Odpoveď na: Moja nehoda na CBR600F z oktobra 2003
Domov › Diskusné Fóra › Nehody › Moja nehoda na CBR600F z oktobra 2003 › Odpoveď na: Moja nehoda na CBR600F z oktobra 2003
Tiez som presiel podobnymi peripetiami ako admin, minuly rok v oktobri som mal vaznu nehodu na Honde CBR 600 F na vjazde do Martina pri objekte Turčan.
Vo vedľajšom jazdnom pruhu išiel Fiat Ducato približne rovnakou rýchlosťou ako ja a keď som dosahoval zhruba jeho úroveň strhol to do môjho pruhu a začal ma tlačiť na kraj cesty. To sa veľkej dodávke hravo podarilo a tak som nabral smer obrubník, motorku zastavila lampa a ja som štýlom á la superman plachtil ponad chodník..
Tu moje spomienky vzhľadom na krátku amnéziu končia, no reprodukovane popíšem čo sa udialo ďalej. Chlapík z Ducata (jediné za čo som mu vďačný) zatavil okoloidúci autobus, kde bol našťastie doktor, ktorý mi vytiahol zapadnutý jazyk a dával na mňa pozor do príchodu sanitky.
Tu prichádza prvá kuriozita: napriek stavu, v ktorom som bol, do sanitky vošiel policajt, a musel som fúkať (spomínam si na to len matne), čo sa mi podarilo asi až na 5 raz, aj to horko ťažko, bol som totiž komplet ochrnutý.. V nemocnici ma pár civilkárov mierne necitlivo prehodilo zo sanitky na vozík, od bolesti som znova stratil vedomie a prebral som sa až pri rontgene..
Inak musím povedať, že chvíle v nemocnici neboli až také hrozné aj vďaka sestričkám na úrazovke (Margaretka ciao;) .
Polícia dala plnú vinu vodičovi Ducata, /samozrejmosť/ no ten mi ešte mesiac po tom odkazoval, aký je nasratý že dostal pokutu 2000 korún, aj keď v tom bol nevinne..
To že moja škoda ďaleko prevýšila 150.000 korún (mašina do odpisu, notebook – ten som mal na chrbte v rupsaku a vďaka nemu teraz chodím – do odpisu, oblečenie detto..) ho absolútne netrápilo..
S poisťovňou to bola tiež riadna tortúra, trvalo to pol roka, kým som sa dopracoval k peniazom , a to som tam musel telefonovať skoro každý týždeň a urgovať..
To len tak v skratke, želám všetkým nech najazdia tisíce kilometrov bez nehody a nech ich takéto príhody obchádzajú.
Chloro


TEST: TRIUMPH STREET TRIPLE R VS. YAMAHA MT-09

Ducati XDiavel V4 2025: Evolúcia športového cruisera

Aprilia RS 457: Skutočný zážitok z jazdy

Yamaha Ténéré 700 Extreme 2024: Ultimátna Off-roadová zbraň

TEST BMW M1000XR vs S1000XR: cestovateľ s okruhovým bratom

POZVÁNKA na 15. výročie Customs of Slovakia 2025

Motocyklový intercom SCS – ktorý si vybrať a ako ho namontovať?

Triumph Speed Triple 1200 RS 2025

Harley-Davidson – novinky 2025

TEST Ducati Diavel V4 vs Triumph Rocket 3 Storm R: Súboj titánov

Motocyklový intercom SCS – ktorý si vybrať a ako ho namontovať?

TEST Honda CB650R s e-clutch: veľký pomocník bez obmedzovania

TEST Ducati Diavel V4 vs Triumph Rocket 3 Storm R: Súboj titánov

Triumph Speed Triple 1200 RS 2025

Harley-Davidson – novinky 2025

Ducati XDiavel V4 2025: Evolúcia športového cruisera

POZVÁNKA na 15. výročie Customs of Slovakia 2025

TEST BMW M1000XR vs S1000XR: cestovateľ s okruhovým bratom

Yamaha Ténéré 700 Extreme 2024: Ultimátna Off-roadová zbraň
