Connect with us

40+ – tu sme

Domov Diskusné Fóra Kaviareň 40+ – tu sme

Označené ako: 

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 4,576 až 4,590 (z celkového počtu 16,926 )
  • Autor
    Príspevky
  • #88973
    Maxi
    Účastník (Participant)

    Idem ja holobriadkovia spať, zajtra ráno ťahám za Magumom do Přahy, idem pre agregát do TDM ky, tákže pá a sladké sny Vám prajem  😛 

    #88974
    bobolak
    Účastník (Participant)

    Papi ako si praješ……čaky počul si??? zajtra 9oo zulu OTK IT EKG GTX zlatý písek !!! 🤐 

    #88975
    przwjhrjaujzepieztjte
    Účastník (Participant)

    Bobo, ja som len žartoval. Neprajem si nijako, mne je všetko jedno.
    Voľne po klasikovi Egrešovi, je mi jedno aj to, čo mi jedno nie je. 😈
    Aj to, keré prasa sa ako volá… 😈

    #88976
    bobolak
    Účastník (Participant)

    Maxi šak cesta ťa vyjde drahšie ako ten motor 😶 

    #88977
    bobolak
    Účastník (Participant)

    Papi ale šak my radi schodzujeme ( 😁 😈 👍 )

    #88978
    bobolak
    Účastník (Participant)

    A maxi ked je načelnik tam tak daj mu aspoň ukol nach ti ho vyzdvyhne ta ňe?????

    #88979
    Maxi
    Účastník (Participant)

    Písal som mu SMS ale neozval sa  😟

    #88980
    bobolak
    Účastník (Participant)

    Tak mu zavolaj kua fix dufam že tu aspoň číta tak sa ozve 🙂  🙂 

    #88981
    Maxi
    Účastník (Participant)

    Idem ja osobne …. Vilko sa na mňa vy …….  😈

    #88982
    Mlhos
    Účastník (Participant)

    Myslis Vilka ? 

    #88983
    przwjhrjaujzepieztjte
    Účastník (Participant)

    😈 Ten „Yoffo junior“ ešte spí? 😈 

    Ja sa len teším, keď napr. naša motobabka získa čestný titul stará páka… 😁

    #88984
    WIKINO
    Účastník (Participant)

    Neská pekné dobré ránko vinšujem. 🙂 Neská by to šlo aj IK GTX , ale až po velkej omši.Ná kdo ráno v nedelnik stáva tak skoro?
    Náčelníka nevyrušujte, lebo má líbanky až v Přahe. 😁
    Tento víkend som zašitý v Trogárovciach a tak som rozmýšlal / až sa čudujem/ , že mám na povale motor Tatran 125 a postavím nejaký hybrid z neho, na vláčenie terénom po miestnych poľných cestách.
    Zatial je to v štádiu myšlienky ale postupne prejdem k realizácii.Naštudoval som si manuál a zrejme to pojde.Ako poznám túto spoločnosť roztrhne sa vrece s nápadmi 🙂

    #88985
    VANUCCI
    Účastník (Participant)

    WIKINO máš pravdu dneska by to šlo, asi sa pustím do tej správy z revízie Žochár-guberny 🙂  a dúfam, že dnes sa mi nestratí 😟

    #88986
    przwjhrjaujzepieztjte
    Účastník (Participant)

    😈 Juchuchúúúú, WIKINO !
    Preto, lebo som všade bol a všetko videl, samozrejme som mal aj Tatrana 125, zdedeného po otcovi – ale už odhláseného. Motor by sa dal využiť na veľa vecí, dokonca mal el. štartér, za socíku na našich motorkách nevídanú vec…

    Motor by sa dal využiť na veeeeeľa vecí, k tvojmu uvažovaniu možno pomôže:

    Román o Tatran-motore

    – Najprv sme chceli motokáru. Tú sme ale mali aj z ČZ 150, aj z dvaapolky. tak to nie, pre KINGov nášho rangu 8 koní Tatrana je málo…

    – Malo to nútené chladenie ventilátorom, ideálne pre rotavátor. Lenže stokilový dynoštartér a k tomu dva veľké 6 Voltové batérie? Nie, bolo by treba tam veľa vecí prerobiť, lebo nakopávačku (páku)  to nemalo. K tomu furt problémy zo štartovaním, batérie  vysokým odberom  štartovania sa vyšťavili – ale krátkymi jazdami sa nedobili. Tatrana sme roztlačili, ale raotačnú motyku? 😈  Tak ani to nie…

    – Zato motor to bol malinký, 4kvalt prevodovka, kvôli obrovskému rotoru dynoštartéru masívna kľuka, ale malého, „športového“ priemeru, kua, jak krosky Suzuki, fakt…

    – Rozhodnutie: prerobíme zapalovanie na ľahké z Pioniera, aku netreba, pridáme štartovacie lano zo závesného lodného motora (kamoš mal, čo by pasovalo) a po zväčšení chladiacich rebier hlavy a valca (privarením vytvarovaných hliníkových plechov na každé druhé rebro) postavíme excelentnú ľahkú krosku a pobijeme šeckých japoncov.

    – Aj sme odrezali obrovskú časť motorového bloku, ktorá pôvodne obalovala dynamo a ventilátor, vznikol elegantný, neuveriteľne  malý motor, menší, jak Pionier. Kamaráti sústružníci obdržali výkresovú dokumentáciu – a v tom sa objavil jeden starý známy, automechanik: Počuj, viem, že sa to odhlásilo, ale máš ešte nejaké diely z fotrovho Tatranu? Hej, mám. Ukázal som mu – a za dynoštartér, valec, kľuku s piestom a rám ponúkol takú sumu, že za to som kúpil starú dvaapolku od uja Ota (nie toho nášho tu… ).
    Sústružníci sa odstavili a koňšťatovali sme, že majstrami sveta sa staneme inokedy.

    – Tak toto sa dá s tým motorom urobiť, predať veteránistom, nech tie ich raritné mašiny dlhšie žijú. Lebo časy sa zmenili, aj my sme možno múdrejší, a bohvie, či sa vôbec ešte objavia nové motorky so štítom „Made in Slovakia“… 😉

    #88987
    VANUCCI
    Účastník (Participant)

    Práve som zistil, že link na foto sa tu už nedá vložiť a vložiť sem foto sa dá iba krpaté, takže chcel som to napísať tak, že by to bolo doplňané fotkami, takže by som musel každú foto upravovať – zmenšovať, takže serem na to 👎  To je ako keď som chcel sem dať album s cca 400 fotkami, tak mi bolo poradené, že sa to dá po desiatich fotkách nahadzovať, takže dôchodkový vek aby som strávil pri nahadzovaní foto 👎  👎

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 4,576 až 4,590 (z celkového počtu 16,926 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Advertisement

Partneri