Spravodajstvo
MS superbikov – Veľká cena Talianska
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Nový Ducati Streetfighter V4 2025: 214 koní
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Ducati Multistrada V2 S 2025: nový vietor v strednej triede
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Naložená limitka: Nový Triumph Bonneville Bobber TFC
-
PodujatiaPred 4 týždne
Harley Davidson: Summer Vibes – veľké porovnanie
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Ducati Panigale V4 Tricolore 2025
-
MotoporadňaPred 3 týždne
Výber oblečenia pre spolujazdca na motocykli: Bezpečnosť, komfort a technológie materiálov
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
KTM 1390 Super Adventure R 2025: vlajková loď značky
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Vychádza nový časopis Motoroute 6/2024
dusik
18. júna 2007 at 20:28
Aké sú rozdiely medzi Moto GP a Superbikeami?
ogard
18. júna 2007 at 20:49
MotoGP – 4valcove 800ccm stroje ktore si ako smrtelnik nekupis. (Teda okrem Desmosedici, alu tu si bezny smrtelnik tiez asi nekupi… 45.000 EUR plus dph 😕 )
Superbike – „seriove“ stroje, ktore si mozes aj ty kupit v showroome
..tak v skratke
ogard
18. júna 2007 at 20:50
Ale baylisstic zase ideeeeee 😈
dusik
18. júna 2007 at 20:50
ogard kujem 😉
yagiza
19. júna 2007 at 7:00
Ja som zas citala ze motoGP su jedinecne masiny, ktore obsahuju jedinecne casti a kazdy pretekar ma dve. cena za jednu sa pohybuje okolo 1milion libier. jedinnu moto gp masinu co si mozes kupit je jedine vyrobna ktora ma „rovnake“ dekle a nic viac
superbajky- upravene „vyrobne“ motorky. repliku si mozes kupit pricom je limitovana a trochen vacej kostuje. vyrobne je v uvodzovkach lebo do minuleho roka startoval aj team Foggy Petrona. bola to jedinecna a unikatna motorka, ktora nebola vyrobna. a tak dostali ultimatum ze bud sa zacnu tie motorky vyrabat alebo hybajte kade lahsie. – to len tak naokraj.
inak k superbajkom: lubi sa mi ze sa tam mihaju aj Cesi. minuly rok tab bol Jiri drazak na R1 a tento rok tam „obsmrda“ Jakub Smrz a Carracchi Ducati team 🙂
cygno
19. júna 2007 at 7:12
Ja by som mozno este doplnil ogarda, ze Desmo16 RR od Ducati, je v podstate replika zavodneho stroja MotoGP ale z minulorocnej sezony, t.z. s objemom 990 ccm (presnejsie 989 ccm).
Mimochodom Superbiky uz oficialne prezentovali zvysenie objemu pre dvojvalce na sezonu 2008 na 1200 ccm. Pre sezonu 2008 a 2009 su vyrobcovia povinny vyrobit minimalne 1000 ks, v sezone 2010+ to uz je minimalne 3000 ks. Inak v SBK su aj dalsie obmedzenia, napriklad stvorvalce minimalna hmotnost 162 kg a dvojvalce minimalna hmotnost 168 kg….