Spravodajstvo
Ural Cross – nový model aj slovenskom trhu
-
Testy a recenziePred 3 týždne
TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe
-
PodcastPred 3 týždne
Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete
-
Testy a recenziePred 2 týždne
Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet
-
PodujatiaPred 3 týždne
TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!
-
Testy a recenziePred 6 dní
Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč
-
Testy a recenziePred 1 týždeň
TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule
AIR
13. apríla 2010 at 17:57
Ak, tak sportsman jednoznacne 🙂 🙂 🙂
Matooo
13. apríla 2010 at 20:00
Neviem co je ten sportsman ale toto je jeba 😛 za 5 tišic evri berem kto mi preda?? ..ale tota cena je dajaka prehnana ne? 😶 👎
AIR
14. apríla 2010 at 4:38
Matooo Ural sportsman je jedna z verzií Uralu, ale keby som si mal vybrat, tak radsej RANGER
[linka]
Matooo
14. apríla 2010 at 6:09
Ta povedz rovno ze ten maskačovi ne 😉 Tamtem je lepsi pre polovnikov 😁
Matooo
14. apríla 2010 at 6:11
Ale 300 tisic Sk za toto zelezo z vychodu? hmm kolko to stoji ozaj tam resp. rabat ma na slovensku predajca? ☹️
raptor
14. apríla 2010 at 6:20
Matooo urcite aspon 200 ked nie 300 tisic 👍 👍 👋
nechapem co je teba do rabatu predajcu, vsak ich zacni vozit aj ty, zaplat za dealerstvo, otvor si kamenny obchod a servis postav sa na druhu stranu pultu zaplat mechanika, nahradne diely a potom si od niekoho nechaj mudrovat o rabatoch
Matooo
14. apríla 2010 at 6:22
Ved jasne raptorko, len uvazujem ako to asi je u nas? 👋
raptor
14. apríla 2010 at 6:28
Matooo u nas to je tak ze kazdy vidi predajcov rabat a nikto nevidi jeho naklady na reziu
krivoklat
14. apríla 2010 at 6:37
Mňa viac zaujala tá oficiálne udávaná spotreba a veľkosť nádrže, počítam, že to musí byť každých 200 km na pumpe 😟
VladiB
14. apríla 2010 at 7:44
Fu… ja mám tiež šok z tej ceny. Ale ani u nich doma to nie je také lacné [linka]
tiež to tam stojí okolo 295 000 Rubľov, prepočtom kurzu 39.5 za Euro, je to tak či tak pálka.
Nechcem uraziť ani dovozcu, ani výrobcu ale podľa mňa je cena absolútne neadekvátna keď porovnávam použitú technológiu a techniku s renomovanými výrobcami motoriek
AIR
14. apríla 2010 at 8:16
Keby ten Ural stal opkolo 5000€ tak sa kupuje ako teple rožky 😈 😈 😈
raptor
14. apríla 2010 at 8:53
VladiB tak BMW ma dnes kdekto ale poriadneho urala si moze dovolit len ozajstny fajnsmeker 😁
p.s. no z hladiska ceny za 10 tisic dnes zmestis do 80% modelov hociktoreho noveho japonca bez ohladu na znacku.. avsak treba si uvedomit ze toto nie je solo motorka ale motorka zo sidecar preto je cena tam kde je
Heavy
14. apríla 2010 at 9:47
Je hlavne potrebné zobrať do úvahy, že tieto zastaralé stroje sú vyrábané na rovnako zastaralých strojoch technológiou, ktorej vývoj dostal „stop time“ tesne po skončení II.sv. vojny. Takže je viac ako jasné, že už pri stave počítadla kilometrov 0 (slovom nula) sú tieto motocykle zaradené v kategórií „veterán“. A veterány, ako všetci vieme, si ceny držia stále vysoko. 👋
Venco
14. apríla 2010 at 10:35
Mudrovat o cenach a rabatoch moze kazdy, ale predajca potrebuje hlavne predavat. Heavy, mozno ze to ani nerobia teraz, len nasli nejaky povodny zakonzervovany sklad 😎
Heavy
14. apríla 2010 at 11:17
Venco 😀 dovolím si Hovadsky protestovať. Neboli to staré skladové zásoby, dá sa to zistiť podľa „vkusných“ spätných zrkadiel z plastickej hmoty, ktoré na túto motorku neskutočne úžasne pasujú. Jasne, že to je vec názoru, ale mne to tam vadí. 🙄 😉
Venco
14. apríla 2010 at 11:26
Heavy Podla nasej byvalej „Lady“ usudzujem, ze rusi aj na toto volakedy montovali len jedno zrkadlo, takze aby to „ladilo“, museli vymenit aj to „povodne“ 😁
blackhole
14. apríla 2010 at 11:39
Chlapi pri vsetkej ucte, co ma ta motorka take zvlastne? To, ze je z ruska, ma brembo brzdy z 90 tych rokov, vykon ohromnych 40 koni a na discovery v“piatej rychlosti“ zabili spojku po 20 km? a este aj tristo litrov cena??? hm neviem….ale rad si necham vysvetlit. 😟
Heavy
14. apríla 2010 at 11:50
blackhole – Zvláštna je na tej motorke akurát tá cena 😁 Akože retro recesia – môže byť, ale do kategórie „niečo normálne na jazdenie“ by som to určite nezaradil 😶 to teda EE.
blackhole
14. apríla 2010 at 11:59
Ved prave, ze to moze byt len recesia , ja mam rad vselijake motosialenosti ale z tohto teda nadrzany nie som
JFK
14. apríla 2010 at 14:42
Mne sa páči veľmi, len mi chýba 9900Eur 😁
Silwestrik
15. apríla 2010 at 6:31
No prehnana cena,,ale pochybujem ze vyrobna cena prekroci 3000eur 😁 a co sa tyka spracovania tak svojho casu a nevem ci to bol Dneper,ci Ural dovozca raz vravel,ze kazdy motocykel sa este rozoberie dokonci a potom sa da predat. Velmy slabe opracovanie dielov a potom sa to furt kazilo 😁
raptor
15. apríla 2010 at 6:43
Niekde na youtube je jedno video kde porovnavaju dva zavody kde sa vyraba ten isty koncept motora
tu som nasiel samostatne dve casti toho videa
[linka]
[linka]
blackhole
15. apríla 2010 at 7:34
Tak uz viem preco je cena Uralu podobna cene BMW; vsetko je „hand Made“ kazdy je vlastne original 😕
Matooo
15. apríla 2010 at 7:49
Ja si nemyslim zeby ruske vydobytky techniky mali mechanicsky slabsiu odolnost, skor naopak, vedel by som si taku akcnu nadupanu sajdku predstavit ako 2. ci 3. hovadoidne vozidlo v osobnej zbierke 😎
Za 5 tišic evri 😉
raptor
15. apríla 2010 at 8:11
Matooo [linka]
nejde o mechanicky slabsiu odolnost… ide o kvalitu spracovania, ide o to ze par ludom sa po zohriati objavili strbiny medzi ventildeklami a hlavou valca
jediny ural kery by som bral je vlk ale to uz ozaj radsej valkyriu 🙂
manana
15. apríla 2010 at 16:31
Ach boze taky detail, to sa vyskytne aj pri KTM 😁