Motocykle strednej triedy dokážu byť tiež sexi a neodolateľné!!! Z tieňa tohtoročnej nadupanej novinky Yamahy R1 nesmelo vychádza a o svoje miesto sa hlási nový naháč v sexi plavkách, ktorý určite rozvíri ustávajúcu hladinu vo vodách športovo-turistického 600-vkového náradia a stane sa nabrúseným konkurentom modelom ako je Suzuki Bandit 650S alebo Honda CBF600S.
Nástupca Fazera oživuje staré známe meno, ktorého ?predchádzajúci? nositeľ sa stal spoľahlivým, lacným a verným spoločníkom na cestách každodenného života. Model 2009 je aj riadny sexifeši.
Technika ? štvortaktný kvapalinou chladený štvorvalec objemu 600 ccm, 4 ventily na valec, DOHC, 16V
? novo vyvinutá hlava valcov
? výkon 78 PS pri 10 000 ot./min.
? krútiaci moment 59,7 Nm pri 8500 ot./min.
? 6 stupňová prevodovka
? vŕtanie a zdvih 65,5 mm x 44,5 mm
? 4 v 1 výfukové potrubie s tlmičom umiestneným v strede pod rámom
? nová a ľahšie dávkovateľná spojka
? prepracovaný mechanizmus radenia pre mäkšiu a ľahšiu zmenu prevodu
? polokapotáž, ktorá poskytuje dobrú ochranu pred vetrom
? 298 mm dvojkotúčová predná brzda a 245 mm zadná kotúčová brzda
? 120/70-ZR17 predná a 160/60-ZR17 zadná pneumatika
? nastaviteľné riadidlá
? nová multifunkčná prístrojová doska
Rozmery ? dĺžka 2,120 mm
? šírka 770 mm
? výška 1,210 mm
? výška sedadla 785 mm
? rázvor 1,440 mm
? pohotovostná hmotnosť 216 kg
? objem palivovej nádrže 17,3 l
kankoXF a co ze mas 186 to mam aj ja a jazdil na takej moto, takze tak no a enduro zradca asik eee skor by som si pripadal ze som sa vratil do starych kolaji aleasik ne skr mozno deauvile alebo nieco podobne ked zostarnem na turistiku alebo este jeden vaiant som nasiel xixixixi RT cko a to by mozno mohlo byt
sliver a co potom stiki pisal ze sekle info v púodstate pocitam ze ten motor je aj vo fazeri a odlisuje sa to len nejakymi detailami a v podstate je to to iste akurat pocitam ze xj cko bude mat plynulejsi zaber v strednych a nizkych otazkach pokial nebude tocit nejake maxima cez 5 ciferne cisla na otackomeri inak na prvy pohlad kapotaz je ina a tiez sedacka je na fz delena kdezto na xj nie
Ako to vidim ja: podla mna diversion a jeho modifikacie nahradia slabsiu verziu fazera… S bude asi stale S. lebo ked aj kuknem na FZ6R, tak vykon ma 78 ps. S ma trosku viac 🙄
italofighter „sekle info“ bola ta plne kapotovana verzia, pretoze ta sice vysla, ale je to FZ6-R. [linka]
Co sa tyka motora, tak aj u Diversionu aj u Fazeru vychadza motor z R6 a tak ako si pisal, Fazer ma byt vyladeny do sportovna, zatial co Diversion ma byt masina na kazdy den a na taku lahku turistku.
Rozdielne udaje motorov:
FZ6 Fazer S2:
Max výkon: 72.0 kW (98 koní) pri 12000 ot./min
Max krútiaci moment: 63.1 Nm (6.44 kg-m) pri 10000 ot./min
XJ6 Diversion:
Max výkon: 57.0 kW (78 koní) pri 10000 ot./min
Max krútiaci moment: 59.7 Nm (6.1 kg-m) pri 8500 ot./min
A toto je u oboch motorov rovnake:
Objem valcov: 600 ccm
Vrtanie x zdvih: 65.5 x 44.5 mm
Kompresny pomer: 12.2:1
Sliver: presne tak som to myslel. mozno som sa zle vyjadril. ale FZ6-R uz nieje oznacena ako diverzion. ine zdroje uvadzali ze to je „US verzia“ toto bolo to sekle info. nebolo uvedene ci to bude aj v europe dostupne …
stiki vyzera to tak, ze FZ6-R zatial plava len do USA, co sa tyka europskeho trhu, este sa uvidi.
