Cieľom nasledujúceho článku je priblížiť začínajúcim motorkárom všetky príjemné, ale aj nepríjemné stránky, s ktorými sa môžu stretnúť. Dračiatko ako neskúsená na začiatku svojej moto kariéry súhlasila s návrhom podeliť sa o svoje zážitky a dokázať, že aj mladé a drobné nežné stvorenie dokáže ovládať stádo koníkov pod sebou a nájsť spôsob, ako si vždy poradiť. Verím, že sa jej to stane skôr zábavou, ako príťažou počas sezóny a poteší nás seriálom svojich článkov, v ktorých nás bude informovať o svojich cestách, moto-akciách, alebo prípadných problémoch s ktorými sa stretla.
eXeBaT
Ako som tento rok začala
Keďže táto zima nie a nie skončiť, rozhodla som sa kompenzovať si trochu absťák a pripraviť moju Repsolku na sezónu. Pred dvoma týždňami som skúšala Repsolku preštartovať a na moje prekvapenia sa po tuhých mrazoch podarilo. Je v garáži, v ktorej je cca 0 ? 5 °C. O týždeň neskôr som sa o to pokúsila znova, ale nie a nie naštartovať. Jediné čo sa mi podarilo, bolo vymlátiť baterku. Musela som ju teda dať nabiť. O týždeň neskôr, keďže sa počasie trošku umúdrilo, nedalo mi a chcela som sa do nej daľej vŕtať.
Tak konečne prvý krát v tomto roku ju pohladili lúče slnka. Srdiečko mi poskočilo, keď som videla ako krásne žiari.
Čo všetko potrebujeme na prípravu Repsolky na sezónu:
Vzduchový filter, olejový filter, olej ? rozhodla som sa pre plnú syntetiku predpísana viskozita 10w40, servisný manuál k CBR 600F 1998, dobrého príbuzného, aby mi požičal slušné náradie a šarmantnú asistentku(ta) , ktorý je vždy po ruke. Vecičky na motorku ako filter a tak som si myslela, že zoženiem lacnejšie v čechách v jednej osvädčenej predajničke, kedže to vychádzalo iba o 2 ? 3 stovky lacnejšie, tak som sa rozhodla to zobrať z Hondy.
Prvé čo som urobila bolo, že som zhodila bočné plasty a sedadlo, aby som sa dostala ku miestu kde má byť baterka. Prístup k tomu nie je boh vie aký. Aby som sa k nej dostala musela som odšróbovať 5 šróbov.
predám moto v super stave, stačí len jazdiť
Zapojila som ju naspäť, ale napriek môjmu dúfaniu som nenaštartovala. Myslela som, že ked ju nechám trochu na slniečku sa ohriať tak môžno pôjde. Kedže som už bola dobre rozbehnutá tak som šróbovala ďalej k vzduchovému filtru. Filter je schovaný pod nádržou, tak mi za obeť padla najprv nádrž, ktorá je uchytená dvoma šróbmi v predu a v zadu.
Ďalej som musela odpojiť 3 hadičky. Jenda bola na prívod benzínu a ďalšie dve boli prepadové hadičky. Docela brnkačka. Tu som však už využila pomoc šarmantého asistenta, ktorý mi pridržiaval nádrž.
Pod šrobovák prišiel na radu kryt vzduchového filtra. Ten mal ďalších 8 sróbov + 2 na trubiciach nasávania. Keď som videla vzduchový filter vyzeral ako mucholapka.
mucholapka
Tak som vymenila špinavý racingový za čistý obyčajný (papierový), nakoľko som nevedela, že je tam taký. Bolo mi povedané, že racingový by sa mal dať vyčistiť takže neputoval do koša ale na čistenie.
Chcela som naspäť nasadiť kryt, ale akosi mi to nešlo, vyzeralo to akoby ani nebol odtiaľ. Tak som na to išla opačne. Vložila som ho do krytu, ktorý som odmontovala a to už pasovalo.
Nasledovalo horúčkovité sróbovanie krytu, objímok nasávania a nádrže.
Nasledoval ďalší pokus o naštartovanie, ale Repsolka sa na mňa vykopala a nepotešila ma svojím sladký ?viper? vrčaním. (vrrrrrrrrrr) Vyskúšali sme aj baterku z druhej moto, ale sklamala a nič nebolo.
tak nič nebolo
Takže výmena oleja sa nekonala nakoľko som nemohla zohriať motor.
