40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- This topic has 16,925 odpovedí, 115 hlasov, and was last updated pred 3 years, 9 months by maco.
-
AutorPríspevky
-
17. februára 2014 o 21:32 #91930MlhosÚčastník (Participant)
Naco to mam pisat do poradne ked tam nikto nechodi pytam sa vas robite sa mudri tak mudrujte dat motorku do servisu je to uplne najjednoduchsie aj tak sa tu bavite o nicom
17. februára 2014 o 22:06 #91931przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)Povedzte mi už, svine, ktoré je srdce, operáciu už spravím sám… 😁
18. februára 2014 o 10:40 #91932MlhosÚčastník (Participant)Motorka bola predminuly rok v servise vymenili filtre nastavili ventili tlaky karburatory olej v kardane minuly rok mi zacalo pri stati na volnobehu obcas strielat do sania az tak ze to zhasne motor to znamena ze tam treba pridat trochu paliva na volnobeh lebo je chudobna zmes
18. februára 2014 o 10:51 #91933bobolakÚčastník (Participant)Mlhoš,musíš natankovať drahší benzín aby si mal bohatšiu zmes,a nie tankovať u jurkiho,potom to tak dopadne,,ešte pomôže nasypať dáke centíky do nadrže alebo evrače,aby ta ryža mala väčšiu hodnotu 😛 😛 😛 😈 😈
18. februára 2014 o 11:39 #91934MlhosÚčastník (Participant)No skusim tam dat 98 co to bude robit
18. februára 2014 o 14:12 #91935zefotothÚčastník (Participant)Ja tankujem do urala BA 98 bežne a nye preto aby bol drahší ale pri 95 prská a kašle. Ale kua jenna je drahý aj preto žežere aj 8 litrof. (aj tak ho mám rád) 😈
18. februára 2014 o 15:49 #91936theoÚčastník (Participant)A mne marhy v navode na použitie pišu ze ma 173 koni pri pouziti 98 oktanoveho, ale ja davam len 95 ku, ved naco mi az tolko koni 😶
98 mičku davam na vyjazdy len ked ide aj Bobolak, lebo on do kopressora este drbne trochu bifika, a to z 95 kou by som na neho nemal, tak ked ho chcem dat dole musim ist do ostrejsieho paliva 😈 😁
18. februára 2014 o 16:21 #91937kingstonÚčastník (Participant)theo ved na taký kompresný pomer ako má tvoja mašina treba 101 oktanov alebo liter bifika na kazdu natankovanu nadrz 😁
18. februára 2014 o 18:05 #91938BopsikÚčastník (Participant)Cim vyssie oktanove cislo, tym vyssia vyhrevnost paliva (Antonin Dvorak Humoreska)
18. februára 2014 o 18:29 #91939BopsikÚčastník (Participant)Ja dotujem benzin magnetickym polom.
V plastovej flasi mam feritove jadro, upevnene plastovymi distancnymi medzikruzkami. Okolo flase mam navinutu cievku z medeneho smaltovaneho drotu. Prierez drotu 1mm2, pocet zavitov 240 v dvoch vrstvach v smere hodinovych ruciciek zdola nahor.
Do cievky pustam impulzny prud obdlznikoveho prierezu, sirka impulzu 1ms, impulzny prud 10A, perioda impulzov 1s. Hustejsie sa neda, aby nedoslo k prehriatiu sustavy.
Vo flasi je 1,5 l benzinu 93 oktanoveho. Tazko sa zhana, ale mam zdroje.
Dochadza k zmagnetovaniu feritoveho jadra, okolo jadra sa vytvori silne magneticke pole, ktore prenasa energiu magnetickeho pola do elektronovych vrstiev vodikovych molekul benzinu, posuva ich na vyssiu vrstvu, tym ich excituje zvysuje tak energeticku hodnotu molekul benzinu.
Po dvoch hodinach ma uz benzin vo flasi hodnotu 98 oktanov, po 4 hodinach 102 oktanov. Vyssie sa uz neda ist, lebo dochadza k samovolnej degradacii spojenej s uvolnenim mikronuklearnej energie, a pri mojom poslednom pokuse bolo znicene skoro cele pracovisko, ledva som to uhasil.
Mam to zaevidovane na patentovom urade, takze kludne mozte skusat, je to moj vynalez.
Motorka ma skvely vykon, akurat som musel dat vacsi chladic, lebo sa prehrieva motor.
18. februára 2014 o 19:18 #91940kingstonÚčastník (Participant)Bopsik a proti bakteriam ten benzin ako chranis?
Ja pridavam do kazdej 10litrovej bandasky deci perchloru.
18. februára 2014 o 19:31 #91941BopsikÚčastník (Participant)Perchlóru škoda, ten je dobrý na pitie, dávam tam savo.
18. februára 2014 o 19:33 #91942WIKINOÚčastník (Participant)Bobsík to máš dizertačnú prácu ? Ešte prezraď či tam púšťaš jednosmerný alebo dvojsmerný prúd. Či zlava doprava alebo naopak. 👍
18. februára 2014 o 19:38 #91943BopsikÚčastník (Participant)Jednosnačne jednosmerný, ale impulzný. On impulzný prúd nemôže byť jednosmerný, to je nezmysel, ale jednosmerná zložka tam je jednoznačne. Oddeľovacie kondenzátory na odstránenie jednosmernej zložky sa nesmú použiť.
Hrany obdĺžnikového prierezu sa môžu trošku zaobliť, orezanie vyšších harmonických kmitočtov, lebo excitácia dráh elektrónov by bola príliš búrlivá, molekuly by boli nestabilné.
18. februára 2014 o 19:40 #91944BopsikÚčastník (Participant)Keď tak uvažujom nad Wikinovým riešením,….
… keby som použil trojsmerný prúd, mohol by som dať trojfľašu…
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.