Spravodajstvo
Ducati predstavila novú 848 EVO
-
PR článkyPred 6 dní
Motocyklový intercom SCS – ktorý si vybrať a ako ho namontovať?
-
Testy a recenziePred 4 týždne
TEST Aprilia Tuono Factory V4 1100: stará vs nová podľa inštruktora MRA
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST Honda CB650R s e-clutch: veľký pomocník bez obmedzovania
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Malé supermoto, more zábavy: KTM 125 SMC R a KTM 390 SMC R
-
SpravodajstvoPred 1 týždeň
Triumph Speed Triple 1200 RS 2025
-
Testy a recenziePred 2 týždne
Ducati Diavel V4 vs Triumph Rocket 3 Storm R: Súboj titánov
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Harley-Davidson – novinky 2025
-
Testy a recenziePred 3 týždne
TEST Husqvarna Svartpilen 801: štýlová žiletka v čiernom
ogard
20. júla 2010 at 14:34
Wow… rozmyslam ci je po tomto potrebne si kupovat 1198… pokial neide o zavody tak na normalne pouzitie viac nez dobre sa mi vidi
pandatn
20. júla 2010 at 19:43
Vrrrrr a je to tu…. 😈 Zdokonalená dokonalosť… 😈 😎 😛 😛 😛
Dragon
27. júla 2010 at 9:12
Našiel som aj video – [linka]
raptor
27. júla 2010 at 9:31
Otazka je cenovy rozdiel medzi 848 a 1198 (pripadne 999R)
ak je to 1-2 tisic € tak by som sa riadil zasadou objem nicim nenahradis, „male“ motory vyladene na velky vykon nemavaju velku zivotnost ale zas ako pise oggy na normalne bezne pouzivanie asi krasne a s rezervou
panda – okrem indiany som este nedokonalu ducati nevidel 🙂