Nabudúce, keď vyjde slniečko, skúsim tam naliať viacej benzínu prípadne pozrieť sviečky. A keď si nedá povedať ani po tom, tak si ju zoberie zlý ujo ? motomechanik pod ruku. (myslím, že tak sa strašia neposlušné deti )
O pár dní neskôr …
Takže ďalší pekný deň nastal. Repsolečka dostala čerstvučký voňavučký benzín, nabitú baterku aj na slniečku sa trošku ohriala a potvorka nechytila. Chcela som už vymeniť olej a filter, ale nato som potrebovala starý najprv zohriať, aby lepšie vytiekol. Poradili mi nech skúsim prečistiť sviečky, že by to mohlo pomôcť. Tak som najprv rozmýšľala ako sa k ním dostať. Takže moje malé ručičky tu boli výhodou nakoľko je tam strašne málo miesta. Znova mi pomohol príbuzný s veľkým počtom náradia, ktorý nevie aký poklad má. Gola sada na moje prekvapenie obsahovala aj kľúč na sviečky, už som si myslela že ho budem musieť ísť kúpiť.
Prvý krok bolo odpojiť káble zo sviečok. Jasné že som si ich pre istotu označila, aby som ich pri spätnom nasadzovaní nepomiešala. Ďalší problém nastal pri skladaní kľúču, jedna násada bola krátka a druhá zase dlhá. Po špekulovaní a vymieňaní som našla ten správny, vyšróbovala som jednu sviečku a nebolo to bohvie čo.
V porovnaní s novou sviečkou mala ta stará iba polovičný hrot a bola docela čierna. Po vyšrobovaní aj ostatných som zistila že boli všetky rovnaké. Poskladanie bolo v celku jednoduché, keďže som si označila káble nenastala žiadna komplikácia. Pri doťahovaní mi opäť pomohol švagrík. A už sa to blížilo. Však poznáte ten pocit kedy sa už nemôžete dočkať svojej vytúženej hračky. Tak presne takto som sa cítila, keď som išla po dlhej dobe naštartovať svoju Repsolku, aby mi pekne zapriadla. Otočila som kľúčik, stlačila gombík a naštartovala na prvý šup. Kým sa mi Repsolka pekne zahrievala nachystala som si všetky veci na výmenu oleja. Po cca 20 minútach som ju vypla, podložila pod ňu vaňu na olej a odšróbovala som vypúšťací šrób. Keď všetok olej vytiekol von, zašróbovala som ho naspäť a olej preliala do nachystaného kanistra. Starý olej som neskôr zaniesla ku známemu automechanikovi. Teraz nasledovala tá zložitejšia časť a to bola demontáž starého olejového filtra. K dispozícii som mala klasický retiazkový kľúč na olejové filtre, ale nabudúce si zoženiem niečo lepšie, lebo sa tam s ním celkom zle manipulovalo.
Po chvíli trápenia som ho konečne odmontovala. Z filtra vytieklo trochu oleja. Predtým než som našróbovala nový filter na pôvodné miesto, jemne som prstom naolejovala tesnenie. Po našróbovaní filtra som do motora naliala 3,7 litra plnosyntetického oleja, aký tam bol predtým. Keď som všetko poutierala, naštartovala som znova moju Repsolku a skontrolovala či niekde nepresakuje olej. Všetko bolo v poriadku, tak som nahodila bočné plasty a sedlo. Nechala som ju ešte chvíľku bežať a kochala som sa jej nádherným zvukom. Taaaak a teraz už len čakám na lepšie cesty a teplejšie počasie.
Waaaaau. Velmi pekny clanok. Draciatko – skladam poklonu. Jednoduche, prehladne, od popisu problemu cez navrh riesenia a hladanie jeho povodu az k zdarnemu finisu. Fakt super. Len tak dalej.
