Jednou z vyhľadávaných údajov pri motocykloch je výška sedla, prečo? Každý má inú výšku a každý má iný štýl. Prehľad začína najnižšie posadenými motocyklami – Cruisrami, pokračuje cez Offroady, Naháče a Superšporty končiac motocyklami s najvyšším posedom – Endurom. Priemerná výška sedla pri väčšine motocyklov je cca 800 – 820 mm. Niektoré motocykle, ako napr. rada modelov CBF od Hondy má nastaviteľné sedlo +- 15 mm. Ak si vyberáte motocykel a je rozhodujúca výška sedla, tak táto tabuľka vám môže byť malým pomocníkom. Motocyklom s najnižšou výškou sedla je Honda Shadow 750 (660 mm) a s najvyššou BMW G 650 Xchallenge (960 mm).
______________________________________________________
Uvedené hodnoty sú z tabuliek výrobcov.
Top 10 najnižších: 660mm Honda Shadow 750
680mm Honda VT 1300 CX
680mm Harley-Davidson Dyna Wide Glide
680mm Victory Vegas
680mm Yamaha XVS 950 A Midnight Star
695mm Kawasaki VN900 Custom
700mm Harley-Davidson V-Rod
700mm Suzuki Intruder M 800 Z
705mm Kawasaki VN900 Classic
710mm Harley-Davidson Sportster 1200 Custom ______________________________________________________
710mm Victory Hammer S
710mm Triumph Thunderbird ABS
715mm Yamaha XVS 1300 A
730mm Kawasaki VN1700 Classic
730mm Triumph Speedmaster
740mm Harley-Davidson Softail Rocker C
780mm Honda CBF 600 S
780mm Hyosung GT 650i Naked
780mm Ducati Monster 696 +
790mm Honda Pan European
790mm Suzuki Gladius SFV 650
790mm Yamaha XJ6 ABS
795mm Kawasaki ZZR 1400
795mm Harley-Davidson XR 1200
795mm Honda VFR-ABS
800mm Honda CBF 1000
800mm Suzuki Bandit 1250 S
800mm Yamaha FJR 1300 A
800mm Honda CBF 1000
800mm Moto Guzzi Griso 8V
800mm Aprilia Pegaso 650 Factory
800mm Ducati Monster 1100
800mm Yamaha XJR 1300
800mm Suzuki GSR 600
800mm Honda CBF 600
800mm Yamaha XJ6 Diversion F ABS
800mm Yamaha FZ1 ABS
800mm Kawasaki ER-6n
800mm Honda VFR 1200 F
800mm Suzuki GSX 650 F
800mm Kawasaki ER-6f
800mm Ducati Monster 1100 ABS
800mm Harley-Davidson XR 1200X
800mm Yamaha XJR 1300
800mm Suzuki GSX-R 600
800mm Kawasaki ER-6n
805mm Yamaha XJ6 Diversion ABS
810mm Suzuki Bandit 650
810mm Yamaha FZ6 Fazer S2
810mm Yamaha FZ6
810mm Suzuki Hayabusa 1300
810mm Kawasaki Z 750
810mm Moto Guzzi V7
810mm Kawasaki ZX-6R
810mm Ducati 1198 S
810mm Yamaha FZ6 / FZ6 Fazer
810mm Suzuki GSX-R 750
810mm Ducati Monster S4RS
810mm Bimota DB7
810mm Honda CBR 600 RR C-ABS
810mm Moto Guzzi V7 Cafe Classic
810mm Benelli TnT 1130 Sport Evo
810mm Suzuki B-King
810mm Moto Morini Corsaro Veloce 1200
810mm Benelli TnT 1130 Sport Evo
810mm BMW S 1000 RR
810mm Suzuki GSX-R 1000
810mm Honda Hornet 600 ABS
810mm Suzuki GSX-R 1000
810mm Ducati 1198 S
810mm Kawasaki ZX-10R
810mm Kawasaki ZX-10R
815mm Suzuki GSX 1250 FA
815mm Yamaha FZ1 Fazer
815mm Kawasaki 1400 GTR
815mm Honda CB 1300
815mm Kawasaki Z 1000
820mm KTM 1190 RC8 R
820mm KTM 1190 RC8
820mm Ducati 1198
820mm BMW R 1200 R
820mm Buell 1125 CR (M-Lenker)
820mm Kawasaki Z 1000
820mm Aprilia NA 850 Mana ABS
820mm Ducati 848
820mm Yamaha YZF-R1
820mm Moto Guzzi 1200 Sport 4V
820mm Yamaha YZF-R1
820mm Triumph Sprint ST ABS
820mm BMW R 1200 R
820mm Kawasaki Z 1000
825mm Buell 1125 R
825mm Ducati Streetfighter S
825mm MV Agusta Brutale 1090 RR
825mm Yamaha TDM 900 A
825mm Ducati Streetfighter S
825mm BMW F 800 R
830mm BMW K 1300 GT
830mm Ducati GT 1000
830mm BMW HP2 Sport
830mm BMW F 650 GS
830mm BMW K 1300 R
830mm BMW F 800 S
830mm Buell Lightning XB12Ss
830mm Honda Transalp
830mm Triumph Street Triple
830mm Honda CB 1000 R
830mm Aprilia SL 750 Shiver GT ABS
830mm BMW K 1300 S
830mm MV Agusta Brutale 990 R
830mm Triumph Thruxton
