40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- This topic has 16,925 odpovedí, 115 hlasov, and was last updated pred 3 years, 9 months by maco.
-
AutorPríspevky
-
27. novembra 2019 o 19:22 #103224BielyorolÚčastník (Participant)
Podľa mňa pivo ani nie je alkohol. Keď so mnou nespraví nič 13 pív, aleže vôbec nič, tak potom sú to len vitamíny. 😈
Pred asi 3 mesiacmi som mal ísť k jednému doktorovi na odber krvi, z ktorej mi spravili v labáku sérum a ten mi pichali do chrbtice (vraj je to najlepšie čo existuje, rôzne injekcie a infúzky môžu ísť do riti, a to naozaj môžem potvrdiť), tak deň predtým večer sme sa spustili aj so susedom, ja som vykloktal 13 pív a hneď ráno išiel na odber! Sódová komora!!! Kokos, tak penila tá krv, som myslel, že tá baba z labáku vyletí aj s futrama a rovno ma pošle do riti, ale nič sa nestalo, odstredili plazmu a sérum mi jebli do chrbtice a cca 2 mesiace som vydržal bez väčších komplikácií. 👍 🙂
Tuším, že to ešte pred džežiškom zopakujem. 😁 👍30. novembra 2019 o 19:48 #103225Hruso25Účastník (Participant)Papi, Ďakujem za morálnu podporu. Simson s51 a Babetta 210 ostáva v garáži. Pribudol k ním Romet 50 Kadet.
Keď ti manželka povie: áno tú motorku si môžeš kúpiť, nie vždy to znamená,
áno tú motorku si môžeš kúpiť.
Mňa to stálo doma dva týždne bez zvuku, potom sa ľady pohli, ale musel som si Suzuki odpracovať v spálni a v obývačke. Ti poviem až tieklo zo mňa. Najsamprv z detskej nábytok von, vymaľovať ju , položiť novú podlahu, potom do nej preložiť spálňu. Z druhej detskej izby nábytok von, novú podlahu a nábytok naspäť. Tam kde bola spálňa, preložiť obývačku. Samozrejme všetko po pracovnej dobe, lebo môj zamestnávateľ slovo dovolenka nepozná. Najhoršie na tom bolo, že som si ľahol do postele ráno o 01,00 hodine a spánok nikde. Dojebabraný jak cigánska hračka a nič. Na druhý deň detto. Chvála bohu, mám to za sebou.
Po tom všetkom sa z manželky stala nákupná maniačka, nerobí jej problém si len tak kúpiť v nákupnom centre šmatu, opravuje blúzku za 59,99 €, pre istotu dve. Normálne si ma vychutnáva. A tých optimusov, fórumov , maxov a madagaskarov v okolí je požehnane.
Svoju ženu nadovšetko milujem a urobím pre ňu všetko čo budem môcť. Na rok pribudne hlavný stojan, sviečky, filtre a náplne.1. decembra 2019 o 8:23 #103226przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 👍 Hrušo, dobre na to ideš.
Kamoš, kerému som predal ten krásny modrý nálezový Stadión (a barbarsky ho nastriekal na červeno 😁 ) – teda on už má tých motoriek toľko, že manželka si ani nevšimne, či nejaká ďalšia pribudla alebo nie.
Keď sa ti tiež podarí prekonať počet nad nejakých 30-40 kusov, už to bude v pohode…1. decembra 2019 o 10:30 #103227RetroÚčastník (Participant)Mať 30-40 kusov je úplná chujovina. Zabraný priestor ani nie je podstatný, ale po čase prídeš na to, že 90% tej zbierky je v podstate bezcenná kopa a za tie peniaze čo do toho išli, mohlo byť pár vážne zaujímavých a cenných kúskov. Je ešte možnosť mať 30-40 vážnych strojov, ale to sa asi nepodarí…🙂
1. decembra 2019 o 14:45 #103228przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 Ja ti dám „bezcennú kopu“ ! 😈
Jak môžeš takto nazvať perly našej puberty? Sú to všetko originály, práve preto, že sú bezcenné, ich nikto nefalšuje. Žiadne repliky.Nie, jak niektoré rarity, ktorých sa vyrobili 3 kusy a dnes ich je 15… 😁
A cenné kusy veteránisti si už zabezpečia sami, nechaj to na nich.
Na jednom jedinom defilé veteránov som pokecal s rôznymi majiteľmi, a až traja tvrdili, že práve ich auto patrilo osobne Hitlerovi… 😁Najviac sa množia ČZ „Vatikány“. Niekto tvrdí, že ich bolo vyrobených len 6 kusov, niekto, že 12, ale čítal som už aj o 20, 24, 36, aj viac vyrobených kusoch, niekto však tvrdí, že sa nevyrobil ani jeden, je to zberateľsko-špekulantský výmysel…
Ale dnes ich je už určite vyše 100 kusov 😁A pre plebs napríklad múzeum s dvoma falošnými Rembrandtmi možno neposkytne toľko zábavy, ako múzeum so stovkami výtvorov insitných umelcov…
1. decembra 2019 o 15:28 #103229RetroÚčastník (Participant)Papi 40 perál našej puberty neexistuje. To je 4-5 kusov /nech 15 no…/. Ostatné je hromadenie somarín.
Replika, pokiaľ je uvádzaná ako replika, čo by nie. Ale namá svoju históriu, čo je najcennejšie.
Hitlerových a neviem akých aút a motoriek je kopa 🙂 a rozrávkarov tiež. Čakám keď niekto povie že má Horthyho bileho koňa na ktorom vpochodoval do košíc 😁
S tými Vatikánmi je to asi tak, že vyrobený bol údajne jeden a ani ten nebol vyplatený a prevzatý.1. decembra 2019 o 18:19 #103230przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 Ale, veď ja z veteránistov (a aj z teba) si len uťahujem, hlavne, odkedy som všetky svoje haraburdy popredával.
