Spravodajstvo
HMS Sportbikes
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
NOVÁ Honda NT1100 2025: IMU, elektronické odpruženie a ďalšie!
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Nová Kawasaki Versys 1100 2025 s väčším výkonom a funkciami
-
NezaradenéPred 1 týždeň
Nová Yamaha R9: dočkali sme sa!
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Nová Ducati Multistrada V4 a V4 Pikes Peak 2025
-
NezaradenéPred 1 deň
Honda CB1000 Hornet/SP atakuje cenovkou – toto bude bestseller!
-
NezaradenéPred 3 týždne
Veľký upgrade Hondy X-ADV 750 na rok 2025 + Špeciálna edícia
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Yamaha YZF-R1 2025 – vďaka euronorme už len na okruhu
-
SpravodajstvoPred 1 týždeň
Triumph Trident 660 2025: nový štandard strednej triedy
Lavergsx600
4. júna 2007 at 18:28
Jeblovina…
Heavy
4. júna 2007 at 19:04
Lavergsx600 – nech je to ako chce, rozhodne by som to nechcel tankovať. Mám pocit, že by to nedošlo od pumpy k pumpe na jednu nádrž… 😈 😀
raptor
4. júna 2007 at 19:10
Dufam ze raz niekto otoci kartu takym sposobom ze do BMW limuziny da retaz a prevodovku a pedale z bicykla
Heavy
4. júna 2007 at 19:16
raptor …OK a k tomu ešte vymakané Quadriceps femoris… 😀 😀 😀 😀 😀
zahri
5. júna 2007 at 2:37
Ste si vsimli to predne kolo?? je ako zo starsej 125ky 😁 no ak by to aj slo pekne rozbehnut tak neviem ako na tom chcu brzdit 😈
MartineR
5. júna 2007 at 5:28
😟
Lavergsx600
5. júna 2007 at 10:35
Ta motorka, ak sa to da nazvat motorkou je nieco ako „raketa bez navratu domov“ 😁