Connect with us

Články užívateľov

Byť v práve nestačí!

Publikovaný

on

Skúsenosti s náhradami škôd z povinného zmluvného poistenia,
alebo ako hodiť svoje problémy na cudzie plecia – 4. časť. (PR článok)

V predchádzajúcich troch častiach nášho seriálu (Motomagazín č.: 4,5,6/2007) sme si vysvetlili, ako funguje poisťovací biznis, uviedli sme si zopár príkladov zo života a poradili sme si, ako sa správať po nehode, aby sme obmedzili poisťovniam zaoberajúcim sa PZP možnosti zamietnutia poistného plnenia.
Niekedy nám však poisťovne robia problémy, nech robíme ? čo robíme. V tom prípade nemáme inú možnosť, ako si zabezpečiť advokáta. Tu mi ale napadol jeden vtip, ktorý nemusí byť vždy vzdialený od reality:
Starý, úspešný a bohatý právnik leží na smrteľnej posteli. Jeho koniec je neodvratný. Aj svoju prax ? advokátsku kanceláriu už odovzdal svojmu synovi. Ten práve prichádza k jeho lôžku a hrdo mu oznamuje:
– Otecko, práve som úspešne ukončil tie tri zložité kauzy, ktoré sa vliekli už dlhé roky!
Umierajúci boháč sa na neho len smutne pozrie a vraví:
– A z čoho len teraz budeš žiť, dieťa moje…?

Byť v práve nestačí!
Všetci to vieme, a napriek tomu sa (na rozdiel napríklad od Nemecka) na Slovensku málo ľudí vopred postará o ochranu svojich záujmov, poistením v D.A.S. poisťovni.

Nemáte peniaze na právnika? Zabezpečte si právnu ochranu!
Koľko krát ste si povedali, že múdrejší ustúpi a radšej ste zaplatili pokutu, ktorú ste si nezaslúžili. A čo ťahanice s poisťovňou, ktorá Vám nevyplatila náhradu škody, ktorú vám zavinil niekto iný? Alebo skúsenosti so servisom, ktorému ste zaplatili, ale vaša motorka, alebo auto aj tak stále nie je v poriadku. Poznáte paragrafy?
Našťastie aj na tieto prípady sa začínajú na trhu objavovať riešenia. Jedno z najrozumnejších je poistenie právnej ochrany. Na Slovensku ho najdôvernejšie poznajú motoristi.
V situácii, keď zistíte, že potrebujete právnika, či aspoň právnu radu jednoducho zdvihnete telefón a zavoláte na tiesňovú linku právnej pomoci, ktorá je Vám k dispozícii 24 hodín denne. Právnik Vám pomôže zorientovať sa v problematike a predostrie vám zákonné možnosti pre optimálne vyriešenie problému. Ďalej môžete využívať služby právnika pri náhrade vlastných škôd alebo si nechať uhradiť všetky výdaje spojené s vymáhaním vášho práva. To všetko za sumu približne 60 Sk na mesiac. Je to zanedbateľná čiastka, keď si predstavíte, že v bežnom súdnom spore sa náklady môžu vyšplhať až do výšky niekoľko sto tisíc korún, a ešte k tomu nemáte istotu, či súdny spor vyhráte. D.A.S. ako jediná špecializovaná poisťovňa na právnu ochranu Vám hradí náklady na vymoženie vášho práva až do výšky 500.000 Sk na každý jeden prípad. Zároveň na seba preberá aj riziko prehry, takže znáša i náklady protistrany.

