Tohtoročná motocyklová jeseň možno nenaplnila očakávania všetkých, ale minimálne priaznivci Hondy si mohli vydýchnuť, keď najväčší svetový výrobca na výstave v Miláne jasne deklaroval svoj záujem udržať sa na špici technologicky náročných trhov Európy a Severnej Ameriky. A to je dobre, nakoľko v poslednej dobe sú signály z prostredia japonských značiek skôr opačného charakteru. Je evidentné, že trhy juhovýchodnej Ázie majú pre japonské značky stále väčší význam. Honda predala len za II. kv. / 2010 celosvetovo 2,7 mil. motocyklov a ATV. Z toho sa v Európe a Severnej Amerike predalo len cca 83 tisíc kusov, čo je zanedbateľné množstvo. Ľahko si tak dáte dokopy, že prostriedky vynaložené na vývoj lacnej 125-ky pre ázijsky trh sa vrátia niekoľkonásobne rýchlejšie ako v prípade veľkoobjemového motocykla vyvinutého pre Európu a Ameriku, ktorého sa v lepšom prípade predá pár tisíc kusov. Naviac na rozdiel od Ázie prepad predaja v Európe a USA sa ešte nezastavil. Aj preto bola prezentácia Hondy v Miláne pozitívnym signálom do budúcnosti.
Spomedzi vystavených noviniek asi najväčšiu pozornosť pútal koncept veľkého cestného endura Crosstourer, ktorý je poháňaný štvorvalcom V4 z modelu VFR1200F. Samotný koncept bol na prvý pohľad dotiahnutý prakticky až do posledného detailu a sériová verzia by sa tak nemala príliš odlišovať. Podľa vyjadrení zástupcov Hondy však ešte nie je úplne pripravený do sériovej výroby a výstava Miláne mala ukázať, či bude záujem o takýto motocykel. V prípade, že padne kladné rozhodnutie, tak by sa do výroby dostal veľmi rýchlo. Nechajme sa teda prekvapiť, ale ak sa bude Honda skutočne rozhodovať na základe záujmu verejnosti, tak je najvyšší čas začať s prípravou výroby, pretože v Miláne patril koncept Crosstourer medzi najobdivovanejšie modely výstavy.
Urcite docka aj ked stary varan bez zobaka vyzeral originalnejsie
do puce este aj ten zadny kufor just vykrojili na vyfuk ako u BMW – na aku rit ked stare varo malo efektne vyvedene vyfuky pod sedlom co pripade cestneho endura setri miesto na kufre 😟 😕
Raptor na starom Varane sú oba kufre vykrojené na p**u sa tam balia ceci 😕 , nebyť toho impotentného zobáka tak sa mi to celkom páči, uvidíme ako bude šlapať V4 ka lebo V2 ka vo Varadere nastavila laťku pekne vysoko 🙂
Maxik nehovorim o tych vykrojenych originalnych
hovorim o tom ze vyfuky ktore ma litrove varo pod sedlom okrem toho ze dobre vyzeraju su aj prakticke koli ulozeniu kufrov
jednoducho mi to cele pride take nasilne opicenie sa hoci uz mali vlastne riesenie ulozenia vyfukov ktore bolo lepsie ako ma GS… ale mozno to ani neni prvoplanove opicenie sa ale setrenie nakladov, ved vyrobit vyfuky pod sedlom vyjde v konecnom dosledku drahsie ako ako ho vyviest takymto klasickyum sposobom
suhlasim, ten zobak je tam taky malinky, zbytocny a nasilu, stare varo malo svoju originalnu peknu siluetu 👍
Niekedy aj taká malá zbytočnosť nasilu môže v prúdovom tunely urobiť veľkú službu. Nenapadlo vás, že práve pre ten zobáčik vám pri stovečke nebude dvíhať ruky a fúkať na gule ? čím nenej ohnutí na zvodoch tým lepšia práca s výkonom. A asi pomer gramov na ľavej a pravej strane hral svoju úlohu , pri osádzaní toho laufu.
😶 👍 🤣 amisko neber to preboha ta ako nejaky osobny utok ale tvoja sympaticka obhajoba toho prtaveho zobacika ma vedie k prtavemu zamysleniu
ked taky maly zobak vie teoreticky spravit pri honde taku velku sluzbu som zasadne udiveny preco moja ozrutna BMW servirovacia doska ktoru tam mam namiesto normalneho zobaka hondej velkosti nerobi zavetrie goldwinga 😠 😕 ☹️ cert aby to vzal asi prelepim logo 🤣 👋
totiz u GS ma ten zobak okrem dizajnovej funkcie aj prakticku a to je ze usmernuje prud vzduchu na olejovy chladic ktory je pod svetlami za zobakom
mozno aj crosstourer ktory je chladeny vodou ma niekde dodatocny olejovy chladic a ak ho ma rovnako ako GS umiestneny pod svetlom tak ten maly zobak dajme tomu chapem
co sa tyka pomeru gramov lavej vs. pravej strany ak je to nedajboh pravda co si ja osobne nemyslim tak potom boh ochranuj toho kto vymeni ten tazky seriovy budzogan za nejaky lahulilinky ladacik… zasadne mu to rozhodi pomer a mozno aj manzelky aj stechiometricky 😁
p.s. a zahlas sa u kamarata v yazykovednom okyenku – „tuneli je makke i“
Este som chcel cosi napisat aj k tym ohnutiam zvodov lebo som si spomenul ze najvykonnejsie 4valce od yamahy ktora ako jediny tovarensky tym v sucastnosti jazdi motoGP s radovym stvorvalcom su krmene zmesou zpredu a zozadu idu 4 rovne trubky podla tzv.amisovho pravidla o „cim menej ohnuti tym lepsia praca z vykonom“
ak nahodou niekto uvidi nejake vhodne zvolene krivky zvodov nech sa nenecha pomylit, to je iba maketa lebo kazdy aj ten najvhodnejsie zvoleny ohyb vyfukoveho zvodu ma zasadne negativny vplyv na vykon, co tam po nejakom preplachovani motora 😁
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
majomi
12. novembra 2010 at 14:10
Tak toto sa mi páči viac ako varan 🙂
raptor
12. novembra 2010 at 15:06
Urcite docka aj ked stary varan bez zobaka vyzeral originalnejsie
do puce este aj ten zadny kufor just vykrojili na vyfuk ako u BMW – na aku rit ked stare varo malo efektne vyvedene vyfuky pod sedlom co pripade cestneho endura setri miesto na kufre 😟 😕
majomi
12. novembra 2010 at 20:31
Africa to nieje ale môže bit a BMW mi až tak nepripomína necháme sa prekvapiť čo zlezie z linky 😀
VMax
13. novembra 2010 at 7:27
Raptor na starom Varane sú oba kufre vykrojené na p**u sa tam balia ceci 😕 , nebyť toho impotentného zobáka tak sa mi to celkom páči, uvidíme ako bude šlapať V4 ka lebo V2 ka vo Varadere nastavila laťku pekne vysoko 🙂
raptor
13. novembra 2010 at 9:24
Maxik nehovorim o tych vykrojenych originalnych
hovorim o tom ze vyfuky ktore ma litrove varo pod sedlom okrem toho ze dobre vyzeraju su aj prakticke koli ulozeniu kufrov
jednoducho mi to cele pride take nasilne opicenie sa hoci uz mali vlastne riesenie ulozenia vyfukov ktore bolo lepsie ako ma GS… ale mozno to ani neni prvoplanove opicenie sa ale setrenie nakladov, ved vyrobit vyfuky pod sedlom vyjde v konecnom dosledku drahsie ako ako ho vyviest takymto klasickyum sposobom
suhlasim, ten zobak je tam taky malinky, zbytocny a nasilu, stare varo malo svoju originalnu peknu siluetu 👍
AMIS
13. novembra 2010 at 11:25
Niekedy aj taká malá zbytočnosť nasilu môže v prúdovom tunely urobiť veľkú službu. Nenapadlo vás, že práve pre ten zobáčik vám pri stovečke nebude dvíhať ruky a fúkať na gule ? čím nenej ohnutí na zvodoch tým lepšia práca s výkonom. A asi pomer gramov na ľavej a pravej strane hral svoju úlohu , pri osádzaní toho laufu.
raptor
13. novembra 2010 at 12:27
😶 👍 🤣 amisko neber to preboha ta ako nejaky osobny utok ale tvoja sympaticka obhajoba toho prtaveho zobacika ma vedie k prtavemu zamysleniu
ked taky maly zobak vie teoreticky spravit pri honde taku velku sluzbu som zasadne udiveny preco moja ozrutna BMW servirovacia doska ktoru tam mam namiesto normalneho zobaka hondej velkosti nerobi zavetrie goldwinga 😠 😕 ☹️ cert aby to vzal asi prelepim logo 🤣 👋
totiz u GS ma ten zobak okrem dizajnovej funkcie aj prakticku a to je ze usmernuje prud vzduchu na olejovy chladic ktory je pod svetlami za zobakom
mozno aj crosstourer ktory je chladeny vodou ma niekde dodatocny olejovy chladic a ak ho ma rovnako ako GS umiestneny pod svetlom tak ten maly zobak dajme tomu chapem
co sa tyka pomeru gramov lavej vs. pravej strany ak je to nedajboh pravda co si ja osobne nemyslim tak potom boh ochranuj toho kto vymeni ten tazky seriovy budzogan za nejaky lahulilinky ladacik… zasadne mu to rozhodi pomer a mozno aj manzelky aj stechiometricky 😁
p.s. a zahlas sa u kamarata v yazykovednom okyenku – „tuneli je makke i“
raptor
13. novembra 2010 at 12:42
Este som chcel cosi napisat aj k tym ohnutiam zvodov lebo som si spomenul ze najvykonnejsie 4valce od yamahy ktora ako jediny tovarensky tym v sucastnosti jazdi motoGP s radovym stvorvalcom su krmene zmesou zpredu a zozadu idu 4 rovne trubky podla tzv.amisovho pravidla o „cim menej ohnuti tym lepsia praca z vykonom“
ak nahodou niekto uvidi nejake vhodne zvolene krivky zvodov nech sa nenecha pomylit, to je iba maketa lebo kazdy aj ten najvhodnejsie zvoleny ohyb vyfukoveho zvodu ma zasadne negativny vplyv na vykon, co tam po nejakom preplachovani motora 😁
[linka]
raptor
13. novembra 2010 at 13:21
P.s. oprava samozrejme aj S1000RR je tovarensky tym s radovy 4 valcom
rmacko
13. novembra 2010 at 20:05
… jéééj to je strašný grrrrrrrrrrrc 👎 👎 👎 😕 😟 👋 …