Connect with us

Spravodajstvo

VFR1200F – potvrdenie ceny motocykla

Publikovaný

on

Honda Slovakia si dovoľuje potvrdiť cenu nového modelu VFR1200F, ako aj servisné intervaly a popredajné benefity.

Cena modelu VFR1200F bola pre Slovensko stanovená vo výške 14 090 € vrátane DPH.

Prehlásenie Jiřího Miňovského, generálneho riaditeľa Hondy Česká Republika & Hondy Slovakia:

“Nová Honda VFR1200F je mimoriadnym klenotom – a je nám preto dnes potešením oznámiť cenu motocykla. Vyvinuli sme maximálne úsilie stanoviť cenu modelu tak, aby bola v dnešných podmienkach čo najviac konkurencieschopná a aby si čo najviac našich zákazníkov mohlo tento motocykel zakúpiť začiatkom roku 2010 – v čase, kedy bude VFR1200F dodaná na naše dealerstvá.“

Ďalej si Honda dovoľuje oznámiť, že nový bezúdržbový hnací hriadeľ podlieha servisnému intervalu každých 12 000 km, alebo jednému roku po prvej servisnej prehliadke.

Aby sme vyšli našim zákazníkom maximálne v ústrety, obsahujú popredajné benefity taktiež trojročnú záruku na tento motocykel.

38 komentárov

1 komentár

  1. Yetti

    19. novembra 2009 at 12:03

    Začínam šetriť… Podľa mňa skvelá motorka za zaujímavú cenu. 🙂

  2. raptor

    19. novembra 2009 at 12:05

    Myslim ze je to celkom rozumne nastavena cena na to aka je to novinka nabita technologiami

    tesim sa na testovaciu jazdu u pitaza v lamaci

  3. blackhole

    19. novembra 2009 at 12:28

    Vzdy je to lepsia cena, pri prepocte na SKK, ako cena VFR 800, ktore ked prisla stala rovny 499000 SKK.

  4. Dragon

    19. novembra 2009 at 12:32

    Myslel som si, že táto technológiou nabitá motorka bude stáť oveľa viac, ako stanovili cenu. Myslím si, že táto informácia poteší každého 🙂 .

  5. VMax

    19. novembra 2009 at 12:35

    Zdá sa mi to trohu prehnaná cena . 😟 420 000 bývalých ? Čo im drbe ?

    Kardan uvádzať ako inováciu ? Preboha veď v tých nemeckých hajtrách hrkoce pol storočia a servisný interval je forever. A 12 000 km má každá Honda v inom štáte ako Slovensko 😟

    PS: k***a a to som Honda positive 🤐

  6. kankoXF

    19. novembra 2009 at 12:52

    A ze aky frflos! 😁

    Prosim vymazte mu profil. On tu furt frfle a teraz sa pomylil a uz frfle aj na Hojdy! 🤣 😈 Neakceptovatelne……

  7. MartineR

    19. novembra 2009 at 12:58

    420 bývalých za talianskeho japonca … hmm, keď nové GS stojí len o málo viac …
    a nové technológie … takzvané „pojebátka“ ? Ďakujem, neprosím …
    ako rýchlostný maximus poznamenal, kardan hrkoce aj v šniclách, i keď má tiež nejaký ten servisný interval, vďaka ktorému vydrží „forever“ …
    nevravím, že by som sa nezviezol, no v dobe, aká je, by som čakal (minimálne) podstatne lepšiu cenu …

    hoň ! dáááááááá 😈

  8. Frank

    19. novembra 2009 at 13:06

    No nie je to zrovna málo, ale keď zoberieme do úvahy ako sa držia ceny na starých VFR … Čakal som to niekde okolo 400 +- a určite by bolo lepšie keby to bolo trochu dole ale uvidíme ako sa trh zachová inak je nádherná 🙂

  9. campa

    19. novembra 2009 at 13:17

    Cena podla mňa ok.
    12 000 je v Ducne bežná prehliadka. Velké Há tomás tále po 6 a to nie je terno.
    A dizajn? Moc futura na mňa.