O čo vlastne ide?
V podstate ide o to, že človek platí ročne poistku, a za to v akejkoľvek udalosti nedostáva peniaze, ale právne služby. To znamená, že má k dispozícii právne poradenstvo zdarma a navyše sa nemusí báť súdu. V prípade, že vás niekto zažaluje, alebo niekoho chcete naopak zažalovať vy, pretože už naozaj neviete ako sa domôcť svojho práva – advokáta, všetky súdne poplatky, poplatky za svedočné a znalca platí poisťovňa právnej ochrany.
Veľkú pomoc poistenie právnej ochrany zohráva i v zahraničí. Ak niekoho zrazíte na motorke, spáchate dopravný priestupok, alebo je vám spôsobená škoda, o vaše práva sa poisťovňa postará i v cudzine, a ak by bolo potrebné zložiť kauciu za účelom vylúčenia vyšetrovacej väzby, hradí ju do výšky 100.000 Sk.

Ako poistenie právnej ochrany funguje v praxi?
Čo najskôr po udalosti vykonáte? Zavoláte do poisťovne a nahlásite udalosť. Právnik sa spojí so zodpovednou stranou a informuje ich o vašich požiadavkách a ich povinnostiach. Taktiež im vysvetlí, akú sumu sú nútení zaplatiť teraz a o koľko sa táto suma navýši na súde v dôsledku platby advokáta, súdnych trov, expertíz a svedočného. V tomto okamihu už obvykle máte svoje peniaze na účte a ak nie, pôjde žalovaná strana pred súd.

O čo sa dá súdiť?
Súdiť sa dá vlastne o čokoľvek. Či už máte problém so susedmi, alebo so zamestnávateľom, vždy sa môžete dostať do situácie, keď sa budete musieť obrátiť na súd. A to nehovoríme o právnom poradenstve. Často stačí zodpovedať otázku a budete sa čudovať, ako často sú porušované vaše práva. Málokto z nás si uvedomuje, aké vysoké percento pracovných zmlúv je u nás rozviazaných s nedostatočnou znalosťou zákona. Málokto si uvedomí, ako často odmietne poisťovňa plnenie. Nielen tu využijete poistenie právnej ochrany. Táto pomoc však funguje aj v prípade neplnenia väčšiny zmlúv. A treba si uvedomiť, že zmluvou je aj každý blok alebo pokladničný doklad, keď si niečo kúpite. Či už sú to topánky, alebo motorka. Tak prečo by ste sa mali v prípade problému vzdávať svojich práv?

Práve preto že advokátov pre vás zabezpečuje poisťovňa DAS, nemusíte sa obávať, že sa stanete na roky nedobrovoľným zdrojom luxusného života nejakého advokáta, alebo sa váš spor bude zbytočne vliecť dlhé roky. Je v záujme DAS, ktorá za vás platí advokáta (aj ostatné náklady), aby ho platila čo najkratšiu dobu a preto je šanca, že váš spor bude rýchlo vyriešený.



Vadim ? BULDOG motocykle

32 komentárov

32 Comments

  1. MartineR

    26. februára 2008 at 6:32

    Vadim , predpokladam, ze mas len tie najlepsie skusenosti s „DASkou“ … teda hlavne co sa tyka poistenia pravnej ochrany vodica, resp. jeho vozidla …

  2. Vadim

    26. februára 2008 at 7:48

    MartineR mám sa ti pokúsiť vysvetliť čo je PR, alebo si to naštuduješ sám?

  3. Vadim

    26. februára 2008 at 8:06

    Som raz filantrop. Už to asi nedokážem zmeniť: [linka]

  4. MartineR

    26. februára 2008 at 13:14

    Je to textový druh reklamy, ktorý nemá nič spoločné s vyhľadávačmi a kľúčovými slovami. Je to reklama pomocou PR článkov, teda sponzorovaných článkov, to znamená že publikovanie týchto článkov je platené zadávateľom. Táto reklama je vhodná pre všetky produkty a služby lebo nie je na užívateľa tak agresívna ako bannerová reklama. Návštevníci portálov túto reklamu vnímaju s vačším pocitom dôvery, lebo vačšinou je promovaná formou článku. Do tohto druhu reklamy tiež zahŕňame vytvorenie sekcie pre zadávateľa v ktorej by publikoval rôzne články a recenzie na svoje produkty a služby, tiež može sekcia slúžiť ako poradňa pre užívateľov a tak môže zadávateľ jemne dávať do povedomia svoju značku a kvalitu produktov a služieb. Tento druh reklamy nie je ako bannerová reklama, kde sa pustí určitý počet zobrazení a nacieli, tu treba dôsledne prebrať postup a pripraviť potrebné veci k spusteniu a tiež aj priebežne reagovať na podnety od klientov.