Presne viem, o com pises – mal som to doma 6 rokov 😁
Drzim palce.
draciatko to je clanok na jednotku s hviezdickou. Jednoduchy a dobre foto. Tak ako mlilan3232, mal som dve CBR-ky takze poznam. Inak neznasam ten srobovak ktorym pracujes, mne z neho vzdy spadol nastavec v tej najnevhodnejsej chvili do toho najnepristupnejsieho miesta. Putoval oblukom do kosa. 😁
dračiatko paradny článok, som rád keď aj nežné pohlavie je zanietené do takýchto vecí, a konečne niečo na moju obranu (lebo moja polovička sa vždy sťažuje keď robím údržbu,a prosím ju nech mi s tým trošku helfne). Dúfam, že takýchto žien bude len a len pribúdať 🙂
Presne na toto sa ja chystám tento výkend 🙂 len s tým rozdielom že ja nebudem šrobovať ale skrutkovať 😁 😁 😁
A už sa teším ako mi do toho bude ľadvinka kibicúvať 😀 😀 😀
Pekny clanok. Len nechapem precom musis rozobrat polovicu motorky aby si mohla vymenit vzduchovy filter, vybrat baterku, vymenit sviecky. 🙄 A ani tomu mnozstvu naradia 😁 Na to vsetko vsak staci kluc na sviecky. Este stastie, ze mam taliana a vsetko lahko pristupne.
Ďakujem no nabudúce už to bude lepšie 😁 milan3232 😉 to vieš ja sa rada stále do niečoho vŕtam 🙂 pedrito 😉 Ď cisťič sa nerob ja dobre viem že budeš šrobuvať a
predsa potrebuješ niekoho aby ti poradil keď to nevieš 😁 renač no to vieš my technické typy 😁 cygno ja som nechcela vymeniť len vzducháč,
ale aj nabiť baterku a to ostatné.Na vybratie baterky som potrebovala zhodiť sedlo,ale najprv som musela dať dole bočné plasty,na CBR-ke je to tak.Vzducháč je až pod nádržou tak ako by som sa ináč k nemu dostala.Tak neviem či by ti na odmontovanie nádrže stačíl klúč na sviečky. 😁 😁 😁
draciatko, ved ja len tak rypem, pretoze mam vela roboty a nechce sa mi tym stale zaoberat. Tak sa musim trocha rozptylit. A ver mi, ze ja na vymenu vzduchoveho filtra, vybratie baterky (ja ju mam pod nadrzou tak ako aj filter) nepotrebujem v podstate ziadny kluc. Nadrz ma na jednej strane pant a na druhej strane jednoduchu klipsnu. Ked ju odklopim tak tam mam taku tycku na podopretie (ako kufor na skodovke) a mozem vymienat. Sviecky su pristupne z boku (staci odpojit kabelaz, netreba ani oznacovat). Sedlo odomknem klucom a dam dole. Na monstri je to tak. 😁 😁 😁
teda Draciatko, pekne, pre kazdeho zaciatocnika zrozumitelne a s popisom spravneho postupu. Akurat som prekvapeny, ze CBR nema nadrz na pante, ako ma VFR, potom staci odmontovat 2 sroby, nadrz podlozit a vymena vzduch. filtera je hracka na 5 minut.
Upozornujem ta vsak na jedno: nie som mechanik, ale aj tak vidim, ze sviecka je cela cierna. Mas sytu zmes. Daj si odladit motor, lebo prides o vyfukove ventili, alebo dokonca kruzky, mozno bude treba pretriskovat karburatory (alebo prepisat mapu vstrekovacky), mozno staci posunut ihlu. Pravdepodobne je to sposobene tym vyfukom. Nezanedbaj to, lebo to mozes neskor olutovat. Nehovoriac o vykone.
Vidicon
A nemôže byť tá sviečka celá čierna od toho že dlho štartovala a nechytilo proste prechlastala motor. Lebo v tom prípade som ja musel mať úplne všetky autá a motorky zle naštelované lebo keď som dlho krútil a zachlastal tak vyzerali presne takto.
Cistic
jasne, bol som lenivy vypisovat viac. Mohlo to byt aj prechlastanim. Ale ja osobne tomu neverim, toto je dost cierne. Mas ale pravdu, na presnu diagnozu treba dobre pojazdit, nepodtacat motor, potom okamzite vypnut (nenechat na volnobehu), a po vychladnuti vymontovat sviecky. A potom sa uvidi. Draciatko, urob si tento test a potom budes moct kludne spavat 😉
yagiza ja som sa pýtala exeho predtým než som uverejnila svoj prvý článok na exebate či by som mu mohla písať moje akože cestopisy alebo trampoty s motorkou, už vtedy sme sa smiali, že to bude ako keď išlo vajce na vandrovku 😁 😁 😁
draciatko ty si sa ho to pytala a kedy? zvlastne ze asi pred 3 tyzdnami mi povedal ze zohnal teba lebo zodpovedas profilu na tento serial . nespomenul nic ze ty si uz nieco davnejsie spominala😉
Dievcata – vzorova diskusia – bez urazok, vecna, od temy, ale bravurne ste to zvladli a obe pochopili, ze toto nie je prave miesto pre takuto debatu. Vsetka cest.
Slohova praca:
Pozitivna motivacia.
…kazde rano vstanem, pozriem sa do zrkadla a 5x si poviem – som krasavec intelintny. Postupom veku zvysujeme davky… V dochodku sa uz iba postavam pred zrkadlo… preto su tam tak dlho…
si zoberte tuto zakladnu udrzbu, servis a v tom servise zeny 🙂 … kurna… a si zoberte stale ta ista udrzba chalani a platis … racej to dam draciatku, ta ma cit bo … 😛 a nebol som na jedno…
…bol si na dva? 😁 😛 draciatko Jooooj aj ja chcem taku moto kde rozoberas rozoberas a ruky takmer ciste 😁 Keby ja fotim svoje „neodborne a urcite nebezpecne zasahy“ do mojej moto tak sa pozerate na cierne stvorce miesto fotiek 😁 Inak fakt pekny clanok diky zan 😉
Teda Dračiatko, Ty si rodená spisovateľka, klobúk ( teda prilbu ) dole ! Veľmi pekne napísané a k tomu ilustračné foto, prehľadné, no proste úžasné ! Ale ja sa priznám, že všetky tieto údržbárske záležitosti nechávam na Šaniho ( lebo ja – Vierka – tu píšem na Šaniho heslo, lebo na moje sa mi nedá prihlásiť) a hlavne na Honda servis. Aj keď sa všetko nedá cez servis riešiť, napríklad , keď mi odpadla v Čechách na výlete rýchlostná páka, a žiadny servis nebol nablízku… Len tak ďalej, teším sa na Tvoje ďalšie články. Bude to ako seriál “ Medzi nami motorkármi „. Vierka.
jawarullez no jo vieš to je cbr 😁 klinec no dávala som tam NGKčka CR9EH9 😉 Vierka dík .Neviem či rodená spisovateľlka ,ale napísala som to ako to bolo 😁 Chcela som sa vlastne presvedčiť ,že či aj keď niekde pôjdem a stane sa mi niečo na moto budem si to vedieť urobiť aj sama.Bude to skôr ako ,,Išlo vajce na vandrovku“ 😁
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
milan3232
30. marca 2006 at 5:26
Waaaaau. Velmi pekny clanok. Draciatko – skladam poklonu. Jednoduche, prehladne, od popisu problemu cez navrh riesenia a hladanie jeho povodu az k zdarnemu finisu. Fakt super. Len tak dalej.
Presne viem, o com pises – mal som to doma 6 rokov 😁
Drzim palce.
Kenny
30. marca 2006 at 6:25
Už aby bolo leto 🙂 🙂 🙂
Pedrito
30. marca 2006 at 6:39
draciatko Verím že je to začiatok úspešného seriálu 🙂 🙂 Držím Ti palce a prajem peknú sezónu a Veľa Km 😉
tlmic
30. marca 2006 at 6:44
draciatko to je clanok na jednotku s hviezdickou. Jednoduchy a dobre foto. Tak ako mlilan3232, mal som dve CBR-ky takze poznam. Inak neznasam ten srobovak ktorym pracujes, mne z neho vzdy spadol nastavec v tej najnevhodnejsej chvili do toho najnepristupnejsieho miesta. Putoval oblukom do kosa. 😁
renac
30. marca 2006 at 9:50
dračiatko paradny článok, som rád keď aj nežné pohlavie je zanietené do takýchto vecí, a konečne niečo na moju obranu (lebo moja polovička sa vždy sťažuje keď robím údržbu,a prosím ju nech mi s tým trošku helfne). Dúfam, že takýchto žien bude len a len pribúdať 🙂
Cistic
30. marca 2006 at 10:27
Presne na toto sa ja chystám tento výkend 🙂 len s tým rozdielom že ja nebudem šrobovať ale skrutkovať 😁 😁 😁
A už sa teším ako mi do toho bude ľadvinka kibicúvať 😀 😀 😀
cygno
30. marca 2006 at 11:11
Pekny clanok. Len nechapem precom musis rozobrat polovicu motorky aby si mohla vymenit vzduchovy filter, vybrat baterku, vymenit sviecky. 🙄 A ani tomu mnozstvu naradia 😁 Na to vsetko vsak staci kluc na sviecky. Este stastie, ze mam taliana a vsetko lahko pristupne.
