Spravodajstvo
Nová JAWA 650 Classic
-
SpravodajstvoPred 7 dní
Nová Kawasaki Versys 1100 2025 s väčším výkonom a funkciami
-
Testy a recenziePred 3 týždne
Africa proti Stelviu: recept na úspech z dvoch kontinentov
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Kawasaki: 1100 ccm pre Versys a Ninju SX
-
PR článkyPred 4 týždne
Terénna klasika po anglicky: Triumph Scrambler 1200 – ktorý je ten pravý?
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Nová Ducati Multistrada V4 a V4 Pikes Peak 2025
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Silnejší Triumph SpeedTwin1200. Príde aj RS!
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Yamaha YZF-R1 2025 – vďaka euronorme už len na okruhu
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Ducati Desmo450 MX – Debut na majstrovstvách sveta v motokrose v Holandsku
yamaxx
18. marca 2007 at 7:00
Tak to je velmi zle…..okrem nadrze co ma viac ako 50 rokov cista designerska nevolnost….. 😕
Roland
18. marca 2007 at 20:06
Ten vyfuk je v licencii jin-lun? 😕
spirit
18. marca 2007 at 22:58
Priama ukážka toho ako sa dá pokaziť designerska práca 😕
Kvalitný motor , a tam to končí . Škoda , mohla to byť pekná moto 😟
Pri pohlade na tie foto mam taký pocit ,že do rámu osadili motor a ostatné diely len tak „hala bala“ nahádzali .
Kwasak
19. marca 2007 at 0:45
Veru pravdu mate, je to hnus, tusim sa ten motor daval aj do bmw f 650, je to hruza inak
spirit
19. marca 2007 at 13:20
Kwasak ten motor je rotax – daval sa do bmw 650 gs , aprilie pegaso .
Okrem iného tento istý motor má aj nové enduro JAWA Dakar . ( kde sa designersky tiež moc nešplhli)
Len mi je lúto jednej veci – peniaze evidentne JAWA mala , nuž ale takto ich zle využiť , brrrrrr škoda toho .
Heavy
19. marca 2007 at 13:38
yamaxx – designerska nevolnost… 😀 😀 😀 😀 😀
Vystihol si to presne 🙂
MacoLM
19. marca 2007 at 14:39
Ukazte foto ne? je daka ina ako bola ta ptedtym?
sliver
19. marca 2007 at 14:55
MacoLM [linka]
MacoLM
19. marca 2007 at 19:14
No nie je uplne ze az odpudiva ale urcite by som si toto nekupil:) radsej style alebo toho fesaka dakara:)
def
19. marca 2007 at 21:13
Niekomu sa to moze pacit ale za tie peniaze by som si uz urcite kupil daco ine 🙂
yamaxx
20. marca 2007 at 6:27
Cau Heavy…designerska nevolnost..nie je moj vyraz cital som to raz v clanku ked hodnotili chopper od BMW a tykal sa budikov na dotycnej moto…. 🙂 😉
cau
Kwasak
20. marca 2007 at 8:14
Spirit, viem ze je to rotax, aj ja mam rotax 1000, ale ovela krajsom obale 😁
Def komu sa to moze pacit? Ja ked som videla tych vela kuskov pri tom zamku stojacich vedla seba… no hruza, to vyzera jak keby to robili pre Cinu. Mozno sa to niekam vyvaza, ako kedysi – Vietnam a tak. Tu to nema ziadne uplatnenie, mozno clovek, co ma zbytocne peniaze na vyhodenie si to kupi, len tak z recesie… 😁
def
20. marca 2007 at 14:11
Kwasak no tak nejak som to aj myslel 😁
TomThomas
21. marca 2007 at 11:14
Ako stvorena na prestavbu 😁
Prvy by isiel ten vyfuk 😟
Monty
21. marca 2007 at 11:39
Hehe 😁 Toľko chrómu až to vypaľuje oči. 😁 😁 😁 … a to konštrukčné prevedenie výfuku ??? Jednoducho hrôza. Ani zadarmo.
Brano
21. marca 2007 at 12:04
V dominantnom výfuku je ukrytý neriadený katalyzátor 😁 dominantny vyfuk 😀 je pravda, ze ten vyfuk nie je mozne si nevsimnut 😁
dam vam otazku: kupite si za 200.000 korun novucicku jawu, alebo jazdeneho japonca ?? 😀
Brano
21. marca 2007 at 12:05
Limited edition 😁
Brano
21. marca 2007 at 12:16
Tykokso 😀 teraz som si vsimol, ze uzaver na nadrzi je taky isty ako som mal na starej panelke 😀 … po 50 rokoch stale bez zamykania … to je teda riadna klasika.
taaat
25. marca 2007 at 18:56
Je to hrúza , hrúúúúúúúúúza , hrúúúúza to jak keby mal designér tak asi štyry lajny ten výfuk by pošpatil aj jin lunga – jak to mohlo niekoho napadnúť? 🙄
SETHE
25. marca 2007 at 20:39
MNE JE SYMP. ZE ASPON NIECO AJ KED JE TO MOZNO NEVKUSNEE, ALE ASPON SA SNAZIA.. CESI.. BODAJ BY AJ UNAS ASPON SA POKUSALI O NIECO TAKEE.. JA IM FANDIM.. VED LEN ROBENIM CHYB SA ZDOKONALUJEME. NECH ZIJE JAWA.. LEPSIE NEZ CINA… TO VIEM CO HOVORIM.. 😎 😎 😎