  10. raptor

    19. novembra 2009 at 13:39

    Vazeni trocha nepresnosti 🙂

    vmax servisny interval v „nemeckych hajtrach“ do modeloveho radu 1150 je 40tisic km (ja menim po 7tkm v kardane a po 14tkm v prevodovke)
    je pravda ze sudruhovia pri novych 12GS zacali blabolit o dozivotnej naplni zial ukazalo sa ze ten zivot bol velmi kratky a par kardanov zhorelo kym opat prisli na to co uz bolo vymyslene a nove modely maju opat servisne intervaly na vymenu oleja v kardane

    do toho kardanu pojde podla mojho odhadu tak 2 max 3 deci hypoidneho oleja co je uplne zanedbatelna cena (liter stoji 15 euro) a ja som naopak rad ze honda nema velke reci o „dozivotnych naplniach“

    martiner – pri vsetkej ucte nove bmw nemaju v sebe o nic menej elektroniky a k***itok ako tato honda, treba jej dat sancu nech ukaze ako to cele sudruhovia vymysleli a sudy treba zacat vynasat az ked naozaj pride na nase cesty a budu s nou mat ludia prakticke skusenosti, som sice fanusik BMW ale cenovo porovnavat VFR12 s 12GS je podla mna nezmysel… 12VFR si predsa nekupi clovek co ma chut na 12GS a opacne

    campa servisne intervaly u hondy su trocha neprehladne.. pri XY zahranicnych manualoch sa rozprava o 12tkm a slovenski dealeri zase idu na 6tkm ….

    opakujem ta cena mna osobne milo prekvapila.. cakal som to niekde pri 15000 ojro… plus si treba uvedomit to ze je to cena za novinku ktora odhadom za pol roka pojde dole a za rok opat

  11. cazzo

    19. novembra 2009 at 13:51

    Raptor: očakávam ,že koncom leta už bude v cene aj komplet kufra s vyšším plexi a Garmin ako bonus 🙂

  12. raptor

    19. novembra 2009 at 14:00

    Inak sranda ako sa to meni… prave som si precital na motoride ze vmax by siel radsej do paneuropeana alebo K 1300GT… a ja radsej ako K1300GT by som siel do VFR12… zasrana globalizacia 🤣

    campa – vsak pre teba sudruhovia z hodny tiez urobili nadhernu klasiku CB 1100R len zatial tusim len pre japonsky trh… vfr bola vzdy vykladna skrina technologii honda 🙂

  13. MartineR

    19. novembra 2009 at 14:07

    Raptor : aj preto mám 1150. stačila jedna debata s peťom šiškom na tému „pojebátka“ (odborne sa tomu hovorí antény a iné dôležité káble a snímače) a môj chtíč po rok až dva roky starej GSA rýchlo opadol …

  14. raptor

    19. novembra 2009 at 14:13

    Martiner tiez som sa na novu 12GS pozeral cez prsty „k***itok a vela elektroniky“ ale po par diskusiach z francuzom som dospel k nazoru ze sice nove 12GS mali detske choroby (vadna seria EWS senzoru), „dozivotna“ napln kardanu atd ale pri tychto novych je to uz vsetko vychytane.. vacsina novych modelov bez ohladu na znacku ma svoje detske choroby ktore sa vychytaju az casom

    a absolutne bez urazky KTM LC8 (tusim ti je srdcu blizka) nepatri medzi motorky ktore by boli zname svojou spolahlivostou

    … vyvoj nezastavis a nemyslim si ze teraz sa do konca zivota budem vozit na 1150GS lebo je „jedina spravna“ a ma relativne malo elektroniky v sebe, mna nova GS12 sklamala hlavne charakteristikou motora

  15. MartineR

    19. novembra 2009 at 14:34

    Ako správne tušíš, behá mi teraz veľa oranžových myšlienok hlavou. nakoľko už nejazdím tisícky kilometrov ako voľakedy a skôr ma to ťahá inými cetami (alebo skôr necestami) je mi ľúto drať v teréne motorku, ktorá tam nepatrí a tiež som privoňal k amatérskym zábavkám, kde s tlstou Bertou sa človek viac vytrápi, než zabaví (i keď naposledy ja aj awia sme dojazdili a veľa excelentuš-drajvušov na KoóTíýeM nedojazdilo … ). Dopredu však viem, že i keď by som teraz čistou náhodou prezliekol kabát, ak iný výrobca nevyrobí tak spoľahlivé a rokmi overené kvázi enduro (alebo ako si ty raz napísal „turistu s možnosťou prejsť terénom“), tak sa k vrtuli (a netvrdím, že to bude jedenásťpäťdesiatka) o pár rokov o5 vrátim …

    btw, moje prirovnanie GS ku VFR je čisto náhodné, nakoľko GS šlo podstatne dolu s cenami a v podstate, ak niekto uvažuje o turistike, tak aspoň chviľkovo pomyslí na obe tieto motorky (sám som nad VFR uvažoval v mojich ZX9R dobách a skončil som (zatiaľ) na GS … )

  16. VMax

    19. novembra 2009 at 17:18

    Raptor: pri všetkej úcte jebol by si 14 tácov za VFRku , kua ja ani keby mala pozlátené rajdy 🤣 ?

