40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- This topic has 16,925 odpovedí, 115 hlasov, and was last updated pred 3 years, 9 months by maco.
-
AutorPríspevky
-
2. decembra 2016 o 16:27 #99831BielyorolÚčastník (Participant)
Ja dokonca nabíjam bezkontaktne cez diaľkové, bez káblov. 😛 🙂
2. decembra 2016 o 18:17 #99832MlhosÚčastník (Participant)Aby som to mohol nabijat bez tej redukcie ,konektora zasuvky kazdy to vola inak by som zakazdym musel odsrobovat zadnu stupacku pretoze tam mam nasrobovane take nastavovacie platne nakolko manzelka nedosiahla na stupacky museli ist vyssie a odkrytovat baterku a takto iba pridem a zasuniem (no tak nebudte uchylaci neni streda )
neviem nikde som necital ze by sa mala bezudrzbova bateria odpajat a ci ju odpajas aj za jazdy ked dobija cez regulator? ta nabijacka nenabija viac ako na 13,8 mam Voltmeter poskodit elektroniku moze vtedy a to rovnako moze aj pokazeny regulator ak zacne prebijat na viac ako 14,4 V
2. decembra 2016 o 18:38 #99833przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 Geniuš, nejde o to, aká je batéria, ale aké keťere fungujú, keď motor nebeží a kľúč ani nie je v spínacej skrinke.
Nemusia to byť len fabrické veci (u Hondy napr. HISS), ale aj iné, dodatočne inštalované „tajné“ keťere, alarmy a iné kolotočárne…
A tu treba rešpektovať aj návody k tým dodatočne inštalovaným tajným keťeriam, keré o nejakom regulátore ani nevedia, lebo pri zapnutom zapalovaní sú dezaktivované.3. decembra 2016 o 9:41 #99834BopsikÚčastník (Participant)Ja so keťere (imobilizér) vyhodil.
Bo som stratil ovládač, a inú možnosť som nemal.
Do polnoci sol lúskal obvodovú schému, aby som vyklemoval 2 okruhy.
Podarílos… 😎3. decembra 2016 o 23:28 #99835MlhosÚčastník (Participant)Imobilizer sa zapina ked sa vypne zapalovanie a vytiahne kluc vlastne sa tym rozpoji eletronicky obvod s dobijanim baterie nema nic spolocne
4. decembra 2016 o 6:24 #99836przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 Nech už je kľúč hocikde, spotrebiče, ktoré sú na batériu počas dobíjania aktívne napojené, majú s dobíjaním spoločného úúúúplne všetko.
6. decembra 2016 o 2:30 #99837MlhosÚčastník (Participant)Ale hovno sa im stane pokial nabijacka neprebija niektore auta maju doslova zakazane odpajat bareriu aby im nevynulovalo riadiacu jednotku na mojej motorke mozem po odpojeni vsetko na palubaku nastavovat odznova a preto sa k tym nabijackam dodavaju tie adaptery aby sa bateria neodpajala ani nemusela odkrytovat
6. decembra 2016 o 9:07 #99838przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😁 Ja sa nehádam.
Len mi chalani nosia dok***ené batérie, lebo čítali na nete, že ich môžu nabíjať hocičím a hocikde. Poradili im to predsa odborníci, bo na nete je každý odborník.
Určitú časť z tých „odborníkových“ sa mi darí oživiť dokonca aj s tou priamo z Kauflandu pochádzajúcou „primitívnou inteligentnou“.
Tá je síce len pre laikov, ale furt vie viac, ako véééééľký kopec odborníkov … 😁10. decembra 2016 o 0:58 #99839MlhosÚčastník (Participant)Mas pekny multimeter aj ja mam taky 😁 dokonca mam v nom 9V nabijatelnu bateriu 😁
nabijacku mam tuto pre moje potreby staci ozivila aj bateriu ktora mala iba 1,5 V
10. decembra 2016 o 6:44 #99840prdlafkaÚčastník (Participant)Kriste pane, ktore auto ma zakazane odpojit baterku, lebo mu vynuluje riadiacu jednotku??? to chcem vediet, ci take nahodou nemam, kedze vsetci vieme, ze vynulovana riadiaca jednotka je pekna slamastika…alebo to plati len pre viac, ako patnastrocne vozidla??? ale tam zas riadiace jednotky nehraju az taky prim vsakano…
10. decembra 2016 o 8:57 #99841przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 Mne prvýkrát odišla riadiaca jednotka z Wartburgu. Odvtedy sa ich vystriedalo v rôznych vozoch viacero, ale dnes mi už do riadenia nemá odvahu zasahovať ani jedna. 😈
10. decembra 2016 o 22:28 #99842RetroÚčastník (Participant)Papi, dobréééé:-DDD
14. decembra 2016 o 0:07 #99843MlhosÚčastník (Participant)Prdlavka v dnesnej dobe uz kazde po odpojeni baterie
Formátování řídící jednotky (typ MPI nebo MOTRONIC) u obou variant je nutné provádět vždy při studeném motoru.
Je to z důvodu, aby počáteční hodnoty všech teplotních čidel byly ve výchozí pozici, tj. při cca 20°C.
