Spravodajstvo
HMS Sportbikes
-
Testy a recenziePred 3 mesiace
Test Triumph Tiger 900 GT Pro. Ideálny motocykel pre všetko?
-
Testy a recenziePred 2 mesiace
Test Honda Monkey 125. Môžeš sa jej smiať, ale…
-
Testy a recenziePred 2 mesiace
Test Indian Scout Rogue. Netuctový chuligán pre skúsenejších
-
MotoporadňaPred 3 mesiace
Motocyklový podvozok je veda. Vieš ako ho správne servisovať?
-
Testy a recenziePred 1 mesiac
Test enduro Husqvarna Norden 901. Splní vysoké očakávania?
-
Turistické článkyPred 2 mesiace
Na motorke okolo Čierneho mora: Gruzínsko, Azerbajdžan, Arménsko, Turecko
-
MotoporadňaPred 1 mesiac
Ako si výhodne poistiť motorku?
-
Testy a recenziePred 1 mesiac
Test Aprilia Tuareg 660. Prekvapenie roka v enduro triede?
Lavergsx600
4. júna 2007 at 18:28
Jeblovina…
Heavy
4. júna 2007 at 19:04
Lavergsx600 – nech je to ako chce, rozhodne by som to nechcel tankovať. Mám pocit, že by to nedošlo od pumpy k pumpe na jednu nádrž… 😈 😀
raptor
4. júna 2007 at 19:10
Dufam ze raz niekto otoci kartu takym sposobom ze do BMW limuziny da retaz a prevodovku a pedale z bicykla
Heavy
4. júna 2007 at 19:16
raptor …OK a k tomu ešte vymakané Quadriceps femoris… 😀 😀 😀 😀 😀
zahri
5. júna 2007 at 2:37
Ste si vsimli to predne kolo?? je ako zo starsej 125ky 😁 no ak by to aj slo pekne rozbehnut tak neviem ako na tom chcu brzdit 😈
MartineR
5. júna 2007 at 5:28
😟
Lavergsx600
5. júna 2007 at 10:35
Ta motorka, ak sa to da nazvat motorkou je nieco ako „raketa bez navratu domov“ 😁