Je krásna Biela sobota a ja zahajujem tradičný rituál navliekania sa do kombinézy. Nikdy v roku to nie je tak emotívne ako na úvod sezóny. Pocit dojatia po tom, ako sa opäť zmestím do gatí, je to najlepšie, čo sa motorkárovi môže po zime stať. Tak pokračujem v rituáli a začínam sa pripravovať na jazdu.
Aká asi bude? Kade sa preveziem? Kde bude najlepšia a najprázdnejšia cesta? ______________________________________________
Úvod sezóny je už taký. Pre mňa začína jarnou výstavou a prvými pretekmi Superbikov. To vo mne vyhecuje dostatok chuti, aby som ako každý rok porušil svoje predsavzatie, že počkám na suchý, teplý a čistý asfalt. O to je nutkanie ťažšie, ak je prvá motorka na test Honda CBF1000.
______________________________________________
Takže využívam prvé lúče a veľkonočný víkend, aby som sa pustil do testu. Cvakám jednotku. Dlhší plyn je po zime ideálnym bezpečnostným prvkom. Prvý milimeter na plyne sa akosi nič nedeje. Výjazd z parkoviska teda prebehne absolútne komorne a už sa veziem v premávke. Cvak dva, cvak tri, všetko do 3 tisíc otáčok, prvá križovatka – stojím. AHA… prednú brzdu treba na tvrdšie nastavenie, aby ten pán predo mnou už tak nevypliešťal oči do späťákov. Všetko ide ako po masle. Prejdete sotva 100 metrov a máte pocit, že motorku dôverne poznáte. Akoby bola vaša už dve sezóny a zahajujete ďalšiu. Pri nasadnutí vám ovládanie a riadidlá padnú rovno do ruky, posed je presne vyformovaný na vašu postavu a spätné zrkadlá sú už správne nastavené. Ja fakt nechápem ako to v tej Honde robia.
______________________________________________
V meste ako doma Úvodné metre v premávke naznačujú lepšie manévrovacie schopnosti novej CBF1000. Napriek väčšiemu vzhľadu je chovanie veľkej CBF rovnaké ako u menších sestier. Užšia zadná pneumatika (160 cm) je ideálna na mestské používanie. Je to skôr veľký skúter, než litrová motorka. Vysoký a vzpriamený posed mi zväčšuje rozhľad v mestskej premávke, čo je v našich podmienkach kľúčom k bezpečnosti. Oproti mestskému skútru mi však chýba viac odkladacích miest, ktoré by CBF určite zniesla. Bočná kapotáž je zbytočne prázdna a nevyužitá. Jej úlohou je iba robiť masívny dojem (a samozrejme aerodynamiku). V skutočnosti však celá CBF nie je tak veľký motocykel. A aj vďaka tomu z nej máte pocit hračky v rukách profíka. Trochu prekvapením je pre mňa motor. Napriek litrovému objemu som nevyužíval až tak dokonale spodné otáčky a v meste som používal vždy o jeden nižší stupeň ako bežne. 50-ka je najpríjemnejšia na trojke a do niektorých zákrut som cvakol až jednotku. Napriek tomu, že by to CBF1000 určite zvládla aj na vyššom stupni, mal som pocit, že je pre ňu prirodzenejšie udržať sa nad 2 000 ot./min.
Je to ale ďalší znak jednoduchosti CBF1000, ktorá vám neustále hovorí, čo treba robiť. Pokiaľ iba trochu vnímate, dostanete všetky signály a odozvy z jazdy okamžite ako ich budete potrebovať.
______________________________________________
Motor do pohody Motor je “víťazom” ankety o najväčšieho „flegmoša“ na trhu. Má absolútne konštantný nástup výkonu, na akomkoľvek stupni sa správa úplne rovnako a je mu úplne jedno, či je zaradená 2-ka alebo 5-ka, záťah vám dá vždy rovnaký v celom rozsahu otáčok. Z toho vyplývalo aj moje časté kontrolovanie, ktorý stupeň mám vlastne zaradený. A nerobím si srandu, vždy som na to prišiel až na jednotke, alebo šestke!!! Ostatné stupne sú absolútne identické, až mám pocit, že je tam jeden 4 krát :)).
Motor je tak čitateľný a priateľský, že si dovolím prvý krát v živote tvrdiť, že aj litrový objem môže byť vhodný pre začiatočníka. Neprekvapí vás v žiadnom režime. Pri plnej jednotke a dvojke sa jemne odliepa predné koleso, ale nič dramatické sa nedeje. Pri plnej trojke a štvorke zase okamžite predbehnete celú kolónu, ale opäť sa nič dramatické nedeje a pri 5 a 6 sa deje už iba vietor. Naozaj je to veľmi príjemné a neúnavné správanie v každej situácií.
