• Čo sa vlastne začiatkom roka 2010 udialo? Za marec 2010 pribudlo 452 nových motocyklov, vrátane medzi ne zaraďovaných štvorkoliek (kategória ATV), čo je oproti marcu 2009 (161 nových motocyklov vrátane štvorkoliek) nárast o 82,99 %. Oproti prvým trom mesiacom roku 2009 (celkovo 552 všetkých nových motocyklov a štvorkoliek) pribudlo za rovnaké obdobie tohto roka 629 nových motocyklov, čo znamená zvýšenie dopytu o 39,15 %. Pritom v medziročnom porovnaní sa po prvých dvoch mesiacoch tohto roku ešte zaznamenal pokles 19,02 % a po januári bol ešte medziročný pokles odbytu motocyklov až 38,9 %.
_________________________________________________________
• Všetky triedy stúpli v predaji Z registrovaných motocyklov všetkých druhov sa za január až marec 2010 najviac dodalo jednostopových vozidiel v najnižšej triede o objeme motora do 50 kubických centimetrov, ktorá dosiahla podiel 36,8 percenta. Ďalej to boli najvýkonnejšie motocykle kategórií: nad 801 kubických centimetrov, ktoré postúpili s tretieho na druhé miesto so zvýšeným podielom 17,4 % a na tretie miesto z druhého klesli motocykle o objemoch motora 501 až 800 kubických centimetrov so získaným podielom 15,6 %.
_________________________________________________________
• Skútre sú najžiadanejšie Rovnako ako počas celého vlaňajšieho roku pripadlo za január a február 2010 najviac spomedzi nových motocyklov zo všetkých tried na vyhotovenie Scooter (282) a Naked (97). I po prvých troch mesiacoch tohto roku minuloročný tretí Chopper (54) však predstihlo, na tomto mieste nahradilo a na štvrtú priečku odsunulo Enduro (73).
_________________________________________________________
• Honda v motocykloch opäť vedie Najžiadanejšou značkou spomedzi novo registrovaných motocyklov bola za január až marec roku 2010 s podielom 12,7 % značka Honda. Druhá Yamaha si ukrojila 11,8 %. Na tretie miesto s 10,6 % postúpilo Suzuki.
• ATV a ORS – Kawasaki na prvom mieste Z neregistrovaných vozidiel zahrnutých do skupiny motocyklov pribudlo za prvé tri mesiace roku šesť štvorkoliek (ATV) a 73 terénnych (krosových – ORS) motocyklov.
Tieto kategórie si rozdelili značky:
Kawasaki s celkovým podielom 45,6 % (36 ORS),
Suzuki 43,0 % (4 ATV + 30 ORS),
Yamaha 7,6 % (5 ATV + 6 ORS)
Honda (2 ATV + 3 ORS)
No neviem, neviem 😕
ak zoberieme do uvahy predchadzajuci prepad tak sme horkotazko na povodnej urovni a to je jar – obodbiekedy sa motorky predavaju najviac
Štatistika sedí, čísla nepustia a aj keď sa predalo slušne, ide o to za aké ceny. 40 % nárast predaja, neznamená +40% peňazí v peňaženke viac. Viem o veľa predajcoch, ktorí šli v mnohých prípadoch s predajom za nákup, len aby odišli motorky z r. 2008 a 2009
Vlado rozumieme sa 🙂 👍 len ten nadpis „je kriza za nami“ na mna posobi jak z noveho casu 😕 😟
na jar sa logicky predava najviac motoriek bez ohladu na krizu, v zime najmenej bez ohladu na krizu takze si myslim ze „kriza“ v nadpise vobec nemusela byt tak ako to bolo v povodnom zdroji.. eto vsjo 🙂
– leti hospodarska kriza nad USA a spokojne kyva hlavou… tu sa mi podarila perfektna robota, zatoci nad europu a ide nad Anglickom a Nemecko a rovnako spokojne prikyvuje ze aj tu dosiahla perfektny efekt… zatoci nad Slovensko a uzasnuto zastane a kruti hlavou a cela spotena sepka „tu to dokazali aj bezo mna“ 👋
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
AIR
22. apríla 2010 at 4:10
Tak oproti minulemu roku slusny narast, snad sa ten predaj aj nadalej bude drzat vo vyssich cislach, ako po minule roky
raptor
22. apríla 2010 at 5:21
No neviem, neviem 😕
ak zoberieme do uvahy predchadzajuci prepad tak sme horkotazko na povodnej urovni a to je jar – obodbiekedy sa motorky predavaju najviac
zo statistikou sa daju robit velke čary
VladiB
22. apríla 2010 at 6:43
Štatistika sedí, čísla nepustia a aj keď sa predalo slušne, ide o to za aké ceny. 40 % nárast predaja, neznamená +40% peňazí v peňaženke viac. Viem o veľa predajcoch, ktorí šli v mnohých prípadoch s predajom za nákup, len aby odišli motorky z r. 2008 a 2009
MartineR
22. apríla 2010 at 6:44
áno, áno, skladové motorky boli za veľmi slušné ceny 😇
raptor
22. apríla 2010 at 6:57
Vlado rozumieme sa 🙂 👍 len ten nadpis „je kriza za nami“ na mna posobi jak z noveho casu 😕 😟
na jar sa logicky predava najviac motoriek bez ohladu na krizu, v zime najmenej bez ohladu na krizu takze si myslim ze „kriza“ v nadpise vobec nemusela byt tak ako to bolo v povodnom zdroji.. eto vsjo 🙂
Bubo
22. apríla 2010 at 7:44
Blahoslavení nevedomí, im patrí kráľovstvo nebeské… (kam ich za nos dotiahnu) 🤐
VladiB
22. apríla 2010 at 7:56
raptor Kríza je za nami? – nie je oznamovacia veta. Otáznik za vetou presne rieši to čo riešiť má, takže titulok je správny
Matooo
22. apríla 2010 at 8:56
Mne este chyba rozdelenie aky je podiel predaja po krajoch?
raptor
22. apríla 2010 at 10:07
VladiB – ano presne ako v novom case, … a ok, viac neriesim
FaDe
22. apríla 2010 at 16:21
Kriza na SK ani nikdy nebola… 😛
kramos
22. apríla 2010 at 19:04
FaDE a ani nikdy nebude. Je tu len úpadok. 😛
raptor
22. apríla 2010 at 22:05
Fade si mi pripomenul ten podareny ftipek
– leti hospodarska kriza nad USA a spokojne kyva hlavou… tu sa mi podarila perfektna robota, zatoci nad europu a ide nad Anglickom a Nemecko a rovnako spokojne prikyvuje ze aj tu dosiahla perfektny efekt… zatoci nad Slovensko a uzasnuto zastane a kruti hlavou a cela spotena sepka „tu to dokazali aj bezo mna“ 👋
manana
26. apríla 2010 at 6:33
Raptor aj tak si makky. tu chyba mlhos alebo nieco podobne 😁
raptor
26. apríla 2010 at 6:57
Manana myslis ze je tu treba mlhosov grindcore?
[linka]