Spravodajstvo
Beringer – štvorkotúčová brzda
-
Testy a recenziePred 3 týždne
Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč
-
Testy a recenziePred 4 týždne
TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule
-
SpravodajstvoPred 1 týždeň
Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie
-
Testy a recenziePred 1 týždeň
TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení
-
PodujatiaPred 5 dní
MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína
-
Testy a recenziePred 2 týždne
BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky
-
Testy a recenziePred 4 dni
Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca
-
Testy a recenziePred 2 dni
Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou
kxbibo
5. septembra 2008 at 13:29
Celkom pekné konštručkné riešenie, uvidíme ako sa ujme.
bacaono
5. septembra 2008 at 13:44
Nuz ale viem si to predstavit iba ak je aspon jeden z tych dvoch kotucov plavajuci a strmen tiez, alebo obidva kotuce plavajuce.
kxbibo
5. septembra 2008 at 16:55
bacaono to si myslím, je už konštrukčne dávno zvládnuté.Inak ja už som z tých plávajúci a pevných kotúčov trochu mimo. KTM, Husaberg ostré enduro má oba kotúče pevné, Husqvarna zadný plávajúci a predný pevný, Yamaha WR predný plávajúci a zadný pevný. A teraz čo je lepšie?
malymirec
5. septembra 2008 at 20:48
Velmi zaujimave riesenie.
Ale podla mna sa hromadne vyrabat nebude.
Bude to asi drahsie na vyrobu, co si lacne japonky nemozu dovolit – ako brzdu od buella
kxbibo
6. septembra 2008 at 6:06
malymirec hodnotíš niečo čo si ani nevyskúšal a ani tomu nedávaš šancu. Aj to chápem aj ja budem radšej používať dobrú overenú vec. Brzda od Buella je naozaj dobrá? Nie je chránená patentom? Derie ju niekto súťažne?
malymirec
9. septembra 2008 at 8:28
kxbibo nehovorim, ze to je zla vec. Len vravim, ze do hromadnej vyroby sa to asi tazko dostane.
Patentom? Neviem, videl som ju na viacerych exotickych masinach, aj sutaznych.