Connect with us

Spravodajstvo

Nová JAWA 650 Classic

Publikovaný

on

Na základe priaznivého ohlasu, ktorý v roku 2006 zožala výroba limitovanej série motocyklov JAWA 650 Classic, pre Vás pripravuje výrobca nové limitované série týchto motocyklov. V prvom rade budú tieto motocykle ponúknuté držiteľom motocyklov z prvej limitovanej série, v obmedzenom počte, potom budú dostupné aj ďalším záujemcom. Motocykle JAWA 650 Classic LE 2007 budú biele, alebo čierne a budú vybavené špeciálnymi doplnkami. Svoj záujem o kúpu tohto motocykla môžete uplatniť na adrese prodej@jawa.as

Prevedenie 2006: Motocykel poháňa jednoválcový štvortaktný štvorventilový kvapalinou chladený motor ROTAX s rozvodom 2xOHC, osadený karburátorom Bing o priemere difúzoru 40 mm. V dominantnom výfuku je ukrytý neriadený katalyzátor. Predná kotúčová brzda je dvojpiestíková s plávajúcim strmeňom. Predná vidlica má priemer 36 mm a novú útlmovú charakteristiku. Zadné pérovanie bolo vyvinuté v spolupráci s firmou HP Sporting.

Technickú špecifikáciu nájdete na stránke výrobcu.

JAWA 650 Classic LE ? prevedenie 2006

JAWA 650 Classic LE ? prevedenie 2006

20 komentárov

1 komentár

  1. yamaxx

    18. marca 2007 at 7:00

    Tak to je velmi zle…..okrem nadrze co ma viac ako 50 rokov cista designerska nevolnost….. 😕

  2. Roland

    18. marca 2007 at 20:06

    Ten vyfuk je v licencii jin-lun? 😕

  3. spirit

    18. marca 2007 at 22:58

    Priama ukážka toho ako sa dá pokaziť designerska práca 😕

    Kvalitný motor , a tam to končí . Škoda , mohla to byť pekná moto 😟
    Pri pohlade na tie foto mam taký pocit ,že do rámu osadili motor a ostatné diely len tak „hala bala“ nahádzali .

  4. Kwasak

    19. marca 2007 at 0:45

    Veru pravdu mate, je to hnus, tusim sa ten motor daval aj do bmw f 650, je to hruza inak

  5. spirit

    19. marca 2007 at 13:20

    Kwasak ten motor je rotax – daval sa do bmw 650 gs , aprilie pegaso .

    Okrem iného tento istý motor má aj nové enduro JAWA Dakar . ( kde sa designersky tiež moc nešplhli)

    Len mi je lúto jednej veci – peniaze evidentne JAWA mala , nuž ale takto ich zle využiť , brrrrrr škoda toho .

  6. Heavy

    19. marca 2007 at 13:38

    yamaxx – designerska nevolnost… 😀 😀 😀 😀 😀
    Vystihol si to presne 🙂

  7. MacoLM

    19. marca 2007 at 14:39

    Ukazte foto ne? je daka ina ako bola ta ptedtym?

  8. sliver

    19. marca 2007 at 14:55

    MacoLM [linka]

  9. MacoLM

    19. marca 2007 at 19:14

    No nie je uplne ze az odpudiva ale urcite by som si toto nekupil:) radsej style alebo toho fesaka dakara:)

  10. def

    19. marca 2007 at 21:13

    Niekomu sa to moze pacit ale za tie peniaze by som si uz urcite kupil daco ine 🙂

  11. yamaxx

    20. marca 2007 at 6:27

    Cau Heavy…designerska nevolnost..nie je moj vyraz cital som to raz v clanku ked hodnotili chopper od BMW a tykal sa budikov na dotycnej moto…. 🙂 😉
    cau

  12. Kwasak

    20. marca 2007 at 8:14

    Spirit, viem ze je to rotax, aj ja mam rotax 1000, ale ovela krajsom obale 😁
    Def komu sa to moze pacit? Ja ked som videla tych vela kuskov pri tom zamku stojacich vedla seba… no hruza, to vyzera jak keby to robili pre Cinu. Mozno sa to niekam vyvaza, ako kedysi – Vietnam a tak. Tu to nema ziadne uplatnenie, mozno clovek, co ma zbytocne peniaze na vyhodenie si to kupi, len tak z recesie… 😁

  13. def

    20. marca 2007 at 14:11

    Kwasak no tak nejak som to aj myslel 😁

  14. TomThomas

    21. marca 2007 at 11:14

    Ako stvorena na prestavbu 😁
    Prvy by isiel ten vyfuk 😟

  15. Monty

    21. marca 2007 at 11:39

    Hehe 😁 Toľko chrómu až to vypaľuje oči. 😁 😁 😁 … a to konštrukčné prevedenie výfuku ??? Jednoducho hrôza. Ani zadarmo.

  16. Brano

    21. marca 2007 at 12:04

    V dominantnom výfuku je ukrytý neriadený katalyzátor 😁 dominantny vyfuk 😀 je pravda, ze ten vyfuk nie je mozne si nevsimnut 😁

    dam vam otazku: kupite si za 200.000 korun novucicku jawu, alebo jazdeneho japonca ?? 😀

  17. Brano

    21. marca 2007 at 12:05

    Limited edition 😁

  18. Brano

    21. marca 2007 at 12:16

    Tykokso 😀 teraz som si vsimol, ze uzaver na nadrzi je taky isty ako som mal na starej panelke 😀 … po 50 rokoch stale bez zamykania … to je teda riadna klasika.

  19. taaat

    25. marca 2007 at 18:56

    Je to hrúza , hrúúúúúúúúúza , hrúúúúza to jak keby mal designér tak asi štyry lajny ten výfuk by pošpatil aj jin lunga – jak to mohlo niekoho napadnúť? 🙄

  20. SETHE

    25. marca 2007 at 20:39

    MNE JE SYMP. ZE ASPON NIECO AJ KED JE TO MOZNO NEVKUSNEE, ALE ASPON SA SNAZIA.. CESI.. BODAJ BY AJ UNAS ASPON SA POKUSALI O NIECO TAKEE.. JA IM FANDIM.. VED LEN ROBENIM CHYB SA ZDOKONALUJEME. NECH ZIJE JAWA.. LEPSIE NEZ CINA… TO VIEM CO HOVORIM.. 😎 😎 😎

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Advertisement

Najčítanejšie

Partneri