______________________________________________
Pravý univerzál Mimo mesta je teda CBF1000 ideálnym hltačom kilometrov. S možnosťou dokúpenia sady bočných kufrov je to vlastne dovolenková motorka na dlhé trasy. Stačí nastaviť čelný štít na najvyššiu polohu a ani jarné 10 stupňové slnko vám neschladí úsmev na tvári. Bez problémov zvláda aj vysoké rýchlosti a dokonale zakryje akékoľvek postavy.
Asi jediné miesto, kde sa veľká CBF necíti úplne doma, je diaľnica. Nie, ešte po mne nehádžte kamene. Naozaj sa tam nehodí, pokiaľ nechcete počas jazdy lúštiť krížovky. Napriek tomu, že sa dobre hodí do veľkého mesta s množstvom okrajových dediniek, jej absolútna sila sú cesty druhej triedy. Osamotené osady, kdekoľvek mimo civilizácie sú vaším hlavným cieľom. Čím kľukatejšia cesta, tým lepšia. Čím vlnitejší terén, tým väčšia zábava. Podvozok a motor sú ideálne zladený práve v rýchlostiach medzi 80 a 130 km/h. Prevodovka sa bude správať takmer ako automat, stačí využívať stupne od 3 do 5 bez toho, aby ste si vôbec všimli, ktorý je zaradený. Najvhodnejšie pásmo je teda jasné. Od 3 000 do 6 000 otáčok. Pod tri tisíc sa vám to nebude až tak páčiť a nad sedem si CBF začne spomínať, že motor pôvodne pochádza zo superšportovej tisícky. No a pokiaľ sa často nebude premávať vo vysokých otáčkach nad 7 000, budete veľmi milo prekvapený z pomerne nízkej spotreby na litrový objem motora.
______________________________________________
Komfort a športová zábava v jednom Vďaka novému rámu z hliníkovej zliatiny je ovládanie v týchto rýchlostiach ľahšie a aj presnejšie. Podvozok doslova hltá záplaty na cestách a aj prípadne nerovnosti v náklone budú iba jemne pohupovať celým strojom. Vyváženie nerozhodí ani spolujazdec, ktorý na väčšine motocyklov zmení charakter jazdy. V prípade CBF sa nemení nič, asi iba váš pocit teplejšieho chrbta a trochu stisnutejšieho pásu. Mimochodom náklon na novej CBF1000 je vrcholným pôžitkom z celej jazdy. Budete hľadať tiahlejšie a tiahlejšie zákruty, až nakoniec skončíte na veľkom kruháči. Nekonečné preklápanie zľava doprava a krátke rovinky, namiesto brzdy zavrieť plyn a nechať pracovať podvozok, to je presne to, čo má CBF1000 najradšej.
______________________________________________
CBF1000 je asi najuniverzálnejšia a najjednoduchšie ovládateľná “veľká” motorka, akú poznám. Budete mať pocit, že je to vaša dôverná známa. Nič vás na nej neprekvapí a nič vás na nej nesklame. Proste siahnete po 100 % istote a po pár kilometroch si budete dokonale rozumieť. ______________________________________________
Honda CBF1000 v skratke
1. Motor Základ je rovnaký ako v predchádzajúcom modeli. Radový štvrovalec o objeme 998 ccm. Modernizáciou elektronického vstrekovania sa zvýšil výkon na 107 koní a znížila spotreba o 7 %. Najväčšiu silu si vychutnáte v stredných otáčkach a to 96 Nm pri 6 500 ot./min. Motor sa správa absolútne vyrovnane v celom rozsahu, ktorý tak môžete naplno využiť.
2. Podvozok Krátky rázvor dáva CBF výbornú ovládateľnosť a možnosť nastaviť pruženie zase využijete pre ideálne nastavenie vašich potrieb. Najväčšou zmenou je nový chrbticový rám zo zliatiny hliníka. Je ľahší a zvyšuje presnosť podvozku.
3. Brzdy Klasické Nissini od Hondy, bez náznaku slabosti sú doplnené dobre známym systémom C-ABS, čo výrazným spôsobom zvyšuje bezpečnosť novej CBF1000. Výkon im rozhodne nechýba a poslúchajú na slovo.
4. Dizajn Nová čelná maska má teraz oveľa športovejší a príťažlivejší vzhľad. Integrované smerovky a „parkovačky“ sú rovnako vkusne zapracované do bočnej kapotáže. Zmenou polohy čelného štítu potom môžete meniť celkový výzor CBF podľa chuti (čelný štít sa nastavuje manuálne). Výraznou zmenou oproti minulému modelu je aj výfukové potrubie stiahnutého do jednej veľkej koncovky, oproti predchádzajúcim dvom.
Sumár
Jedna z najuniverzálnejších motoriek na trhu, s bezkonkurenčne okamžitou prispôsobivosťou všetkým jazdcom. Ničím nesklame, prekvapí svojou všestrannosťou. Každý víkend a každý výlet sa vám bude zdať krátky. ______________________________________________
Honda CBF1000
MOTOR Typ: kvapalinou chladený štvortaktný radový štvorvalec, rozvod DOHC, 16 ventilov
Vŕtanie x zdvih: 75 x 56,5 mm
Zdvihový objem: 998 ccm
Kompresný pomer: 11,2 : 1
Max. výkon: 107 k pri 9 000 ot./min.
Max. krútiaci moment: 96 Nm pri 6 500 ot./min.
Príprava zmesi: elektronické vstrekovanie paliva
Zapaľovanie: elektronické
Štartovanie: elektrické
Prevodovka: 6-stupňová
Sekundárny prevod: reťaz
PODVOZOK Rám: jednoduchý chrbticový pozváraný z hliníkovej zliatiny
Rozmery (D x Š x V): 2 210 x 780 x 1 220 mm
Rázvor: 1 495 mm
Výška sedla: 795 ± 15 mm
Objem palivovej nádrže: 20 l
Pneu: vpredu:120/70 – 17, vzadu: 160/60 – 17
Pruženie: vpredu: klasická teleskopická vidlica, priemer klzákov 41 mm, zdvih 120 mm, vzadu: jeden centrálne uložený tlmič pruženia, zdvih 120 mm
Brzdy: vpredu: 2 x kotúčová, priemer kotúča 296 mm, vzadu: kotúčová, priemer kotúča 240 mm
Hmotnosť: 245 kg (prevádzková hmotnosť)
Cena: 8 990 Eur
______________________________________________
pružný motor, nový dizajn, komfort
výkon motora pod 2 000 otáčok
______________________________________________
Text: Edo „Eddie“ Chudovský, foto: V. Brniak
Publikované: Motomagazín č.: 5/2010 – do 20. mája stále v predaji ______________________________________________
Motocykel na test zapožičal: Honda Slovakia, spol. s r. o., Bratislava
Viezol som sa na nej na Honda dnoch v Lamaci. Z toho motora mam uplne rovnaky dojem, nemal som ponatie co je tam za kvalt a ako rychlo idem, ten motor skratka isiel rovnako za vsetkych okolnosti. Posed mala pohodlny, prevodovka sla pekne. Akurat som zvyknuty na nahaca takze ja osobne sa na moto s kapotazou citim trosku divne – aj kvoli chybajucemu vetru som mal problem odhadnut rychlost.
Neviem ako tato nova, ale ta stara bola riadna nuda. Motor neprekvapil, to potvrdim. Ale vobec nicim. Vazne ako velky skuter. Prvy krat sa mi stalo, ze osm z motorky zosadol uplne znudeny 😕
malymirec Presne si to trafil a tam je motorka nasmerovaná na pohodovú cieľovú skupinu. Kľudná, pokojná, bez výstrelkov, 107 koní stačí v pohode pre takýchto jazdcov na úplne všetko. Strelci si musia kúpiť niečo iné…
Mne prišla tá motorka náhodou úplne pohodová. Zliezol som z nej po 3 hodinách jazdy a necítil som žiadnu únavu. Navyše ma to bavilo, pretože sa ovláda veľmi ľahko. Ten, kto obľubuje diaľkovú turistiku, alebo jednoducho pohodovú jazdu, nová CBF je priam stvorený spoločník. Navyše, keď sa doplnia bočné kufre a vrchný kufor, je to motorka priam vyšitá na letnú dovolenku. Dá sa s ňou robiť skvelo aj športová turistika. Začínajúci jazdec si na výkon nebude musieť zvykať dlho. Navyše ten nový kukuč je naozaj pristane. 🙂
Osobne sa mi páčilo, že pri rýchlostiach okolo 200 km/h ma štít skvelo chránil pred náporom vetra. Som zvyknutý na polokapotáže a CBF bola pre mňa príjemným prekvapením.
MartineR – a kto iný ti má priblížiť motocykel, ako ten, kto sa na ňom viezol? Nenapísal som, že chodievam rýchlosťami 200 km/h a viac stále… iba to, ako sa motocykel v takej rýchlosti chová.
Inak, v začiatku diskusie by si dal motocykel, čo ide okolo 200 km/h svojmu 12-ročnému bratovi, ako začiatočníkovi 😕 . Ako čitateľ portálu by si mohol prezentovať svoje názory trošku k veci, nie? 🙄
Po tychto vasich debtach zacinam mat chut vyskusat tuto motorecku, aj ked som sa chcel uberat inym smerom… vzhladom na to, ze traktor je dost unavny na dlhe trasy a bolieva ma z neho chrbtica, tak toto sa mi zacina pozdavat… teda podla vasich komentarov, citujem: Zliezol som z nej po 3 hodinách jazdy a necítil som žiadnu únavu alebo Ten, kto obľubuje diaľkovú turistiku, alebo jednoducho pohodovú jazdu, nová CBF je priam stvorený spoločník. Navyše, keď sa doplnia bočné kufre a vrchný kufor, je to motorka priam vyšitá na letnú dovolenku. Dá sa s ňou robiť skvelo aj športová turistika. Dragon normalne si ma navnadil na tuto krasku
Asi zajdem k nejakemu predajcovi si ju vyskusat a ked ma to osloví, tak mam problem novej masiny vyrieseny…. 😈 😈 😈
VladiB zial vtedy mi to nevydalo zo spominanych zdravotnych problemov, preto som ani mynulý týžden nesiel na bikeweek na ten balkán, a tak budem musiet ukecat nejakeho predajcu na skusobnu jazdu, snad sa mi to podarí…
Mal som sportovy 2T 125ccm, teraz gixxer 750, skusal som virago 535, cbf 600s, zx12r a este zopar drobcov.. jednoznacne pre pohodlnu turistiku a zaroven dobru ovladatelnost v meste sa na cbfku nic nechyta.. nie som fanusik kridel na nadrzi ale musim uznat ze ta cbfka nebol od hondy zly tah.. neviem ako 1000ka ale 600vka pre mna nudna nebola.. dal som si s nou mozno 10 minut po ziline ale celkom som sa zabavil a i ked som na nej siel prvy krat tak to bolo vcelku jednoduche i ked som mal cca 3 rocnu pauzu od motoriek v tej dobe.. jazda bola dokonca tak prehladna ze vzhladom na to ze som jazdil pocitovo a nie s cumenim na budiky tak som skoro gastanovi nechal zaslat telegram..
ak sa teda cbf niekomu paci a ta 1000ka je plus minus ako stara 600vka tak ja si myslim ze lutovat nebude.. a ako gastan okusil tak jeho cbf sa da dat aj na stupacky 😉
zahri dakujem za povzbudive slova, uz mam dohodnute, ze ked sa objavim v Blave, tak dam na nej skusobnu jazdu, uz sa tesim a vela tych, co s nou mali docinenia ju chvalia… hania ju tusim iba tí, čo na nej nikdy nesedeli. Vyskusam a budem musdrejsi 🙄 🙄 🙄
AIR ak ti môžem zo svojej letmej skúsenosti poradiť, tak jazdil som na Heavyho CBF 600 a bola to podľa mňa veľmi príjemná motorka na cestovanie. Nejako ma neprekvapila ničím-čo sa motora týka, veď prečo aj. Pri cestovaní je podľa mňa dobré keď je motocykel čitateľný a kľudný. Pohodlie hodnotiť nebudem pretože som na nej jazdil len málo ale išli sme spolu na pár výletov a nesťažoval sa mi a ani nevyzeral žeby bol nejaký príliš unavený cestou. A čo sa spoľahlivosti týka tak si myslím že Honda je Honda a nieje mi známe že by s ňou mal niekedy Heavy nejaké problémy. Takže z tohto mi vychádza že nová CBF 1000 bude asi niečo podobné v nových šatách a silnejším motorom. Ale asi najlepšie urobíš ak si ju sám vyskúšaš a sám sa presvedčíš ako ti sadne a či ti bude vyhovovať.
AIR v zilinskej honde si neskusal zistovat ci sa neda odskusat? jednak to mas blizsie a taktiez cesty naokolo poznas tak si uzivas hlavne motorku a nemusis tolko davat pozor kam vobec ides.. este poznamenam ze ak sa nikam neponahlas tak aj vo dvojici to ta 600 zvlada ako tak.. ak chces priame dojmi zo 600 tak mozes kontaktovat [linka] a verim ze ti rad poda dojmy..ci uz mailom, sukromnou spravou alebo aj osobne 😉
zahri v Ziline ju ani na predajni nemaju, ze by som si aspon posed vyskusal… co uz, nevadí, urobim si spon vylet do Blavy, tam maju testovacku, ale az sa umudri pocasie, dikes za tip.
Kedze ma tato motorka dost oslovila a vazne premyslam nad tym, aby mi hovorila pane… tak som o nej precital dost vela hodnoteni a aj testy a nie len na SVK serveroch, ale aj zahranicnych serveroch. A vo vseobecnosti su na nu iba same chvaly…
A tak som sa zamyslel, ze co by mi mohlo na nej prekazat a prisiel som iba na dve veci:
– retazovy prevod – fakt by sa tam pytal kardan alebo aspon remen, v tomto Honda zaspala dobu a ja som uz rozmaznany z kardanu a pocitu, ze nemusim nic mazat a cistit do zblbnutia
– v pripade jazdy v dazdi predpokladam, ze predne koleso zodpovedne zasobuje nohy vodou, co doverne poznam z mojho traktora, staci vlhka cesta, ani prsat nemusi a uz mam mokre nohy a u CBF to bude to iste predpokladam
Su to sice iba moje uvahy, ale snazim sa najst aj nejake zapory a negativa…
Ako premyslam, tak premyslam, ale nic ine nenachadzam a nenapada ma nic viac, co by mne mohlo prekazat 😶 😶 😶
AIR co sa tyka retaze> kolko km planujes spravit denne?? ak budes mat hlavny stojan a planujes robit do 1000km denne tak vecer po jazde pri kontrole ci sa motorka nerozpadla premazes retaz 😎
co sa jazdy v dazdi tyka, mrkni si tento link [linka]
asi si pojdem klaknut do kuta.. z tej pripravy na statnice uz tak prepina ze zacinam obhajovat hondu 😁
AIR co ti ja viem.. jedneho chalana som dlho prehovaral ze idealna motorka je suzuki a po dlhom mudrovani kupil hayabusu 😁
ak ti ta retaz vrta v hlave tak skus popozerat po bmw.. oni toho s kardanom maju pozehnane a pohodlie a dizajn tiez nebude na skodu u tejto znacky.. len cena je vyssia
Tak dnes som ju osedlal a trocha sa s nou skamaratil. Po par kilometroch musim skonstatovat, ze je to velmi vyvazena motorka, motor vyvazeny, chova sa slusne v celom rozsahu otacok, dostatocny krutiak aj v nízkych otackach a dostatok vykonu vzdy, ked ho clovek potrebuje. Podvozok je dobre nastaveny, motorka v zakrutach poslucha jazdca, brzdy su velmi slusne…
raptor tak mam vyhraneny nazor… emocie mam vzdy z ineho ako ostatní… spirit je o splneni detskeho sna… tak ako aj trojkolka…. ale na emocie typu boj s motorkou pod zadkom, kto sa viac presadí… tak z toho som uz vyrastol…
no a mozno by o emociach bola este ta nova tenerka…. alebo to, co sa tu nepredava Honda VTX1800
No ja si myslím, že sa pánom z Hondy podarila.
Ešte som ju nesedlal a tak nejdem komentovať jazdné vlastnosti, ale podľa toho čo som prečítal „Môže byť“. Asi navštívim Hondu v Poprade a začneme debatu o skúšobnej jazde….
Začína sa mi páčiť čoraz viac 😁
Pointa u modelov CBF nikdy nebola dať do nej veľa koní ani kardan, kardan je koľko kg navyše? 10-12-15 kg? a navyše presne ako hovoríš, vzalo by jej to z presne vyvážaného výkonu a to by bola chyba. ja si myslím, že je dobrá tak ako je, zatiaľ som nepočul od nikoho náznaky typu asi ju predám lebo je nanič.
VladiB to je diskutabilne… vies kardan je kardan, aj ked ma svoje traktorovite chovanie v nizkych otackach, tam je komfortnejsia retaz… ale ta udrzba…
ale ta udrzba…
ale ta udrzba…
ale ta udrzba…
ale ta udrzba…
ale ta udrzba…
blackhole Nápad 👍 , cca 10 dní dozadu som jazdil remeň – Midnight star1300 a musím povedať, že je to citeľné. Hold remeň ako remeň, paltil vždy na neporiadne decká a poriadne motorky
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
AIR
17. mája 2010 at 13:12
aj litrový objem môže byť vhodný pre začiatočníka zaujimave konstatovanie a isto to zaujme mnohych zacinajucich jazdcov
MartineR
17. mája 2010 at 13:22
Môj 12-ročný brat chce začať s motorkami. bude fakt rád 😁
Bic0
17. mája 2010 at 14:08
Viezol som sa na nej na Honda dnoch v Lamaci. Z toho motora mam uplne rovnaky dojem, nemal som ponatie co je tam za kvalt a ako rychlo idem, ten motor skratka isiel rovnako za vsetkych okolnosti. Posed mala pohodlny, prevodovka sla pekne. Akurat som zvyknuty na nahaca takze ja osobne sa na moto s kapotazou citim trosku divne – aj kvoli chybajucemu vetru som mal problem odhadnut rychlost.
