Connect with us

Spravodajstvo

Kawasaki ZáZrak 1400

Publikovaný

on

O tom, že Japonci sa poslednú dobu snažia vyrábať namiesto motoriek zbrane, svedčila už Hayabusa od Suzuki. Nie som teda veľkým nadšencom superšportových motocyklov (som skôr vyznávacom cestovných endúr), ale kedže sa momentálne nachádzam v Britskom spojenom kráľovstve, upútal ma clánok o novej Kawasaki ZZ-R 1400, ktorá ako sériový motocykel dosahuje rýchlost 320 km/h (teda tak to tvrdí magazín Ride), čo je viac ako doteraz najrýchlejší sériovo vyrábaný motocykel Suzuki GSX1300R Hayabusa. Tak Vám v skratke chcem priniesť pár informácií a fotiek o tejto novinke.

01

02

03

04

05

06

07

Základné udaje
Kawasaki ZZR1400
Motor: 1352cc, kvapalinou chladený štvortaktný radový 4-válec
Vrtanie x Zdvih: 84 x 61mm
Napájanie: Vstrekovaním
Štartér: Elektrický
Prevodovka: 6 rýchlostí
Sekundárny prevod: Reťaz
Pneumatiky: Predná 120/70-17; Zadná 190/50-17
Brzdy: Predná 310mm dva kotúče, štvorpiestiková (možnost nastavenia ABS); Zadná 250mm jeden kotúč, dvojpiestková (možnost nastavenia ABS)

66 komentárov

1 komentár

  1. kxbibo

    11. marca 2006 at 16:42

    No určite je krajšia ako hayabusa (haraburda) 😁 . Mne sa veľmi páčí táto raketa.

  2. eXeBaT

    11. marca 2006 at 16:42

    Pripájam súvisiacu yagizinu bleskovku [linka]

  3. motokocur

    11. marca 2006 at 21:05

    Caute,dnes som bol na výstave v Prahe a sedel som tam nanej,je fakt krásna a kxbibo mal si niekedy busu?Sedel si nanej?Voyil si sa nanej?Asi nie,lebo nevieš očom hovoríš

  4. kxbibo

    12. marca 2006 at 8:01

    motokocur čakal som že to pomenovanie v zátvorke niekoho vytočí 😁 .Ja som osobne sympatizant značky Kawasaki takže tak. Desingovo sa mi určite viac páči ako Hayabusa. Nikdy som nejazdil na Hayabuse ani som na nej nesedel. Motorky tejto kategórie nie je nič moc pre mňa. Ja radšej od SUZUKI RMZ a RM modely.Ale sám osobne mám tiež SUZUKI.Ale toto je debata k ZZR 1400 vyjadril som svoj názor.

  5. tlmic

    12. marca 2006 at 9:21

    Motorky tohoto typu nemusim dva-krat ani ja. Ale kazda motorka si najde vzdy svojich majitelov. Osobne by mi ale pasoval k tejto motorke kardan, zadne sedlo sa mi zda moc mrňavé-je to len z mojho pohladu, lebo som na tom nesedel. Co hra u mna prim, tak to su dva laufy-tak to ma mat velky „bike“. Motokocur, ako pise, na tom sedel ale ten jazdec na fotke sedi zhrbený tak neprirodzene, ze mam pocit ako by sa trapil a neuzival si. Nerezie mi este jedna vec , a to je akysi nepomer velkosti prednej partie voci sedadlovej casti, ale je pravda ze som to nevidel „nazivo“.

  6. zajo78

    12. marca 2006 at 10:11

    podla mna je busa ovela krajsia 🙂 , tato kawa sa im nepodarila

  7. Centauro

    12. marca 2006 at 10:37

    Ja som si ju komplet osahal v Prahe a je to paradicka. Pasovala by v mojom motoparku. 😁

  8. eXeBaT

    12. marca 2006 at 16:26

    Ďalšia súvisiaca bleskovka, autor – yagiza, [linka]

  9. milan3232

    13. marca 2006 at 9:10

    Hmmm, pekny macek, ale podla mna je to zbytocne vykonne a rychle. Ako vacsina podobnych strojov ;o) Naco. Ved 250km/h uplne staci. Kupi si ju mladik bez skusenosti, aby zafrajeril (alebo mu ju kupi tato) a naplni ciernu kroniku…
    Som zvedavy, ako casto sa menia gumy. Na takom stroji by som daval iba nove, ziadne opravy.

