Ceny, aké ešte v histórii SR neboli ponúka Suzuki v tomto období. Napr. novinka ? extravagantný naháč B-King je teraz lacnejší o 49 000 Sk a stojí 350 000 Sk (11 617,87 ?), Takisto Hayabusa – extra rýchla športová turistika je v súčasnosti za 383 000 Sk (12 713,27 ?). Superšportový model GSX-R600 je v jesennej akcii za 310 000 Sk (10 290,11 ?), a tiež tohtoročná novinka GSX650F stojí 209 900 Sk (6 967,4 ?).
Pre vyznávačov triedy chopper je v ponuke model Intruder C1800R, ktorý i s pôvodnou cenou cenou bol bezkonkurenčný na trhu. Teraz stojí doslova neuveriteľných 374 900 Sk (12 444,40 ?), a za rovnakú cenu sa dá kúpiť i moderný cruiser Intruder M1800R.
Dokonca aj vysoko objemový a v Európe veľmi obľúbený a predávaný skúter Burgman AN 400 zmenil už tak vynikajúcu cenu na terajších 179 900 Sk (5 971,59 ?). Pre priaznivcov 125-tiek Suzuki zlacnela i tohtoročnú novinku Sixteen na cenu 99 900 Sk (3 316,07?).
Nezabudlo sa ani na priaznivcov ATV a TOP model 4×4 LT-A 750 KigQuad stojí 280 000 Sk (9 294,3 ?).
Ceny Suzuki neboli doposiaľ v histórii tejto značky počas pôsobenia v SR tak priaznivé ako dnes. Suzuki si vôbec v SR a nielen kvôli dobrým cenám motocyklov počína v posledných rokoch veľmi dobre. Svedčia o tom i oficiálne štatistiky, a napr. za obdobie 1-7/2008 Suzuki v SR oficiálne registrovala 458 motocyklov, čím v konkurencii japonských značiek obsadila druhé miesto a celkovo tretie. Kompletný sortiment nájdete dnes u siedmich autorizovaných predajcov v SR (Bratislava, Trnava, Matúškovo, Žilina, Prešov, Banská Bystrica, Vráble) .
Zľavy sú od 8 až do 12 %, platia len do vypredania zásob a vzťahujú sa na modely 2007 a 2008. Viac na [linka]
Suzuki bola vždy lacnejšia a to nová či jazdená , keby som už kúpil novú mašinu tak by som si ju nechal aspoň 10 rokov.Potom nech stojí koľko chce 🙂 Ináč ceny ojazdených a často zle udržiavaných motoriek u nás sú vysoké .Ceny kultových motoriek ako V-MAX ,Wild star, Intruder alebo GW budú vždy vysoké , s tých budú pekné veterány 🙂
Marek750 to, že sú ceny jazdených motoriek u nás vysoké vieme asi všetci, preto si ich väčšina vozí zo zahraničia a netýka sa to iba jazdeniek, aj nové sú v zahraničí lacnejšie, najmä v USA kde napr. nová CBR 1000 RR stojí niečo cez 11 tis US dolárov, keď si prirátam 10 perc. clo a 19 per. DPH a dovoz až pred barák aj tak sa to oplatía a najmä vo veľkom…
Tak ta HAYABUSHA je uplne na SK zadarmo, však tí imperialisti v NSR to predavaju za 10.990 EUR vcetne DPH a USA 12.000 USD 😁 😁 😁 a to ešte na tom zarobia !!!! Ale na SK predsa nebudeme kupovať lacné veci, keď nie sme až takí bohatí ako imperialisti 🤣
V USA je neporovnateľná kúpna sila. Celý svet od nich závisí, lebo sa tam toho najviac predá. Ale ich hypotekárna kríza zakýve s celosvetovou ekonomikou. Ktovie, čo to urobí z cenami alebo kurzom dolára. Čo platilo včera, nemusí platiť zajtra. Najlepšie kupovať len to, na čo práve mám a čo potrebujem. 🙄
B12 v podstate máš pravdu, tá krízy v USA je obrovská a dlhodobá…..pád mnohých bánk, AEG…krach realitného trhu…
v podstate ide o to povedať, že keď si už chcem kúpiť novú alebo jazdenú motorku, je jednoznačne lepšie aspoň podľa mňa si ju doniesť zo zahraničia, ako platiť miestnym nenažratým dílerom ich obrovskú pridanú hodnotu a paradoxne v štáte, ktorý sa priem. mzdami západu zďaleka nevyrovná….
myslím, že po nejakom čase sa zreálni u nás aj trh s nehnuteľnosťami, kde je tých deformácií ešte viac….
dusik bez urazky, len mas trocha medzery v ekonomickom vzdelani, miesat takto v jednej vete „nenazratym dealerom“ a „pridanu hodnotu“ v tom kontexte, ktory pouzivas je uplne scestne.
A este otazka, kolkych dealov poznas natolko dobre, ze vies aku maju marzu? A co rozumies pod pridana hodnota?
ogard pridaná hodnota – marža dílerov, ich zisk alebo mi chceš povedať, že nie sú nenažratí keď v napr. v USA je cena toho istého výrobku napr. motorky vyrobenej v Japonsku polovičná ako v SR? Mimochodom, nemusím poznať ani jedného dílera, stačí si porovnať ceny u nás a v zahraničí…..pripúšťam, že to súvisí aj s cenovou politikou výrobcu.
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
dusik
4. septembra 2008 at 20:12
Chudáci majitelia starších motocyklov, asi ich velmi nepotešili….
malymirec
4. septembra 2008 at 20:51
To mas pravdu, ked pozeram cenu noveho SVcka, moje uz asi sotva predam za dobru cenu 😕
Marek750
6. septembra 2008 at 20:52
Suzuki bola vždy lacnejšia a to nová či jazdená , keby som už kúpil novú mašinu tak by som si ju nechal aspoň 10 rokov.Potom nech stojí koľko chce 🙂 Ináč ceny ojazdených a často zle udržiavaných motoriek u nás sú vysoké .Ceny kultových motoriek ako V-MAX ,Wild star, Intruder alebo GW budú vždy vysoké , s tých budú pekné veterány 🙂
dusik
6. septembra 2008 at 21:20
Marek750 to, že sú ceny jazdených motoriek u nás vysoké vieme asi všetci, preto si ich väčšina vozí zo zahraničia a netýka sa to iba jazdeniek, aj nové sú v zahraničí lacnejšie, najmä v USA kde napr. nová CBR 1000 RR stojí niečo cez 11 tis US dolárov, keď si prirátam 10 perc. clo a 19 per. DPH a dovoz až pred barák aj tak sa to oplatía a najmä vo veľkom…
raptor
6. septembra 2008 at 21:40
V USA stoji Q7 polovicu toho co na Slovensku – a to sa tu prosim ta vyraba
malymirec.. ani nevies aku velku pravdu si napisal… cenova politka suzuki je nemilosrdna ku majitelom novych modelov
kenolg
15. septembra 2008 at 18:32
Tak ta HAYABUSHA je uplne na SK zadarmo, však tí imperialisti v NSR to predavaju za 10.990 EUR vcetne DPH a USA 12.000 USD 😁 😁 😁 a to ešte na tom zarobia !!!! Ale na SK predsa nebudeme kupovať lacné veci, keď nie sme až takí bohatí ako imperialisti 🤣
B12
16. septembra 2008 at 20:34
V USA je neporovnateľná kúpna sila. Celý svet od nich závisí, lebo sa tam toho najviac predá. Ale ich hypotekárna kríza zakýve s celosvetovou ekonomikou. Ktovie, čo to urobí z cenami alebo kurzom dolára. Čo platilo včera, nemusí platiť zajtra. Najlepšie kupovať len to, na čo práve mám a čo potrebujem. 🙄
dusik
16. septembra 2008 at 21:10
B12 v podstate máš pravdu, tá krízy v USA je obrovská a dlhodobá…..pád mnohých bánk, AEG…krach realitného trhu…
v podstate ide o to povedať, že keď si už chcem kúpiť novú alebo jazdenú motorku, je jednoznačne lepšie aspoň podľa mňa si ju doniesť zo zahraničia, ako platiť miestnym nenažratým dílerom ich obrovskú pridanú hodnotu a paradoxne v štáte, ktorý sa priem. mzdami západu zďaleka nevyrovná….
myslím, že po nejakom čase sa zreálni u nás aj trh s nehnuteľnosťami, kde je tých deformácií ešte viac….
dusik
16. septembra 2008 at 22:39
Opravujem AIG 🙂
ogard
16. septembra 2008 at 22:55
dusik bez urazky, len mas trocha medzery v ekonomickom vzdelani, miesat takto v jednej vete „nenazratym dealerom“ a „pridanu hodnotu“ v tom kontexte, ktory pouzivas je uplne scestne.
A este otazka, kolkych dealov poznas natolko dobre, ze vies aku maju marzu? A co rozumies pod pridana hodnota?
dusik
16. septembra 2008 at 23:05
ogard pridaná hodnota – marža dílerov, ich zisk alebo mi chceš povedať, že nie sú nenažratí keď v napr. v USA je cena toho istého výrobku napr. motorky vyrobenej v Japonsku polovičná ako v SR? Mimochodom, nemusím poznať ani jedného dílera, stačí si porovnať ceny u nás a v zahraničí…..pripúšťam, že to súvisí aj s cenovou politikou výrobcu.