Spravodajstvo
Ducati predstavila novú 848 EVO
-
MotoporadňaPred 2 týždne
Návod ako NECESTOVAŤ na motorke. Plánuješ svoj prvý trip? Toto určite nerob!
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Pneumatika s adaptívnym dezénom. Daj zbohom svojej starej gume!
-
Testy a recenziePred 4 týždne
Test Honda Hornet 500: malý sršeň opäť s dvojvalcom
-
Turistické článkyPred 4 týždne
Rakúsko s Motobulharom: Zelená perla blízko Bratislavy – Grüner See
-
PodujatiaPred 4 týždne
Vyskúšaj novinky na Kawasaki Good Times Tour 2024
-
PR článkyPred 4 týždne
Strážny anjel pre tvoju motorku: dáva pozor aj na jazdca pri páde!
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Nový svetový rekord : Talian dal na 45 ročnej 50cc Vespe 1233,07 km za 24 hodín.
-
Testy a recenziePred 3 týždne
Honda Dax: malá motorka s veľkým srdcom
ogard
20. júla 2010 at 14:34
Wow… rozmyslam ci je po tomto potrebne si kupovat 1198… pokial neide o zavody tak na normalne pouzitie viac nez dobre sa mi vidi
pandatn
20. júla 2010 at 19:43
Vrrrrr a je to tu…. 😈 Zdokonalená dokonalosť… 😈 😎 😛 😛 😛
Dragon
27. júla 2010 at 9:12
Našiel som aj video – [linka]
raptor
27. júla 2010 at 9:31
Otazka je cenovy rozdiel medzi 848 a 1198 (pripadne 999R)
ak je to 1-2 tisic € tak by som sa riadil zasadou objem nicim nenahradis, „male“ motory vyladene na velky vykon nemavaju velku zivotnost ale zas ako pise oggy na normalne bezne pouzivanie asi krasne a s rezervou
panda – okrem indiany som este nedokonalu ducati nevidel 🙂