  10. vidicon

    13. marca 2006 at 16:10

    mozno je nieco zbytocne rychle, ale urcite nie zbytocne silne. Pomer vykon/hmotnost je u tejto motorky nizsi ako u R1 (na 99% ma tato krawa viac ako 200 kilo), takze R1 je stale vacsia samovrazda. Je to pekelne rychla turistika, s potencialom na adrenalinovu jazdu a ked vyrastie moj plat o 200% tak si ju kupim hoc aj na pozicku (slintajuci smajlik). Dizajn je pre mna velmi putavy, rovnako ako dizajn harakiribusy a K 1200 S (dva slintajuce smajliky).

  11. vidicon

    13. marca 2006 at 16:14

    doplnam predchadzajuce:
    R1: vykon/hmotnost = 1.046
    ZZR 1400: vykon/hmotnost = 0.917

  12. milan3232

    13. marca 2006 at 18:50

    Vidi – mas zbrojny preukaz?
    (delova gula na 2 kolesach) 😀

  13. Pedrito

    14. marca 2006 at 5:59

    No mne osobne to pripomína sumca, ale keby už tak s dvoch spomenutých by som šiel do Suzuki. Ale keby som chcel niečo podobné tak isto XX od Hondy 🙂

  14. vidicon

    14. marca 2006 at 8:54

    ked mne sa XX vobec nepaci, jej dizajn je ako zo stareho filmu. Busa ma specificky dizajn, ktory mne osobne sposobuje prudko zvyseny tep, tato kawa u mna drzi dizajnom druhe miesto, BMW R1200S tretie a az potom ide XX. To sa tykalo dizajnu. Co sa tyka techniky, tak tam by som siahol najradsej po BMW. A kua, ruka v nocniku… asi by som mal vstavat… 😁

  15. Pedrito

    14. marca 2006 at 8:59

    vidicon no síce dizajn XX nie je najsamnovší ale posed, brzdy, komfort mi osobne vcelku sadol, a motoricky čo sa týka využitia má tiež rezervy

  16. motokocur

    14. marca 2006 at 14:19

    Pedrito Caves,koľko si nabehal na BUSE a koľko na XXe?XXa je nula oproti buse a to po všetkých stránkach,výkon,brzdy,posed,dizajn. vidicon ako to tu čítam tak si za BUSU,to je dobré.Cafte

  17. duggo

    14. marca 2006 at 18:05

    nikdy nedobehne Hajabusu v historii alebo povesti ,alebo v mene 🙂 🙂 Hajabusa je len jedna ako volaka zzr1400

  18. eXeBaT

    14. marca 2006 at 19:00

    Jazdil som na Suzuki Yahabusa GSX1300R a aj na Honda 1100XX BlackBird a po mojich skúsenostiach by som určite pri kúpe volil BlackBirda. A je mi jedno, či je Busa druhá a XX-a až tretia v rebríčku sériovo najrýchlejších motocyklov.

    Majiteľovi tej XX r.v.98 (Peter. K. z MT) ponúkal chalan od maďarov Busu r.v. 00 bez doplatku za výmenu. Prečo asi? 🙄

  19. eXeBaT

    14. marca 2006 at 19:06

    motokocur

    Brzdy? Predpokladám, že ak si na nich jazdil, porovnávaš tie dva motocykle a spomínaš aj brzdy, asi si pozabudol na Dual CBS, ktoré XX-a vlastní a keď sa zahryznú tie Nissiny do kotúčov s rozložením brzdného účinku na obidvoch kolesách, dovolím si tvrdiť, že neskúsený jazdec sotva ubrzdí Busu na kratšiu vzdialenosť, ako XX-u 😉
    Výkon? Koľko motorkárov z desiatich dokáže využiť ich výkon a to ešte na našich cestách?
    Posed? Viem si predstaviť 1000 km v sedle Hondy XX, ale nie na Buse.
    Dizajn? Keby nepokazili masku a podsedadlovku na Buse, lahodila by môjmu oku.