    Vadim dopredu mi bolo jasne, odkial vietor fuka, len som cakal, ze sam priznas farbu.
    Tiez by mozno bolo vhodne povedat ake a ci vobec mas skusenosti s touto spolocnostou, nakolko stale zijem v duchu hesla „motorkari motorkarom“, teda chciet a vediet poradit druhemu a nie len pod svojim menom pustat reklamu na akukolvek spolocnost, ci produkt …

  5. Vadim

    26. februára 2008 at 18:17

    MartineR : Nemusíš hľadať záhadu tam, kde je pointa prezradená už v hlavičke 😀 :

    „Byť v práve nestačí!
    Skúsenosti s náhradami škôd z povinného zmluvného poistenia,
    alebo ako hodiť svoje problémy na cudzie plecia – 4. časť. (PR článok) “

    Ak ťa zaujímajú moje skúsenosti s DAS, tak sa pozri do diskusie na motoride.

  6. MartineR

    26. februára 2008 at 18:19

    Vadim nie ze by som bol lenivy, … , ale … som.
    nechces byt taky filantrop a skopirovat mi to sem ?
    nie ze by som na motorajd nechodil, ale …

    👋

  7. Vadim

    26. februára 2008 at 20:35

    MartineR kto do teba kameňom…
    Tu to máš:

    Re: DAS – vase osobne skusenosti

    S DAS mám skúsenosti z (ne)spolupráce na seriále článkov o skúsenostiach z PZP:
    Skúsenosti s náhradami škôd z povinného zmluvného poistenia
    Skúsenosti s náhradami škôd z povinného zmluvného poistenia – 2. časť
    Skúsenosti s náhradami škôd z povinného zmluvného poistenia, 3. časť
    Tieto tri články mali vytvoriť úvod k PR článku o DAS. Napriek tomu, že boli konzultované s DAS, tá za ne neplatila ani korunu. Napriek tomu bola spolupráca naozaj ťažký pôrod. V DAS-ke sa dá len veľmi ťažko nájsť kompetentný človek k čomukoľvek. Ľavá ruka tu absolútne netuší, čo robí pravá, každé jedno (aj to najbezvýznamnejšie rozhodnutie) musí zamestnanec s kýmsi konzultovať, párstokorunový výdavok je ťažko prekonatelnou prekážkou, komunikácia vo vnútri organizácie je problémom na dlhé lakte a dlhé týždne. Ako je z článkov zrejmé, ku pointe sme sa nedopracovali. Úsile skrachovalo na naozaj bezvýznamne nízkej finančnej požiadavke vedenia motoride. Záverečný (PR) článok bol preto uverejnený len v časopise Motomagazín. Napriek tomu, že moja dôvera v schopnosti DAS bola značne naštrbená a sám som sa u nich nepoistil, pokúsim sa s vydavatelmi Motomagazínu dohodnúť zverejnenie tohto článku na ich portály. Záleží na ich ochote, urobiť niečo pre propagáciu DAS bez nároku na zaplatenie reklamného priestoru. Možno vám to čosi napovie o aktivitách DAS.

