Ktm sx 125 2003 problem s guferom vyvo. kolieska
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Ktm sx 125 2003 problem s guferom vyvo. kolieska
- This topic has 3 odpovede, 2 hlasy, and was last updated pred 4 years, 10 months by przwjhrjaujzepieztjte.
-
AutorPríspevky
-
23. februára 2020 o 9:28 #98625peterÚčastník (Participant)
Chcel by som vas poprosit o radu tieklo mi gufero vyvodoveho koleska , kupl som nove vymenl som ho a gufero zasa preteka
za rady dakujem .23. februára 2020 o 14:23 #98631przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😎 Nikto nič?
Tak zožeň servisný manuál a hotovo. 😉
Profesionáli ma zabijú, ale ako domáci kutil by som to nezdával, aj keď nepoznám presne konštrukčné riešenie tejto KTM.
Väčšinou teda gufero nedosadá priamo na osku, ale na dištančný valček medzi ložiskom a vývodovým kolieskom.
Ten dištančný valček už môže mať pri tak starej motorke vydratú rýhu od gufera, že ani nové gufero netesní, potom ten valček treba vymeniť.
Ak ten valček nie je vydretý, ale vývodové koliesko je na tisíchrane istené nie maticou, ale segerovou poistkou, tá už nepritláča reťazové koliesko dostatočne k dištančnému valčeku a prevodovka slzí nie pri gufere, ale medzi dištančným valčekom a oskou prevodovky.
To znamená, že guferá môžeš meniť aj stokrát, slziť to bude furt.
Amatérsky môže pomôcť zhodiť reťazové koliesko, vytiahnúť dištančný vakček z gufera, očistiť osku aj valček a znova nasadiť valček tak, že najprv jeho vnútrajšok a dosadacie boky namažeš jemným filmom silikónu na utesnenie blokov alebo slabším lepidlom na závity.😈 Alebo:
U starých vrážd s poslednými hodinami pred smrťou sa treba zmieriť s tým, že máš Scottoiler zadarmo a basta… 😈
23. februára 2020 o 21:05 #98633peterÚčastník (Participant)Ten dištančné krúžok je noví aj guma v nutri medzi ložisko a krúžkom je nová ale tečie medzi dištančnym krúžkom a gufero a všetko je nové.
23. februára 2020 o 22:31 #98634przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)To si nejak zabudol napísať, že všetko tam máš nové… 😈
Možno to máš trebárs osadené obrátene, alebo ti uletela pružinka britu, alebo čojaviem…
Ťažko takto naslepo, mne po výmene ešte žiadne gufero neslzilo a prevodovka predsa nie je motor Formuly 1…
Istota je pozrieť v katalógu náhr. dielov a objednať originál.
Alebo kúpiť dvojbritové, najlepšie odolné vysokým teplotám, tie sú väčšinou hnedé (floórkaučukové) a drahšie. -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.