Connect with us

Spravodajstvo

Ural Cross – nový model aj slovenskom trhu

Publikovaný

on

Jedná sa o modifikáciu známeho modelu Sportsman, na ktorý bola namiesto štandardnej lodičky namontovaná crossová konštrukcia. Tento model je určený pre dobrodruhov, ktorý svojho spolujazdca v sajdke nehodlajú nijako šetriť. Ural Cross je stroj do vážneho terénu, na rally, či cestu mimo civilizácie.

Vhod Vám určite prídu vychytávky ako napríklad: dve ťažné oká navarené na konštrukciu sajdky, dve objemné vodotesné a uzamkýnateľné skrinky, rezervné koleso, ochranný kryt motora, či kovová lekárnička. Za zmienku tiež stojí druhé demontovateľné madlo pred spolujazdcom, ktoré sa dá použiť aj ako nosič batožiny v zadnej časti sajdky. V rámci ďalších doplnkov, je možnosť dovybavenia stroja lopatou, rezervným kanistrom na benzín, rôznymi držiakmi, nosičmi a chráničmi…

Výbava:
• uzávierka pre dočasný náhon kolesa sidecaru
• predná kyvná vidlica
• chránič ľavého valca
• predná kotúčová brzda Brembo
• zadná a na kolese sidecaru bubnová
• crossová sajdka
• 2x tažné oko na sajdke
• vodotesné a uzamkýnateľné skrinky
• premontovateľné madlo sajdky
• rezervné koleso
• lekárnička
• ťažné lano
• kryt motora
• jedno dvojité kožené sedadlo
• ručná brzda
• prevodovka so spiatočkou

Technické údaje:
• 4T,dvojvalcový boxer,OHV,4V
• zdvihový objem 745cm3
• krútiaci moment 52Nm/4000ot/min
• max. výkon 29,6kW (40 HP) pri 5600ot/min
• max. rýchlosť 110km/h
• objem pal. nádrže 19l
• spotreba paliva 7,5l/100km
• prevodovka štvorstupňová + spiatočka
• pohotovostná hmotnosť 350kg

Cena pre rok 2010:
• Ural Cross – 10.200€ s DPH
• Ural Cross TWD – 11.000€ s DPH

Viac na [linka]

Ural Cross

Advertisement

26 komentárov

1 komentár

  1. AIR

    13. apríla 2010 at 17:57

    Ak, tak sportsman jednoznacne 🙂 🙂 🙂

  2. Matooo

    13. apríla 2010 at 20:00

    Neviem co je ten sportsman ale toto je jeba 😛 za 5 tišic evri berem kto mi preda?? ..ale tota cena je dajaka prehnana ne? 😶 👎

  3. AIR

    14. apríla 2010 at 4:38

    Matooo Ural sportsman je jedna z verzií Uralu, ale keby som si mal vybrat, tak radsej RANGER
    [linka]

  4. Matooo

    14. apríla 2010 at 6:09

    Ta povedz rovno ze ten maskačovi ne 😉 Tamtem je lepsi pre polovnikov 😁

  5. Matooo

    14. apríla 2010 at 6:11

    Ale 300 tisic Sk za toto zelezo z vychodu? hmm kolko to stoji ozaj tam resp. rabat ma na slovensku predajca? ☹️

  6. raptor

    14. apríla 2010 at 6:20

    Matooo urcite aspon 200 ked nie 300 tisic 👍 👍 👋

    nechapem co je teba do rabatu predajcu, vsak ich zacni vozit aj ty, zaplat za dealerstvo, otvor si kamenny obchod a servis postav sa na druhu stranu pultu zaplat mechanika, nahradne diely a potom si od niekoho nechaj mudrovat o rabatoch

  7. Matooo

    14. apríla 2010 at 6:22

    Ved jasne raptorko, len uvazujem ako to asi je u nas? 👋

  8. raptor

    14. apríla 2010 at 6:28

    Matooo u nas to je tak ze kazdy vidi predajcov rabat a nikto nevidi jeho naklady na reziu

  9. krivoklat

    14. apríla 2010 at 6:37

    Mňa viac zaujala tá oficiálne udávaná spotreba a veľkosť nádrže, počítam, že to musí byť každých 200 km na pumpe 😟

  10. VladiB

    14. apríla 2010 at 7:44

    Fu… ja mám tiež šok z tej ceny. Ale ani u nich doma to nie je také lacné [linka]
    tiež to tam stojí okolo 295 000 Rubľov, prepočtom kurzu 39.5 za Euro, je to tak či tak pálka.
    Nechcem uraziť ani dovozcu, ani výrobcu ale podľa mňa je cena absolútne neadekvátna keď porovnávam použitú technológiu a techniku s renomovanými výrobcami motoriek