    19.02.2008 11:26

  8. ogard

    26. februára 2008 at 21:54

    Vytiahnem len velmi kratko:

    … V DAS-ke sa dá len veľmi ťažko nájsť kompetentný človek k čomukoľvek. Ľavá ruka tu absolútne netuší, čo robí pravá, každé jedno (aj to najbezvýznamnejšie rozhodnutie) musí zamestnanec s kýmsi konzultovať, párstokorunový výdavok je ťažko prekonatelnou prekážkou, komunikácia vo vnútri organizácie je problémom na dlhé lakte a dlhé týždne. …

    a potom tu mame clanok ktory DAS odporuca?

    …ale je mozne, ze len moja znalost slovenciny je obmedzujucim faktorom 😕

  9. AMIS

    26. februára 2008 at 22:07

    Zato vám dajú peknú nálepku na mašinku, z ktorej srší rešpekt. 😈 „Kua ten musí byť v peknej plnke, keď má aj DASku “ 🤣 🤣 🤣

  10. Vadim

    26. februára 2008 at 23:03

    ogard To je naozaj také nepochopiteľné??? 😶 😶 😶
    1. Citoval si môj názor na jednu časť org. štruktúry DAS. (Poctivo som ho zverejnil – pre vašu informáciu.)
    2. PR článok je z dielne DAS. Ja som ho spracoval „dramaturgicky“. Je to prezentácia zadávateľa !!!!!

    Je na každom z vás, aby ste si to pomocou svojej inteligencie spracovali… Je to nad sily niektorých z vás??? 😶 😶 😶

  11. MartineR

    27. februára 2008 at 6:16

    Vadim no neviem, ale asi by som sa nepodpisal pod nieco s cim nie som stotozneny …
    AMIS a ta nalepka je asi tak vsetko co ti daju. na telefone totiz nesedi ziaden pravnik, len ludia co maju pred sebou mudre knihy a pravnika ti pridelia az po ohlaseni skodovej udalosti. Samozrejme ti pridelia pravnika, ktory je ti relativne najblizsie a nikde nie je napisane, ze bude mat akukolvek skusenost s pripadmi, do akeho sa napriklad pustas ty. tot moja skusenost. …a ta nalepka ide potom dost tazko dolu a zanechava po sebe len bordel na laku…

  12. MartineR

    27. februára 2008 at 6:17

    Vadim a ja do teba nie kamenom … len sa pytam …

  13. ogard

    27. februára 2008 at 9:15

    Vadim o mna sa neboj, moja inteligencia je moj udel, tvoja zase tvoj. Takze to neries 😉

    Pointu toho co som pisal aj MatineR vystihol, ale skusim opisat lebo nebo nemam rad siahodlhe debaty o nicom a bez zaveru.

    Zverejneny PR clanok mal tvorit zaverecnu bodku za tvojimi clankami o skusenostiach s nahradami skod z PZP. Logicky by sa dalo uvazovat, ze ked na zaver odporucis DAS tak mas s nimi aj pozitivnu skusenost. Kedze ale ako pises sa jedna o clanok z dielne DAS, ich prezentaciu, a nie tvoj, a k tomu dodavas, ze s DAS mas skusenosti z „(ne)spoluprace pri seriali clankov“ (cize inymi slovani nie s ich sluzbami, cize pravnou ochranou priamo) a k tomu dodas ze su – skratim tu cast co som citoval do jedneho slova – nekompetentni, tak cely ten clanok pod ktory sa na koniec osobne podpises vyznieva prinajmensom zvlastne.

    A preto mam z toho zmiesane pocity. A taktiez by som svoje meno nedal pod:
    1. clanok ktory som nepisal
    2. clanok s informaciami, s ktorymi sa neviem stotoznit.

    Verim, ze tentokrat som bol zrozumitelnejsi.

  14. MartineR

    27. februára 2008 at 9:25

    ogard rec tvojho kmena je jasna, strucna, vecna a zrozumitelna …

  15. ogard

    27. februára 2008 at 9:46

    A kedze tu asi nikdy nebude existovat moznost upravy vlastnych prispevkov…

    a) to slovicko „nebo“ v druhom odstavci tam nema co hladat… Heaven je dakde inde
    b) v tretom odstavci „slovani“ ma byt samozrejme „slovami“

    …to pre rypalov co by chceli narazat na cistopis 🙄

  16. Vadim

    27. februára 2008 at 9:51

    MartineR

    1. Veď ťa k tomu asi nikto ani nenúti…

    So seriálom článkov o PZP som začal s úmyslom, že na záver ponúknem riešenie – DAS. Na akej úrovni DAS funguje, som zistil až v priebehu „spolupráce“. Možnosti boli:
    a) seriál prerušiť
    b) seriál dokončiť (čiže uverejniť seriál + PR článok s ktorým nie som stotožnený)
    c) seriál dokončiť (čiže uverejniť seriál + PR článok s ktorým nie som stotožnený + ponúknuť na uváženie aj vlastné skúsenosti, resp. vlastný názor)

    Ja som sa rozhodol pre c . Ako by si sa rozhodol ty?

    2. asi by nebolo vhodné rozoberať na tomto mieste históriu našej komunikácie.

  17. Vadim

    27. februára 2008 at 10:07

    ogard Pokiaľ som písal reakciu na Martinera, pridal si príspevok. Z časti ti naň odpovedá moje vysvetlenie patriace jemu a k tvojmu príspevku dodávam:

    Článok som síce nepísal (podklady mi dodala DAS) – preto je tam uvedené, že je to PR článok, ale upravoval som ho (najmä úvod k článku a niektoré formulácie) – preto som pod ním podpísaný.

    Ktorú z možností a), b), c), by si zvolil ty?

    Prečo tu nezmyselne riešite formu, keď vás nezaujíma obsah?

  18. MartineR

    27. februára 2008 at 11:46

    Vadim z historie si pamatam len diskusiu o prilbe, kde si velice risel rakuske a nemecke ceny u louisa, kde sa nakoniec aj tak potvrdila moja verzia a teraz naozaj nerypem. pytal som sa na tvoje skusenosti s uvedenou spolocnostou. Ukazuje sa ze s ich sluzbami naozaj nemas ziadne skusenosti, mas skusenosti len s ich vystupovanim a jednanim, no aj tak si sa podpisal pod cely serial …
    k verzii C :
    osobne si myslim, ze si si zvolil moznost B, nakolko NIKDE v clanku som nenasiel ziadne Tvoje postrehy a keby som si ich nevysomral, tak sa k nim ani nedostanem.
    Aha, este si spominam na diskusiu k „tatovmu“ fazerovi, kde si mu (ty, alebo niekto z vtedajsieho kseftu) „rovnal“ prednu vydlu na fazerovi a dopadlo to tak ako to dopadlo.

    Ku otazke forme a obsahu …
    formu neriesim, len tvrdim, ze je (minimalne) divne dat svoje meno pod nieco, s cim sa nestotoznujem a obsah je v podstate o nicom, nakolko je to len skopirovana reklama, ktoru si moze ktokolvek zaujimajuci sa o ich sluzby „vygooglit“ hocikde na internete. nevyjadruje ziadny objektivny nazor nikoho, kto by mal akukolvek, co len malu skusenost s uvedenou spolocnostou. Ja osobne som bol ich klientom, no aj tak by som sa nikdy pod takyto (ani podobny) clanok nepodpisal.

  19. Vadim

    27. februára 2008 at 12:36

    MartineR Tak sme sa od DAS, cez prilbu – kde sa potvrdila tvoja verzia, prelúskali až k servisu Paľa Silárda, kde som bol pred časom v nájme (mimochodom vydla nie je vibrané slovo). 😀

    Ku otazke forme a obsahu …
    Prečo som sa podpísal pod článok ktorý som upravoval, to som už niekoľkokrát opakoval a zdá sa že je nad moje sily ti to vysvetliť.
    Súhlasím však s tebou, že je absolútne zbytočné, uverejňovať v printových, elektronických (TV, rozhlas,IT) médiách PR aj reklamu, keď si občan zaujímajúci sa o služby alebo produkty môže „vygooglit“ hocikde na internete.

    Na to si prišiel sám, alebo v kompilácii s ďalšími kapacitami? 😶

  20. MartineR

    27. februára 2008 at 13:04

    Vadim Dakujem za upozornenie, budem si pamatat, ze vYdla nie je vIbrane slovo … 😉

    Ku otazke forme a obsahu …
    Na to som prisiel sam, ked som mal docinenia s danou spolocnostou davno predtym, nez zacal tento serial „PR clankov“ a len lutujem ludi, ktori si ich precitaju a na zaklade Tvojho „odporucania“ si u danej spolocnosti zaplatia niektoru z ich sluzieb. Ved Vadim to vo svojom clanku odporucal a on je predsa motorkar a motorkar by predsa neodporucal nieco, s cim sam nie je maximalne nad mieru spokojny … Cital som niekolko Tvojich clankov, vo vela z nich som sa dozvedel vela novych a zaujimavych veci a verim ze nie som sam. No a ked si precitaju tento PR clanok ludia, ktori ani len nemaju páru o tom, co vlastne PR clanok je, vidia tam len Tvoje meno a v podstate cely clanok vedeny v kladnom smere …….

    Vadim, este raz, absolutne nic v zlom, celu dobu riesim len to, ze ako sam vravis, ked si sa priklonil k verzii „c“ a teda „ seriál dokončiť (čiže uverejniť seriál + PR článok s ktorým nie som stotožnený + ponúknuť na uváženie aj vlastné skúsenosti, resp. vlastný názor) “ – tak mohol byt v clanku niekde aj tvoj nazor a nie len v diskusii na internete, ku ktorej sa vela ludi nemusi dostat.

  21. Vadim

    27. februára 2008 at 17:08

    MartineR Tento PR článok bol publikovaný v Motomagazíne. S logom DAS a kontaktami na obch. zástupcov = každý, kto nemá hlavu len na to, aby mu nenapršalo do krku pochopí, že ide o PR (reklamný) článok. Tým pádom spĺňa typické znaky reklamy.

    Na motocykel.sk už tieto identifikačné znaky nie sú a preto sa tu výslovne uvádza, že ide o PR článok – ak je niekto tak málo rozhľadený, že nevie čo je to PR článok – nech sa doučuje, alebo nech si nájde poručníka. Ja neriešim jeho rezervy vo vzdelaní.

    Diskusia k článkom je na ten účel, aby sa diskutovalo o článkoch. Aby sa (aj v tomto prípade) návštevník v polemike o obsahu článku dozvedel, aké sú skúsenosti občanov s produktami uvedenými v článku. Táto diskusia sa však uberá úplne iným smerom.

    Keby si chcel byť naozaj taký progresívny, ako sa tváriš, už dávno by si sa tu rozpísal o tom, ako sa na teba DAS vykašlala, keď si bol v núdzi. To si ale neurobil.

    Ja som svoje skúsenosti s nimi napísal dosť obšírne. Aj keď sa netýkali právnej pomoci – tam nemôžem slúžiť – žiadne skúsenosti nemám.

  22. AMIS

    27. februára 2008 at 17:26

    Martiner ja sa s tebou neVADIM, ale nevedel by si mi jednu zohnať. Žena keď nebude poslúchať šupnem jej jednu na káru nech má problémy s lakom 😈

  23. AMIS

    27. februára 2008 at 17:28

    P.S. Možno by som ju upravil trocha a výsledok na mojom motokufri by bolo “ DÁŠ ale hovno DAStaneš“

