Odpoveď na: 40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme › Odpoveď na: 40+ – tu sme
Tú navrchu moju tiriadu som napisal uz okolo osmej vecer, ale som ju neodoslal vdaka tomu ze strazim mamininu dusu ked sa rozhodne ze ona jej telo opusti… neradostna vec, ale je to podla mna prirodzeny koniec nitky zivota… To nebolo ospravedlnenie, iba vysvetlenie…
A to ze ma pokladnicka v nemenovanom obrovskom obchode sekirovala ze si mam klast veci na pas uuuuplne na kraj a nie trosku dopredu aby sa mi tam zmestilo viacej veci kym predchadzajuci „pacient“ odide, ma viac rozosmialo ako iritovalo.. bral som to s humorom, a zasalutovall som jej ze „jasne šéfe“ prepacte!! zamnou nikto nebol, takze mi nik pohlavok nedal…
Uplne nova situacia, uplne nove vztahy,.. vsetko sa to pomaly vycibrii.. ze kto je kto je kto, a myslim si ze vsetko zlo je aj na nieco dobree.. Howgh…



Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie

TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení

BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk
