Je to už pekných pár rokov, keď som po poľných cestách trápil ?pinčle? , poväčšine v absolútne dezolátnom stave (cesta aj motorka). Sem-tam spadnutá reťaz, prípadne defekt a niekedy sa aj benzín stihol minúť uprostred poľa.
Potom prišla zmena v podobe legálnej Jawky s ŠPZ a TP. Tých, dnes už klasických 50 ccm pozná asi každý, veď na niečom sa začínať musí. Po motorickej stránke bola absolútne v poriadku, problém spočíval v tom, že predchádzajúci majiteľ na nej vyrobil nový náter, ktorý zrealizoval štetcom. Na motorke to zanechalo výrazné ?stopy?. V podstate to bola dobrá ochrana proti korózii, lebo vrstva farby mala miestami hrúbku aj niekoľko milimetrov. A tak som sa dal do úprav zovňajšku. Nastala dilema, pretože odstrániť starý lak a nastriekať nový bolo značne nad možnosti finančného rozpočtu. Alternatívne riešenie prišlo onedlho ? niekoľkými desiatkami samolepiek som premenil dovtedy takpovediac klasický motocykel na ?Cirkus Humberto?. V súvislost s týmto ?pinčlom? ma ešte napadá, že jeho ŠPZ začínala písmenami PRZ, čo mnohí neprajníci v tej dobe prekladali ako:?Pokaziť, Rozobrať, Zahodiť?, aj keď si myslím, že s ich strany išlo o obyčajnú závisť nad mojim ?tunningovým umením?
Po nejakom čase bez motorky som mal zrazu dva Simsony (jeden pojazdný a ďalší na súčiastky). To už bolo o niečom inom, pojazdiť sa na tom dalo dobre. Stále mi však vŕtalo v hlave, že by nebolo od veci vyraziť na nejaký zraz, ale to bolo dosť problematické, pretože ?Sipák? o papieroch ani nechyroval. Vyriešil som to kompromisom, naložil som motku do auta a na zraze som ju vyložil. Takže som na zraz prišiel na motke a zároveň som mal aj ubytovanie. Trochu komplikované, ale praktické riešenie.
Potom prišla ČZ 175, čo bol viac ako 100% nárast v obsahu valcov. Keďže bola (a dodnes je) na papieroch, zväčšila sa aj dojazdová vzdialenosť. Úplnou náhodou sa mi do rúk dostal príves za motorku (Pav-41). Ten vyriešil problém, kam pri cestovaní s kufrom a spacákom …atď. Všetko sa to nahádže do ?páva? a je pokoj, konečne som nemusel jazdiť naložený, ako vianočný stromček.
Stále som sa s hlavou strčenou v motočasopisoch zaoberal myšlienkou, že dobrá čopra by nemusela byť zlá. Opäť tomu pomohla náhoda, na jednom zraze som si poobzeral Jinlun 250 a bolo rozhodnuté ? 25.marca som si ho zasneženou krajinou viezol domov (samozrejme, že som išiel na motke) ? s mnohými vrstvami oblečenia som vyzeral ako snehuliak. Úsmevy a sem-tam zaťukanie si na čelo od okoloidúcich chodcov v mestách, ale mne to bolo jedno, viezol som si predsa domov väčšiu sestru k ČZ. Názory na čínske motorky sa rôznia, niekto chváli, iný zatracuje ? ja však tvrdím, že niet nad osobnú skúsenosť. Kupoval som ju ako ročnú, mala cez 10-tis km. Ja som na nej najazdil viac ako 4-tis km. Okrem prasknutého spojkového lanka som nemal žiadnu poruchu a nikde ma nenechala, spotreba 3 litre. Maximálku mala niekde nad 120 km/h, ale to som nikdy nezisťoval, jazdil som si v pohode 90 ? 100 km/h. A aby som nezabudol podotknúť, ako som to vždy hovoril, mal som: ?Najviac chrómu v dedine?.
Ale ako to už býva, ku koncu sezóny sa vynárala otázka, že akú moto na budúcu sezónu ? nie je ťažké uhádnuť, že som chcel niečo silnejšie s viac koníkmi. Tentokrát som sa však rozhodol ubrať úplne iným smerom, neustále som sa pohyboval v trojuholníku ? Fazer, Bandit, Hornet. A tak som čítal recenzie a články a inzeráty a popri tom som začiatkom januára predal Jinlun a povedal som si: ?Teraz mám do jari dosť času vybrať si motorku?. A tak to nakoniec aj bolo, presne šesť dní po predaji jednej, som prišiel domov na druhej motke a prosím , zoznámte sa Honda CBF 600 S.
Heavy kua chlape, ked som ta vtedy v Jasenskej doline povozil na jogurte nevedel som ze ti to tak prirastlo k srdcu.. Skutocne si ma velmi prekvapil. Tesim sa v lete ked sa stretneme na zrazoch ale stale mi to enjak nejde k sebe ty a cestovna motorka 😁
Heavy … a ja som si vždy myslel, že si začínal na babbete (ako ja) 😁 … čo ti k tomu dodať?? „traktorista“ si sadol na superšport a zistil, o čom je vozenie 😀 …. neboj, časom z teba bude úplný jogurťák 😁 … veľa šťastných kilometrov a hlavne bez nehody….
tuším nie som jediná, kto má problémy s predstavivosťou… Heavy, akosi ťa tam nemôžem posadiť 😁 Budem si musieť počkať na tú zmenu výzoru 🙂 Ale nech už budeš mať na sebe navlečené čokoľvek, aj tak budeš HOVADO 🙂 😁 ale to meniť vôbec nemusíš.. 🙂
V dialke sa niečo bliští,Heavy na jinlune sviští.Za Hondu ju vymeniť stihol,popri nas sa už len mihol.
Je to krasavica Heavy ani neviem čo na tebe vidí ale nech je ako sce bud s nou šťastný…..
Ďakujem všetkým v tejto diskusii a to nasledovne:
EXE ? kopa nostalgie? Je to taká chronologická nostalgia… 🙂
ANDOO ? KUA chlope, za to, že si ma v Jasenskej povozil, by si mal dostať metál, veď posadiť
si za seba také HOVADO vyžaduje veľkú dávku odvahy…
MIROLC ? veru tak, kubatúra sa zväčšuje (mám ešte pred sebou liter, prípadne 1500,1800, alebo čo tak Boss Hoss)
BIBO ? tak Ty do mňa rýpeš? Veď Ty môžeš za zmenu mojej orientácie… (Keďže sa táto veta dá pochopiť rôzne, tak upresním, že sa jedná výhradne o zmenu orientácie v motorkách)
RAPTOR ? predkopy nie je kam upevniť (to ma fakt sere). A so strapcami je to tak, že pri rýchlosti blížiacej sa k 200 km/h tieto odpadávajú ? zmena odevu bude nevyhnutná. A HEAVY METAL sa vôbec nechystám zavesiť na klinec, Andaa budem aj naďalej v excitovanom stave učiť, ako sa virtuálne hrá sólo na basovej gitare a hroziť domnelým fanúšikom. 😁
LANIE ? ako budem vyzerať? No predsa stále ako HOVADO… … …
TREF ? nového tátoša som pozdravoval…díky.
JARRO ? upRResníme ?pRRedseda je hovadský joguRRťák… 😎
CHARYM ? Bibo a jogurťák? Tak to skôr budeme mi hovadá jazdiť na zrazy v oblekoch, ako Bibo na jogurte.
KWASAK ? ja aj moja ozajstná motorka sa z gratulácie tešíme.
MACOLM ? škaredší pionier? To je jediné šťastie, že v tej dobe neboli podsvietenia a neony, lebo to by bolo ešte tuningovanešie.
CBR900 ? zo mňa nemôže byť skutočný jogurťák, lebo by som si nemal kam dať kôli nádrži brucho (myslíš, že si robím kozy? Keď som vyberal motku, sedel som na kadečom a na čistokrvných jogurtoch som nedočiahol kôli bruchu na riadidlá) 🙄 😀
REEKO ? jasne, že sa vrátim, ale až naškrabem na Drag Star…
YAMAXX ? zmena čo? Ale nevadí, ešte si zaspievame…
PITBULKA ? problémy s predstavivosťou nemusíš mať, ale ak si chceš zlepšiť náladu, tak si ma skús predstaviť v jednodielnej koženej kombinéze…
POKRAČOVANIE…
Rasťo 1303 ? článok s koncom? No neviem, mám takú ideu, že niekde v Japonsku teraz na rysovacom stole vzniká niečo čo raz bude v garáži…
SOTHAR ? správny výber? No, medzi kandidátmi v užšom kole výberu bolo aj SV… 🙂
BRANO ? jasne, že pocestujeme ? ja som za cca 3 týždne najazdil asi 600 km ( a to je február…)
KLASIK ? a vieš prečo si ma Klasička nevie predstaviť v dupačkách? Lebo si ma neustále predstavuje bez nich… 😛 😀 😀 😀
TRAVER ? Sviští Honda, veru tak, lietam na nej ako vták. 😎
kokos heavy. ty si sem prides raz za uhorský rok ale to uz potom napises na ďalšie roky dopredu. Dufam ze na nejakom zraze povozis ty mna 🙂 a sóla na basovej gitare sa velmi rad naučím :):)
Práveže naopak, ja som tu každý deň, lebo musím kupovať lósy do hry, som na tom závislý 😁 .
OK – takže na zraze Ťa najprv povozím a potom bude: „PO KONCERTÉÉÉÉ…“ 😀
Roland – to nie je tak, že by bolo o traktoristu menej som teraz čoprácky agent medzi jogurťákmi (kedysi sa to volalo, že štrajkokaz). 😁
PS: ako som už spomínal REEKO-vi, raz sa určite vrátim, ale na Drag Star 🙂
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
eXeBaT
20. januára 2007 at 15:56
Heavy
Nádherná kopa nostalgie 😁
andoo
20. januára 2007 at 16:07
Heavy kua chlape, ked som ta vtedy v Jasenskej doline povozil na jogurte nevedel som ze ti to tak prirastlo k srdcu.. Skutocne si ma velmi prekvapil. Tesim sa v lete ked sa stretneme na zrazoch ale stale mi to enjak nejde k sebe ty a cestovna motorka 😁
Kazdopadne, vela stastnych kilometrov 😉
mirolc
20. januára 2007 at 16:40
Tak to už áno, si riadne postúpil s kubatúrou aj s typom motorky ale je pekná a nech dobre slúži 😉
kxbibo
20. januára 2007 at 17:14
Heavy pekne, pekne, že jogurt mňa porazí 😀 😀 😀
raptor
20. januára 2007 at 17:17
som zvedavy kam si na nu nazvaras predkopy 😀
a ci budes na nej jazdit v tych strapcoch a
uzasnom klobuku :69:… lebo heavy metal si nevybera 😁
inak osobne si myslim ze tato masina je daleko lepsia volba ako je bandit fazer a hornet
mnoho stastnych km
raptor
20. januára 2007 at 17:19
ooops ten zeleny smajo tam je omylom mal tam byt tento :77:
eXeBaT
20. januára 2007 at 18:11
Keď som s ním volal naposledy upozornil som ho, že musí zmeniť výzor a výstroj 😁
raptor