draciatko
30. marca 2006 at 11:45
Ďakujem no nabudúce už to bude lepšie 😁
milan3232 😉 to vieš ja sa rada stále do niečoho vŕtam 🙂
pedrito 😉 Ď
cisťič sa nerob ja dobre viem že budeš šrobuvať a
predsa potrebuješ niekoho aby ti poradil keď to nevieš 😁
renač no to vieš my technické typy 😁
cygno ja som nechcela vymeniť len vzducháč,
ale aj nabiť baterku a to ostatné.Na vybratie baterky som potrebovala zhodiť sedlo,ale najprv som musela dať dole bočné plasty,na CBR-ke je to tak.Vzducháč je až pod nádržou tak ako by som sa ináč k nemu dostala.Tak neviem či by ti na odmontovanie nádrže stačíl klúč na sviečky. 😁 😁 😁
cygno
30. marca 2006 at 12:20
draciatko, ved ja len tak rypem, pretoze mam vela roboty a nechce sa mi tym stale zaoberat. Tak sa musim trocha rozptylit. A ver mi, ze ja na vymenu vzduchoveho filtra, vybratie baterky (ja ju mam pod nadrzou tak ako aj filter) nepotrebujem v podstate ziadny kluc. Nadrz ma na jednej strane pant a na druhej strane jednoduchu klipsnu. Ked ju odklopim tak tam mam taku tycku na podopretie (ako kufor na skodovke) a mozem vymienat. Sviecky su pristupne z boku (staci odpojit kabelaz, netreba ani oznacovat). Sedlo odomknem klucom a dam dole. Na monstri je to tak. 😁 😁 😁
vidicon
30. marca 2006 at 12:25
teda Draciatko, pekne, pre kazdeho zaciatocnika zrozumitelne a s popisom spravneho postupu. Akurat som prekvapeny, ze CBR nema nadrz na pante, ako ma VFR, potom staci odmontovat 2 sroby, nadrz podlozit a vymena vzduch. filtera je hracka na 5 minut.
Upozornujem ta vsak na jedno: nie som mechanik, ale aj tak vidim, ze sviecka je cela cierna. Mas sytu zmes. Daj si odladit motor, lebo prides o vyfukove ventili, alebo dokonca kruzky, mozno bude treba pretriskovat karburatory (alebo prepisat mapu vstrekovacky), mozno staci posunut ihlu. Pravdepodobne je to sposobene tym vyfukom. Nezanedbaj to, lebo to mozes neskor olutovat. Nehovoriac o vykone.
Cistic
30. marca 2006 at 12:35
Vidicon
A nemôže byť tá sviečka celá čierna od toho že dlho štartovala a nechytilo proste prechlastala motor. Lebo v tom prípade som ja musel mať úplne všetky autá a motorky zle naštelované lebo keď som dlho krútil a zachlastal tak vyzerali presne takto.