  11. AIR

    14. apríla 2010 at 8:16

    Keby ten Ural stal opkolo 5000€ tak sa kupuje ako teple rožky 😈 😈 😈

  12. raptor

    14. apríla 2010 at 8:53

    VladiB tak BMW ma dnes kdekto ale poriadneho urala si moze dovolit len ozajstny fajnsmeker 😁

    p.s. no z hladiska ceny za 10 tisic dnes zmestis do 80% modelov hociktoreho noveho japonca bez ohladu na znacku.. avsak treba si uvedomit ze toto nie je solo motorka ale motorka zo sidecar preto je cena tam kde je

  13. Heavy

    14. apríla 2010 at 9:47

    Je hlavne potrebné zobrať do úvahy, že tieto zastaralé stroje sú vyrábané na rovnako zastaralých strojoch technológiou, ktorej vývoj dostal „stop time“ tesne po skončení II.sv. vojny. Takže je viac ako jasné, že už pri stave počítadla kilometrov 0 (slovom nula) sú tieto motocykle zaradené v kategórií „veterán“. A veterány, ako všetci vieme, si ceny držia stále vysoko. 👋

  14. Venco

    14. apríla 2010 at 10:35

    Mudrovat o cenach a rabatoch moze kazdy, ale predajca potrebuje hlavne predavat. Heavy, mozno ze to ani nerobia teraz, len nasli nejaky povodny zakonzervovany sklad 😎

  15. Heavy

    14. apríla 2010 at 11:17

    Venco 😀 dovolím si Hovadsky protestovať. Neboli to staré skladové zásoby, dá sa to zistiť podľa „vkusných“ spätných zrkadiel z plastickej hmoty, ktoré na túto motorku neskutočne úžasne pasujú. Jasne, že to je vec názoru, ale mne to tam vadí. 🙄 😉

  16. Venco

    14. apríla 2010 at 11:26

    Heavy Podla nasej byvalej „Lady“ usudzujem, ze rusi aj na toto volakedy montovali len jedno zrkadlo, takze aby to „ladilo“, museli vymenit aj to „povodne“ 😁

  17. blackhole

    14. apríla 2010 at 11:39

    Chlapi pri vsetkej ucte, co ma ta motorka take zvlastne? To, ze je z ruska, ma brembo brzdy z 90 tych rokov, vykon ohromnych 40 koni a na discovery v“piatej rychlosti“ zabili spojku po 20 km? a este aj tristo litrov cena??? hm neviem….ale rad si necham vysvetlit. 😟

  18. Heavy

    14. apríla 2010 at 11:50

    blackhole Zvláštna je na tej motorke akurát tá cena 😁 Akože retro recesia – môže byť, ale do kategórie „niečo normálne na jazdenie“ by som to určite nezaradil 😶 to teda EE.

  19. blackhole

    14. apríla 2010 at 11:59

    Ved prave, ze to moze byt len recesia , ja mam rad vselijake motosialenosti ale z tohto teda nadrzany nie som

  20. JFK

    14. apríla 2010 at 14:42

    Mne sa páči veľmi, len mi chýba 9900Eur 😁

  21. Silwestrik

    15. apríla 2010 at 6:31

    No prehnana cena,,ale pochybujem ze vyrobna cena prekroci 3000eur 😁 a co sa tyka spracovania tak svojho casu a nevem ci to bol Dneper,ci Ural dovozca raz vravel,ze kazdy motocykel sa este rozoberie dokonci a potom sa da predat. Velmy slabe opracovanie dielov a potom sa to furt kazilo 😁

  22. raptor

    15. apríla 2010 at 6:43

    Niekde na youtube je jedno video kde porovnavaju dva zavody kde sa vyraba ten isty koncept motora

    tu som nasiel samostatne dve casti toho videa

    [linka]

    [linka]

  23. blackhole

    15. apríla 2010 at 7:34

    Tak uz viem preco je cena Uralu podobna cene BMW; vsetko je „hand Made“ kazdy je vlastne original 😕

  24. Matooo

    15. apríla 2010 at 7:49

    Ja si nemyslim zeby ruske vydobytky techniky mali mechanicsky slabsiu odolnost, skor naopak, vedel by som si taku akcnu nadupanu sajdku predstavit ako 2. ci 3. hovadoidne vozidlo v osobnej zbierke 😎
    Za 5 tišic evri 😉

  25. raptor

    15. apríla 2010 at 8:11

    Matooo [linka]

    nejde o mechanicky slabsiu odolnost… ide o kvalitu spracovania, ide o to ze par ludom sa po zohriati objavili strbiny medzi ventildeklami a hlavou valca

    jediny ural kery by som bral je vlk ale to uz ozaj radsej valkyriu 🙂

  26. manana

    15. apríla 2010 at 16:31

    Ach boze taky detail, to sa vyskytne aj pri KTM 😁

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Najčítanejšie

Partneri