Spravodajstvo
Malaguti MR250
-
Testy a recenziePred 4 týždne
TEST Suzuki V-Strom 800 SE – Vyvážený spoločník na cesty aj do terénu
-
MotoporadňaPred 4 týždne
Airbagová vesta: technika zachraňuje životy!
-
Testy a recenziePred 3 týždne
TEST BMW F800GS & F900GS 2024: Mini GS, maxi radosť
-
PodujatiaPred 1 týždeň
Pozvánka KAWASAKI na Motocykel 2025
-
PodujatiaPred 3 týždne
Prekvapivá prvá jazda: Morbidelli a Benda
-
PodujatiaPred 5 dní
Výstava Motocykel 2025: Sledujte naše exkluzívne video rozhovory!
-
PR článkyPred 2 týždne
Moto Guzzi V7 Sport: športová klasika ide do predaja
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST Aprilia SR GT 125 Replica: všestranný športovec
zahri
7. mája 2008 at 6:46
Hmotnost fajn zda sa.. cena kusok vyssia.. dizajn sa mi nepaci.. take to je ako lego co posklada male dieta.. ze snazi sa mame z toho radost ale nevyzera to uplne na jednotku
Gaaspi
10. mája 2008 at 14:14
No hurá! Dvojtakty sa vracajú mne jawákovi a zástancovi dvojtaktov sa to ľúbi 🙂 😉 len neviem-neviem keď chcú splniť euro-3 aby finálna verzia naozaj mala 50-koníkov! V endure sa 250ccm dvojtaktom zatial darí a tie sú dosť ostré a „zahri“-tiež nie sú lacnejšie ako toto! S týmto v meste motardistov nestratíš z dohladu! A ani superšporty v zákrutách na Babe tomu ver! 😁 Pred pár rokmi austrálska firma „orbital“ hlásala veľkú budúcnosť časovanému dvojtaktu so vstrekovaním, a mali funkčný prototyp auta s nízkou spotrebou a emisiami aj bez katalizátora, len už o nich nepočuť. Duch Trabanta a Wartburgov ešte stále straší DDR-óni sa vybrali pred 50-timi rokmi predsa správnym smerom! Len neskoro sa vynašlo časovanie sania-výfuku „power-valve“ a plnosintetický olej 😁 😀 MZ- Motorradwerke Zchopau by sa tiež malo vzchopiť a inšpirovať sa!!! vytiahnuť staré výkresy a navrhnúť 2-T motorku! 😉 🙂 so 4-taktmi už dieru do sveta nespravia! 😈 👋