Spravodajstvo
Nový V-Max je oficiálne oficiálny
-
MotoporadňaPred 1 týždeň
Ako správne zazimovať motorku – 5 krokov!
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Yamaha Tracer 9 pre rok 2025 s high-tech funkciami
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Nová značka, nový motocykel: Morbidelli T502X 2025
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
NOVÁ Yamaha MT-07 2025 – aj s Y-AMT!
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Predstavenie Kawasaki Z900 a Z900 SE 2025
-
NezaradenéPred 4 týždne
Modern Classic Icon Editions 2025: Triumph s logom z roku 1907
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
MV Agusta F3 Competizione 2025 – kolesá z karbónu a 160 koní
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Predstavujeme: nová Yamaha Ténéré 700 & T7 Rally 2025
max1
5. júna 2008 at 19:07
😛 😛 😛 😛 😛 😛 mňam 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 mňam 😘 😛 😘 😛 😘 😛
AMIS
5. júna 2008 at 19:36
Iné výfuky a širšie rajdy a je nádherný. Škoda len že tá cena nebude platiť pre slovenského kupca. Typujem, že u nás bude o poriadne kilo drahšia táto mašinka 😘
malymirec
5. júna 2008 at 20:14
Brutaaaaaaaal
takto sa robi masina, nie ako B king 🤣
rmacko
6. júna 2008 at 7:28
😕 … divný šoubajk, na čo je totok dobré, jedine asi na šprinty … 🤐
max1
6. júna 2008 at 7:50
Ono to bude dosť zväčšovať ego 😉 😛
mirolc
6. júna 2008 at 14:29
Výfuk sa mi nepáči inak móóóóže byť. Ale klebety boli o výkone nad 200 koni 🙂 asi nie vmax je ten vyvolený kto prvý oficialne prekoná 200 🙄
kxbibo
6. júna 2008 at 15:16
Pekný je 🙂
malymirec súhlasím 😉 🙂
mirolc kone nie sú všetko 😛
ORTUT
7. júna 2008 at 5:56
Do názvu by už len mali doplniť jedno slovo „BRUTUS“
redtwins
7. júna 2008 at 12:21
U mňa naozaj najväčší klenot, čo kedy urobila Yamaha! 🙂
raptor
7. júna 2008 at 13:29
Ze koli dragracingu 😀 😀 😀 😀 😀 😀 .. dufam ze to bude mat lepsi podvozok jak jeho vlniaci sa predchodca
to je hnus velebnosti
viper
7. júna 2008 at 15:12
Tvari sa to „drsne“ ☹️
Marek750
7. júna 2008 at 15:13
Z predu i zadu vyzerá perfektne. S tým vlnením to až také strašné nebolo, len sa to nafukuje aby bolo nejaké mínus.Prečo majú jogurty tlmič riadenia?Že by sa vlnili?. Že Intruder 1400 sa krúti a nebrzdí čoprákom nevadí a každý ho chce (žeby ten motor?).Legendárny V-Max má bomba zvuk i výzor a na šprinte sa k nemu málokto postaví 😀
VMax
7. júna 2008 at 23:02
No niekde som čítal že museli doniesť GSX R 1000 ku na šprinty aby VMAX neposlal kategóriu SS do smútku … 😁
raptor : Teba nejako máta vlniaci podvozok vlastne všetko okrem BMW má asi vlniaci podvozok 😛 😛 😛
PS: nekúpite Varadero ?
Coden
8. júna 2008 at 17:30
Tu je k tej motorke aj video… total-brutal mash!na… 🙄
Coden
8. júna 2008 at 17:35
A tu je názor z diskusie… 😉 Bez komentára…
„…ať si každý říká co chce, ale tohle já prostě považuji za vrchol potravinového řetězce :)“.
Romanki
9. júna 2008 at 12:39
V tom prezentačnom videu to jazdí len rovno. Asi sa to nedá naklopiť do zátačky. 😁 😁 😁
Predimenzovaná, ťažká motorka vhodná akurát tak na predvádzanie sa. 😟
chorche
9. júna 2008 at 17:49
Vela tucne, neprakticke, pre beznu prevadzku skoro nepouzitelne a pritom svojsky nadherne
Kwasak
9. júna 2008 at 22:25
chorche hanobis rasu? 😈 🤣
Je to cele nejake divne, ked sa to bude vlnit ako predosly model… 😕
AMIS, tipuje sa – to len tak v ramci jazikovedneho okyenka
Kwasak
9. júna 2008 at 22:27
Preco mame tucne pismo? 😶
Kwasak
9. júna 2008 at 22:28
Uz viem – tucni ludia – tucne pismo! ale preco aj chorche, taky atlet, musi trpiet??? 😁
raptor
9. júna 2008 at 22:47
Vmax vies co vselico som ja niekde cital… 🤣 🤣
zasadny rozdiel je ten ze kategoria SS neni stavana na sprinty
ma inak naladeny motor uplne inej konstrukcie iny podvozok atd atd
to ze vmax vie sprintovat je mozne.. ale sprintovat takisto vie aj VZR 1800 aj jednovalcovy husaberg
ma to zbytocne vela koni /rovnako ako bking/ ktore normalny smrtelnik nikdy nevyuzije uz len koli tomu ze je to nahac
k tomu vlniacemu sa podvozku.. napr taka KTM LC8 Adventure ma vynikajuci podvozok
duggo
10. júna 2008 at 1:09
Vam sa vlni ? 😶 no mne bud pevne drzi, alebo sa potom ohyba, vlnit s nim zatial neviem 😠
chorche
10. júna 2008 at 19:16
Kwasak: to si ako myslela s tym atletom?
Eric Cartman: Ja nejsem tlustej, ja sem jen dobre stavenej.
yamaxx
11. júna 2008 at 6:32
Nadhera… 🙂
Cendina
11. júna 2008 at 8:40
O V-maxovi jsem se bavila jen jednou s jedním majitelem na motosraze po půlce flašky ferneta. Zálibně se podíval na tu svoji motorku a říká mi: „Víš….. já si s ní za jízdy i povídám. Třeba ji řeknu = a teď miláčku, lásko moje jediná, pojedeme do prava. A ona mi na to vždy s úsměvem odpovídá = ne ne ne. Teď pojedeme rovně!!!!!“ 😁
Tohle je prostě motorka o něčem úplně jiném a nespadá do žádný kategorie.
MartineR
11. júna 2008 at 12:19
Cendina 🤣 😁 🤣 😁 🤣 😁
max1
11. júna 2008 at 14:19
Cendina 😀 🙂
raptor
11. júna 2008 at 14:21
Rejdina 😀 😀 ne ne ne… ten vmax mi pripomina pannu pred sulozou 🤣