Spravodajstvo
Ariel Ace exkluzívna motorka rôznych podôb
-
PR článkyPred 3 týždne
Motocyklový intercom SCS – ktorý si vybrať a ako ho namontovať?
-
Testy a recenziePred 4 týždne
TEST Honda CB650R s e-clutch: veľký pomocník bez obmedzovania
-
Testy a recenziePred 4 týždne
TEST Ducati Diavel V4 vs Triumph Rocket 3 Storm R: Súboj titánov
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Triumph Speed Triple 1200 RS 2025
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Harley-Davidson – novinky 2025
-
SpravodajstvoPred 5 dní
Ducati XDiavel V4 2025: Evolúcia športového cruisera
-
PodujatiaPred 2 týždne
POZVÁNKA na 15. výročie Customs of Slovakia 2025
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST BMW M1000XR vs S1000XR: cestovateľ s okruhovým bratom
JFK
2. júla 2014 at 7:02
👍
papi
9. júla 2014 at 9:03
😈 Pekné,pekné, ale …
Podobne, ako Atom, ani toto nemá s „pravekými“ motorkami Ariel nič spoločné. Odkedy sa Ariel začlenilo do BSA-group, firma prakticky prestala samostatne existovať a v šesťdesiatych rokoch zmizla zo scény úplne.
Oživenie niektorých zvučných mien je len súčasťou marketingovej taktiky kapitálu bohvieakého pôvodu v pozadí. V lepšom prípade sa jedná o snahu hŕstky fandov, ako boli v prípade vtedy už mŕtveho Arielu začiatkom sedemdesiatych rokov napr. prekrásne moto Healey 1000 s poslednými motormi Ariel Square Four.
Bez kontinuity na pôvodnú firmu to už dnes ale starých strelcov moc nechytá za srdce, mladí sú menej solventní, chýba im historický prehľad dokonca aj u živých značkách, nie to ešte u zašlých…
Pár kusov pre zberateľov a koniec…
Vyrobím rám a skúsim niečo dať dokopy z dielov na trhu aj ja s Magumom. Dajte tip na zvučnú značku za symbolickú cenu (čo ešte nekúpili Číňania… 😈 ).
kamkoxx
10. júla 2014 at 5:32
Motorka cenou a počtom vyrobených kusov je asi určena pre metrosexuálov
raptor
10. júla 2014 at 7:33
Kamko mne ta cena vzhladom na to ze ide o maloseriovu vyrobu vobec nepride uletena 😉
seriova vyroba niektorych inych znaciek a modelov ktorych sa robia „tony“
ducati pikes peak 21.500€
HD Electra Glide ultra classic 27.000€
BMW K 1600 GTL 22 850
Honda GoldWing 31 700€
v tomto kontexte vlastne ten ariel vychadza lacno…
a nevidim na nej nic metrosexulne
papi
10. júla 2014 at 8:04
Motorka je to vymakaná, o tom niet pochýb.
Málokto bude schopný využiť, čo ponúka.
Moje predchádzajúce filozofovanie bolo len okolo značky a koreňov, nie okolo parametrov… 😉
raptor
10. júla 2014 at 9:08
Papi ale ja som ani nepisal smerom k tebe ale ku kamkovi 🙂
to co si napisal ma (opat) hlavu a patu…
akurat ze mne sa ta motorka velmi paci, priznvam ze ten Ariel v znaku pre mna (ako pre cloveka co ma nieco malo nacitane a nastuduvane aj o historii motocyklov) vyzera „sexy“ aj ked presne ako pises kontinuita k povodnemu Arielu tam skratka nie je
… a myslim ze z hladiska toho kolko sa Arial nevyraba ani nemoze byt
ja si len skratka myslim ze mozeme byt za tu motorku vdacni, najma v dobe kedy najvacsi hraci prechadzaju na platformy na ktorych len obmienaju kapotaze a kolesa a tak stavaju gro svojho portfolia
kamkoxx
10. júla 2014 at 9:21
Podľa fotiek mi to pride ako nadupaný maloseriový nahač za dvadsať litrov čo sa mi zda veľa a teda predpokladam, že je urcený pre inú solventnejšiu skupinu motorkarov. Raptor – podľa toho co si napísal – ano je Ariel lacnejsí ale porovnal si ho s krížnikmi ciest. Nepochybne je to zaujimava moto a pri maloseriovej výrobe máš pravdu cena nie je vysoká.
papi
10. júla 2014 at 9:34
Raptor, ja som zas nesmeroval nič ani na teba, ani na Kamka. Neriešim „súperov“, píšem len svoj názor a potreboval som to upresniť. 😉
Že to bolo potrebné, vidím z reakcie akéhosi „Stromaka“ na Brazelov ptíspevok, kde prehodil môj predchádzajúci „výlev“… 😈
Ten chlap nechápe čítaný text, alebo ozaj cítiť z môjho textu nejaké pobúrenie alebo že sa niečomu divým?
„V dnešnom globalizovanom svete je to bežná prax“ – a teplá voda je objavená, heuréka!
Chlapci z mr, píšte tiež svoje názory, posielajte peniaze Kačke, montujte naďalej motory z Califa do Bizóna a o mňa sa nestarajte… 😁 😁 😁
papi
10. júla 2014 at 9:55
😈 Musím tiež upresniť, že som to tu vyššie nesmeroval na Brazela, je to starý kamoš, tiež rieši len kontinuitu vzhľadom na pôvodnú firmu, je len trochulinku viac angloman, ako je treba… 😈
Ale vyhranené názory, ak sa opierajú o prehľad, aký má on, sa dajú odpustiť, nie?
Niektorí tu zrejeme v tomto segmente už 30-40-50 rokov, mladí nám nech odpustia… 😈
raptor
10. júla 2014 at 13:35
Ahaho… tak ja som si myslel že ty si vzťahovačný a nakoniec som to ja 🙂
Bopsik
10. júla 2014 at 19:29
Možno budem trošku mimo témy, a možno ani nie.
Nie som motocyklový historik, ani technik, ani fanúšik – som bežný „užívateľ“. Ale tak ako u plechovkárov, tak aj u motorkárov sú oční klapkovia.
Sú vyznávači HaDov, len HD a nič iné, ostatné je šmejd. Ďalšia kasta sú BMW-čkári, tiež uebermenši, Hondovia, atď, atď. Inú motorku nechcem, neuznávam.
Aj plechovkári. Keď si v roku ´69 kúpil MBéčku, dodnes jazdí na škodovke, cez favorita, fabiu až po superb. Atď.
Čím to je? Nevedomosť, predpojatosť, zaujatosť, zanietenie či zatienenie?
raptor
11. júla 2014 at 6:35
Kohozabilo? 🙂
papi
11. júla 2014 at 9:34
😈 Bopsik, také ľahké nevieš?
Je to nevedomosťou, predpojatosťou, zaujatosťou, zanietením a zatienením. 😉
Ja zas nadávam bez výnimky na všetky značky, eče ani jedna nevyrobila presne takú motorku, akú by som chcel. Kua, aby ich mal takto lovek aspoň 10… 😁