830mm Honda Fireblade C-ABS
830mm MV Agusta Brutale 1078 RR
830mm Triumph Street Triple R
830mm BMW K 1300 R
830mm Honda CB 1000 R
835mm Kawasaki Versys
840mm BMW R 1200 RT
840mm Suzuki V-Strom 1000
840mm MV Agusta F4
840mm Ducati Multistrada 1100 S
840mm Buell Ulysses XB12XT
840mm Suzuki V-Strom 650
840mm Aprilia Tuono 1000 R Factory
840mm Aprilia RSV4 R
840mm MV Agusta F4 1078 RR 312
840mm Triumph Daytona 675
845mm KTM 990 Super Duke
845mm Aprilia RSV4 Factory
850mm Moto Guzzi Stelvio 1200 4V
850mm Yamaha YZF-R6
850mm Buell Lightning XB12STT
850mm KTM 990 SM T
850mm Triumph Speed Triple
850mm Kawasaki Versys
850mm Moto Morini Scrambler
850mm Triumph Tiger
850mm BMW F 800 ST
850mm Honda Varadero 1000
855mm Ducati Hypermotard 1100
860mm Ducati Sport 1000 S
860mm Ducati Hypermotard 796
865mm BMW G 650 Xcountry
870mm KTM 690 Duke
870mm Yamaha XT 660 R
870mm KTM 990 Super Duke R
870mm KTM 990 Supermoto R
870mm KTM 990 Adventure
875mm BMW HP2 Megamoto
875mm BMW R 1200 GS
880mm Yamaha XT 660 X
880mm KTM 690 Supermoto
880mm Moto Morini Granpasso 1200
880mm BMW F 800 GS
__________________________________________________
TOP 10 najvyšších 880mm Aprilia SMV 750 Dorsoduro
885mm Buell Ulysses XB12X
890mm BMW R 1200 GS Adventure
895mm BMW G 650 Xmoto
895mm Benelli TreK 1130 Amazonas
900mm Husqvarna SM 610 IE
900mm Ducati Hypermotard 1100 Evo SP
933mm KTM 690 Enduro
940mm KTM 690 SMC
960mm BMW G 650 Xchallenge
AIR – Toto je len výber motocyklov. Keby tam majú byť všetky, tak by ten článok bol zrejme sakra dlhý 😉 .
Ale, Suzuki M1800R Intruder má 705 mm, C1800R Intruder 705 mm, M1500R Intruder 716 mm, M800R a C800 Intruder majú 700 mm. Možno to zjednotili pod jedným Intruderom, neviem. 😉
Zaujimavy clanok, viem kde hladat ked by som potreboval tento udaj.
Trochu ma prekvapila vyska bmw f 800, sedel som na nej u misa f. a zdala
sa mi len o trochu vyssia ako v-strom.
Kazdopadne vdaka Dragon za informacie 👍
No treba myslieť aj na to, že pocit z posedu na moto okrem výšky sedla dosť ovplyvňuje aj tvar a šírka sedla v „rozkroku“. Možno aj preto ten iný pocit z f800 vky..
Ehm dragon 😕 neviem odkial si cerpal udaje ale minimalne pri vstrome 650 a vstrome 1000 si sa sekol uz len v tom ze 1000 je oproti 650 vyssia vdaka inemu caluneniu sedla
martiner ak je v tabulke litrovy strom (motorka ktora sa uz dva roky nevyraba) nevidim najmensi dovod aby v nej nefigurovala rovnako neaktualna 1150GS/A 😘
a trochu som gugli hned pri prvy dvoch LC8 Adv. a Dorsodure som nasiel velmi mierne odlisne infosky ale to je zrejme normalne ze nie vsade je udavana rovnaka vyska
raptor – mrkal som to v katalógoch a tie údaje na V-Stromy sú správne, akurát z roku 2007. Po tom, ako sa prestal vyrábať litrový sa sedlo malého zdvihlo na hodnotu veľkého, teda na 840 mm. Myslím si, že tieto údaje boli čerpané max. 3 roky dozadu a preto tam nebolo tvoje GS 👋
dragon sedlo z maleho sa zdvihlo na hodnotu velkeho? to mas odkial 🙄 vlastne to je jedno odkial to mas… len potom nechapem preco dlhani na malych stromoch sa z oblubou snazia o vymenu sedla z velkeho stroma lebo je vyssie
Dragon pohodka 🙂 o tych vstromoch viem aj preto ze som asi 2-3x dohadzoval vzajomny kontakt na ludi z opacnych stran (majitel litra chcel nizsie sedlo a majitel 650 chcel zas sediet vyssie)
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
AIR
6. mája 2010 at 10:26
Nejako mi tam chybaju mnohe motorky… 👎
medzi inym SUZUKI Intruder M1500 a aj celá modelová rada 1800… 😟 😟 😟
Dragon
6. mája 2010 at 10:52
AIR – Toto je len výber motocyklov. Keby tam majú byť všetky, tak by ten článok bol zrejme sakra dlhý 😉 .