    Ale to je tiež iba môj subjektívny názor 😁

  20. raptor

    14. marca 2006 at 19:18

    rovnaky clanok bol dnes na motoride zmazany…ale to len tak na okraj!!

    motokocur nehnevaj sa ale trepes ako bozi cep, XX je nula oproti buzne? buzna ma hlavne meno ale na 95% sa stotoznujem s tym co ti napisal exebat… a neviem ci na buznu je montovany imobilizer.. na blackbirda seriovo H.I.S.S. 😉

    vetu ze blackbird je nula oproti buzne si nechaj pre nast-rocnych na pokec.sk vsetko je to o jazdcovi, pokial viem tak buzna bola odpoved suzuki na blackbirda od hondy… uvidime ked vyjde novy blackbird potom porovnavaj!

    a nechcel by som ani jednu s tychto motoriek…
    opat budem citovat exebata „Koľko motorkárov z desiatich dokáže využiť ich výkon a to ešte na našich cestách? „

  21. motokocur

    15. marca 2006 at 7:04

    eXeBaT Čo sa týka toho Dualu tak poznám 6 chalanov čo má XXu a piati si to dali odpojiť,keď som sa pýtal prečo tak mi povedali že nieje to nič moc,ale povedali mi aj to že keď zase potrebuješ rýchlo zabrzdiť,tým myslím nečakanú situáciu na ceste tak je to dobrá vec.Skúšali sme a porovnávali brzdenie zo 150km rýchlosti a zastavil som na buse skor ako na xxe kámoš a ten má odjazdené 15 rokov.
    Busa má svoj jedinečný dizajn.

    PS:HONDA ROBÍ DOBRÉ MOTORY,ALE LEN DO KOSAČIEK!

  22. motokocur

    15. marca 2006 at 7:11

    raptor Vieš,o novom Blackbirde stále len Honda uvažuje a nemajú to ešte ani nakreslené na papieri.Pokial príde nový Blackbird tak už tu bude tretia generácia HAYABUSI.Keď bude nová BUSA potom porovnávaj aj ZZR1400 aj Blackbird,totišto ak nevieš tak nová Busa už je a bude na budúci rok v predaji.Honde bude ešte dlho trvať pokial urobí NEW BLACKBIRD.Cau

    PS:Nebola to diskusia na ZZR1400?

  23. motokocur

    15. marca 2006 at 7:14

    Takže páni ktorý ste za BLACKBIRDA prečítajte si článok v sekcii BLESKOVKY Honda odpísala nového Blackbirda

  24. raptor

    15. marca 2006 at 7:29

    5 zo 6 kamaratov povedali ze CBS neni nic moc??
    na zaklade coho to povedali?? pretoze ja som nenasiel ziadne negativum na CBS
    tak trochu sa mi zda ze tak trochu trepes priatelu !!

    k tvojmu trapnemu PS som sa povodne ani nechcel vyjadrit, honda ma NAJLEPSIE MOTORY…zoznamim ta z jednym mojim kamaratom ktory si kupil polotovar suzuki SV 650 N a pri jazde po zadnom mu chytilo klukovku 😉 keby honda robila motory dobre iba do kosaciek tak by nebola najpredavanejsou znackou motoriek na svete.. .ale to niekto ako ty co ma zjavne z hondy komplex asi nikdy nepochopi

    k tomu ze busa ma jedinecny dizajn dodam len tolko ze je to ciste subjektivna vec, niekomu sa moze pacit inemu nie

  25. vidicon

    15. marca 2006 at 8:13

    dovolim si malicky vstup do vasej korespondencie na temu novy XX: uz pred rokom som cital clanok, ze XX a VFR budu zmiesane do jednej motorky, ktorou bude 5V motor VFR 1200. Uz aj boli clanky o tejto novej VFR, ktora mala vyjst v dvoch verziach: sportovej a turistickej. Som preto prekvapeny, ze sa v Honde snazili o novu model XX, ako pisu v bleskovkach.

