Spravodajstvo
Yamaha XJ6 Diversion
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Nový Ducati Streetfighter V4 2025: 214 koní
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
KTM AG čelí insolvencii a žiada o reštrukturalizáciu
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Ducati Multistrada V2 S 2025: nový vietor v strednej triede
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Naložená limitka: Nový Triumph Bonneville Bobber TFC
-
PodujatiaPred 4 týždne
Harley Davidson: Summer Vibes – veľké porovnanie
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Ducati Panigale V4 Tricolore 2025
-
MotoporadňaPred 3 týždne
Výber oblečenia pre spolujazdca na motocykli: Bezpečnosť, komfort a technológie materiálov
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
KTM 1390 Super Adventure R 2025: vlajková loď značky
italofighter
12. septembra 2008 at 8:03
Pekny strojcek asik sa vratim spat k mojej dobrej xj cke xixixix ale model 2009
kankoXF
12. septembra 2008 at 9:01
XJ 600 rv 2009 vyzera naozaj dobre. 🙂 🙂
ITALO neopavaz!! Budes potom endurozradca… 😈
p.s.: Ale ta moto vyzera uňo ňuňo. Skoda, ze mam 186 cm….
italofighter
12. septembra 2008 at 9:07
kankoXF a co ze mas 186 to mam aj ja a jazdil na takej moto, takze tak no a enduro zradca asik eee skor by som si pripadal ze som sa vratil do starych kolaji aleasik ne skr mozno deauvile alebo nieco podobne ked zostarnem na turistiku alebo este jeden vaiant som nasiel xixixixi RT cko a to by mozno mohlo byt
kxbibo
12. septembra 2008 at 10:46
Tak tá ja naozaj pekná. 🙂
stiki
12. septembra 2008 at 19:36
Chalani len doplnim … podla najnovsich info by sa v USA mala predavat celokapotovana verzia s delenym sedadlom… a ta je fakt ze mnam
stiki
12. septembra 2008 at 19:51
Heh 😛 boli to trosku sekle info… je, len ma oznacenie FZ6R 😁 😈
elha
12. septembra 2008 at 20:41
Ak je toto nástupca, tak fazer predbehol dobu 😟
italofighter
13. septembra 2008 at 6:42
stiki takze je to v podstate frazer xixixixi a preto sa mi nepozdavalo ze by to mala byt xj cka
sliver
13. septembra 2008 at 11:33
italofighter mala by to byt XJ, kukni sem:
[linka]
a sem:
[linka]
Fazer je tu:
[linka]
italofighter
13. septembra 2008 at 13:18
sliver a co potom stiki pisal ze sekle info v púodstate pocitam ze ten motor je aj vo fazeri a odlisuje sa to len nejakymi detailami a v podstate je to to iste akurat pocitam ze xj cko bude mat plynulejsi zaber v strednych a nizkych otazkach pokial nebude tocit nejake maxima cez 5 ciferne cisla na otackomeri inak na prvy pohlad kapotaz je ina a tiez sedacka je na fz delena kdezto na xj nie
stiki
13. septembra 2008 at 16:14
Ako to vidim ja: podla mna diversion a jeho modifikacie nahradia slabsiu verziu fazera… S bude asi stale S. lebo ked aj kuknem na FZ6R, tak vykon ma 78 ps. S ma trosku viac 🙄
sliver
13. septembra 2008 at 17:19
italofighter „sekle info“ bola ta plne kapotovana verzia, pretoze ta sice vysla, ale je to FZ6-R. [linka]
Co sa tyka motora, tak aj u Diversionu aj u Fazeru vychadza motor z R6 a tak ako si pisal, Fazer ma byt vyladeny do sportovna, zatial co Diversion ma byt masina na kazdy den a na taku lahku turistku.
Rozdielne udaje motorov:
FZ6 Fazer S2:
Max výkon: 72.0 kW (98 koní) pri 12000 ot./min
Max krútiaci moment: 63.1 Nm (6.44 kg-m) pri 10000 ot./min
XJ6 Diversion:
Max výkon: 57.0 kW (78 koní) pri 10000 ot./min
Max krútiaci moment: 59.7 Nm (6.1 kg-m) pri 8500 ot./min
A toto je u oboch motorov rovnake:
Objem valcov: 600 ccm
Vrtanie x zdvih: 65.5 x 44.5 mm
Kompresny pomer: 12.2:1
stiki
13. septembra 2008 at 18:58
Sliver: presne tak som to myslel. mozno som sa zle vyjadril. ale FZ6-R uz nieje oznacena ako diverzion. ine zdroje uvadzali ze to je „US verzia“ toto bolo to sekle info. nebolo uvedene ci to bude aj v europe dostupne …
sliver
13. septembra 2008 at 20:33
stiki vyzera to tak, ze FZ6-R zatial plava len do USA, co sa tyka europskeho trhu, este sa uvidi.
Hovorca Yamaha UK, Simon Belton sa ku kapotovanej verzii vyjadril takto:
„Dopyt na Americkom trhu je odlišný od nášho a v USA majú svoje vlastné vývojové centrum. FZ6-R by bola drahšia (ako „bežná“ verzia), cenu by sme však vyrovnali originálnymi doplnkami. Budeme uvažovať o uvedení FZ6-R na trh, všetko však závisí od dopytu.“
stiki
13. septembra 2008 at 21:28
Sliver: dufal som v to ze to pojde aj do europy. je to pekna motorka a paci sa mi ked je viac variant a clovek si moze vybrat. ta kapotaz jej neskutocne sekne
PS:aj tak dufam v jedno…ze honda sa spamata a uvedie na trh daco ako reinkarnovanu CBR600″F“
italofighter
14. septembra 2008 at 5:59
sliver takze v podstate slabsi fazer co bol doteraz vyrabany vo verzi 78 koni bude mat ponovom oznacenie xj moze byt ak som to pochopil spravne teda nemyslim presne tu staru moto ale novy model
stiki co sa tyka toho spamatania hondy mohli by nieco vyrobit aj co sa podoba afrike pretoze ten novy trans je sice pekny ajobjem mam ale s terenom moc spolocne nema aj ked viac ako strom co je moj subjektivny nazor a za tu cenu co je teraz dostupny tak je velmi zaujimavy
stiki
14. septembra 2008 at 13:14
italofighter hore som to napisal. podla mna by to tak mohlo byt (myslim tu nahradu slabsieho Fazera)
italofighter
14. septembra 2008 at 13:31
stiki aj mne sa to tak vidi ze to bude presne tak
Romanki
15. septembra 2008 at 13:15
A kde to má výfuk 😶
Nejako mi tam tá koncovka chýba, asi som zo starej školy. 🙂
italofighter
15. septembra 2008 at 13:19
Romanki vyfuk sa odstahoval do humpolca v tomto pripade pod moto xixixi
Marek750
15. septembra 2008 at 15:38
No ja som mal na svojom starom XJ 600 1986 ešte dva výfuky .Aspoň sa na nich nebudú páliť tašky alebo pri umiestnení pod sedlom zadok 😀 Vyzerá dobre a tiež si myslím ,že nahradí slabší Fazer.No hlavne aby mal nízko stupačky a širší volant , na starom XJ som v pohode zvládol 800km do Prahy .
mirolc
15. septembra 2008 at 16:21
Radšej žiadny výfuk ako tie delá čo tam teraz montuju pre EURO 3,4,5,6 😟 Ale mašinka celkom pekná 🙂