40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- This topic has 16,925 odpovedí, 115 hlasov, and was last updated pred 3 years, 9 months by maco.
-
AutorPríspevky
-
7. decembra 2013 o 21:21 #88973MaxiÚčastník (Participant)
Idem ja holobriadkovia spať, zajtra ráno ťahám za Magumom do Přahy, idem pre agregát do TDM ky, tákže pá a sladké sny Vám prajem 😛
7. decembra 2013 o 21:22 #88974bobolakÚčastník (Participant)Papi ako si praješ……čaky počul si??? zajtra 9oo zulu OTK IT EKG GTX zlatý písek !!! 🤐
7. decembra 2013 o 21:27 #88975przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)Bobo, ja som len žartoval. Neprajem si nijako, mne je všetko jedno.
Voľne po klasikovi Egrešovi, je mi jedno aj to, čo mi jedno nie je. 😈
Aj to, keré prasa sa ako volá… 😈7. decembra 2013 o 21:30 #88976bobolakÚčastník (Participant)Maxi šak cesta ťa vyjde drahšie ako ten motor 😶
7. decembra 2013 o 21:33 #88977bobolakÚčastník (Participant)Papi ale šak my radi schodzujeme ( 😁 😈 👍 )
7. decembra 2013 o 21:35 #88978bobolakÚčastník (Participant)A maxi ked je načelnik tam tak daj mu aspoň ukol nach ti ho vyzdvyhne ta ňe?????
7. decembra 2013 o 21:37 #88979MaxiÚčastník (Participant)Písal som mu SMS ale neozval sa 😟
7. decembra 2013 o 21:42 #88980bobolakÚčastník (Participant)Tak mu zavolaj kua fix dufam že tu aspoň číta tak sa ozve 🙂 🙂
7. decembra 2013 o 21:53 #88981MaxiÚčastník (Participant)Idem ja osobne …. Vilko sa na mňa vy ……. 😈
7. decembra 2013 o 23:26 #88982MlhosÚčastník (Participant)Myslis Vilka ?
8. decembra 2013 o 7:37 #88983przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 Ten „Yoffo junior“ ešte spí? 😈
Ja sa len teším, keď napr. naša motobabka získa čestný titul stará páka… 😁
8. decembra 2013 o 8:18 #88984WIKINOÚčastník (Participant)Neská pekné dobré ránko vinšujem. 🙂 Neská by to šlo aj IK GTX , ale až po velkej omši.Ná kdo ráno v nedelnik stáva tak skoro?
Náčelníka nevyrušujte, lebo má líbanky až v Přahe. 😁
Tento víkend som zašitý v Trogárovciach a tak som rozmýšlal / až sa čudujem/ , že mám na povale motor Tatran 125 a postavím nejaký hybrid z neho, na vláčenie terénom po miestnych poľných cestách.
Zatial je to v štádiu myšlienky ale postupne prejdem k realizácii.Naštudoval som si manuál a zrejme to pojde.Ako poznám túto spoločnosť roztrhne sa vrece s nápadmi 🙂8. decembra 2013 o 9:18 #88985VANUCCIÚčastník (Participant)WIKINO máš pravdu dneska by to šlo, asi sa pustím do tej správy z revízie Žochár-guberny 🙂 a dúfam, že dnes sa mi nestratí 😟
8. decembra 2013 o 9:57 #88986przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 Juchuchúúúú, WIKINO !
Preto, lebo som všade bol a všetko videl, samozrejme som mal aj Tatrana 125, zdedeného po otcovi – ale už odhláseného. Motor by sa dal využiť na veľa vecí, dokonca mal el. štartér, za socíku na našich motorkách nevídanú vec…Motor by sa dal využiť na veeeeeľa vecí, k tvojmu uvažovaniu možno pomôže:
Román o Tatran-motore
– Najprv sme chceli motokáru. Tú sme ale mali aj z ČZ 150, aj z dvaapolky. tak to nie, pre KINGov nášho rangu 8 koní Tatrana je málo…
– Malo to nútené chladenie ventilátorom, ideálne pre rotavátor. Lenže stokilový dynoštartér a k tomu dva veľké 6 Voltové batérie? Nie, bolo by treba tam veľa vecí prerobiť, lebo nakopávačku (páku) to nemalo. K tomu furt problémy zo štartovaním, batérie vysokým odberom štartovania sa vyšťavili – ale krátkymi jazdami sa nedobili. Tatrana sme roztlačili, ale raotačnú motyku? 😈 Tak ani to nie…
– Zato motor to bol malinký, 4kvalt prevodovka, kvôli obrovskému rotoru dynoštartéru masívna kľuka, ale malého, „športového“ priemeru, kua, jak krosky Suzuki, fakt…
– Rozhodnutie: prerobíme zapalovanie na ľahké z Pioniera, aku netreba, pridáme štartovacie lano zo závesného lodného motora (kamoš mal, čo by pasovalo) a po zväčšení chladiacich rebier hlavy a valca (privarením vytvarovaných hliníkových plechov na každé druhé rebro) postavíme excelentnú ľahkú krosku a pobijeme šeckých japoncov.
– Aj sme odrezali obrovskú časť motorového bloku, ktorá pôvodne obalovala dynamo a ventilátor, vznikol elegantný, neuveriteľne malý motor, menší, jak Pionier. Kamaráti sústružníci obdržali výkresovú dokumentáciu – a v tom sa objavil jeden starý známy, automechanik: Počuj, viem, že sa to odhlásilo, ale máš ešte nejaké diely z fotrovho Tatranu? Hej, mám. Ukázal som mu – a za dynoštartér, valec, kľuku s piestom a rám ponúkol takú sumu, že za to som kúpil starú dvaapolku od uja Ota (nie toho nášho tu… ).
Sústružníci sa odstavili a koňšťatovali sme, že majstrami sveta sa staneme inokedy.– Tak toto sa dá s tým motorom urobiť, predať veteránistom, nech tie ich raritné mašiny dlhšie žijú. Lebo časy sa zmenili, aj my sme možno múdrejší, a bohvie, či sa vôbec ešte objavia nové motorky so štítom „Made in Slovakia“… 😉
8. decembra 2013 o 9:58 #88987VANUCCIÚčastník (Participant)Práve som zistil, že link na foto sa tu už nedá vložiť a vložiť sem foto sa dá iba krpaté, takže chcel som to napísať tak, že by to bolo doplňané fotkami, takže by som musel každú foto upravovať – zmenšovať, takže serem na to 👎 To je ako keď som chcel sem dať album s cca 400 fotkami, tak mi bolo poradené, že sa to dá po desiatich fotkách nahadzovať, takže dôchodkový vek aby som strávil pri nahadzovaní foto 👎 👎
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.