Odpoveď na: 40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme › Odpoveď na: 40+ – tu sme
😈 Retro, nezošalel som, nevozím sa.
Stále hostím alebo sa nechávam pohostiť.
Dnes som hostil, ale na dnes už som po.
Teda dúfam, je to náročné… 😈
Hrabem sa v starých veciach svojich aj cudzých, práve som našiel kedysi dávno pripravovaný svoj článok o Šarkánkovi (Keeway 125 Exceed), čítam a rehlím sa, jak kwôň.
Síce som sarkasticko drastický humor práve povymazával a aj doplnil nejaké posledné riadky, ale článok nemôže byť nikdy uverejnený, lebo dovozcovia číny ma najprv utopia, potom obesia, potom rozsrtielajú, potom rozsekajú, potom ma predajú v konzervách pre psov.
No, toľko veselých psov ste ešte nevideli… 😈
Niektorí totiž verímä, že aj pred smrťou existuje život! 😁
Pekný večer vespolek, lolekabolek.




Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

Pozvánka na Tanec Slnka 2025