Hovorca Yamaha UK, Simon Belton sa ku kapotovanej verzii vyjadril takto:
„Dopyt na Americkom trhu je odlišný od nášho a v USA majú svoje vlastné vývojové centrum. FZ6-R by bola drahšia (ako „bežná“ verzia), cenu by sme však vyrovnali originálnymi doplnkami. Budeme uvažovať o uvedení FZ6-R na trh, všetko však závisí od dopytu.“
Sliver: dufal som v to ze to pojde aj do europy. je to pekna motorka a paci sa mi ked je viac variant a clovek si moze vybrat. ta kapotaz jej neskutocne sekne
PS:aj tak dufam v jedno…ze honda sa spamata a uvedie na trh daco ako reinkarnovanu CBR600″F“
sliver takze v podstate slabsi fazer co bol doteraz vyrabany vo verzi 78 koni bude mat ponovom oznacenie xj moze byt ak som to pochopil spravne teda nemyslim presne tu staru moto ale novy model stiki co sa tyka toho spamatania hondy mohli by nieco vyrobit aj co sa podoba afrike pretoze ten novy trans je sice pekny ajobjem mam ale s terenom moc spolocne nema aj ked viac ako strom co je moj subjektivny nazor a za tu cenu co je teraz dostupny tak je velmi zaujimavy
No ja som mal na svojom starom XJ 600 1986 ešte dva výfuky .Aspoň sa na nich nebudú páliť tašky alebo pri umiestnení pod sedlom zadok 😀 Vyzerá dobre a tiež si myslím ,že nahradí slabší Fazer.No hlavne aby mal nízko stupačky a širší volant , na starom XJ som v pohode zvládol 800km do Prahy .
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
italofighter
12. septembra 2008 at 8:03
Pekny strojcek asik sa vratim spat k mojej dobrej xj cke xixixix ale model 2009
kankoXF
12. septembra 2008 at 9:01
XJ 600 rv 2009 vyzera naozaj dobre. 🙂 🙂
ITALO neopavaz!! Budes potom endurozradca… 😈
p.s.: Ale ta moto vyzera uňo ňuňo. Skoda, ze mam 186 cm….
italofighter
12. septembra 2008 at 9:07
kankoXF a co ze mas 186 to mam aj ja a jazdil na takej moto, takze tak no a enduro zradca asik eee skor by som si pripadal ze som sa vratil do starych kolaji aleasik ne skr mozno deauvile alebo nieco podobne ked zostarnem na turistiku alebo este jeden vaiant som nasiel xixixixi RT cko a to by mozno mohlo byt
kxbibo
12. septembra 2008 at 10:46
Tak tá ja naozaj pekná. 🙂
stiki
12. septembra 2008 at 19:36
Chalani len doplnim … podla najnovsich info by sa v USA mala predavat celokapotovana verzia s delenym sedadlom… a ta je fakt ze mnam
stiki
12. septembra 2008 at 19:51
Heh 😛 boli to trosku sekle info… je, len ma oznacenie FZ6R 😁 😈
elha
12. septembra 2008 at 20:41
Ak je toto nástupca, tak fazer predbehol dobu 😟
italofighter
13. septembra 2008 at 6:42
stiki takze je to v podstate frazer xixixixi a preto sa mi nepozdavalo ze by to mala byt xj cka
sliver
13. septembra 2008 at 11:33
italofighter mala by to byt XJ, kukni sem:
[linka]
a sem:
[linka]
Fazer je tu:
[linka]
italofighter
13. septembra 2008 at 13:18
sliver a co potom stiki pisal ze sekle info v púodstate pocitam ze ten motor je aj vo fazeri a odlisuje sa to len nejakymi detailami a v podstate je to to iste akurat pocitam ze xj cko bude mat plynulejsi zaber v strednych a nizkych otazkach pokial nebude tocit nejake maxima cez 5 ciferne cisla na otackomeri inak na prvy pohlad kapotaz je ina a tiez sedacka je na fz delena kdezto na xj nie
stiki
13. septembra 2008 at 16:14
Ako to vidim ja: podla mna diversion a jeho modifikacie nahradia slabsiu verziu fazera… S bude asi stale S. lebo ked aj kuknem na FZ6R, tak vykon ma 78 ps. S ma trosku viac 🙄
sliver
13. septembra 2008 at 17:19
italofighter „sekle info“ bola ta plne kapotovana verzia, pretoze ta sice vysla, ale je to FZ6-R. [linka]
Co sa tyka motora, tak aj u Diversionu aj u Fazeru vychadza motor z R6 a tak ako si pisal, Fazer ma byt vyladeny do sportovna, zatial co Diversion ma byt masina na kazdy den a na taku lahku turistku.
