Odpoveď na: 40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme › Odpoveď na: 40+ – tu sme
Papi, dík, konečne som v obraze. Tereňáky boli v mladosti moja srdcovka až dokiaľ som neurobil salto vpred , av šak ja som dopadol ďalej ako mašina, na chvíľu som nevedel kde je sever, ale potom som to rozbehal. Len chrbát bo modrý asi mesiac 😁
Retro, ja s tou mašinou laborujem odkedy ju mám- druhý rok. Vymenil som tesnenia na sytičoch a O- kružky pod nátrubkami podtlakov. Pôvodne mala mašina studené sviečky desiny, ale stále ich zahadzovalo. Hladiny boli na asi 12 mm, teraz je to na 16mm, (doporučené je 14,7+- 1 mm) Osvedčili sa až teplejšie sviečky osmičky- tiež sú uvedené v manuáloch.
Doteraz bol problém ten, že po rovine v malej rychlosti to išlo čisto len pri miernom pridaní, ináč to začalo rapotať. Tak som len pridával a uberal heftom, aby som udržal konštantnú 50 km/h. Avšak pri vyšších rýchlostiach, alebo akcelerácii to išlo ako raketa. Pri poslednom nastavení boli sviečky ešte trocha začmudené, hoci konce izolátorov už boli vypálené. Bol názor, že sa preplavujú plavákové komory, ale keď som mal karbesy vybraté a otočil ich hore dnom, tak som hadičky neprefúkol- ihly zatvárajú.
A teraz- babo raď. 😁




BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou
