Spravodajstvo
Beringer – štvorkotúčová brzda
-
SpravodajstvoPred 1 týždeň
Triumph Rocket 2024: ešte silnejší, ešte lepší
-
Testy a recenziePred 3 týždne
Kladivo na Rebela: Kawasaki Eliminator 500
-
TechnikaPred 4 týždne
Ktorá značka priniesla najpôsobivejšie novinky?
-
MotoporadňaPred 3 týždne
Čo kúpiť nad 35 kW: prvá dospelácka motorka
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Triumph Tiger 1200 2024:
-
Turistické článkyPred 4 dni
Cestujeme s Motobulharom: Rakúsko
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
BMW R12 a R12 nineT: klasika po nemecky
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Husqvarna Svartpilen 801: prototyp je na svete!
kxbibo
5. septembra 2008 at 13:29
Celkom pekné konštručkné riešenie, uvidíme ako sa ujme.
bacaono
5. septembra 2008 at 13:44
Nuz ale viem si to predstavit iba ak je aspon jeden z tych dvoch kotucov plavajuci a strmen tiez, alebo obidva kotuce plavajuce.
kxbibo
5. septembra 2008 at 16:55
bacaono to si myslím, je už konštrukčne dávno zvládnuté.Inak ja už som z tých plávajúci a pevných kotúčov trochu mimo. KTM, Husaberg ostré enduro má oba kotúče pevné, Husqvarna zadný plávajúci a predný pevný, Yamaha WR predný plávajúci a zadný pevný. A teraz čo je lepšie?
malymirec
5. septembra 2008 at 20:48
Velmi zaujimave riesenie.
Ale podla mna sa hromadne vyrabat nebude.
Bude to asi drahsie na vyrobu, co si lacne japonky nemozu dovolit – ako brzdu od buella
kxbibo
6. septembra 2008 at 6:06
malymirec hodnotíš niečo čo si ani nevyskúšal a ani tomu nedávaš šancu. Aj to chápem aj ja budem radšej používať dobrú overenú vec. Brzda od Buella je naozaj dobrá? Nie je chránená patentom? Derie ju niekto súťažne?
malymirec
9. septembra 2008 at 8:28
kxbibo nehovorim, ze to je zla vec. Len vravim, ze do hromadnej vyroby sa to asi tazko dostane.
Patentom? Neviem, videl som ju na viacerych exotickych masinach, aj sutaznych.