raptor
17. mája 2010 at 20:29
Jedine co je na nej pekne je ten kukuč ala fireblade… inak instantna nuda 😕
malymirec
18. mája 2010 at 6:26
Neviem ako tato nova, ale ta stara bola riadna nuda. Motor neprekvapil, to potvrdim. Ale vobec nicim. Vazne ako velky skuter. Prvy krat sa mi stalo, ze osm z motorky zosadol uplne znudeny 😕
VladiB
18. mája 2010 at 8:02
malymirec Presne si to trafil a tam je motorka nasmerovaná na pohodovú cieľovú skupinu. Kľudná, pokojná, bez výstrelkov, 107 koní stačí v pohode pre takýchto jazdcov na úplne všetko. Strelci si musia kúpiť niečo iné…
Dragon
18. mája 2010 at 8:19
Mne prišla tá motorka náhodou úplne pohodová. Zliezol som z nej po 3 hodinách jazdy a necítil som žiadnu únavu. Navyše ma to bavilo, pretože sa ovláda veľmi ľahko. Ten, kto obľubuje diaľkovú turistiku, alebo jednoducho pohodovú jazdu, nová CBF je priam stvorený spoločník. Navyše, keď sa doplnia bočné kufre a vrchný kufor, je to motorka priam vyšitá na letnú dovolenku. Dá sa s ňou robiť skvelo aj športová turistika. Začínajúci jazdec si na výkon nebude musieť zvykať dlho. Navyše ten nový kukuč je naozaj pristane. 🙂
Osobne sa mi páčilo, že pri rýchlostiach okolo 200 km/h ma štít skvelo chránil pred náporom vetra. Som zvyknutý na polokapotáže a CBF bola pre mňa príjemným prekvapením.
MartineR
18. mája 2010 at 8:23
Dragon ty si za 3 hodiny stihol prejsť na nemecké diaľnice, kde si šiel cez 200 km/h ? 😶
Heavy
18. mája 2010 at 8:33
Mne na to moje amatérske vozenie CBF 600 úplne stačí a to sa kde-tu ešte aj strepem 😁
Dragon
18. mája 2010 at 11:02
MartineR – a kto iný ti má priblížiť motocykel, ako ten, kto sa na ňom viezol? Nenapísal som, že chodievam rýchlosťami 200 km/h a viac stále… iba to, ako sa motocykel v takej rýchlosti chová.
Inak, v začiatku diskusie by si dal motocykel, čo ide okolo 200 km/h svojmu 12-ročnému bratovi, ako začiatočníkovi 😕 . Ako čitateľ portálu by si mohol prezentovať svoje názory trošku k veci, nie? 🙄
AIR
18. mája 2010 at 11:55
Po tychto vasich debtach zacinam mat chut vyskusat tuto motorecku, aj ked som sa chcel uberat inym smerom… vzhladom na to, ze traktor je dost unavny na dlhe trasy a bolieva ma z neho chrbtica, tak toto sa mi zacina pozdavat… teda podla vasich komentarov, citujem: Zliezol som z nej po 3 hodinách jazdy a necítil som žiadnu únavu alebo Ten, kto obľubuje diaľkovú turistiku, alebo jednoducho pohodovú jazdu, nová CBF je priam stvorený spoločník. Navyše, keď sa doplnia bočné kufre a vrchný kufor, je to motorka priam vyšitá na letnú dovolenku. Dá sa s ňou robiť skvelo aj športová turistika.
Dragon normalne si ma navnadil na tuto krasku
Asi zajdem k nejakemu predajcovi si ju vyskusat a ked ma to osloví, tak mam problem novej masiny vyrieseny…. 😈 😈 😈
VladiB
18. mája 2010 at 12:11
AIR Škoda že si neprišiel na Slovakia Ring pred týždňom v stredu, Honda ich tam ponúkala priamo na okruhu pre verejnosť
AIR
18. mája 2010 at 12:40
VladiB zial vtedy mi to nevydalo zo spominanych zdravotnych problemov, preto som ani mynulý týžden nesiel na bikeweek na ten balkán, a tak budem musiet ukecat nejakeho predajcu na skusobnu jazdu, snad sa mi to podarí…
zahri
23. mája 2010 at 10:36
Mal som sportovy 2T 125ccm, teraz gixxer 750, skusal som virago 535, cbf 600s, zx12r a este zopar drobcov.. jednoznacne pre pohodlnu turistiku a zaroven dobru ovladatelnost v meste sa na cbfku nic nechyta.. nie som fanusik kridel na nadrzi ale musim uznat ze ta cbfka nebol od hondy zly tah.. neviem ako 1000ka ale 600vka pre mna nudna nebola.. dal som si s nou mozno 10 minut po ziline ale celkom som sa zabavil a i ked som na nej siel prvy krat tak to bolo vcelku jednoduche i ked som mal cca 3 rocnu pauzu od motoriek v tej dobe.. jazda bola dokonca tak prehladna ze vzhladom na to ze som jazdil pocitovo a nie s cumenim na budiky tak som skoro gastanovi nechal zaslat telegram..
