Extravagantný turista Spyder som mal možnosť testovať nedávno, v roku 2009, a bol to zážitok na celý život. Prvá skúsenosť je vratká, máte strach a v hlase neistotu – lenže po štarte a následných metroch všetko letí do nenávratna. Začínate sa baviť a tá zábava je tak návyková, že strácate kontrolu nad realitou. Spyder si naozaj treba skúsiť a už nikdy na to nezabudnete. A BRP ma chcú totálne zničiť, verzia RT je plne turistická, teraz fakt neviem, ako budem spávať…
Viac na stranách 36 – 37
Predstavenie Honda VT750 Black Spirit
Tieň dravca Myslím, že väčšina Európanov má slabosť pre americké customy. Nízke sedadlo a dlhá stavba dávajú človeku pocit, že sa jedná o ten kultový stroj z filmov. Vďaka tomuto trendu sa množstvo výrobcov zaoberá prípravou customov s týmito charakteristikami. Honda nesmie zaostávať, má celý rad klasických strojov a na rok 2010 pripravila model Black Spirit, ktorý je veľmi peknou variáciou na „bežný“ Spirit. Black Spirit by sa mal svojim výzorom priblížiť štýlu Bobber, veľmi obľúbenému v päťdesiatych rokoch…
Viac na stranách 34 – 35
Predstavenie Harley – Davidson Fat Boy Special
Tučný chlapec Okolo H-D bola vždy dáka tá legenda, no žiadna nebola tak otrepávaná ako vznik modelu Fat Boy. V 1980 mal Harley-Davidson kopu problémov a hlavným bol útok japonských značiek na pozíciu predaja Harley-Davidson v ich domovskej krajine. O pár rokov neskôr tu však bol model Fat Boy navrhnutý priamo Willie G. Davidsonom. Ten si ho pôvodne kreslil pre seba a dnes je už kultom…
Viac na stranách 40 – 41
Predstavenie BMW R 1200 RT
Osem dní v týždni „Ertéčko“ od BMW je notoricky známy cestovateľ a ktokoľvek, kto sa chce dostať po spevnených cestách na kraj sveta by si určite našiel svoje miesto v sedle tohto kráľa. Myslím, že nejaké obšírne predstavovanie tohto modelu nemá zmysel a preto sa pozrime, čo nám výrobca ponúka na sezónu 2010…
Viac na stranách 18 – 19
Predstavenie Yamaha XT1200Z Super Ténéré
Nástupca legendy V posledných rokoch sa japonské značky k populárnej triede veľkých cestných endúr, akoby otočili chrbtom a nechali to všetko na Európanoch. Zatiaľ čo Yamaha, Suzuki a Kawasaki sa v tichosti vytratili, Honda do Varadera investuje len minimum, tak BMW, KTM, Ducati či Triumph svoje modely neustále modernizovali a túto triedu úplne ovládli. Nakoniec je to možno všetko úplne inak a Japonci potrebovali len nabrať dych a nakoniec sa opäť dostanú na samotný vrchol, minimálne Yamaha tak už urobila, pretože nástupca legendárneho modelu Super Ténéré tam jednoznačne smeruje…
Viac na stranách 22 – 23
Všetko si môžete prečítať v Motomagazíne č.: 4/2010, ktorý nájdete v stánkoch od budúceho pondelka, 22-ho marca.
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
AMIS
18. marca 2010 at 9:31
RTé a XTé mňam 😘
AIR
18. marca 2010 at 9:44
Iba sa musím pridať… mňam mňam 🙂 🙂 🙂