Ale, Suzuki M1800R Intruder má 705 mm, C1800R Intruder 705 mm, M1500R Intruder 716 mm, M800R a C800 Intruder majú 700 mm. Možno to zjednotili pod jedným Intruderom, neviem. 😉
FaDe
6. mája 2010 at 10:54
HD VRSCDX Night Rod Special 668mm
Suzuki VZ 800 Marauder 690mm
AIR
6. mája 2010 at 11:05
Dragon dakujem za doplnenie… je mi jasne, ze nie vsetky sa daju vypisat 👋
raptor
6. mája 2010 at 11:44
Nikde tam nevidim 1150 GS / Adventure 😕
MartineR
6. mája 2010 at 12:25
1150 je starý model 😈 🤐
ale nevidím tam ani EXC 450 , i keď výšku posedu viem 😉
Dragon
6. mája 2010 at 12:25
Je tam zahrnutá len 1200 GS Adventure v TOP 10 najvyšších 😉 , každopádne BMW R 1150 GS má výšku sedla 840/860 mm 👋
UKsLaVo
6. mája 2010 at 14:15
Zaujimavy clanok, viem kde hladat ked by som potreboval tento udaj.
Trochu ma prekvapila vyska bmw f 800, sedel som na nej u misa f. a zdala
sa mi len o trochu vyssia ako v-strom.
Kazdopadne vdaka Dragon za informacie 👍
Dragon
6. mája 2010 at 14:26
👍 UKsLaVo – taktiež mi to prišlo, ako zaujímavá informácia. Niet zač 😉
BacilBA
6. mája 2010 at 19:51
No treba myslieť aj na to, že pocit z posedu na moto okrem výšky sedla dosť ovplyvňuje aj tvar a šírka sedla v „rozkroku“. Možno aj preto ten iný pocit z f800 vky..
raptor
6. mája 2010 at 19:57
Ehm dragon 😕 neviem odkial si cerpal udaje ale minimalne pri vstrome 650 a vstrome 1000 si sa sekol uz len v tom ze 1000 je oproti 650 vyssia vdaka inemu caluneniu sedla
martiner ak je v tabulke litrovy strom (motorka ktora sa uz dva roky nevyraba) nevidim najmensi dovod aby v nej nefigurovala rovnako neaktualna 1150GS/A 😘
a trochu som gugli hned pri prvy dvoch LC8 Adv. a Dorsodure som nasiel velmi mierne odlisne infosky ale to je zrejme normalne ze nie vsade je udavana rovnaka vyska
f00k
6. mája 2010 at 21:51
Raptor, je tam zdroj [linka]
ja len doplnim nova tenere 896mm (35.27in) co je tusim 6. miesto shitparady
superflanker
7. mája 2010 at 6:06
TA 650 – 843 mm
TA 700 – 841 mm
Dragon
7. mája 2010 at 6:37
raptor – mrkal som to v katalógoch a tie údaje na V-Stromy sú správne, akurát z roku 2007. Po tom, ako sa prestal vyrábať litrový sa sedlo malého zdvihlo na hodnotu veľkého, teda na 840 mm. Myslím si, že tieto údaje boli čerpané max. 3 roky dozadu a preto tam nebolo tvoje GS 👋
raptor
7. mája 2010 at 8:35
dragon sedlo z maleho sa zdvihlo na hodnotu velkeho? to mas odkial 🙄 vlastne to je jedno odkial to mas… len potom nechapem preco dlhani na malych stromoch sa z oblubou snazia o vymenu sedla z velkeho stroma lebo je vyssie
Dragon
7. mája 2010 at 9:18
raptor – hej, máš pravdu, 650-tka má len 820 mm, som sa seknul 🙄 , pozeral som to celé znova a chybu spravili zrejme na zdrojovej stránke 😉
raptor
7. mája 2010 at 10:35
Dragon pohodka 🙂 o tych vstromoch viem aj preto ze som asi 2-3x dohadzoval vzajomny kontakt na ludi z opacnych stran (majitel litra chcel nizsie sedlo a majitel 650 chcel zas sediet vyssie)
Dragon
7. mája 2010 at 11:22
raptor – novidíš 🙂 , tu nastala situácia, ako z úvodu článku – „Každý má inú výšku a každý má iný štýl.“ 👍
dominator
13. mája 2010 at 21:40
Cim budem starsi, tym nizsie chcem sediet! 🙂