Rozdielne udaje motorov:
FZ6 Fazer S2:
Max výkon: 72.0 kW (98 koní) pri 12000 ot./min
Max krútiaci moment: 63.1 Nm (6.44 kg-m) pri 10000 ot./min
XJ6 Diversion:
Max výkon: 57.0 kW (78 koní) pri 10000 ot./min
Max krútiaci moment: 59.7 Nm (6.1 kg-m) pri 8500 ot./min
A toto je u oboch motorov rovnake:
Objem valcov: 600 ccm
Vrtanie x zdvih: 65.5 x 44.5 mm
Kompresny pomer: 12.2:1
stiki
13. septembra 2008 at 18:58
Sliver: presne tak som to myslel. mozno som sa zle vyjadril. ale FZ6-R uz nieje oznacena ako diverzion. ine zdroje uvadzali ze to je „US verzia“ toto bolo to sekle info. nebolo uvedene ci to bude aj v europe dostupne …
sliver
13. septembra 2008 at 20:33
stiki vyzera to tak, ze FZ6-R zatial plava len do USA, co sa tyka europskeho trhu, este sa uvidi.
Hovorca Yamaha UK, Simon Belton sa ku kapotovanej verzii vyjadril takto:
„Dopyt na Americkom trhu je odlišný od nášho a v USA majú svoje vlastné vývojové centrum. FZ6-R by bola drahšia (ako „bežná“ verzia), cenu by sme však vyrovnali originálnymi doplnkami. Budeme uvažovať o uvedení FZ6-R na trh, všetko však závisí od dopytu.“
stiki
13. septembra 2008 at 21:28
Sliver: dufal som v to ze to pojde aj do europy. je to pekna motorka a paci sa mi ked je viac variant a clovek si moze vybrat. ta kapotaz jej neskutocne sekne
PS:aj tak dufam v jedno…ze honda sa spamata a uvedie na trh daco ako reinkarnovanu CBR600″F“
italofighter
14. septembra 2008 at 5:59
sliver takze v podstate slabsi fazer co bol doteraz vyrabany vo verzi 78 koni bude mat ponovom oznacenie xj moze byt ak som to pochopil spravne teda nemyslim presne tu staru moto ale novy model
stiki co sa tyka toho spamatania hondy mohli by nieco vyrobit aj co sa podoba afrike pretoze ten novy trans je sice pekny ajobjem mam ale s terenom moc spolocne nema aj ked viac ako strom co je moj subjektivny nazor a za tu cenu co je teraz dostupny tak je velmi zaujimavy
stiki
14. septembra 2008 at 13:14
italofighter hore som to napisal. podla mna by to tak mohlo byt (myslim tu nahradu slabsieho Fazera)
italofighter
14. septembra 2008 at 13:31
stiki aj mne sa to tak vidi ze to bude presne tak
Romanki
15. septembra 2008 at 13:15
A kde to má výfuk 😶
Nejako mi tam tá koncovka chýba, asi som zo starej školy. 🙂
italofighter
15. septembra 2008 at 13:19
Romanki vyfuk sa odstahoval do humpolca v tomto pripade pod moto xixixi
Marek750
15. septembra 2008 at 15:38
No ja som mal na svojom starom XJ 600 1986 ešte dva výfuky .Aspoň sa na nich nebudú páliť tašky alebo pri umiestnení pod sedlom zadok 😀 Vyzerá dobre a tiež si myslím ,že nahradí slabší Fazer.No hlavne aby mal nízko stupačky a širší volant , na starom XJ som v pohode zvládol 800km do Prahy .
mirolc
15. septembra 2008 at 16:21
Radšej žiadny výfuk ako tie delá čo tam teraz montuju pre EURO 3,4,5,6 😟 Ale mašinka celkom pekná 🙂