20. januára 2007 at 18:55
exe myslis ze ked kupil turistu zavesi strapce a heavy metal na klinec? :76: :77:
myslis ze prestane na zrazoch v excitovanom stave ucit andaa ako sa virtualne hra solo na basovej gitare a hrozit domnelym fanusikom hihi
Lanie
20. januára 2007 at 18:56
Teeeeda Heavy už sa normálne teším ako budeš vyzerať…ale fakt si to neviem predstaviť 😁 no necháme sa prekvapiť čo sa z teba ešte vykľuje… … … 😁
tref
20. januára 2007 at 23:55
Najviac chromu v dedine 😀 to sa mi lubilo, nech teda sluzi novy tatos
jaRRo
21. januára 2007 at 3:06
😀 😀 😀 k***t k***t my stupol usmev na tvari vazenyyyyyyyyyyy
PREDSEDA JE JOGURTAK
admin prepac za vyraz odstranenie pochpim to ten 7crown 😁
charym
21. januára 2007 at 10:08
heavy gratulujem k peknej turistike vyzera velmi dobre .nech sluzi…
jaRRo takze predseda by bol v kapse este z kxbiba spravit jogurta a je to komplet 😁 😁
eXeBaT
21. januára 2007 at 11:49
charym 😀
Kwasak
21. januára 2007 at 13:30
Heavy, gratulujem k ozajstnej motorke 😀 a ten pekný článok – dobre si to napísal 😁 . Myslím, že si si vybral dobre 😉
MacoLM
21. januára 2007 at 18:24
pekna strojovna:) ale skradesi pionier som este nevidel 😁
cbr900
23. januára 2007 at 6:56
Heavy … a ja som si vždy myslel, že si začínal na babbete (ako ja) 😁 … čo ti k tomu dodať?? „traktorista“ si sadol na superšport a zistil, o čom je vozenie 😀 …. neboj, časom z teba bude úplný jogurťák 😁 … veľa šťastných kilometrov a hlavne bez nehody….
„HONDA NEZNÁ BRATRA“ 😁
reeko
23. januára 2007 at 7:13
ty hovadooooo… 😛 😀
gratuliren k masine so zboznym prianim ze ta zas osvieti a vratis sa k bratom chopprakom.. 🙂
yamaxx
23. januára 2007 at 9:07
🙄
pitbulka
23. januára 2007 at 10:15
tuším nie som jediná, kto má problémy s predstavivosťou… Heavy, akosi ťa tam nemôžem posadiť 😁 Budem si musieť počkať na tú zmenu výzoru 🙂 Ale nech už budeš mať na sebe navlečené čokoľvek, aj tak budeš HOVADO 🙂 😁 ale to meniť vôbec nemusíš.. 🙂
Gratulujem k Motorke 🙂 😉
rasto1303
23. januára 2007 at 12:57
Dobry clanok s este lepsim koncom… 😎
sothar
25. januára 2007 at 16:21
gratulujem ku konecne spravnemu vyberu 😁 nech dobre sluzi 🙂
Brano
26. januára 2007 at 11:06
Heavy, gratulujem k novej masine, … teraz mam ja viac xromu na mojej XJR, … hadam daco pocestujeme 🙂 😎
klasik
26. januára 2007 at 16:46
No predseda pekný článok 🙂 a aj pekná motorka, ale po prečítaní tomu dala KLasička korunu:
„no neviem si predstaviť Heavyho v dupačkách“ 😁 🙄
Každopádne ti spoločne prajeme veľa krásnych kilometrov
Traver
26. januára 2007 at 22:54
V dialke sa niečo bliští,Heavy na jinlune sviští.Za Hondu ju vymeniť stihol,popri nas sa už len mihol.
Je to krasavica Heavy ani neviem čo na tebe vidí ale nech je ako sce bud s nou šťastný…..
