Connect with us

Spravodajstvo

Nový V-Max je oficiálne oficiálny

Publikovaný

on

197 koní, 230 km/h, 1679 ccm, 65 stupňový V-4 motor so štyrmi ventilmi na valec, 309 kg ?mokrej váhy?, 52 mm predné tlmiče a monoshock vzadu. Päť-stupňová prevodovka, kardan a ABS. Za cenu 17990,- USD (zhruba 350000,- Sk) sa už teraz dá objednať a majiteľovi bude doručený v novembri.

Pruženie je plne nastaviteľné. Predné radiálne brzdy majú plávajúce disky a brzdí ich 6 piestikov (ABS za príplatok). V roku 2009 je plán vyrobiť len 2500 kusov v jedinej farbe ? čiernej.

Otáčkomer ukazuje červenú až v 9500 otáčkach a na budíkoch je veľká kontrolka zaradenej rýchlosti (vraj kvôli drag racingu). Rýchlomer a ostatné ukazovatele sú umiestnené na nádrži a vďaka svojmu spracovaniu sú výborne čitateľné aj za denného svetla.

[linka] na V-Maxovu stránku

Nový V-Max je oficiálne oficiálny

Nový V-Max je oficiálne oficiálny

28 komentárov

1 komentár

  1. max1

    5. júna 2008 at 19:07

    😛 😛 😛 😛 😛 😛 mňam 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 mňam 😘 😛 😘 😛 😘 😛

  2. AMIS

    5. júna 2008 at 19:36

    Iné výfuky a širšie rajdy a je nádherný. Škoda len že tá cena nebude platiť pre slovenského kupca. Typujem, že u nás bude o poriadne kilo drahšia táto mašinka 😘

  3. malymirec

    5. júna 2008 at 20:14

    Brutaaaaaaaal
    takto sa robi masina, nie ako B king 🤣

  4. rmacko

    6. júna 2008 at 7:28

    😕 … divný šoubajk, na čo je totok dobré, jedine asi na šprinty … 🤐

  5. max1

    6. júna 2008 at 7:50

    Ono to bude dosť zväčšovať ego 😉 😛

  6. mirolc

    6. júna 2008 at 14:29

    Výfuk sa mi nepáči inak móóóóže byť. Ale klebety boli o výkone nad 200 koni 🙂 asi nie vmax je ten vyvolený kto prvý oficialne prekoná 200 🙄

  7. kxbibo

    6. júna 2008 at 15:16

    Pekný je 🙂

    malymirec súhlasím 😉 🙂

    mirolc kone nie sú všetko 😛

  8. ORTUT

    7. júna 2008 at 5:56

    Do názvu by už len mali doplniť jedno slovo „BRUTUS“

  9. redtwins

    7. júna 2008 at 12:21

    U mňa naozaj najväčší klenot, čo kedy urobila Yamaha! 🙂

  10. raptor

    7. júna 2008 at 13:29

    Ze koli dragracingu 😀 😀 😀 😀 😀 😀 .. dufam ze to bude mat lepsi podvozok jak jeho vlniaci sa predchodca

    to je hnus velebnosti

  11. viper

    7. júna 2008 at 15:12

    Tvari sa to „drsne“ ☹️

  12. Marek750

    7. júna 2008 at 15:13

    Z predu i zadu vyzerá perfektne. S tým vlnením to až také strašné nebolo, len sa to nafukuje aby bolo nejaké mínus.Prečo majú jogurty tlmič riadenia?Že by sa vlnili?. Že Intruder 1400 sa krúti a nebrzdí čoprákom nevadí a každý ho chce (žeby ten motor?).Legendárny V-Max má bomba zvuk i výzor a na šprinte sa k nemu málokto postaví 😀

  13. VMax

    7. júna 2008 at 23:02

    No niekde som čítal že museli doniesť GSX R 1000 ku na šprinty aby VMAX neposlal kategóriu SS do smútku … 😁

    raptor : Teba nejako máta vlniaci podvozok vlastne všetko okrem BMW má asi vlniaci podvozok 😛 😛 😛

    PS: nekúpite Varadero ?

  14. Coden

    8. júna 2008 at 17:30

    Tu je k tej motorke aj video… total-brutal mash!na… 🙄

  15. Coden

    8. júna 2008 at 17:35

    A tu je názor z diskusie… 😉 Bez komentára…
    „…ať si každý říká co chce, ale tohle já prostě považuji za vrchol potravinového řetězce :)“.

  16. Romanki

    9. júna 2008 at 12:39

    V tom prezentačnom videu to jazdí len rovno. Asi sa to nedá naklopiť do zátačky. 😁 😁 😁
    Predimenzovaná, ťažká motorka vhodná akurát tak na predvádzanie sa. 😟

  17. chorche

    9. júna 2008 at 17:49

    Vela tucne, neprakticke, pre beznu prevadzku skoro nepouzitelne a pritom svojsky nadherne

  18. Kwasak

    9. júna 2008 at 22:25

    chorche hanobis rasu? 😈 🤣

    Je to cele nejake divne, ked sa to bude vlnit ako predosly model… 😕

    AMIS, tipuje sa – to len tak v ramci jazikovedneho okyenka

  19. Kwasak

    9. júna 2008 at 22:27

    Preco mame tucne pismo? 😶

  20. Kwasak

    9. júna 2008 at 22:28

    Uz viem – tucni ludia – tucne pismo! ale preco aj chorche, taky atlet, musi trpiet??? 😁

  21. raptor

    9. júna 2008 at 22:47

    Vmax vies co vselico som ja niekde cital… 🤣 🤣

    zasadny rozdiel je ten ze kategoria SS neni stavana na sprinty
    ma inak naladeny motor uplne inej konstrukcie iny podvozok atd atd

    to ze vmax vie sprintovat je mozne.. ale sprintovat takisto vie aj VZR 1800 aj jednovalcovy husaberg
    ma to zbytocne vela koni /rovnako ako bking/ ktore normalny smrtelnik nikdy nevyuzije uz len koli tomu ze je to nahac

    k tomu vlniacemu sa podvozku.. napr taka KTM LC8 Adventure ma vynikajuci podvozok

  22. duggo

    10. júna 2008 at 1:09

    Vam sa vlni ? 😶 no mne bud pevne drzi, alebo sa potom ohyba, vlnit s nim zatial neviem 😠

  23. chorche

    10. júna 2008 at 19:16

    Kwasak: to si ako myslela s tym atletom?
    Eric Cartman: Ja nejsem tlustej, ja sem jen dobre stavenej.

  24. yamaxx

    11. júna 2008 at 6:32

    Nadhera… 🙂

  25. Cendina

    11. júna 2008 at 8:40

    O V-maxovi jsem se bavila jen jednou s jedním majitelem na motosraze po půlce flašky ferneta. Zálibně se podíval na tu svoji motorku a říká mi: „Víš….. já si s ní za jízdy i povídám. Třeba ji řeknu = a teď miláčku, lásko moje jediná, pojedeme do prava. A ona mi na to vždy s úsměvem odpovídá = ne ne ne. Teď pojedeme rovně!!!!!“ 😁

    Tohle je prostě motorka o něčem úplně jiném a nespadá do žádný kategorie.

  26. MartineR

    11. júna 2008 at 12:19

    Cendina 🤣 😁 🤣 😁 🤣 😁

  27. max1

    11. júna 2008 at 14:19

    Cendina 😀 🙂

  28. raptor

    11. júna 2008 at 14:21

    Rejdina 😀 😀 ne ne ne… ten vmax mi pripomina pannu pred sulozou 🤣

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Advertisement

Najčítanejšie

Partneri