  17. raptor

    19. novembra 2009 at 17:54

    Vmax keby som mal 14 litrov tak idem na styri mesiace cestuvat a presiel by som pol sveta 🙂 👋

    ale ak by som mal zbytocnych 14 tacov a chcel by som si kupit peknu sportovoturisticku motorku tak VFR12 by bola moja horuca volba

    ma (pre mna) zaujimavy dizajn a netradicne technicke riesenia, hafo koni, kardan a rozhodne to je model ktory ma sancu sa predavat na rozdiel od nezmyslov typu DN01, bking (sorry bijou 🤐 )

  18. TomasVFR

    20. novembra 2009 at 19:57

    Raptor to dobre povedal vfr bola vzdy sportovoturisticka ak je taka aj tato tak 14 litry za dve moto neni vobec vela 😎
    ja osobne musim pockat tak 5 rokov aby som si ju dovliekol z nemecka 😕

  19. milan3232

    21. novembra 2009 at 12:10

    Myslimsi, ze to je velmi malo, alebo ze by sme my tak malo zarabali?
    Mne sa to vidi malo odkedy som sa dohodol na rovnakom plate, ale vyplacaju mi ho kazdy tyzden 🙂

    O cene je zbytocne sa bavit. 100 ludi 100 chuti. Pre niekoho to je vela, pri ineho akurat a pre niekoho malo. Ale vsetci maju nieco spolocne, vsetci by ju chceli mat…

    Okrem VMaxa, tomu by stacili pozlatene rajdy 🙂

  20. theo

    22. novembra 2009 at 11:44

    Pockam na vianocne premie a 13ty plat a na jar si ju kupim a ostane aj na vylety. 🤣 Myslim ze cena je dobra, ked odratam DPH a dam na firmu 😎

  21. milan3232

    22. novembra 2009 at 21:20

    Este nieco – ked porovnate novu VFRku 1200 s ostatnymi motorkami co sa tyka vyzoru – je jasne vidiet, ze Honda sa neboji ist do noveho – uplne noveho vzhladu. Neriesim, ci sa niekomu paci, ci nie, ale vsetci musia uznat, ze sa jedna o novy, neopozerany dizajn a mne imponuje, ze sa Honda do toho dala.
    Nehladiac na techniku pod kabatom.
    Drzim jej palce a uz nech su tie premie, nech je u mna doma 🙂 🙂

  22. raptor

    22. novembra 2009 at 22:08

    milan3232 VFR1200 je jediny (ak teda zabudnem na noveho „talianskeho“ horneta) novy model od hondy pri ktorom sa honda neboji ist do niecoho noveho… vsetko ostatne je muuuuuka vid nova CBF1000

    kazdopadne nova VFR12 je naozaj krasna

  23. dusik

    22. novembra 2009 at 22:59

    V tejto dobe by som za motorku nedal 14 litrov ani keby som ich našiel na chodníku 🙂

  24. raptor

    23. novembra 2009 at 7:24

    dusik motorka bola je a vzdy bude povazovana ze luxus, doba je zla ale ak sa na to pozries objektivne z pohladu cien konkurencie, tak cena 14tisic za novinku je podla mna nastavena priaznivo ( a to za rok ta cena bude zas uplne niekde inde)

    .. ja som vsak zvedavy na nove varadero, pocul som take sepoty ze novy varan by mal byt priamy utok na GS12 (ale ak do neho daju ten V4 motor tak neviem neviem ako to uhraju s vahou)

  25. dusik

    23. novembra 2009 at 13:20

    raptor presne tak, doba je zlá a bude ešte horšie a každý kto má v dnešnej dobe takéto peniaze pokope si velice dobre rozmyslí, či ich vysolí za motorku ktorú o rok ak by potreboval peniaze a chcel ju predať ju s odretými ušami a pri veľkom šťastí predá za polovicu… 😠 😠 😠

    A vôbec nezáleží na tom, či je to Honda, alebo ktorákoľvek iná značka.

