Odpoveď na: 40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme › Odpoveď na: 40+ – tu sme
Hrušo, daj do Googla „čerpanie dovolenky“ a naskočia ti tam témy na čítanie cez dva mesiace.
Je ale dosť nachuja, ak si sám.
Ak ťa niekto bude zastupovať, vykradne ti krám, ak zavreš na dva týždne, ľudia na teba zabudnú…
Spomenul som si na Slona a Tatošku, majú rodinný obchodík s potravinami, taký vreckový hypermarket. Éj, veru veľa s nami jazdili, kým ten obchod nerozbehli, ale odvtedy sú tam furt a furt, je to tvrdá fuška.
Jeden denne za pultom, druhý zháňa tovar, zavrieť nemajú odvahu, lebo konkurencia je silná a boja sa straty zákazníkov. Ak ich chceme vidieť, musí prísť banda za nimi, a to sú sami sebe pánom, nikto ich neterorizuje.
Ono keď má človek šéfa, má to ľahšie, aspoň má koho nakopať do riti… 😁
Moto Guzzi V85 Strada: stará škola, nový charakter
BENDA 2026: Dark Flag 950, Rock 707 a Rock 250 CVT
Inovácie pre Moto Guzzi 2026 – nové farby pre V7, V85 a Stelvio
Čínske motorky: nové mená, veľké ambície
EICMA 2025 – BMW, Ducati, Triumph, Aprilia, Moto Guzzi a Vespa
Benelli TRK 602 X (2025): Nová generácia dobrodružstva
Novinky motocyklov Aprilia 2026 z EICMA 2025
Reportáž EICMA 2025: Japonský štvorlístok naživo
DUCATI HYPERMOTARD V2 (2026) – hyper sranda s véčkom
Novinky Honda z EICMA 2025: V3R, nový tourer, elektrika a niečo k tomu
Kawasaki KLE500 (2026): Návrat legendy pre nové dobrodružstvá
Čínske motorky: nové mená, veľké ambície
BENDA LFC 700: extravagantný futuristický cruiser, za dobrý peniaz
Reportáž EICMA 2025: Japonský štvorlístok naživo
Honda XL750 Transalp (2025): ľahké dobrodružstvo, veľký záber
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026: viac kontroly, dlhší dojazd, rovnaké dobrodružstvo
Triumph Trident 800: nový trojvalcový roadster s veľkým apetítom na zákruty
BENDA 2026: Dark Flag 950, Rock 707 a Rock 250 CVT
Kawasaki Z900RS 2026 – evolúcia retro klasiky
