Connect with us

Spravodajstvo

Bimota DB7 Oronero – symfónia karbónových vlákien

Publikovaný

on

Dnes už nie je problém nájsť motocykel, ktorého časti sú z karbónových vlákien. Bimota však išla o krok ďalej a svoj superbike DB7 vybavila karbónovou podsedlovkou (dostala ju aj nová Tesi 3D). Motocykel s pomenovaním DB7 Oronero však ide ešte ďalej a z karbónu má aj rám a kyvnú vidlicu.

Je to po prvý krát, čo bol v sériovom motocykli použitý karbón na rám a kyvku. Aby sa to výrobcovi podarilo, použil technológiu z formule jedna. Nový podvozok zhodil 6 kíl oproti predošlej DB7, pár gramov sa ušetrilo aj použitím titánovej pružiny v Extreme Tech tlmiči. Suchá hmotnosť Oronera je 164 kg (5 kíl menej ako Ducati 1198 S) a v kombinácii so 164 koňovým motorom z Ducati 1098 je výsledný pomer sila:váha 1:1.

Motocykel by mal mať pretechnizovanú výbavu (vrátane GPS, ktoré jazdcovi napovie kam má na trati ísť). O cene sa výrobca zatiaľ nevyjadril, ale dá sa očakávať obmedzený počet kusov. Do predaja pôjde budúci rok.

Bimota DB7 Oronero

Bimota DB7 Oronero – symfónia karbónových vlákien

12 komentárov

12 Comments

  1. ogard

    10. decembra 2008 at 19:58

    Ma prekvapuje ze tomu nedali hned aj karbonove kolesa…. a furt marne hladam to zlato na nej

  2. daro

    10. decembra 2008 at 22:29

    ogard komšija ne brini napravice za tebe i ciganjsku verziju punu zlata 😁 😁 😁 😁 😉

  3. kuzelinko

    11. decembra 2008 at 7:30

    No tak ju by som poutierat o zem nechcel 😁 ale je krasna

  4. misi

    11. decembra 2008 at 18:28

    Kolesá nechali klasické kvôli úspore 🤣 . A nie žartujem.

  5. ogard

    11. decembra 2008 at 22:03

    Puno puno zlata… deeeebelog zlata 🙂 😁 😁

  6. packy

    12. decembra 2008 at 8:27

    No to by aj slepy videl, ze je to talianska robota toto…

  7. nerd

    13. decembra 2008 at 10:25

    Karbonove kola sa uz nepouzivaju asi nikde…

  8. raptor

    13. decembra 2008 at 14:18

    Nerde a preco?

  9. Wing

    13. decembra 2008 at 14:52

    Lebo….. 🤣
    [linka]

  10. duggo

    15. decembra 2008 at 21:00

    A preco ma taky velky lauf ? ved v telke ked kukam motorky tak maju uplne maly a podla mna lahsi na vahe, ved aj seriova R6 ma mensi ako ten co ma tatok bimota

    ale inac pekna

  11. raptor

    15. decembra 2008 at 21:25

    Otce dobry link.. minule som videl na ebay predne karbonove koleso od tejto firmy na moju GS 1150 na pneu 120/70-17

    nechapem preco nerd napisal ze sa uz nepouzivaju..

    duggo… myslis ze je mozne aby velky lauf vazil menej ako maly? hmmmm

  12. duggo

    16. decembra 2008 at 20:53

    Raptor, mozne je vsetko, ale preco by to robili, moja motorka ma o 100 kilo viac a o 100 koni menej, ale ram ma najlahsi, lebo ziadny nema 😁 a karbon mam akurat tak na ventiloch 😁

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Advertisement

Najčítanejšie

Partneri