Connect with us

Spravodajstvo

Novinky v ponuke KTM Power Parts

Publikovaný

on

KTM má okrem skvelých motoriek v ponuke aj príslušenstvo, doplnky a náradie nesúce označenie KTM PowerParts.

Medzi najzaujímavejšie novinky v tohtoročnej ponuke PowerParts patrí multifunkčný stojan pod motorku, ktorý je vybavený náradím, odkladacím priestorom, alebo škrabkou na odstránenie bahna. Ďalej v tejto ponuke noviniek nájdete presnú odmerku, ktorú využijú jazdci na presné miešanie oleja s benzínom a podobne. Poslednou predstavenou novinkou sú najľahšie predné a zadné ráfy kolies v ponuke výrobcu, ktoré vážia len necelých 200 gramov a navyše sú vo farbe KTM. K dispozícii sú v dvoch rozmeroch a to 21-18“ a 21-19“.

Novinky v KTM Power Parts

22 komentárov

22 Comments

  1. MartineR

    14. januára 2010 at 14:29

    … najľahšie predné a zadné ráfy kolies …

    škoda, že sú to pravdepodobne BEHR-y (používa ich v prvovýrobe KTM aj BMW), ktoré nič nevydržia …
    Ak však niekto (tak ako ja) práve rieši dilemu „ráfiky“, toto by mohlo byť riešenie : [linka]
    posiela aj na dobierku (cca 10€ na SK podľa jeho slov)

  2. tomXX

    18. januára 2010 at 10:44

    KTM v prvovyrobe dava EXCEL…

  3. raptor

    18. januára 2010 at 11:11

    TomXX – mas aj nemas pravdu

    su modely ktore maju Behry ako spravne napisal martiner a su modely ktore maju v prvovyrobe Excely

    napr. pri LC8 adventure viem ze su tam Behry (paradoxne) a ludia co s tym jazdia serioznejsie off tak musia menit lebo original je blato

    [linka]

  4. MartineR

    18. januára 2010 at 12:27

    [linka] 😈

  5. Cervo

    18. januára 2010 at 19:13

    Cital som ze ani excel nie su nejaka vyhra… sa mi zda ze Behry sa ohybaju ale excely praskaju…

  6. raptor

    18. januára 2010 at 19:39

    Cervo – ja teda o rafikoch KTM viem malo ale osobne poznam cloveka ktory ma na LC8 najazdene okolo pol zemegule a ma excely a hovori ze oproti seriovym sa to neda porovnat… ale on menil aj spice

  7. Cervo

    18. januára 2010 at 20:10

    Ja s nimi skusenosi nemam. Behry mi zatial pri mojom style jazdy zrejme stacia. Ide len o to,ze su aj lepsie rafky. Neviem kde som tie skusenosti cital ci motorkaricz, alebo nejake advrideforum. Keby som nejake lepsie potreboval kupit mozno by to neboli Excely. Aj ked vacsina majitelov LC8 si ich mozno dava preto, ze to je trend.

  8. raptor

    18. januára 2010 at 20:20

    Cervo trend? rozumiem dobre? akoze chcem mat „trendy“ köötŷŷëëm tak si namiesto obligatneho ladaku alebo hlinikoveho kufra kupim rafiky excel??

    vacsina ludi tie excely nepotrebuje lebo na asfalte a v lahkom terene ti stacia aj seriove.. tiez citam advrider.com a myslim ze excely si davaju len ti ktori to s terenom myslia naozaj vazne …lebo inak je to vylozene zbytocna investicia

  9. MartineR

    18. januára 2010 at 20:29

    Ide tiež o to, že Behry (hlavne zadný) sú príliš široké a bežná (120-tka) zadná motokrosová guma je na nich príliš „plochá“ a nedajú sa tým pádom ani obuť miusy. Tiež im chýba otvor pre gum-haltre, takže podhustiť gumu do mäkkého terénu nehrozí bez rizika, že strhneš dušu, či pretočíš gumu.

    Ale ako napísal Cervo, ide o štýl jazdy …

  10. Cervo

    18. januára 2010 at 20:36

    Ale nie raptor zle si ma pochopil, mozno je to tak, ze ten co si chce dat vaznejsie rafiky tak si da v prvom rade Excel, niekedy ani nepozrie ci je aj nieco lepsie alebo porovnatelne…napr ma teraz napadlo DID? su na super endure KTM a su porovnatelne s Excelmi.

  11. Cervo

    18. januára 2010 at 20:39

    Martiner a tie DID su tiez uzsie a maju aj otvor pre gumhaltre 😉

  12. MartineR

    19. januára 2010 at 6:35

    Cervo áno, DID mám na LC4, no v potrebnom rozmere som ich nenašiel 36-dierové a už vôbec nie za tak super cenu, ako sa dajú zohnať v čechách (cca 200€/sada) …
    Môžeš mi veriť, že mi nejde o žiaden „image drsného edvenčr rajdera“, no chcem predísť možným nepríjemnostiam a prepliesť to na excely. Tiež špekulujem neskôr zohnať druhé stredy a kotúče a spraviť z Behrov druhú sadu kolies na cestných gumách (Na exceloch by zadná 150-tka vyzerala asi dosť divno – teda ak by som ju tam vôbec obul a celkom rád by som prešiel napríklad Technickou Kontrolou …)

  13. tomXX

    19. januára 2010 at 9:44

    Ked Excely vydrzia motorkosove zavody, tak vydrzia asi vsetko (Dakar a podobne).

  14. MartineR

    19. januára 2010 at 9:54

    tomXX súhlas … 🙂

  15. raptor

    19. januára 2010 at 10:44

    Cervo vcera som ti uz nechcel pisat ale dnes to za na (do bodky) napisal tomxx

  16. MartineR

    19. januára 2010 at 13:23

    [linka] 😈

  17. raptor

    19. januára 2010 at 13:47

    Keby sa mi chcelo tak tomu macovi dofotomontujem plechovku piva martiner… a obrazok by bol kompletny 🙂

  18. MartineR

    19. januára 2010 at 14:12

    špeciálne pre raptora [linka]

  19. Cervo

    19. januára 2010 at 17:11

    Sa mi zda ze tie Excely sa predavaju same 🤣 a nikde som nenapisal ze nie su dobre alebo zle (iba to ze som niekde cital ake byvaju s nimi problemi), teraz rafiky menit nepotrebujem,ale keby mi ich niekto napriklad teraz daval zadarmo alebo na vymenu s Behrami tak by som ich zobral 👋

  20. MartineR

    20. januára 2010 at 6:30

    Cervo ak jazdíš viac cestu (podľa toho, čo sme sa bavili) a obúvaš skôr cestné gumy, tak zostaň pri Behroch. Na zadný excel (bežne 2,5″, BEHR má tuším 4″ alebo 4,5″) pneumatiku podľa OEV neobuješ.

  21. kxbibo

    24. januára 2010 at 7:51

    Cervo Excelmi bývajú problémy? No ja to chápem tak, že tieto ráfiky sa používajú na jazdu offroad. A tam budú mať vždy problémy všetky ráfiky. Je jedno akej sú značky. V mnohých prípadoch je to aj kvalitov prevedeného výpletu, že sa ráfik zničí. Môj postreh je taký, že ak niekto mení ráfiky, tak väčšinou nahodí Excel aj keď tam mal predtým D.I.D.

  22. Cervo

    24. januára 2010 at 9:35

    Ale ved hej uznavam 😉 presvedcili ste ma 😇

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Najčítanejšie

Partneri