Spravodajstvo
SUZUKI láme rekordy s cenami motocyklov
-
PodujatiaPred 2 mesiaceFOR MOTORBIKES 2026: Agrokomplex Nitra bude hostiť slovenskú verziu mimoriadne úspešnej pražskej výstavy motocyklov
-
Testy a recenziePred 3 mesiaceAprilia Tuono 457 – malý naháč s veľkým športovým duchom
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceMoto Morini Calibro 700 – cruiser s talianskym podpisom
-
SpravodajstvoPred 2 mesiaceKawasaki Z1100 a Z1100 SE (2026): keď sa „Sugomi“ prebudí
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceYamaha Tracer 9 GT+ Y-AMT 2025 – športový tourer novej generácie
-
SpravodajstvoPred 1 mesiacHonda CB1000F (2026): retro svaly, moderná technika
-
Testy a recenziePred 3 mesiaceCFMOTO 675NK vs. Triumph Trident 660: totálny prepadák, či problém pre konkurenciu?
-
SpravodajstvoPred 3 týždneKawasaki KLE500 (2026): Návrat legendy pre nové dobrodružstvá

dusik
4. septembra 2008 at 20:12
Chudáci majitelia starších motocyklov, asi ich velmi nepotešili….
malymirec
4. septembra 2008 at 20:51
To mas pravdu, ked pozeram cenu noveho SVcka, moje uz asi sotva predam za dobru cenu 😕
Marek750
6. septembra 2008 at 20:52
Suzuki bola vždy lacnejšia a to nová či jazdená , keby som už kúpil novú mašinu tak by som si ju nechal aspoň 10 rokov.Potom nech stojí koľko chce 🙂 Ináč ceny ojazdených a často zle udržiavaných motoriek u nás sú vysoké .Ceny kultových motoriek ako V-MAX ,Wild star, Intruder alebo GW budú vždy vysoké , s tých budú pekné veterány 🙂
dusik
6. septembra 2008 at 21:20
Marek750 to, že sú ceny jazdených motoriek u nás vysoké vieme asi všetci, preto si ich väčšina vozí zo zahraničia a netýka sa to iba jazdeniek, aj nové sú v zahraničí lacnejšie, najmä v USA kde napr. nová CBR 1000 RR stojí niečo cez 11 tis US dolárov, keď si prirátam 10 perc. clo a 19 per. DPH a dovoz až pred barák aj tak sa to oplatía a najmä vo veľkom…
raptor
6. septembra 2008 at 21:40
V USA stoji Q7 polovicu toho co na Slovensku – a to sa tu prosim ta vyraba
malymirec.. ani nevies aku velku pravdu si napisal… cenova politka suzuki je nemilosrdna ku majitelom novych modelov
kenolg
15. septembra 2008 at 18:32
Tak ta HAYABUSHA je uplne na SK zadarmo, však tí imperialisti v NSR to predavaju za 10.990 EUR vcetne DPH a USA 12.000 USD 😁 😁 😁 a to ešte na tom zarobia !!!! Ale na SK predsa nebudeme kupovať lacné veci, keď nie sme až takí bohatí ako imperialisti 🤣
B12
16. septembra 2008 at 20:34
V USA je neporovnateľná kúpna sila. Celý svet od nich závisí, lebo sa tam toho najviac predá. Ale ich hypotekárna kríza zakýve s celosvetovou ekonomikou. Ktovie, čo to urobí z cenami alebo kurzom dolára. Čo platilo včera, nemusí platiť zajtra. Najlepšie kupovať len to, na čo práve mám a čo potrebujem. 🙄
dusik
16. septembra 2008 at 21:10
B12 v podstate máš pravdu, tá krízy v USA je obrovská a dlhodobá…..pád mnohých bánk, AEG…krach realitného trhu…
v podstate ide o to povedať, že keď si už chcem kúpiť novú alebo jazdenú motorku, je jednoznačne lepšie aspoň podľa mňa si ju doniesť zo zahraničia, ako platiť miestnym nenažratým dílerom ich obrovskú pridanú hodnotu a paradoxne v štáte, ktorý sa priem. mzdami západu zďaleka nevyrovná….
myslím, že po nejakom čase sa zreálni u nás aj trh s nehnuteľnosťami, kde je tých deformácií ešte viac….
dusik
16. septembra 2008 at 22:39
Opravujem AIG 🙂
ogard
16. septembra 2008 at 22:55
dusik bez urazky, len mas trocha medzery v ekonomickom vzdelani, miesat takto v jednej vete „nenazratym dealerom“ a „pridanu hodnotu“ v tom kontexte, ktory pouzivas je uplne scestne.
A este otazka, kolkych dealov poznas natolko dobre, ze vies aku maju marzu? A co rozumies pod pridana hodnota?
dusik
16. septembra 2008 at 23:05
ogard pridaná hodnota – marža dílerov, ich zisk alebo mi chceš povedať, že nie sú nenažratí keď v napr. v USA je cena toho istého výrobku napr. motorky vyrobenej v Japonsku polovičná ako v SR? Mimochodom, nemusím poznať ani jedného dílera, stačí si porovnať ceny u nás a v zahraničí…..pripúšťam, že to súvisí aj s cenovou politikou výrobcu.