ak sa teda cbf niekomu paci a ta 1000ka je plus minus ako stara 600vka tak ja si myslim ze lutovat nebude.. a ako gastan okusil tak jeho cbf sa da dat aj na stupacky 😉
AIR
23. mája 2010 at 18:23
zahri dakujem za povzbudive slova, uz mam dohodnute, ze ked sa objavim v Blave, tak dam na nej skusobnu jazdu, uz sa tesim a vela tych, co s nou mali docinenia ju chvalia… hania ju tusim iba tí, čo na nej nikdy nesedeli. Vyskusam a budem musdrejsi 🙄 🙄 🙄
klasik
23. mája 2010 at 21:15
AIR ak ti môžem zo svojej letmej skúsenosti poradiť, tak jazdil som na Heavyho CBF 600 a bola to podľa mňa veľmi príjemná motorka na cestovanie. Nejako ma neprekvapila ničím-čo sa motora týka, veď prečo aj. Pri cestovaní je podľa mňa dobré keď je motocykel čitateľný a kľudný. Pohodlie hodnotiť nebudem pretože som na nej jazdil len málo ale išli sme spolu na pár výletov a nesťažoval sa mi a ani nevyzeral žeby bol nejaký príliš unavený cestou. A čo sa spoľahlivosti týka tak si myslím že Honda je Honda a nieje mi známe že by s ňou mal niekedy Heavy nejaké problémy. Takže z tohto mi vychádza že nová CBF 1000 bude asi niečo podobné v nových šatách a silnejším motorom. Ale asi najlepšie urobíš ak si ju sám vyskúšaš a sám sa presvedčíš ako ti sadne a či ti bude vyhovovať.
AIR
24. mája 2010 at 4:15
klasik presne ako pises… ked vyskusam, budem musrejsi a napisem dojmy
zahri
24. mája 2010 at 7:05
AIR v zilinskej honde si neskusal zistovat ci sa neda odskusat? jednak to mas blizsie a taktiez cesty naokolo poznas tak si uzivas hlavne motorku a nemusis tolko davat pozor kam vobec ides.. este poznamenam ze ak sa nikam neponahlas tak aj vo dvojici to ta 600 zvlada ako tak.. ak chces priame dojmi zo 600 tak mozes kontaktovat [linka] a verim ze ti rad poda dojmy..ci uz mailom, sukromnou spravou alebo aj osobne 😉
AIR
24. mája 2010 at 11:28
zahri v Ziline ju ani na predajni nemaju, ze by som si aspon posed vyskusal… co uz, nevadí, urobim si spon vylet do Blavy, tam maju testovacku, ale az sa umudri pocasie, dikes za tip.
AIR
24. mája 2010 at 17:33
Kedze ma tato motorka dost oslovila a vazne premyslam nad tym, aby mi hovorila pane… tak som o nej precital dost vela hodnoteni a aj testy a nie len na SVK serveroch, ale aj zahranicnych serveroch. A vo vseobecnosti su na nu iba same chvaly…
A tak som sa zamyslel, ze co by mi mohlo na nej prekazat a prisiel som iba na dve veci:
– retazovy prevod – fakt by sa tam pytal kardan alebo aspon remen, v tomto Honda zaspala dobu a ja som uz rozmaznany z kardanu a pocitu, ze nemusim nic mazat a cistit do zblbnutia
– v pripade jazdy v dazdi predpokladam, ze predne koleso zodpovedne zasobuje nohy vodou, co doverne poznam z mojho traktora, staci vlhka cesta, ani prsat nemusi a uz mam mokre nohy a u CBF to bude to iste predpokladam
Su to sice iba moje uvahy, ale snazim sa najst aj nejake zapory a negativa…
Ako premyslam, tak premyslam, ale nic ine nenachadzam a nenapada ma nic viac, co by mne mohlo prekazat 😶 😶 😶
zahri
24. mája 2010 at 17:59
AIR co sa tyka retaze> kolko km planujes spravit denne?? ak budes mat hlavny stojan a planujes robit do 1000km denne tak vecer po jazde pri kontrole ci sa motorka nerozpadla premazes retaz 😎
co sa jazdy v dazdi tyka, mrkni si tento link [linka]
asi si pojdem klaknut do kuta.. z tej pripravy na statnice uz tak prepina ze zacinam obhajovat hondu 😁
AIR
24. mája 2010 at 18:31
zahri to vyzera fakt dobre a isto to pomoze… skoda, ze to tu niekde blizsie nekupim
