… co je skoda, lebo chcem vymenit pneu na PCX-ku, tie originalne nie su vhodne ani na parkovanie a nie to este na jazdenie… nedrzia, smykaju a na vode sa chovaju ako na lade 👎 👎 👎