vidicon
30. marca 2006 at 15:36
Cistic
jasne, bol som lenivy vypisovat viac. Mohlo to byt aj prechlastanim. Ale ja osobne tomu neverim, toto je dost cierne. Mas ale pravdu, na presnu diagnozu treba dobre pojazdit, nepodtacat motor, potom okamzite vypnut (nenechat na volnobehu), a po vychladnuti vymontovat sviecky. A potom sa uvidi. Draciatko, urob si tento test a potom budes moct kludne spavat 😉
rudiger
30. marca 2006 at 17:43
🙂 🙂 🙂 dobre sa to číta a spomína na prvé zásahy do moto 😉 😉 😉 😁 😁
draciatko
30. marca 2006 at 18:50
vidi dík vyskúšame uvidíme
a zas som o čosi múdrejšia 😁
rudiger 😉
yagiza
30. marca 2006 at 18:55
draciatko velmi dobry clanok/ serial. kto prisiel stym napadom? 🙂
draciatko
30. marca 2006 at 19:05
yagiza ja som sa o tom s exem rozprávala a spomínal mi to,
že ste sa o tom bavili 😉
yagiza
30. marca 2006 at 19:18
draciatko nebavili sme sa o tom skoro vobec, ja som mu len napisala o tom napade napisala dlhy mejlos 😉
yagiza
30. marca 2006 at 19:19
teda o napade s tymto serialom 😉
draciatko
30. marca 2006 at 19:27
yagiza ja som sa pýtala exeho predtým než som uverejnila svoj prvý článok na exebate či by som mu mohla písať moje akože cestopisy alebo trampoty s motorkou, už vtedy sme sa smiali, že to bude ako keď išlo vajce na vandrovku 😁 😁 😁
yagiza
30. marca 2006 at 19:30
draciatko ty si sa ho to pytala a kedy? zvlastne ze asi pred 3 tyzdnami mi povedal ze zohnal teba lebo zodpovedas profilu na tento serial . nespomenul nic ze ty si uz nieco davnejsie spominala😉
yagiza
30. marca 2006 at 19:32
inak ja som mu ten mejl poslala niekedy december-januar
draciatko
30. marca 2006 at 19:38
yagiza no teraz neviem čo tu riešime,
no rozprávali sme sa o tom na prvých motopárkoch čo boli.
A myslím že to ani nepatrí do tejto diskusie,hmmm?
yagiza
30. marca 2006 at 19:40
draciatko mas pravdu, nepatri, neviem co ma to posadlo 😉
v kazdom pripade dobry clanok/serial. vela stastia pri pisani dalsich 🙂
draciatko
30. marca 2006 at 19:44
yagiza dík 😉
milan3232
30. marca 2006 at 20:53
Dievcata – vzorova diskusia – bez urazok, vecna, od temy, ale bravurne ste to zvladli a obe pochopili, ze toto nie je prave miesto pre takuto debatu. Vsetka cest.
Slohova praca:
Pozitivna motivacia.
…kazde rano vstanem, pozriem sa do zrkadla a 5x si poviem – som krasavec intelintny. Postupom veku zvysujeme davky… V dochodku sa uz iba postavam pred zrkadlo… preto su tam tak dlho…
neby
1. apríla 2006 at 2:48
si zoberte tuto zakladnu udrzbu, servis a v tom servise zeny 🙂 … kurna… a si zoberte stale ta ista udrzba chalani a platis … racej to dam draciatku, ta ma cit bo … 😛 a nebol som na jedno…
jawarullez
2. apríla 2006 at 15:03
…bol si na dva? 😁 😛
draciatko Jooooj aj ja chcem taku moto kde rozoberas rozoberas a ruky takmer ciste 😁 Keby ja fotim svoje „neodborne a urcite nebezpecne zasahy“ do mojej moto tak sa pozerate na cierne stvorce miesto fotiek 😁 Inak fakt pekny clanok diky zan 😉
klinec
3. apríla 2006 at 14:00
Ahoj Draciatko… Ja len jednu otazku, co si to tam mala za sviecky? Aky typ? 🙄
Sani
3. apríla 2006 at 18:18
Teda Dračiatko, Ty si rodená spisovateľka, klobúk ( teda prilbu ) dole ! Veľmi pekne napísané a k tomu ilustračné foto, prehľadné, no proste úžasné ! Ale ja sa priznám, že všetky tieto údržbárske záležitosti nechávam na Šaniho ( lebo ja – Vierka – tu píšem na Šaniho heslo, lebo na moje sa mi nedá prihlásiť) a hlavne na Honda servis. Aj keď sa všetko nedá cez servis riešiť, napríklad , keď mi odpadla v Čechách na výlete rýchlostná páka, a žiadny servis nebol nablízku… Len tak ďalej, teším sa na Tvoje ďalšie články. Bude to ako seriál “ Medzi nami motorkármi „. Vierka.
draciatko
3. apríla 2006 at 22:04
jawarullez no jo vieš to je cbr 😁
klinec no dávala som tam NGKčka CR9EH9 😉
Vierka dík .Neviem či rodená spisovateľlka ,ale napísala som to ako to bolo 😁 Chcela som sa vlastne presvedčiť ,že či aj keď niekde pôjdem a stane sa mi niečo na moto budem si to vedieť urobiť aj sama.Bude to skôr ako ,,Išlo vajce na vandrovku“ 😁