Spravodajstvo
RD350 – model, ktorý chýba?
-
SpravodajstvoPred 1 týždeň
Triumph Rocket 2024: ešte silnejší, ešte lepší
-
Testy a recenziePred 3 týždne
Kladivo na Rebela: Kawasaki Eliminator 500
-
TechnikaPred 4 týždne
Ktorá značka priniesla najpôsobivejšie novinky?
-
MotoporadňaPred 3 týždne
Čo kúpiť nad 35 kW: prvá dospelácka motorka
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Triumph Tiger 1200 2024:
-
Turistické článkyPred 3 dni
Cestujeme s Motobulharom: Rakúsko
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
BMW R12 a R12 nineT: klasika po nemecky
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Stealth Edition: limitovaná edícia modelov Bonneville od značky Triumph
AMIS
19. júna 2008 at 6:17
Dobre dostali ste ma tak ho začnem teda vyrábať. Tie oceľové trubky môžu byť aj colové ? 😉
malymirec
19. júna 2008 at 6:39
To sa zrazilo s kawou ER6? 🤣
Marek750
19. júna 2008 at 14:13
Nevyzerá to zle , ale dvojtakty pomaly vymierajú .
Pygo41
19. júna 2008 at 17:06
Nech tam dajú motor z XT660 alebo TDMky a bude to pecka 🙂
smugi
19. júna 2008 at 17:21
Byvaly patstovkovy jazdec Christian Sarron vzdycky hovoril: „Stvortaky su pekne motorky….Pre baby“ 😁 …..ja by som tam kludne prijal tu pilku 🙂
kxbibo
20. júna 2008 at 14:17
Pekná motorečka. 🙂
misi
20. júna 2008 at 19:56
Zaujímava koncepcia. Mať znova 17 a takú motorku, no…! 2T, 350 ccm, R2 niečo mi to pripomína. Mne osobne sa páči nápad s 2T v dnešnej dobe 4T. Asi by to bolo malé žihadielko. 😈 No, ale 2T vymierajú, škoda má to svoj charakter. 😛
hrac
24. júna 2008 at 18:05
2T vymierajú lem kôli EU a ich kritériam….
Pedro26
26. júna 2008 at 5:53
By som bol najstastnejsi clovek na svete keby mi doma stala RG 500 🙂