😎 Nikto nič?
Tak zožeň servisný manuál a hotovo. 😉
Profesionáli ma zabijú, ale ako domáci kutil by som to nezdával, aj keď nepoznám presne konštrukčné riešenie tejto KTM.
Väčšinou teda gufero nedosadá priamo na osku, ale na dištančný valček medzi ložiskom a vývodovým kolieskom.
Ten dištančný valček už môže mať pri tak starej motorke vydratú rýhu od gufera, že ani nové gufero netesní, potom ten valček treba vymeniť.
Ak ten valček nie je vydretý, ale vývodové koliesko je na tisíchrane istené nie maticou, ale segerovou poistkou, tá už nepritláča reťazové koliesko dostatočne k dištančnému valčeku a prevodovka slzí nie pri gufere, ale medzi dištančným valčekom a oskou prevodovky.
To znamená, že guferá môžeš meniť aj stokrát, slziť to bude furt.
Amatérsky môže pomôcť zhodiť reťazové koliesko, vytiahnúť dištančný vakček z gufera, očistiť osku aj valček a znova nasadiť valček tak, že najprv jeho vnútrajšok a dosadacie boky namažeš jemným filmom silikónu na utesnenie blokov alebo slabším lepidlom na závity.
😈 Alebo:
U starých vrážd s poslednými hodinami pred smrťou sa treba zmieriť s tým, že máš Scottoiler zadarmo a basta… 😈