Spravodajstvo
Dočká sa Honda Crosstourer sériovej výroby?
-
PodujatiaPred 2 mesiaceFOR MOTORBIKES 2026: Agrokomplex Nitra bude hostiť slovenskú verziu mimoriadne úspešnej pražskej výstavy motocyklov
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceMoto Morini Calibro 700 – cruiser s talianskym podpisom
-
SpravodajstvoPred 2 mesiaceKawasaki Z1100 a Z1100 SE (2026): keď sa „Sugomi“ prebudí
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceYamaha Tracer 9 GT+ Y-AMT 2025 – športový tourer novej generácie
-
SpravodajstvoPred 1 mesiacHonda CB1000F (2026): retro svaly, moderná technika
-
Testy a recenziePred 3 mesiaceCFMOTO 675NK vs. Triumph Trident 660: totálny prepadák, či problém pre konkurenciu?
-
SpravodajstvoPred 3 týždneKawasaki KLE500 (2026): Návrat legendy pre nové dobrodružstvá
-
PodujatiaPred 1 týždeňČínske motorky: nové mená, veľké ambície

majomi
12. novembra 2010 at 14:10
Tak toto sa mi páči viac ako varan 🙂
raptor
12. novembra 2010 at 15:06
Urcite docka aj ked stary varan bez zobaka vyzeral originalnejsie
do puce este aj ten zadny kufor just vykrojili na vyfuk ako u BMW – na aku rit ked stare varo malo efektne vyvedene vyfuky pod sedlom co pripade cestneho endura setri miesto na kufre 😟 😕
majomi
12. novembra 2010 at 20:31
Africa to nieje ale môže bit a BMW mi až tak nepripomína necháme sa prekvapiť čo zlezie z linky 😀
VMax
13. novembra 2010 at 7:27
Raptor na starom Varane sú oba kufre vykrojené na p**u sa tam balia ceci 😕 , nebyť toho impotentného zobáka tak sa mi to celkom páči, uvidíme ako bude šlapať V4 ka lebo V2 ka vo Varadere nastavila laťku pekne vysoko 🙂
raptor
13. novembra 2010 at 9:24
Maxik nehovorim o tych vykrojenych originalnych
hovorim o tom ze vyfuky ktore ma litrove varo pod sedlom okrem toho ze dobre vyzeraju su aj prakticke koli ulozeniu kufrov
jednoducho mi to cele pride take nasilne opicenie sa hoci uz mali vlastne riesenie ulozenia vyfukov ktore bolo lepsie ako ma GS… ale mozno to ani neni prvoplanove opicenie sa ale setrenie nakladov, ved vyrobit vyfuky pod sedlom vyjde v konecnom dosledku drahsie ako ako ho vyviest takymto klasickyum sposobom
suhlasim, ten zobak je tam taky malinky, zbytocny a nasilu, stare varo malo svoju originalnu peknu siluetu 👍
AMIS
13. novembra 2010 at 11:25
Niekedy aj taká malá zbytočnosť nasilu môže v prúdovom tunely urobiť veľkú službu. Nenapadlo vás, že práve pre ten zobáčik vám pri stovečke nebude dvíhať ruky a fúkať na gule ? čím nenej ohnutí na zvodoch tým lepšia práca s výkonom. A asi pomer gramov na ľavej a pravej strane hral svoju úlohu , pri osádzaní toho laufu.
raptor
13. novembra 2010 at 12:27
😶 👍 🤣 amisko neber to preboha ta ako nejaky osobny utok ale tvoja sympaticka obhajoba toho prtaveho zobacika ma vedie k prtavemu zamysleniu
ked taky maly zobak vie teoreticky spravit pri honde taku velku sluzbu som zasadne udiveny preco moja ozrutna BMW servirovacia doska ktoru tam mam namiesto normalneho zobaka hondej velkosti nerobi zavetrie goldwinga 😠 😕 ☹️ cert aby to vzal asi prelepim logo 🤣 👋
totiz u GS ma ten zobak okrem dizajnovej funkcie aj prakticku a to je ze usmernuje prud vzduchu na olejovy chladic ktory je pod svetlami za zobakom
mozno aj crosstourer ktory je chladeny vodou ma niekde dodatocny olejovy chladic a ak ho ma rovnako ako GS umiestneny pod svetlom tak ten maly zobak dajme tomu chapem
co sa tyka pomeru gramov lavej vs. pravej strany ak je to nedajboh pravda co si ja osobne nemyslim tak potom boh ochranuj toho kto vymeni ten tazky seriovy budzogan za nejaky lahulilinky ladacik… zasadne mu to rozhodi pomer a mozno aj manzelky aj stechiometricky 😁
p.s. a zahlas sa u kamarata v yazykovednom okyenku – „tuneli je makke i“
raptor
13. novembra 2010 at 12:42
Este som chcel cosi napisat aj k tym ohnutiam zvodov lebo som si spomenul ze najvykonnejsie 4valce od yamahy ktora ako jediny tovarensky tym v sucastnosti jazdi motoGP s radovym stvorvalcom su krmene zmesou zpredu a zozadu idu 4 rovne trubky podla tzv.amisovho pravidla o „cim menej ohnuti tym lepsia praca z vykonom“
ak nahodou niekto uvidi nejake vhodne zvolene krivky zvodov nech sa nenecha pomylit, to je iba maketa lebo kazdy aj ten najvhodnejsie zvoleny ohyb vyfukoveho zvodu ma zasadne negativny vplyv na vykon, co tam po nejakom preplachovani motora 😁
[linka]
raptor
13. novembra 2010 at 13:21
P.s. oprava samozrejme aj S1000RR je tovarensky tym s radovy 4 valcom
rmacko
13. novembra 2010 at 20:05
… jéééj to je strašný grrrrrrrrrrrc 👎 👎 👎 😕 😟 👋 …