Connect with us

Nezaradené

Veľký upgrade Hondy X-ADV 750 na rok 2025 + Špeciálna edícia

Publikovaný

on

Vo všetkom lepší

Dlhoročný maxi skúter od japonskej Hondy X-ADV 750 je obľúbený model, ktorý si získal srdcia mnohých majiteľov. Je to pre jeho ľahké dobrodružné ambície. Lepšie povedané, možnosť lepšie filtrovať aj nespevnený alebo zlý povrch.

Honda sa rozhodla tento model ešte viac vyšperkovať a už z tak univerzálneho a pohodlného skútru, urobiť ešte pohodlnejší a univerzálnejší stroj. Zaujímavosť je, že Honda predala už cez 75 000 týchto strojov len v Európe.

Technológie a pohodlie v základe

Tempomat je teraz v štandarde, rovnako ako ovládacie prvky na riadidlách. Taktiež plexi, ktoré je teraz možné nastaviť bez použitia náradia a to aj v pohybe, medzi tromi polohami.

Taktiež sedadlo prešlo zmenou tvaru. Nebráni manipulácii v stoji, ale napriek tomu získalo o 10% viac peny, aby sa súčasne zlepšilo pohodlie.

Funkcia otvárania sedačky bola tiež vylepšená pre plynulejšiu prevádzku a prístup k 22-litrovému úložnému priestoru vybavenému USB nabíjačkou – vpredu je tiež odkladacia schránka pre ešte viac úložného priestoru.

Vyšperkované DCT

X-ADV je k dispozícii iba s automatickou prevodovkou Honda DCT (ktorú je možné ovládať manuálne pomocou tlačidiel radenia na riadidlách). V novom modeli prešiel systém evolúciou, ktorá teraz umožňuje majiteľom vybrať si obľúbený vzor radenia v používateľskom nastavení.

DCT box teraz ponúka plynulejšiu odozvu pri nízkych rýchlostiach a obsahuje päť používateľských nastavení pre agresivitu radenia a má svoje módy radenia, ktoré sú vhodné špeciálne pre zvolený jazdný režim.

Keď už sme pri tom, na výber sú štyri režimy: Standard, Sport, Gravel a Rain. Majitelia môžu v rámci nich vyladiť aj konkrétne nastavenia ako konkrétne im vyhovujú.

Nová papula a oči

Mechanické zmeny sprevádza nový dizajn karosérie. Recyklované plasty a guma použité v celom priestore sú z veľkej časti prepracované zo šrotu a chybných materiálov. A to v takom rozsahu, ktorý nebol k dispozícii na žiadnom predchádzajúcom modeli Honda.

Radový dvojvalcový motor X-ADV s objemom 745 ccm si zachováva rovnaký výkon ako predtým, s udávaným výkonom 57,8 koní. Pre držiteľov licencie A2 je k dispozícii aj verzia s výkonom 47 koní. Podvozok ostal nezmenený a X-ADV pokračuje na 17/15-palcovej kombinácii kolies.

Súčasťou nového nastavenia kapotáže je nový dvojitý LED svetlomet. To zahŕňa ukazovatele a po prvýkrát denné svietenie.

Kľúče netreba

X-ADV používa bezkontaktný „Smart Key“, ktorý ovláda zapaľovanie, uzáver palivovej nádrže a sedadlo. Keď je prítomný „Smart Key“, jedným stlačením hlavného vypínača sa maxi skúter naštartuje.

Má tiež funkciu „odpovede“, vďaka ktorej indikátory blikajú pre jednoduchú identifikáciu na diaľku, a uzamkne a odomkne voliteľný „Smart Top Box“. Spojkový mechanizmus v hlavnom vypínači zabraňuje násilnému odomknutiu riadidiel pre väčšiu bezpečnosť.

Prístrojový panel

Nová päťpalcová TFT prístrojová doska má nové prepracované menu. Honda sľubuje lepšiu viditeňosť na jasnom slnečnom svetle. Je vybavený pripojením smartfónu a riadený novým ľavým prepínačom, ktorý umožňuje jazdcovi prepínať medzi funkciami bez toho, aby zložil ruky z riadidiel.

Si fanúšik maxi skútrov? Výkon, pohodlie, technológie ale aj mierny potenciál prebehnúť aj mimo cestu aj keď fakt mierny, robí s X-ADV fakt skvelý stroj. Vyskúšaš ho aj ty?

BONUS – ŠPECIALNA EDÍCIA NA CESTE

Ak máš záujem o X-ADV mám pre teba veľmi dobrú správu. Na ceste je prvá limitka a musíme uznať že vyzerá skvelo. Dole ti pripájam video aby si si mohla/mohol obzrieť možno tvoj nový skúter. Zlato-žltá je proste TOP! Cenový rozdiel ešte nie je známy, ale jedná sa skôr o farebnú zmenu ako technickú.

Pridaj komentár

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Advertisement

Najčítanejšie

Partneri