Spravodajstvo
Suzuki pracuje na šesť válcovej Hayabuse
-
PodujatiaPred 2 mesiaceFOR MOTORBIKES 2026: Agrokomplex Nitra bude hostiť slovenskú verziu mimoriadne úspešnej pražskej výstavy motocyklov
-
Testy a recenziePred 3 mesiaceAprilia Tuono 457 – malý naháč s veľkým športovým duchom
-
SpravodajstvoPred 3 mesiaceKTM 690 Enduro R a KTM 690 SMC R 2026 – ostrejšie, modernejšie, odolnejšie
-
SpravodajstvoPred 2 mesiaceKawasaki Z1100 a Z1100 SE (2026): keď sa „Sugomi“ prebudí
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceMoto Morini Calibro 700 – cruiser s talianskym podpisom
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceYamaha Tracer 9 GT+ Y-AMT 2025 – športový tourer novej generácie
-
SpravodajstvoPred 1 mesiacHonda CB1000F (2026): retro svaly, moderná technika
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceCFMOTO 675NK vs. Triumph Trident 660: totálny prepadák, či problém pre konkurenciu?

Kawasaki svojim posledným modelom ZZ-R1400 nespôsobila neistotu len v továrni Honda, ale môže aj za zvýšenú aktivitu v továrni Suzuki. Ľudia zo zákulisia prezradili, že ak chceme vedieť kam sa bude nová Hayabusa uberať, máme sa pozornejšie pozrieť na koncept Stratosphere. Zdroj uvádza: ? Ak sa pozriete na koncept Stratosphere, je jasné, že továreň používa na tomto motocykli najnovšie technológie. Stratosphere je funkčný model a nová Hayabusa bude mať veľa technológii práve z tohto modelu.?
banditak
16. marca 2006 at 14:45
no pecka 🙂 , bude to vidlicovy alebo radovy sestvalec ???
yagiza
16. marca 2006 at 14:51
banditak toto je clanok o stratosphere tam mas aj zopar obrazkov motora 😉
[linka]
motokocur
17. marca 2006 at 7:02
Podla mna to bude radový,ale keby to bolo véčko tak to by bola raketa páíni.
milan3232
17. marca 2006 at 7:05
Z tych fotiek je krasne vidiet radovy 6 valec. Fakt, ak by to bolo do V… Ale aj tak to budu dobre fukoty.
vidicon
17. marca 2006 at 9:20
kua, keby to bolo do hviezdy (od kruhu), to by bolo… 😁
banditak
17. marca 2006 at 15:23
vidi: … a nainstalovane na prednom alebo zadnom kolese, co? 😁 😉
kawamiro
18. marca 2006 at 15:11
Ja som radsej za radove riesenia, motor ide sviznejsie do otacok. 6 valec by bol vazne zaujimavy, ale je tu stara dobra veta viac valcov viac problemou, aj ked pokazi sa jeden a este ibu dalsie 😉 Mam radost z novej Kawasaki 1400 to uz ano.
Kawasaki is back!