Heavy
25. februára 2007 at 15:14
Ďakujem všetkým v tejto diskusii a to nasledovne:
EXE ? kopa nostalgie? Je to taká chronologická nostalgia… 🙂
ANDOO ? KUA chlope, za to, že si ma v Jasenskej povozil, by si mal dostať metál, veď posadiť
si za seba také HOVADO vyžaduje veľkú dávku odvahy…
MIROLC ? veru tak, kubatúra sa zväčšuje (mám ešte pred sebou liter, prípadne 1500,1800, alebo čo tak Boss Hoss)
BIBO ? tak Ty do mňa rýpeš? Veď Ty môžeš za zmenu mojej orientácie… (Keďže sa táto veta dá pochopiť rôzne, tak upresním, že sa jedná výhradne o zmenu orientácie v motorkách)
RAPTOR ? predkopy nie je kam upevniť (to ma fakt sere). A so strapcami je to tak, že pri rýchlosti blížiacej sa k 200 km/h tieto odpadávajú ? zmena odevu bude nevyhnutná. A HEAVY METAL sa vôbec nechystám zavesiť na klinec, Andaa budem aj naďalej v excitovanom stave učiť, ako sa virtuálne hrá sólo na basovej gitare a hroziť domnelým fanúšikom. 😁
LANIE ? ako budem vyzerať? No predsa stále ako HOVADO… … …
TREF ? nového tátoša som pozdravoval…díky.
JARRO ? upRResníme ?pRRedseda je hovadský joguRRťák… 😎
CHARYM ? Bibo a jogurťák? Tak to skôr budeme mi hovadá jazdiť na zrazy v oblekoch, ako Bibo na jogurte.
KWASAK ? ja aj moja ozajstná motorka sa z gratulácie tešíme.
MACOLM ? škaredší pionier? To je jediné šťastie, že v tej dobe neboli podsvietenia a neony, lebo to by bolo ešte tuningovanešie.
CBR900 ? zo mňa nemôže byť skutočný jogurťák, lebo by som si nemal kam dať kôli nádrži brucho (myslíš, že si robím kozy? Keď som vyberal motku, sedel som na kadečom a na čistokrvných jogurtoch som nedočiahol kôli bruchu na riadidlá) 🙄 😀
REEKO ? jasne, že sa vrátim, ale až naškrabem na Drag Star…
YAMAXX ? zmena čo? Ale nevadí, ešte si zaspievame…
PITBULKA ? problémy s predstavivosťou nemusíš mať, ale ak si chceš zlepšiť náladu, tak si ma skús predstaviť v jednodielnej koženej kombinéze…
POKRAČOVANIE…
Heavy
25. februára 2007 at 15:15
Rasťo 1303 ? článok s koncom? No neviem, mám takú ideu, že niekde v Japonsku teraz na rysovacom stole vzniká niečo čo raz bude v garáži…
SOTHAR ? správny výber? No, medzi kandidátmi v užšom kole výberu bolo aj SV… 🙂
BRANO ? jasne, že pocestujeme ? ja som za cca 3 týždne najazdil asi 600 km ( a to je február…)
KLASIK ? a vieš prečo si ma Klasička nevie predstaviť v dupačkách? Lebo si ma neustále predstavuje bez nich… 😛 😀 😀 😀
TRAVER ? Sviští Honda, veru tak, lietam na nej ako vták. 😎
andoo
25. februára 2007 at 17:01
kokos heavy. ty si sem prides raz za uhorský rok ale to uz potom napises na ďalšie roky dopredu. Dufam ze na nejakom zraze povozis ty mna 🙂 a sóla na basovej gitare sa velmi rad naučím :):)
Heavy
25. februára 2007 at 17:51
Práveže naopak, ja som tu každý deň, lebo musím kupovať lósy do hry, som na tom závislý 😁 .
OK – takže na zraze Ťa najprv povozím a potom bude: „PO KONCERTÉÉÉÉ…“ 😀
Roland
27. februára 2007 at 9:58
Heavy skoda zas je o traktoristu menej 😟
Heavy
27. februára 2007 at 15:46
Roland – to nie je tak, že by bolo o traktoristu menej som teraz čoprácky agent medzi jogurťákmi (kedysi sa to volalo, že štrajkokaz). 😁
PS: ako som už spomínal REEKO-vi, raz sa určite vrátim, ale na Drag Star 🙂