  26. cygno

    15. marca 2006 at 8:26

    Raptor nechcem utocit, ale mohol by si prosim ta zverejnit ten rebricek predavanosti znaciek moto (svetovy). Velmi by ma to zaujimalo, pretoze si myslim, ze to neurcuje kvalitu ale len kvantitu.
    Co sa tyka zzr 1400, busy a xx, mne sa nepaci ani jedna. Vsetky vyzeraju, ze su navrhnute pre tlstych afroamericanov. Poskytuju zazitok pri rychlej jazde po rovine? To je zazitok?

  27. papaya

    15. marca 2006 at 8:43

    ZZra je krasne zelena a rychla, ked sa to pri naraze o mur zmiesa s krvou, olejom a vnutornostami vznikne zaujimava kompozicia pre Policajneho technika, ktory to bude dokumentovat. 🙂

  28. raptor

    15. marca 2006 at 8:52

    ZZR – Zbohom Zdravy Rozum !!

  29. raptor

    15. marca 2006 at 9:02

    naco je 200koni na motorke?? 200 koni sa prenasa na 1 koleso? kto to kedy vyuzije?
    ako pisala yagiza je otazkou casu kedy sa do toho zacnu zas montovat turba a nitro sady
    ale naco? iba ak na sprint… nerozumiem dnesnym strategiam motorkarskych koncernov 🙁

  30. motokocur

    15. marca 2006 at 9:36

    raptor Priatelu,mne sa tak zdá že Ty si nejaký mudron.Napísal som Ti tam že si to dali odpojiť a nie že len otom vraveli že je to nahovno,tak uvažuj logiicky keby stým boli spokojný tak ti neodpájajú.no nie?A netrepem tu k***tiny ako ty.Ak máš záujem tak Ti dám na troch tel. čísla a možeš sa ich spýtať.Teraz Ti odpoviem na polotovar p.Mudroň.Asi nevieš že pri jazde po zadnom motor maže len na 15 percen,trošku študuj net a dozvieš sa to a to je jedno či je to dvojvalec alebo štvorvalec,prečo si myslíš že tipkovia v stuntraidingu dávajú do motorov špeciálne prísady,to preto aby sa im nezadrel motor.

    PS:Nieje to SVcko náhodou čo sa zadrel motor strieborné?pa pa

  31. raptor

    15. marca 2006 at 9:58

    aha pan chytrolin chytil slinu !!
    SV je zlte a tiez ti mozem dat cislo na majitela… vies co je haluz? poznam cloveka ktory na varadere najazdil viac po zadnom ako na dvoch kolesach a nemusel nic pridavat, ziadny olej… kto vie preco 😉 asi preto ze honda ma motory vhodne len do kosaciek (tiez jedna s tvojich k***tin !!)

    dal som ti otazku na kt. si mi neodpovedal… co je na CBS „na hovno“ ??

    ak tu niekto trepe k***tiny tak si to ty s tvojim dalsim bozskym vyrokom ze XX je nula oproti hajabuzne… to je u mna k***tina mesiaca marec.. ale mozno ta este niekto tromfne tak nezufaj 😁

  32. eXeBaT

    15. marca 2006 at 10:01

    motokocur

    To, že Honda pochopila, že nový Blackbird nie je v tejto chvíli konkurencie schopný nemá s našou témou nič spoločné. Ak tvoji kamaráti nešetria korunky a dávajú predpísané Nissin platničky namiesto lacných náhrad, nechápem prečo by mali odpájať tak skvelý vynález, ako Dual CBS? Akonáhle tam dáš totiž nejakú náhradu, nebrzdí to tak, ako by malo. Osobne by som ho chcel mať aj na svojej ďalšej moto, pretože jeho výhody som si mal možnosť vyskúšať v praxi. Je to ako keby niekto skúsený namiesto teba používal zadnú brzdu. Poznám motorkárov, ktorí zadnú brzdu ani nepoznajú a pri kombinovanom brzdení dvoch kolies musí byť brzdiaci efekt zákonite vyšší. 😟

    PS: chcem sa opýtať, ako sa dá odpojiť Dual CBS? To predsa nie je záležitosť elektroniky.

