Connect with us

Spravodajstvo

Suzuki predstavuje RM-Z450 a RM-Z250 2015

Publikovaný

on

Priaznivci motokrosu majú každoročne privilégium pozrieť si novinky na nastávajúcu sezónu ako prví. Tento rok nebude iný a Suzuki ako prvá značka ukázala, čo pripravila pre motokrosárov na rok 2015. Väčšia pozornosť konštruktérov sa ušla väčšiemu modelu RM-Z450 a úpravy sa dotkli nielen motora ale aj podvozku. V skratke by sa dalo napísať, že nová 450-ka prináša rýchlejšie štarty, lepšie pruženie a ľahšie štartovanie,

Suzuki Holeshot Assist Control – rýchlejšie štarty prináša užitočná elektronická pomôcka S-HAC,Foto ktorá jazdcovi umožní vyraziť z rampy s minimálnym preklzom zadného kolesa a maximálnou trakciou zároveň. Systém funguje v dvoch režimoch v závislosti od povrchu. Režim A je určený na tvrdý a klzký povrch. Riadiaca jednotka upraví krivku zapaľovania tak, aby výkon narastal plynulo s minimálnym preklzovaním kolesa. Systém sa po 1,2 sekundy alebo po zaradení 3. prevodového stupňa vypne a jazdec má k dispozícii plný výkon. Režim B je určený na povrch s lepšou trakciou, kde je potrebný agresívnejší nárast výkonu. V tomto prípade sa vypne až po uplynutí 4,5 sekundy alebo po zaradení 4. prevodového stupňa.

  Predná vidlica SFF – Air Front Fork – úplne nová predná vzduchová vidlica s oddelenými Fotofunkciami využíva v pravej vidlici namiesto klasickej pružiny vzduch. Vnútro vidlice je rozdelené do troch komôr, ktoré zabezpečujú hladký a progresívny chod pruženia v celom zdvihu. Vidlica je oproti tradičnej konštrukcii podstatne ľahšia a ponúka ľahké nastavovanie pomocou vzduchového ventilu a ručnej pumpy.  

Ľahší štart – hneď niekoľko komponentov motora prešlo výraznou modernizáciou, ktorej cieľom je uľahčiť štartovanie motora. Dlhšia štartovacia páka a nový prevodový pomer ozubených kolies štartéra by v kombinácii s upraveným dekompresným systémom mal priniesť ľahšie štartovania v každej situácii.  

Drobné úpravy na ráme – menším úpravám sa nevyhol ani rám, ktorý okrem upraveného dizajnu hlavných nosníkov prichádza aj s novým dizajnom spodnej rúrky. Okrem optimalizácie tuhosti rámu priniesli tieto zmeny aj úsporu hmotnosti 4%.  

RM-Z250 bezo zmien

FotoNa rozdiel od svojho väčšieho súrodenca prichádza menší štvortakt prakticky bezo zmien a hlavným rozdielom je nová grafická úprava plastov a šedé sedlo. Napriek tomu sa 250-ka nemusí obávať, nakoľko tohtoročný model patril medzi absolútnu špičku.  

Suzuki predstavuje RM-Z450 a RM-Z250 2015

Advertisement

Pridaj komentár

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Najčítanejšie

Partneri