Varianta 1 – MPI:
1. Po připojení baterky zapneme zapalování, ale nestartujeme. Je důležité, abychom motor cca 5 minut nenastartovali, protože v této době se nastavuje škrtící klapka a načítají ostatní hodnoty. Pozn.: Při zvednuté přední kapotě je dobře slyšet, jak se škrtící klapka nastavuje.
2. Před nastartováním musíme vypnut klimatizaci, aby se načetly správné prvotní hodnoty. Rada.:Zapnutá klimatizace negativně ovlivňuje načtení prvotních hodnot.
3. Nastartujeme a zahřejeme motor na provozní teplotu a motor vypneme. Rada.:Vypnutí motoru je na doporučení servismena.
4. Nastartujeme a necháme alespoň 10 minut běžet na volnoběh. Pozor, v žádném případě nesmíme šlápnout na plyn!
5. Jemně přidáme plyn na 3000 otáček a držíme motor v těchto otáčkách déle než 3 minuty a motor vypneme.
6. Odblokujeme rádio zadáním správných čísel, aby zmizela z displeje hláška „SAFE“. Rada: Odblokování provedeme tak, že začínáme předvolbou 1. Pokud máme první číslici kódu 4, tak předvolbu 1 stiskneme 4x. Stejným způsobem pokračujeme pro zadání zbývajících čísel.
7. Nastartujeme a projedeme rychlostní stupně pokud možno v rozmezí všech otáček. Rada: Stačí projet rychlostní stupně 1-3 do plných otáček, kdy provádíme i podřazování na nižší rychlostní stupeň. Prvotní formátování provádíme po dobu cca 5km. Řídící jednotka je po resetu ještě dalších 50 kilometrů v konfiguračním režimu. V průběhu ukládání nových hodnot je možné, že spotřeba se krátkodobě zvýší.
Varianta 2 – MOTRONIC:
Pro vozy s řídící jednotkou MOTRONIC je postup trochu odlišný.
1. Po připojení baterky zapneme zapalování, ale nestartujeme. Je důležité, abychom motor cca 5 minut nenastartovali, protože v této době se nastavuje škrtící klapka a načítají ostatní hodnoty.
2. Před nastartováním musíme vypnout klimatizaci, aby se načetly správné prvotní hodnoty. Rada.:Zapnutá klimatizace negativně ovlivňuje načtení prvotních hodnot.
3. Dále provedeme 3x opakovanou proceduru, kdy motor nastartujeme a necháme 5 minut puštěný volnoběh, aniž sešlápneme plyn a motor vypneme. Při vypnutí motoru dáme klíček vždy do základní polohy a poté provedeme opětovné nastartování. Klíček ze zámku nevysouváme.
4. Odblokujeme rádio zadáním správných čísel, aby zmizela z displeje hláška „SAFE“. Rada: Odblokování provedeme tak, že začínáme předvolbou 1. Pokud máme první číslici kódu 4, tak předvolbu 1 stiskneme 4x. Stejným způsobem pokračujeme pro zadání zbývajících čísel.
5. Po provedení kroku 3 a 4 nastartujeme a projedeme rychlostní stupně pokud možno v rozmezí všech otáček. Rada: Stačí projet rychlostní stupně 1-3 do plných otáček, kdy provádíme i podřazování na nižší rychlostní stupeň. Prvotní formátování provádíme po dobu cca 5-8 km. Řídící jednotka je po resetu ještě dalších 50 kilometrů v konfiguračním režimu. V průběhu ukládání nových hodnot je možné, že spotřeba se krátkodobě zvýší. Zformátování je dále vhodné provést při výměně, vzduchového flitru, svíček, elektronických prvků (jako váha vzduchu, apod.), teplotních čidel motoru nebo při vyčištění škrtící klapky. Pro formátování řídící jednotky odpojujeme vždy mínus pól baterie.
014. decembra 2016 o 0:10 #99844MlhosÚčastník (Participant)Pro formátování řídící jednotky odpojujeme vždy mínus pól baterie. este k tomu chcete nieco dodat ? ze ste o tom nevedeli ? no nie kazdy vie vsetko
14. decembra 2016 o 7:09 #99845prdlafkaÚčastník (Participant)No ja ti neviem…ja som takmer na kazdom mojom aute menil baterku, vybral som staru, nahodil som novu a islo sa dalej bez akychkolvek ceremonii…a ani v navode k autu ci motorke nic take nepisali…takze som mal a mam zrejme take auta, ktorych sa to netyka…na motorkach to iste, teda aspon na tych, co mali kopu elektroniky a podobne…
rovnako napriklad pri vymene palivoveho filtra na dizli sa nerobili ziadne okolky, auto si samo natlacilo naftu a nastartovalo na prvy krat…viem, o tom sme sa nebavili, ale tiez sa to vseobecne povazuje za problem, ked napriklad dojde nafta na nulu a podobne, ze treba balonikom natahat naftu, alebo to dako podobne to odvzdusnit, aby auto islo…tak u mojich tak isto netreba, mali, alebo maju na to cerpadla a urobia to automaticky…
mam skratka stastie na blbuvzdorne vozidla pre blbcov, ktore si to urobia same… 😁
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.