  33. raptor

    15. marca 2006 at 10:09

    exebat no neviem.. CBS je mechanicka zalezitost pokial viem ja

  34. papaya

    15. marca 2006 at 10:13

    Exebat v pohode sa to da odpojit. 😀

  35. eXeBaT

    15. marca 2006 at 10:27

    Ale ako?

  36. milan3232

    15. marca 2006 at 11:40

    kladivom 🤐

  37. papaya

    15. marca 2006 at 11:56

    exebat rozpojis zadny brzdovy strmen od predneho brzdoveho systemu Na hadicku das zaslepku a jazdis bez CBS. 🙄

  38. eXeBaT

    15. marca 2006 at 12:07

    Jediný dôvod, prečo by som to asi urobil je, že nemôžem páliť zadnú gumu, pretože mi brzdí aj zadok pri stlačení prednej brzdy. No nič, nepochopene a s úctou k CBS odchádzam 😎

    Aj tak sa mi to vidí ako blbosť. Mám štvorválec, neviem využiť jeho výkon, tak odpojím jeden vstrek a budem jazdiť iba na troch 😀

    papaya

    Ty v tom vidíš zmysel? Urobil by si to z nejakého dôvodu?

  39. papaya

    15. marca 2006 at 12:18

    Exe to je to iste ako ked si odpojis ABS… proste ja v tom zmysel nevidim. No Ty si sa pytal ako sa to da spravit. 😀 Popravde povedane… ja to na svojom legu rozchadzat nebudem (CBS), aj ked je to technicky mozne.

  40. raptor

    15. marca 2006 at 12:21

    na CBS sa da palit zadna guma… len sa musis opriet prednym kolesom o mur :75: co by som samozrejme NIKDY neurobil…
    CBS je podla mna velmi dobra vec… honda to mala ako prva a hned po nej to zopakovalo BMW samozrejme trosku pozmenene
    tam je to v principe to iste akurat ze pri stlaceni zadnej brzdy brzdi iba zadne koleso… na honda pri stlaceni akejkolvek brzdy brzdia vzdy obe kolesa

  41. papaya

    15. marca 2006 at 12:50

    Kazdy system ktory prispieva k bezpecnosti nie je naskodu, mal by sa pouzivat… nie odpajat. 🙂 Aj ked zle jazyky tvrdia, ze ani ABS nie je bohvie co, niektorym „skusenym“ jazdcom vraj vadi aj CBS. Aj ked testy a skusky ukazuju jednoznacne vyhody tychto systemov. 😟 nechapem

  42. vidicon

    15. marca 2006 at 13:08

    Takze ja CBS mam. A moj nazor: radsej by som ho nemal. Cely zivot jazdim na bycikli a motorkach s oddelenou zadnou a prednou brzdou a myslim, vzdy brzdim oboma brzdami naraz a myslim, ze mam cit pre oba brzdy. CBS pre mna znamena, ze neviem, co robi zadna brzda. Ak ma niekto cit pre zadnu brzdu v nohe, nepotrebuje CBS, je to skor pre lenivcov a zaciatocnikov. Ale na vsetko sa da zvyknut. Ak je clovek zvyknuty na oddeleny system, lahsie sa mu stane, ze zadnu s CBS zablokuje. V zakrute alebo na prachu sa moze cisto hypoteticky stat, ze pri brzdeni prednou dostanete zadnu do smyku. Podobne aj pri treningoch smyku je CBS len na obtiaz. Ak si mam vybrat dalsiu motorku, tak BEZ CBS. Chcem proste mat vsetko opat pod kontrolou. Ani nehovorim o zasratom odvzdusnovani, taka primitivnost a nemozem si to urobit sam ☹️

    CBS je mechanicka zalezitost a nie je problem to podla mna odpojit. Ako pisal Papaya, staci zaslepit hadicku, pripadne rozdvojit hadicku iduci k dvom krajnym piestikom a napojit ju aj na prostredny piestik.

    Palenie gumy: a ja ze preco mi to nejde, a pritom take jednoduche vysvetlenie, az ma nenapadlo 😀 . Staci vsak odrezat konar zo stromu a vlozit ho medzi pravy predny strmen a vidlu, tym sa to odstavi…

  43. vidicon

    15. marca 2006 at 13:08

    ABS vraj v naklonoch sklbe, co moze viest k neprijemnym pocitom…

  44. raptor

    15. marca 2006 at 13:24

    CBS znamena ze neviem co robi zadna brzda… vidi rozosmial si ma 😀 uprimne sa rehocem…
    no zadna brzda brzdi resp. dobrzduje..

