Spravodajstvo
Malaguti MR250
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Pneumatika s adaptívnym dezénom. Daj zbohom svojej starej gume!
-
Testy a recenziePred 3 týždne
Test Honda Hornet 500: malý sršeň opäť s dvojvalcom
-
Turistické článkyPred 3 týždne
Rakúsko s Motobulharom: Zelená perla blízko Bratislavy – Grüner See
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
MV Agusta Enduro Veloce 2024 – Superšport do terénu
-
PodujatiaPred 3 týždne
Vyskúšaj novinky na Kawasaki Good Times Tour 2024
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Moto Guzzi Stelvio – cestovné enduro z Talianska
-
PR článkyPred 3 týždne
Strážny anjel pre tvoju motorku: dáva pozor aj na jazdca pri páde!
-
SpravodajstvoPred 1 týždeň
Nový svetový rekord : Talian dal na 45 ročnej 50cc Vespe 1233,07 km za 24 hodín.
zahri
7. mája 2008 at 6:46
Hmotnost fajn zda sa.. cena kusok vyssia.. dizajn sa mi nepaci.. take to je ako lego co posklada male dieta.. ze snazi sa mame z toho radost ale nevyzera to uplne na jednotku
Gaaspi
10. mája 2008 at 14:14
No hurá! Dvojtakty sa vracajú mne jawákovi a zástancovi dvojtaktov sa to ľúbi 🙂 😉 len neviem-neviem keď chcú splniť euro-3 aby finálna verzia naozaj mala 50-koníkov! V endure sa 250ccm dvojtaktom zatial darí a tie sú dosť ostré a „zahri“-tiež nie sú lacnejšie ako toto! S týmto v meste motardistov nestratíš z dohladu! A ani superšporty v zákrutách na Babe tomu ver! 😁 Pred pár rokmi austrálska firma „orbital“ hlásala veľkú budúcnosť časovanému dvojtaktu so vstrekovaním, a mali funkčný prototyp auta s nízkou spotrebou a emisiami aj bez katalizátora, len už o nich nepočuť. Duch Trabanta a Wartburgov ešte stále straší DDR-óni sa vybrali pred 50-timi rokmi predsa správnym smerom! Len neskoro sa vynašlo časovanie sania-výfuku „power-valve“ a plnosintetický olej 😁 😀 MZ- Motorradwerke Zchopau by sa tiež malo vzchopiť a inšpirovať sa!!! vytiahnuť staré výkresy a navrhnúť 2-T motorku! 😉 🙂 so 4-taktmi už dieru do sveta nespravia! 😈 👋