Connect with us

Spravodajstvo

Dunlop pridá QR kód na nové európske štítky na pneumatiky

Publikovaný

on

QR kód umožní spotrebiteľom posúdiť pneumatiky na základe viac ako 50 kritérií

Dunlop, jeden z popredných svetových výrobcov výkonných a vysoko výkonných pneumatík, umiestni QR kód na nový európsky štítok, ktorý sa stane povinnou súčasťou každej pneumatiky predávanej od novembra tohto roku. Nové európske značenie pneumatík štandardizovaným štítkom bude zákazníkov informovať o troch kľúčových vlastnostiach pneumatiky: o valivom odpore, o priľnavosti na mokrom povrchu a o hlučnosti.


Uvádzanie QR kódu na časti štítku, ktorý je vyhradený značke, umožní zákazníkom vyhľadať všetky vlastnosti a výkonnostné kritériá pneumatiky, navyše nad rámec troch parametrov uvedených na každom štítku. Inžinieri značky Dunlop pracujú pri vývoji pneumatík s približne päťdesiatimi kritériami, ktoré budú obsiahnuté v informáciách poskytovaných o každom produkte. Hoci nový štítok zdôrazňuje tri kľúčové výkonnostné indikátory, Dunlop si je vedomý dôležitosti celej škály päťdesiatich indikátorov, ktoré k hodnoteniu svojich pneumatík využíva.

"Štítok je dôležitý krok na to, aby spotrebitelia po celej Európe boli pri výbere produktov viac informovaní, toto nariadenie vítame. Sme presvedčení, že nový štítok povedie k značnému zvýšeniu inovačného úsilia v tomto sektore, čo prinesie prospech širokému spektru spotrebiteľov," uvádza Sanjay Khanna, Managing Director značky Dunlop pre Európu, Stredný Východ a Afriku. "U nás v Dunlope sme však presvedčení, že nový štítok nepodáva úplný obraz o pneumatike. Zameriava sa len na tri kritériá, neodráža úsilie, ktoré vyvíjame, aby sme vytvorili vysoko kvalitné, stabilné a spoľahlivé pneumatiky. Väčšina špecializovaných testov v časopisoch nás posudzuje podľa 15 kritérií, pričom my ich v našej spoločnosti zohľadňujeme viac ako 50. Pridanie QR kódu na štítok odráža naše presvedčenie, že spotrebitelia by sa mali pozerať ďalej než len na štítok a prostredníctvom kódu tak získať prístup k ďalším informáciám o pneumatike."

QR kód získa prominentné miesto na všetkých európskych štítkoch označujúcich pneumatiky Dunlop a naviguje zákazníkov priamo na internet, kde si bude môcť zistiť všetky výhody produktu, či už pôjde o potenciálne alebo o alternatívne pneumatiky. QR kód bude fungovať pre všetky významné aplikácie inteligentných telefónov a bude súčasťou každého produktu Dunlop po celej Európe povinne označeného štítkom na pneumatiky.

Dunlop bude zavádzať požadované označenie postupne od 1. júna 2012, od dátumu, keď Európska únia povoľuje dobrovoľné označovanie. Do maloobchodného predaja by mali byť označené pneumatiky postupne dodané počas päťmesačnej zavádzacie lehoty, ktorá bude trvať od júna do novembra. Od 1. novembra budú všetky pneumatiky Dunlop označené v súlade s požiadavkami EÚ.

Viac informácií nájdete na stránkach www.dunlop.sk [linka]

Tlačová správa
Bratislava 01. júna 2012 Janka

Pridaj komentár

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Advertisement

Najčítanejšie

Partneri