    .. mas pravdu ze ak si profik a to ty nepochybne si tak CBS nepotrebujes, mne vsak pride ako velmi uzitocny vynalez…

    ano ABS vraj v naklonoch sklbe, boxer ti naklana motorku napravo, CBS je pre lenivych amaterov a honda robi motory dobre akurat tak do kosaciek…to je dnes den 😀

  45. papaya

    15. marca 2006 at 13:26

    Ano CBS funguje az po zatlaceni predneho strmena k vidle, ak by to niekto skusal na mieste(bez motora) asi sa bude cudovat ze preco mu to nefunguje. 😁

    Pocul som podobne pocity z tychto systemov ako pise vidi.

  46. vidicon

    15. marca 2006 at 13:49

    Raptor, ty nie si zaciatocnik (aspon tusim), ty si ten lenivec 😁 Keby Dual brzdil so skusenym vodicom lepsie, bol by uz namontovany na pretekarskych motocykloch…

  47. papaya

    15. marca 2006 at 13:50

    Exe prepac ze sme odbocili od temy, dufam ze nas za to nezmazes 😛 😎

  48. milan3232

    15. marca 2006 at 13:56

    Vidi – ake mas s tym skusenosti za mokra, ci prechodoch napr cez zebru?
    Podla mna je to tiez uzitocna vec a zaklezi iba od cviku. Este som sa na tom neviezol, takze podobne pocity som este nepocul , Papaya ;o)))

    Ozaj Vidi, mas tam aj variabilne casovanie ventilov VVTi? Ako sa jazdi s tym? Hlavne v zakrutach to moze byt zaujimavo odvazne.

  49. raptor

    15. marca 2006 at 13:57

    vidicon ale praveze som zaciatocnik asi preto mi tak CBS vyhovuje… inak asi to bude prave tym ze som zaciatocnik.. ale moj subjektivny pocit bol ze varadero brzdi daleko lepsie ako TDM napriek tomu ze ma vacsiu vahu ako TDM
    inak sa mi zdalo ze pretekari na pretekarskych motocyklov zadnu brzdu kym nemusia nepouzivaju…ale kazdy den sa ucim nieco nove

    papaya tu nie si na http://www.motornejde.hu 😁

  50. kelisova

    15. marca 2006 at 17:25

    docetl jsem se že tu řesili xx.a busu podle me skušenosti je xx. težš a huře de do zataček a ram take v mnohem pokulhava a o vykonu ni nemluvě ale ten je dan obsahem motoru . busa je ala v hodne smerech jina nema doal ale ma plne nastavitelny podvozek tlumič řizeni atd.

  51. papaya

    15. marca 2006 at 18:47

    milan3232 to uz asi nevysvetlim co ? 😁 😁

  52. vidicon

    16. marca 2006 at 7:57

    milan3232 ja pocujem vsetko, aj pocity („nie je dolezite co si povedala ale ako si to povedala“) 😀 Ja nemam casovanie v-tech, ale ked som sa na to pytal asi 2 ludi, co to maju, povedali, ze uplne v pohode. To len ludia, co na tom najazdia 200 km v teste pre casopis si nevedia zvyknut. S prechodom cez zebru za mokra to robim tak, ze na mokrej zebre zasadne nebrzdim. A ked uz, tak len prednou, zadna sa hned smyka.

  53. raptor

    16. marca 2006 at 8:01

    vidikon ty ked brzdis prednou nebrzdi ti zadna?
    hmmmm aha uz chapes… odpojil si si CBS, inak si to vysvetlit neviem

  54. vidicon

    16. marca 2006 at 8:24

    aha, uz to chapem, co asi myslel Milan: nemam dual odpojeny. Myslel som tym len to, ze na mokrej zebre nebrzdim pedalom, iba packou. Takze zadne koleso brzdi tiez. Ked zabrzdim aj pedalom, takmer hned sa zadne koleso zablokuje (na mokrej bielej farbe). Zatial som s dualom nejaky problem nemal, ale ja nezachadam do krajnych situacii (brzdim este pred zakrutou), radsej jazdim pokakane ako potom opravovat plasty a kupovat nove oblecenie.

