Spravodajstvo
Beringer – štvorkotúčová brzda
-
MotoporadňaPred 2 mesiace
TOP 5 vychytávok pre cestovateľov na motorke
-
Testy a recenziePred 1 mesiac
Triumph Tiger Sport 660. Test očami začiatočníka. Mňa!
-
Testy a recenziePred 3 mesiace
Test enduro Husqvarna Norden 901. Splní vysoké očakávania?
-
Testy a recenziePred 3 mesiace
Test Aprilia Tuareg 660. Prekvapenie roka v enduro triede?
-
Testy a recenziePred 4 týždne
Triumph Tiger 1200 GT Pro očami majiteľa BMW GS1250 Adventure. Čo by kúpil dnes?
-
Testy a recenziePred 2 mesiace
Test Kawasaki Versys 650 ako sprievodný motocykel na triatlone. Zvládol to?
-
Testy a recenziePred 2 mesiace
Test 2x Honda CB500X: nová vs stará. Aká je ako jazdená motorka po 100 000 km?
-
Testy a recenziePred 1 mesiac
Test Honda NT1100. Ideálny turista? Ako pre koho…
kxbibo
5. septembra 2008 at 13:29
Celkom pekné konštručkné riešenie, uvidíme ako sa ujme.
bacaono
5. septembra 2008 at 13:44
Nuz ale viem si to predstavit iba ak je aspon jeden z tych dvoch kotucov plavajuci a strmen tiez, alebo obidva kotuce plavajuce.
kxbibo
5. septembra 2008 at 16:55
bacaono to si myslím, je už konštrukčne dávno zvládnuté.Inak ja už som z tých plávajúci a pevných kotúčov trochu mimo. KTM, Husaberg ostré enduro má oba kotúče pevné, Husqvarna zadný plávajúci a predný pevný, Yamaha WR predný plávajúci a zadný pevný. A teraz čo je lepšie?
malymirec
5. septembra 2008 at 20:48
Velmi zaujimave riesenie.
Ale podla mna sa hromadne vyrabat nebude.
Bude to asi drahsie na vyrobu, co si lacne japonky nemozu dovolit – ako brzdu od buella
kxbibo
6. septembra 2008 at 6:06
malymirec hodnotíš niečo čo si ani nevyskúšal a ani tomu nedávaš šancu. Aj to chápem aj ja budem radšej používať dobrú overenú vec. Brzda od Buella je naozaj dobrá? Nie je chránená patentom? Derie ju niekto súťažne?
malymirec
9. septembra 2008 at 8:28
kxbibo nehovorim, ze to je zla vec. Len vravim, ze do hromadnej vyroby sa to asi tazko dostane.
Patentom? Neviem, videl som ju na viacerych exotickych masinach, aj sutaznych.