Aprilia rx 70 dusenie-neprevidelný chod
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Aprilia rx 70 dusenie-neprevidelný chod
- This topic has 35 odpovedí, 7 hlasov, and was last updated pred 8 years, 7 months by Mlhos.
-
AutorPríspevky
-
4. mája 2016 o 8:59 #97613krampusÚčastník (Participant)
Ten karburátor je OK, kúp si sadu ihiel, osaď karburátor 90-92 tryskou (pribl. stred natryskovania), nastav výšku hladiny a skúšaj, lebo nie je ihla ako ihla. 😉 🙂
4. mája 2016 o 9:01 #97615MindoPindoÚčastník (Participant)No ihlu som skúšal polohy rôzne , no apsolutne bez zmeny
4. mája 2016 o 9:03 #97617krampusÚčastník (Participant)A ešte otázka: Píšeš, že motor „dusí“, to isto????, nie náhodou motor vynecháva? lebo to je sakra rozdiel!
4. mája 2016 o 9:08 #97619krampusÚčastník (Participant)Ale skúšal si jednu a tú istú!!!!!! V sade je 10 slovom desať ihiel rôznych priemerov a kužeľov
4. mája 2016 o 9:13 #97621krampusÚčastník (Participant)A ďašia podmienka skúšania: čistý vzduchový filter, ak je penový tak aj ošetrený filtrovým olejom, žiadne mamičkyne pančuchy alebo bez filtra, to nech ťa ani nenapadne!
4. mája 2016 o 9:50 #97623przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)Aj tak to nechápem, na päťke to vraj ide v pohode a na šestke už nie? Veď medzi oboma prevodmi je minimálny rozdiel.
Podobný problém som riešil po tuningu na číne, už nás išiel šľak trafiť, funkčným riešením nakoniec bola výmena všetkých benzinových hadičiek, kohútiku na nádrži aj palivového filtra na väčší priemer. Predtým ale to koktalo už aj na štvorke, spomalili sme, plavák sa naplnil a kúsok to zase šlo na maximum, kým nevznikol v plaváku nový deficit.
Teda prejav presne, ako popisuje MindoPindo…
Ono to už hladina bola naštelovaná, že to „až pretekalo“ – pri vypnutom motore – ale zas nedotekalo pri maximálnom výkone.
Až neskôr po riadnej analýze sme našli zúžený priemer vo vrchnej trubke starého palivového kohútika na cca fí 1celá-nula-nič milimetrov, bol tam usadený nejaký cholesterol svetlej okrovej farby z tých sračkových benddzinov.Ja netvrdím, že u Aprilke je podobný problém, ale poslednú dobu sa to objavuje (hlavne po prezimovaní) stále častejšie – a tu už žiadne štelovanie karbecu ani rozštelovanie nepomôže.
😈 A vôbec, načo šestka, však toto ide 110 aj na päťke, nestačí?
4. mája 2016 o 10:10 #97625krampusÚčastník (Participant)papi – toto čo píšeš berem, ale fešák menil 50-tkový na 70-tkový kit a tam už ten karbes v pôvodnom nastavení nemusí fungovať na 100 péro-
príklad z piopraxe: jeden a ten istý karbes( PBHG19) bez akýchkoľvek zásahov na jednom valci ide jak „delo“ a na druhom robí „cirkus“, dáš ´hrubšiu´ihlu a už je OK.
Tie DellOrtá sú dobré karbesy, len to trvá kým mu vychytáš muchy.4. mája 2016 o 10:30 #97627przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)Šak ja viem, na Guzzine mám dve dellorta, a oba valce idú, jak delo.
Muchy len na lampe… 😁Ak konus na ihle končí tenulinkou špicou, na maxime to už moc neovplyvňuje zmes, je najbohatšia, akú može ihla „poskytnúť“ – tú by som skúsil. A so vzduchovým filtrom sa dá hrať do aleluja – lenže na päťke je dobrý a na šestke už nie?
Stále čakám na odpoveď, čo to robí pri dlhšej jazde na vytočenej päťke, to veľa napovie pri takomto nie moc šťastnom diaľkovom stanovovaní diagnózy… Kua, šak takto na diaľku liečia len ľudoví liečitelia, kerých koňkrétna choroba ani moc nezaujíma… 😁
4. mája 2016 o 10:38 #97629bacaonoÚčastník (Participant)Ná šak si daj voláké audiotexové číslo a potom ani ta téš závady nebudú zaujímať……len čo najdlchšá diskusia o ních. 😈 😁
4. mája 2016 o 11:01 #97631krampusÚčastník (Participant)… zavolaj, šidzem,šidzem, šidzem a ja pridzem,pridzem,pridzem 😁
4. mája 2016 o 14:09 #97633MindoPindoÚčastník (Participant)Na 5tke mi to nerobí 🙁 iba na 6stke, dal som na vaše rady pozrieť palivový kohútik no ten je úplne čisty, skoro ako nový, rozobral som ho vyčistil som ho prefúkol kompresorom a zmena bohužial žiadna, išiel som to práve otestovať a nič, a inak par krát sami stalo že mi strelilo do výfuku ale to asi iba 2/3 krát zatiaľ nie je to nejaké pravideľné, skúsim vám trošku viac priblížiť ten problém, 1/2/3/4/5 pekný chod ako na tom videu čo postol papi no 6stke ide, vybehne trošku do otáčok a potom mi ju ako keby zadusí alebo resp ako keby nešla, ako keby sa zastavil chod motora proste nejde pridám ešte viac a to dusenie sa zosilý (podľa zvuku ) trvá to cca 3/4 sekundy a potom znovu vyletí do krásneho chodu bez akého koľkvek problému tak jej znovu vytnem plný ide pekne a znovu to isté, úplne jasná predstava ako ked ideš s vypnutým motorom na 1dnotke napríklad dole kopcom a pridáš tak to má taký istý zvuk
4. mája 2016 o 21:15 #97635krampusÚčastník (Participant)Skús sa opýtať aj na iných servroch, možno tam ti lepšie poradia.
5. mája 2016 o 2:46 #97637apaÚčastník (Participant)Možno je to hlúposť ale výfuk máš čistý? Karbon dokáže všeličo, aj zúžiť priemer na milimeter. Ale to by asi nešla ani na iných rýchlostiach.
5. mája 2016 o 13:44 #97639MindoPindoÚčastník (Participant)https://www.youtube.com/watch?v=uwircvZ459w&feature=youtu.be
tu je video ktoré som natočil dnes, išiel som samozrejme iba na jednotke a na šestke mi to robí ešte intenzívnejšie :/ napadá vás niečo ?
5. mája 2016 o 21:30 #97640krampusÚčastník (Participant)@bača – trafil si 🙂
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.