    Raptor, a ja mam zase pocit, ze brzdy na TDM boli lepsie ako na VFR, kde je dual. Na TDM boli podla mna linearnejsie, brzdy na VFR pri slabom stlaceni velmi nebrzdia a pri silnejsom zaberu viac, ako by som cakal.

  55. duggo

    16. marca 2006 at 10:17

    ze odpajat dual , no to ma podrz 🙄

    a preco neni ta nova kawasaki zelena ??? 😀

  56. raptor

    16. marca 2006 at 10:22

    duggo ty si skratka amater… lebo len lenivi amateri maju radsej CBS funkcne ako nefunkcne.. sa musis od vidikona este vela ucit.. uz mas rovnaku motorku tak sa uc kym je to zadarmo !! 😁

  57. milan3232

    16. marca 2006 at 12:31

    vidicon diky, presne na toto som sa pytal. Myslel som si, ze tam nebudu ziadne problemy,ved HONDA NEEEEEEe? 😎

  58. eXeBaT

    16. marca 2006 at 14:42

    Takže nielen Honda reagovala stiahnutím Blackbirda z výroby, ale už aj Suzuki s Hayabusou [linka]

  59. milan3232

    16. marca 2006 at 14:57

    Prave som sa dozvedel, ze ak brzdis na dual CBS iba prednou brzdou, aktivuje sa iba 1(stredny) z 3 piestikov zadnej brzdy. Ak stlacis aj zadnu, aktivuju sa vsetky 3 piestiky. Je to tak?

  60. papaya

    16. marca 2006 at 15:00

    milan je to trochu zlozitejsie, ale zhruba si to napisal spravne. 🤐 😛

  61. papaya

    16. marca 2006 at 15:47

    milan
    na novej VFR sú pri stlacení zadnej brzdy aktivované len vonkajsie piestiky zadnej brzdy a stredový piestik na lavom kotúci prednej brzdy. Predná brzda ovláda tri piestiky na pravom kotúci a dva na lavom kotúci predného kolesa a centrálny piestik na zadnom kotúci. Platne len pre Hondu VFR 800 VTEC. Ostatne neviem ako to maju… 😀

  62. raptor

    16. marca 2006 at 19:38

    papaya pokial viem tak takto to je aj na varadere aj na kazdom CBS od hondy

  63. milan3232

    16. marca 2006 at 19:57

    Diky za info. Zaujimave. Rad by som si totiz kupil VFRku, preto ma veci okolo nej zaujimaju.

  64. raptor

    16. marca 2006 at 21:55

    to su mi veci, zeby traktoristi konecne zistili co su poriadne motorky? :75:

  65. milan3232

    17. marca 2006 at 5:41

    raptor – dostanes na holu! Ja sa prevtelujem. 6 rokov na CBRke sa neda zmazat… 😁

  66. kawamiro

    21. marca 2006 at 22:00

    Ale dajte uz pokoj letci sa vratili Kawasaki, len skoda ze nieje vela informacii z praxe o ZZ-R1400 😕 Vzdy tu bude boj o najvecsi vykon, s tym aj krutak tiez najnisiu hmotnost, ale ako je napisane v clanku [linka] pri trojke na plyn na zadne nuz tak to je soda. Mne by bola strasne velka takato motorka, kedze som vyskovo a vahovo odlisny ale ako sledujem toho jazdca Rickyho Gadsona tak tiez nieje moc velky. Mne stacia uplne 600-vky aj ked taka ZX-10R 😛 to by bolo nieco, ked som bol na sprintoch v Komoci na motozraze (2005), a nepokazil by som start o prvenstvo tak by som vyprasil aj novsiu o 4roky GSX-R. Trocha som vrtal a zistil som ze vyrobcovia zavadzaju vo vykonoch uvedenych pri motocykloch. Len pre info kawajda bola najblisie k uvedenym hodnotam. 🙄

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Advertisement

Najčítanejšie

Partneri