Spravodajstvo
Malaguti MR250
-
Testy a recenziePred 1 týždeň
TEST Honda NX500 2024: sen na začiatok
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
KTM 1390 Super Adventure R 2025: vlajková loď značky
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Vychádza nový časopis Motoroute 6/2024
-
Testy a recenziePred 3 týždne
Kawasaki Ninja 1100SX 2025: prvé dojmy z okolia Barcelony
-
Testy a recenziePred 5 dní
TEST exkluzívne z Barcelony: Yamaha NMAX 125 2025
zahri
7. mája 2008 at 6:46
Hmotnost fajn zda sa.. cena kusok vyssia.. dizajn sa mi nepaci.. take to je ako lego co posklada male dieta.. ze snazi sa mame z toho radost ale nevyzera to uplne na jednotku
Gaaspi
10. mája 2008 at 14:14
No hurá! Dvojtakty sa vracajú mne jawákovi a zástancovi dvojtaktov sa to ľúbi 🙂 😉 len neviem-neviem keď chcú splniť euro-3 aby finálna verzia naozaj mala 50-koníkov! V endure sa 250ccm dvojtaktom zatial darí a tie sú dosť ostré a „zahri“-tiež nie sú lacnejšie ako toto! S týmto v meste motardistov nestratíš z dohladu! A ani superšporty v zákrutách na Babe tomu ver! 😁 Pred pár rokmi austrálska firma „orbital“ hlásala veľkú budúcnosť časovanému dvojtaktu so vstrekovaním, a mali funkčný prototyp auta s nízkou spotrebou a emisiami aj bez katalizátora, len už o nich nepočuť. Duch Trabanta a Wartburgov ešte stále straší DDR-óni sa vybrali pred 50-timi rokmi predsa správnym smerom! Len neskoro sa vynašlo časovanie sania-výfuku „power-valve“ a plnosintetický olej 😁 😀 MZ- Motorradwerke Zchopau by sa tiež malo vzchopiť a inšpirovať sa!!! vytiahnuť staré výkresy a navrhnúť 2-T motorku! 😉 🙂 so 4-taktmi už dieru do sveta nespravia! 😈 👋