    Mimochodom osobne sa mi takéto fajnotky prepchaté elektronikou nie veľmi lúbia, ako poznamenal Martiner asi niet nad staršie modely, ktoré sa ešte vyrábali na výdrž a boli pomerne jednoduché.

  26. raptor

    23. novembra 2009 at 14:26

    Dusik – „prepchaty elektronikou“ treba vnimat v suvislostiach

    ta 1150 (ktorej som aj ja spokojnym majitelom) je takisto „prepchata elektronikou“ oproti R80GS
    tie dnesne 1200 ktore su „prepchate elektronikou“ uz vobec nie su kazove ako tie s prvych serii

    ta VFR12 este ani neprisla na slovenske cesty a uz sa tu o nej hovori aka je prepchata elektronikou…

    po pravde, nech je v nej natiahnutych aj 12km kablov ak to sudruhovia od Soicira vymysleli dobre a nebude sa to kazit tak si myslim ze kazdemu to bude sumafuk jedno..

  27. dusik

    23. novembra 2009 at 14:49

    raptor máš pravdu, ak sa to nebude kaziť a bude to fungovať ako má, bude to šumafuk každému.

    Ale v prípade, že majiteľ príde o príjem a bude vo finančnej tiesni, čo je v dnešnej dobe viac ako pravdepodobné a pri predaji, príde o nemalé peniaze to už šumafuk nebude nikomu 😟 😠 😕 😠

  28. milan3232

    23. novembra 2009 at 15:06

    dusik ale toto je vseobecny problem akehokolvek produktu. Nie to este luxusu akym je motorka.

  29. raptor

    23. novembra 2009 at 16:02

    Dusik to je pravda ale ako pise milan3232 je to uplne jedno ci to je motorka BMW alebo honda, ci to je mercedesML ktoreho som v sobotu videl za 7000 tisic euri a keremu nic nebolo alebo ci to je kamion ktory aj s navesom bol v tom istom bazare napredaj za 22tisic euri

    dokonca aj pred krizou platilo ze pri kupe novej veci automaticky stracas 15-20% z ceny

  30. dusik

    23. novembra 2009 at 21:44

    Plne s vami súhlasím, treba rozlišovať medzi aktívami a pasívami….

    a motorka je v každom prípade a hlavne nová veľké pasívum

    iba som chcel povedať, že dnes za motorku vycáluje 14 litrov ojro na Slovensku iba málokto.

    situácia je na pováženie, keď takmer nové motorky ležia bez zmeny v inzercii mesiace a popritom sa ponúkajú ani nie za polovicu ceny nadobúdacej…..

    javascript:Morepics([linka]

  31. dusik

    23. novembra 2009 at 21:46

    Pardón ten link ešte raz

    [linka]

  32. raptor

    23. novembra 2009 at 22:29

    Dusik do konca tohto mesiaca viem zohnat taku istu KTM LC8 ale nejazdenu s 0km pod 10 tisic euro z Ameriky, (v cene dovoz aj papiere, kompletka) 🙂

  33. dusik

    23. novembra 2009 at 22:48

    raptor nezabúdaj, že pri dovoze z USA sa platí clo a DPH

    apropo, verím tomu, že to bude ešte lacnejšie lebo dolár pekne oslabuje…

  34. dusik

    23. novembra 2009 at 23:08

    MartineR takže predsa?

    [linka]

  35. raptor

    24. novembra 2009 at 6:48

    Dusik nezabudam 🙂

  36. TomasVFR

    25. novembra 2009 at 15:45

    Ked si precitate toto bude sa vam ta cena zdat smiesna 😁 [linka]

  37. dzefe

    25. novembra 2009 at 17:15

    To tlacitkove prepinanie rychlosti na VFR sa mi vobec napaaaaaaaaaaaci… 😟 😕 😟 ☹️ 😠

    tu cenu som tipoval priblizne taku na konkurencnej stranke… 😉

  38. TomasVFR

    25. novembra 2009 at 21:21

    Dzefe nemusis 😠 bude sa dat kupit aj bez aj s 😉

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Najčítanejšie

Partneri