Odpoveď na: Neskúsený :))
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Neskúsený :)) › Odpoveď na: Neskúsený :))
Aver,
jedine ak to zmenis za kofolu, ja alkace az tak zaozaj neskoro vecer, ked si som uplne isty, ze nepojdem na nocnu piratsku jazdu :62:
Pises, ze tie moto su dovezene. Su dovezene teraz, alebo ich uz niekto na Sk jazdil? Ak to druhe, kto na nich na Sk jazdil, poznas ho? Lebo podla stavu kilometrov by som volil Kawu, podla spolahlivosti Hondu. Otazka len je, ci nema Kawa pretoceny tachometer. Moto po 17000 musi vyzerat ako nova! Moja VFR ma teraz necelych 19000. Ta honda bude potrebovat o 10-15000 km prekutat motor, prebrusit ventily a podobne. Kawa by mala vydrzat este minimalne 20000 bez investicii. Takze, kolko ktora stoji? Kto tie motorky predava? Boli niekedy padnute? Videl si ich? Ake su na nich "upravy"?



Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie

TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení

BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky

Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč

TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule

Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč

Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie

TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení

BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca
