Kawasaki svojim posledným modelom ZZ-R1400 nespôsobila neistotu len v továrni Honda, ale môže aj za zvýšenú aktivitu v továrni Suzuki. Ľudia zo zákulisia prezradili, že ak chceme vedieť kam sa bude nová Hayabusa uberať, máme sa pozornejšie pozrieť na koncept Stratosphere. Zdroj uvádza: ? Ak sa pozriete na koncept Stratosphere, je jasné, že továreň používa na tomto motocykli najnovšie technológie. Stratosphere je funkčný model a nová Hayabusa bude mať veľa technológii práve z tohto modelu.?
Suzuki plánovala prísť na trh s novou verziou Hayabusy tento rok, ale po tom, čo sa dozvedeli o Kawasaki ZZ-R1400, sa rozhodli od plánu upustiť pre prípad, že by nová Hayabusa nebola dostatočne rýchla. Teraz, keď Kawasaki posunula hranice, Suzuki sa bude snažiť ísť do extrémností, aby znova získala titul najvýkonnejšieho motocykla naspäť. Suzuki by mohla pozmeniť už existujúci štvorválcový motor a predbehnúť Kawasaki, ale fakt, že šesťválcový motor je plne funkčný znamená, že je to ďalšia možnosť, ktorá sa firme Suzuki ponúka. Navyše koncept Stratospehere si získal sympatie a veľmi pochvalné vyjadrenia na japonskom trhu, čo určite tiež ovplyvní šéfov Suzuki.
Aby Hayabusa mohla plne konkurovať ZZ-R1400, musela by ponúknuť aspoň 200bhp a to je dosiahnuteľné už pri terajšom motore, ale na novom šesťválci by sa dalo pracovať ľahsie aj v budúcnosti. V porovnaní so štvorválcom má menšie piesty a ventily a skoro perfektnú rovnováhu čo znamená, že volnejšie akceleruje.
Čas a záujem trhu ukážu, kam bude trh superšportových motocyklov smerovať.
Ja som radsej za radove riesenia, motor ide sviznejsie do otacok. 6 valec by bol vazne zaujimavy, ale je tu stara dobra veta viac valcov viac problemou, aj ked pokazi sa jeden a este ibu dalsie 😉 Mam radost z novej Kawasaki 1400 to uz ano.
Kawasaki is back!
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
banditak
16. marca 2006 at 14:45
no pecka 🙂 , bude to vidlicovy alebo radovy sestvalec ???
yagiza
16. marca 2006 at 14:51
banditak toto je clanok o stratosphere tam mas aj zopar obrazkov motora 😉
[linka]
motokocur
17. marca 2006 at 7:02
Podla mna to bude radový,ale keby to bolo véčko tak to by bola raketa páíni.
milan3232
17. marca 2006 at 7:05
Z tych fotiek je krasne vidiet radovy 6 valec. Fakt, ak by to bolo do V… Ale aj tak to budu dobre fukoty.
vidicon
17. marca 2006 at 9:20
kua, keby to bolo do hviezdy (od kruhu), to by bolo… 😁
banditak
17. marca 2006 at 15:23
vidi: … a nainstalovane na prednom alebo zadnom kolese, co? 😁 😉
kawamiro
18. marca 2006 at 15:11
Ja som radsej za radove riesenia, motor ide sviznejsie do otacok. 6 valec by bol vazne zaujimavy, ale je tu stara dobra veta viac valcov viac problemou, aj ked pokazi sa jeden a este ibu dalsie 😉 Mam radost z novej Kawasaki 1400 to uz ano.
Kawasaki is back!