Connect with us

Ktm sx 125 2003 problem s guferom vyvo. kolieska

Domov Diskusné Fóra Motoporadňa Ktm sx 125 2003 problem s guferom vyvo. kolieska

Zobrazujú sa 4 príspevky - 1 až 4 (z celkového počtu 4)
  • Autor
    Príspevky
  • #98625
    peter
    Účastník (Participant)

    Chcel by som vas poprosit o radu tieklo mi gufero vyvodoveho koleska , kupl som nove vymenl som ho a gufero zasa preteka 
    za rady dakujem .

    #98631
    przwjhrjaujzepieztjte
    Účastník (Participant)

    😎  Nikto nič?

    Tak zožeň servisný manuál a hotovo. 😉 

    Profesionáli ma zabijú, ale ako domáci kutil by som to nezdával, aj keď nepoznám presne konštrukčné riešenie tejto KTM.

    Väčšinou teda gufero nedosadá priamo na osku, ale na dištančný valček medzi ložiskom a vývodovým kolieskom.

    Ten dištančný valček už môže mať pri tak starej motorke vydratú rýhu od gufera, že ani nové gufero netesní, potom ten valček treba vymeniť.

    Ak ten valček nie je vydretý, ale vývodové koliesko je na tisíchrane istené nie maticou, ale segerovou poistkou, tá  už nepritláča reťazové koliesko dostatočne k dištančnému valčeku a prevodovka slzí nie pri gufere, ale medzi dištančným valčekom a oskou prevodovky.

    To znamená, že guferá môžeš meniť aj stokrát, slziť to bude furt.
    Amatérsky môže pomôcť zhodiť reťazové koliesko, vytiahnúť dištančný vakček z gufera, očistiť osku aj valček a znova nasadiť valček tak, že najprv jeho vnútrajšok a dosadacie boky namažeš jemným filmom silikónu na utesnenie blokov alebo slabším lepidlom na závity.

     😈  Alebo:

    U starých vrážd s poslednými hodinami pred smrťou sa treba zmieriť s tým, že máš Scottoiler zadarmo a basta… 😈

    #98633
    peter
    Účastník (Participant)

    Ten dištančné krúžok je noví aj guma v nutri medzi ložisko a krúžkom je nová ale tečie medzi dištančnym krúžkom a gufero a všetko je nové.

    #98634
    przwjhrjaujzepieztjte
    Účastník (Participant)

    To si nejak zabudol napísať, že všetko tam máš nové… 😈 

    Možno to máš trebárs osadené obrátene, alebo ti uletela pružinka britu, alebo čojaviem…
    Ťažko takto naslepo, mne po výmene ešte žiadne gufero neslzilo a prevodovka predsa nie je motor Formuly 1…
     
    Istota je pozrieť v katalógu náhr. dielov a objednať originál.
    Alebo kúpiť dvojbritové, najlepšie odolné vysokým teplotám, tie sú väčšinou hnedé (floórkaučukové) a drahšie.

Zobrazujú sa 4 príspevky - 1 až 4 (z celkového počtu 4)
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Advertisement

Partneri