Connect with us

Spravodajstvo

Project M85

Publikovaný

on

Dustin Griffith a Grady Barfoot sa postavili pred úlohu postaviť ultraľahký freerajdový motocykel, ktorý by mal vyplniť priestor medzi zjazdovým horským bicyklom a off-roadovým motocyklom. A tak vznikol Project M85. Chalani z projektu M85 sa snažia vytvoriť bike, ktorý vďaka veľmi nízkej váhe (oproti motocyklu) a veľkej sile (oproti horskému bicyklu) otvorí nový segment na motocyklovom trhu.

Špecifikácie M85
Váha: 57,6 kg (bez paliva)
Sila: (zhruba) 19 koní
Dráha pruženia vpredu: 203 mm
Dráha pruženia vzadu: 254 mm
Uhol hlavy riadenia: 66°
Rázvor: 1308,1 mm
Svetlá výška: 431,8 mm (bez zaťaženia)
Výška sedla: 927,1 mm
Objem nádrže: 5,3 l
Motor: Kawasaki KX85 (2006)

Project M85 web [linka]

Project M85

Project M85

7 komentárov

7 Comments

  1. kxbibo

    6. mája 2008 at 5:02

    Zaujímavé ani ryba ani rak.

  2. MartineR

    6. mája 2008 at 11:36

    kxbibo no s akym ucinnym zadnym blatnikom 🙂
    sliver fotky si robil ty, alebo su skopirovane ?

  3. sliver

    6. mája 2008 at 14:21

    MartineR fotky su uspesne skopirovane

  4. AMIS

    7. mája 2008 at 22:34

    Ďalšia vec sktorou nebudeš môcť ísť tam kam je určená 😠

  5. motokolo

    8. mája 2008 at 17:40

    Mne by sa takô zišlo lebo nemám garage a toto vypadá skladô ale kelo to koštuje? 🙄

  6. sliver

    8. mája 2008 at 18:01

    motokolo este nic, zatial je to iba prototyp

  7. Gaaspi

    10. mája 2008 at 14:25

    Pre váhu chodím do lesa a poľa radšej s pionierom ako na 350-tke má neporovnatelne nižší výkon ale lahšie sa stým manipuluje a lahšie sa to z blata ťahá 😉 😁 toto-tu je ešte lahšie a výkonnejšie! Ja som tiež uvažoval už o namontovaní motora z babety do horského bicikla 😈 👋 neviem ale jak dlho by to držalo po kope celé! 😁 😁 😁

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Najčítanejšie

Partneri