Archív časopisu Motomagazín
Motomagazín Katalóg motocyklov 2011
-
MotoporadňaPred 1 týždeň
Ako správne zazimovať motorku – 5 krokov!
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Yamaha Tracer 9 pre rok 2025 s high-tech funkciami
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Nová značka, nový motocykel: Morbidelli T502X 2025
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
NOVÁ Yamaha MT-07 2025 – aj s Y-AMT!
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Predstavenie Kawasaki Z900 a Z900 SE 2025
-
NezaradenéPred 4 týždne
Modern Classic Icon Editions 2025: Triumph s logom z roku 1907
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
MV Agusta F3 Competizione 2025 – kolesá z karbónu a 160 koní
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Predstavujeme: nová Yamaha Ténéré 700 & T7 Rally 2025
kxbibo
3. januára 2011 at 9:51
Paráda.
Ak ešte platí predplatné za 1000 kreditov, chcem aj na tento rok.
santal007
3. januára 2011 at 21:11
Aj ja mam tento dotazszs 😇
Yetti
4. januára 2011 at 7:19
Ja mám taktiež záujem.
Dracik
4. januára 2011 at 7:21
Niektoré moto ostali pekné, niektoré..zohavili…výborné pozeranie a čítanie 👍
VladiB
4. januára 2011 at 9:07
Dohoda platí, všetci napíšte poštovú adresu exemu na exebat(z)motocykel.sk.
ZOMBY
4. januára 2011 at 9:38
Som prisiel domov a doma cela kopa vasich magazinov takze listujem a nnadhera odvadzate dobru pracu vydno ze idete do predu! A chcem sa podakovat za uverejneny clanok hrozne topotesilo tak sa drzte v 2011
👍
VladiB
4. januára 2011 at 11:01
ZOMBY Je to vzájomné aj podakovanie aj super článok od teba.
dorsoduro
8. januára 2011 at 21:21
Aj keď nepatrím k ľuďom ktorí plnia diskusné fóra, ale teraz už som nevydržal a musím reagovať. Podľa mňa je totiž tento Katalóg najslabší za posledne roky a to nielen rozsahom, ale aj obsahom. Má 150 strán a z toho je viac ako tretina reklama. Potom nezostal priestor na napísanie o modeloch, ale my si katalóg kupujeme pre to, nie pre zoznam motofiriem!!!. Veď uznajte sami, napísať 4 riadky o novinkách ako sú Tuono V4R, Tiger 800 alebo GSR 750…. sa mi zdá úbohé. ( Mimochodom, klesajúcu úroveň mali aj posledné čísla Motomagazínu, ale k tomu sa už vyjadrovať nebudem.) Takže „ ZOMBY“, ja s tebou nesúhlasím, podľa mňa sa časopis v poslednom období vybral cestou nadol. A je to škoda. 👎
kxbibo
10. januára 2011 at 11:39
dorsoduro ja osobne s tebou nesúhlasím. Mne sa zdá presný opak. Članky testov podľa mňa išli úrovňou trošku hore, čo sa týka testov endúr a mx strojov tak tie testy nenapredujú. Osobne super nápad boli články od Cendiny. Dosť sa tam človek dočítal aj z motošportu. Tie články z pretekov aj vyjadrenia jazdcov sú fajn. ZOMBYho cestopis nemal chybu. Možno sa dočkáš celého článku o novinkách, ktoré ťa zaujímajú.
Myslím si, že tu máš priestor vyjadriť svoju nespokojnosť, tak ju tu napíš. Redakcia ti podľa mňa odpovie, je aj v ich zájme znášať kritiku a vylepšovať motomagazín.
Tamasi
10. januára 2011 at 12:35
Dorsoduro vďaka za názor. Je nám jasné, že formát, ktorý sme zvolili nemusí vyhovovať každému, ale snažíme sa poskytnúť základnú charakteristiku a podrobné technické parametre každého modelu, tak aby mal čitateľ prehľad o tom čo slovenský trh momentálne ponúka. Čo sa týka podrobnejšieho predstavenia noviniek, tak to si nechávame na stránky časopisu, kde môžeme každému modelu venovať viac priestoru ako na stránkach katalógu. Prehľad motofiriem na našom trhu považujeme za vhodný doplnok katalógu, nakoľko čitateľ sa dozvie nielen to čo si môže na Slovensku kúpiť, ale aj kde si to môže kúpiť. Je pravda, že sme rozsah katalógu pre tento rok mierne zoštíhlili, no za posledné dva roky sa domáci trh citeľne prepadol a tento prepad sa dotkol všetkých častí motocyklového trhu, nielen samotných predajcov a importérov. Napriek tomu sme sa snažili dostať na stránky maximálne množstvo motoriek, tak aby bol prehľad modelov čo najkompletnejší a v súlade s ponukou jednotlivých značiek na našom trhu.