a za tu Hondu, ze ju tak obhajujes mas u mna felmo felke pifo 😈 😈 😈
AIR
24. mája 2010 at 18:32
A uz iba ta retaz sa vymeni za kardan a mam pokoj 🤣 🤣 🤣
zahri
24. mája 2010 at 20:40
AIR co ti ja viem.. jedneho chalana som dlho prehovaral ze idealna motorka je suzuki a po dlhom mudrovani kupil hayabusu 😁
ak ti ta retaz vrta v hlave tak skus popozerat po bmw.. oni toho s kardanom maju pozehnane a pohodlie a dizajn tiez nebude na skodu u tejto znacky.. len cena je vyssia
raptor
27. mája 2010 at 9:04
Este mala poznamka k videu ktore som si pozrel az teraz
posobi na mna hodne amatersky a narychlo urobene, akusticky hluk vetra je pre mnaneprijatelny a kolisava jazda v protismere na zamyslenie
AIR
7. júna 2010 at 21:05
Tak dnes som ju osedlal a trocha sa s nou skamaratil. Po par kilometroch musim skonstatovat, ze je to velmi vyvazena motorka, motor vyvazeny, chova sa slusne v celom rozsahu otacok, dostatocny krutiak aj v nízkych otackach a dostatok vykonu vzdy, ked ho clovek potrebuje. Podvozok je dobre nastaveny, motorka v zakrutach poslucha jazdca, brzdy su velmi slusne…
Dragon
8. júna 2010 at 7:13
AIR – som ti hovoril, že je to príjemná motorka. A čo, budeš mať teda novú motorku? 🙂
raptor
8. júna 2010 at 9:42
Air no urcite je to univerzalnejsia volba ako spirit ale existuju aj motorky s ktorych idu emocie prudom
AIR
8. júna 2010 at 10:38
raptor tak mam vyhraneny nazor… emocie mam vzdy z ineho ako ostatní… spirit je o splneni detskeho sna… tak ako aj trojkolka…. ale na emocie typu boj s motorkou pod zadkom, kto sa viac presadí… tak z toho som uz vyrastol…
no a mozno by o emociach bola este ta nova tenerka…. alebo to, co sa tu nepredava Honda VTX1800
Frank
8. júna 2010 at 11:26
No ja si myslím, že sa pánom z Hondy podarila.
Ešte som ju nesedlal a tak nejdem komentovať jazdné vlastnosti, ale podľa toho čo som prečítal „Môže byť“. Asi navštívim Hondu v Poprade a začneme debatu o skúšobnej jazde….
Začína sa mi páčiť čoraz viac 😁
VladiB
8. júna 2010 at 11:27
AIR Predtým si spomínal že by su rád keby tu bol kardan, čo myslíš dnes? Mám pocit že tejto motorke by kardan nesedel
raptor
8. júna 2010 at 11:33
VladiB mam pocit ze by prisla o 20 koni keby mala kardan s tymto motorom preto je lepsie ze ma retaz
kazdopadne na turistiku je kardan idealny, na blbnutie uz trocha menej
VladiB
8. júna 2010 at 11:43
Pointa u modelov CBF nikdy nebola dať do nej veľa koní ani kardan, kardan je koľko kg navyše? 10-12-15 kg? a navyše presne ako hovoríš, vzalo by jej to z presne vyvážaného výkonu a to by bola chyba. ja si myslím, že je dobrá tak ako je, zatiaľ som nepočul od nikoho náznaky typu asi ju predám lebo je nanič.
AIR
8. júna 2010 at 11:47
VladiB to je diskutabilne… vies kardan je kardan, aj ked ma svoje traktorovite chovanie v nizkych otackach, tam je komfortnejsia retaz… ale ta udrzba…
ale ta udrzba…
ale ta udrzba…
ale ta udrzba…
ale ta udrzba…
ale ta udrzba…
🤣 🤣 🤣
blackhole
8. júna 2010 at 11:47
Co takto kevlarovy remen? 🤐
AIR
8. júna 2010 at 11:50
blackhole to soudruzi v honde este nevymysleli 🤐 🤐 🤐
blackhole
8. júna 2010 at 11:53
Zato sudruhovia v americku uz davno. A po ich vzore aj sudruhovia v BMW, Yamahasaki aj kawasaki.
AIR
8. júna 2010 at 11:56
No iba ak by sme si to sami zbúchali doma v stodole ….. nič nie je nemožné T****A
VladiB
8. júna 2010 at 12:18
blackhole Nápad 👍 , cca 10 dní dozadu som jazdil remeň – Midnight star1300 a musím povedať, že je to citeľné. Hold remeň ako remeň, paltil vždy na neporiadne decká a poriadne motorky