Spraviť z niečoho presne to, čo to bolo, je len otázka peňazí a trpezlivosti, je to pre ľudí bez fantázie… 😁Ale s tým insitným umením to myslím vážne, poslednú dobu ma náramne bavia fenomenálne produkty ľudovej tvorivosti technického charakteru z obdobia spred 1989.
Všetko domarobené a´la „urob si sám“, či už z krajín Varšavskej zmluvy (hlavne ZSSR), či len z ČSSR.
Ako „traktorista“, samozrejme sa zaujímam hlavne o domarob-malotraktory, stovky inzerátov aj v zahraničí, aj u nás (stačí len preletieť z času na čas Bazoš…) – no, sú aj celkom dôvtipné riešenia, ale človek sa občas aj narehotá, jak toten Horthyho biely kvôň v Košicoch… 😁1. decembra 2019 o 18:31 #103231RetroÚčastník (Participant)Ja tieto obludnosti nesledujem ani im nerozumiem, ale naisto viem že vďaka ZSSR sme tu mali hovno a domáci stavitelia traktorov do nich používali motory aj z unikátnych motoriek, ktoré potom skončili v šrote… Určite si sa vo svojej dobe naživo stretol minimálne s desiatimi vážnymi motormi v takých traktorikoch.
1. decembra 2019 o 18:47 #103232przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 Trefa.
Mnou vtedy obdivovaný OroszĎuribáči, kráľ šeckých kutilov mal najlepší malotraktor s „kráľovským“ motorom Jawa 500 OHC, ale mal kopu iných vecí, napr. aj najrýchlejší motorový čln vlastnej výroby s vytunovaným motorom Wartburg. Tri karburátory a tak… Dunajská pohraničná stráž mala rýchle člny s dvoma talianskymi motormi Marina, dalo im to okolo 80 km/h (kamoš tam slúžil) – ale OroszĎuribáči im to natrel, ako len chcel, vojaci nemali šancu. 👍 😁1. decembra 2019 o 19:07 #103233RetroÚčastník (Participant)Bežné boli Bavoráky, Indiany, vymákol som aj štvorvalcový Zundapp ale gadžo ho nechcel predať a neoverená perlička aj motor zo závodného Nortona Manx niekde tam na felvídeku. Motor bol opísaný ako jednovalec OHC s vlásenkovými pružinami, takže ho dotyčný musel vidieť. Len si neviem predstaviť ako sa taký drahý motor mohol dostať do takej riti 😁 Takže asi to bol dobový hoax, či ako sa chujovému výmyslu dnes hovorí 😁
1. decembra 2019 o 19:35 #103234przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)😈 V tejto západnej riti boli aj takí bohatí fóliáši, že keby tušili niečo o Brough Superioroch, tak do malotraktoru by povyťahovali motory z nich.
Ale väčšina varila z toho, čo bolo po ruke. Bavor po dedovi zdedil strýko a hneď predal, inak by bol zadarmo. Teraz by si mohol aj mne nadávať do hujov. Ale ja huj som vtedy kúpil fungl nový (a slabý) motor Jawa 350-638 za 5500,- Kčs v mototechni v Nitre, darmo, no, boháč som bol. Blok mám ešte aj dnes… 😁Ale aj ten traktor ešte mám. Neviem síce, na čo, ale mám ho…
1. decembra 2019 o 19:40 #103235RetroÚčastník (Participant)My sme motory do 634 kupovali v Brne vo výpredaji na Jugoslávskej za polovičnú cenu. Nič im nebolo, neviem prečo boli za takú cenu. Keď som začal pretekať, tak som tam kupoval aj diely na Zetku 125 päťkvalt.
1. decembra 2019 o 20:07 #103236przwjhrjaujzepieztjteÚčastník (Participant)Už sú ochráncovia kadečoho, snáď raz pribudnú aj ochráncovia veteránov pred kutilmi… 😁
Ale nie, to len srandujem. Veterány ochráni trh a blahobyt, to, že je o ne stále väčší záujem, sú dobrou investíciou a cennejšie sú vhodné na prezentáciu majiteľov patriacich do horných desattisíc…
Ale staré železo v očiach mladých už takú hodnotu nemá, z čias spred ajfonmi ich toho moc už nezaujíma… Dnes letí hlavne globálne oteplovanie… 😁1. decembra 2019 o 20:27 #103237RetroÚčastník (Participant)To celé “veteránske” hnutie, je tak trochu na hlavu. Keď si niekto robí hociaký stroj pre radosť s vedomím, že do toho narve kopu peňazí a je to potom nepredajné, to beriem. Beriem aj to, že keď sú peniaze, tak sa do niečoho vrazia a ten stroj porastie na cene. Tomu ale treba po pi.i rozumieť, že čo je zaujímavé. Neberiem ale 90% “veteránistov”, ktorí si myslia že všetko staré je drahé. A hlavne kývačky, panelký a športky a potom keď pozrieš na ceny na bazoši, tak sa nezdržíš smiechu. Viem o Terrote z r.1930 v úplne pôvodnom stave, úplný originál do detailu v cene Peráka 350 pred renovácoiu, ale nikto to nechce. Nikto to nechce, lebo sa to neleskne chrómom a kto z “veteránistov” pozná Terrot? Tu treba vlastnit to čo má každý, lebo iné nikto nepozná. No a ešte ma serie, že keď niekde niečo ukážeš, prvá otázka čumilov je, že koľko to stojí…
2. decembra 2019 o 10:36 #103238MishkoÚčastník (Participant)„Koľko to stojí?“
„Celú zimu.“ -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.