  24. Vadim

    27. februára 2008 at 17:44

  25. MartineR

    27. februára 2008 at 19:18

    AMIS ked mozem pomozem a tiez sa neVadim, no nemam uz ziadnu a priznam sa ze ziadnu ani nechcem …
    Vadim OK, beriem, clanok v motomagazine som nevidel a priznam sa, ze text „PR clanok“ som si vsimol, az ked si ma nan upozornil, za co ti patri velka vdaka. I tu vsak plati „clovek sa uci cely zivot, no aj tak umiera sprosty“. budem sa musiet vela ucit mamicka, vela ucit 🙂

    a teda k mojej skusenosti :
    bolo to asi v roku 2001 a cele sa to tykalo autonehody (na plechovke). Slo o to, ze som prisiel (dnes uz standardne) o vodicak za v podstate obycajnu buracku, kde sa nikto nezranil, len boli pokrcene nejake plechy, aj to viac na mojom aute. Pan z „DASky“, ktory mi poistenie asi pol roka pred tym uzatvaral sa tvaril ako mladsi brat pana Boha, aka je len Daska super, ako ich nalepky vzbudzuju respekt pred skorumpovanymi policajtmi, ako ich treba ku vsetkemu volat, ako vsetko vedia vybavit… bla bla bla…
    Ked prislo na lamanie chleba (a teda sa mi nepacilo zadrzanie vodicaku), tak dotycna telefonistka na linke DASky bola zpociatku trosku mimo, co vlastne po nej chcem, no na moje naliehanie pripad posunula dalej. po par dnoch sa mi naozaj ozvali z velkeho mesta ze moj pripad sa riesi a pridelia mi pravnika, ktory mi (vraj) pomoze. Dotycny pan bol sice naozaj ochotny (ved cozeby nie, ked mu za to platia), no sam priznal ze s podobnym pripadom nemal zatial ziadnu skusenost (myslim ze sa skor zameriaval na majetko-pravne spory). aby som preskocil samosud (ktory ma mimochodom uznal vinnym), potom odvolaci sud, kde sme sa stazovali voci rozsudku (predsa som mal autonehodu, nikomu som neublizil a celu skodu som riesil cez svoju poistovnu) prejdem k jednemu sedeniu, na ktorom sice bol so mnou tiez dotycny pan pravnik, no ako vzdy len ticho sedel a pisal si poznamky. Ja som sedel uz totalne zo vsetkeho vycerpany a ticho som prikyvoval na vsetko co dotycna uradnicka vravela, priznal som si vinu, chcel som to mat uz proste z krku… Vymerala mi nejaku nezmyselnu pokutu (tusim 5, alebo 7 tisic) a na moju otazku „a ako to vyzera s mojim vodicakom?“ sa len tupo na mna pozrela a vravi : „a vam vzali vodicak?“ pohrabala sa v jednej a druhej skrini, nasla moje papiere a s kludom anglicana mi ich podala „tak tu ich mate“.
    Aby som to cele zhrnul, keby som sa zbytocne nezatazoval nejakou DASkou a pockal si na bezne predvolanie (co dnes bezne je do tyzdna az 2 po nehode), obstal by som tak isto, len by som nezabil 4 mesiace casu a nespocetne nervy. Nechcem celu dasku ako taku odsudzovat, vravim len o svojej zlej skusenosti a o ich vtedajsej nekompetentnosti (mozno sa to odvtedy zmenilo). Verim, ze vela ludom urcite pomohli v tezsich situaciach, ja len po svojej skusenosti uz radsej nechcem ziadnu „silnu“ poistovnu ani vidiet.
    Vadim ak sa vratis na zaciatok celej tejto siahodlhej diskusie, najdes tam, ze som sa pytal len na tvoju skusenost s nimi … mozno mohla cela diskusia smerovat uplne inde, ak by si nezacal pisat o „PR clankoch“, ale jednoducho napisat „nie, nemam s nimi priamu skusenost“, alebo „len som zeditoval ich clanok a posunul dalej“ … Stale vsak plati : nepodpisal by som sa pod nic, comu na 100% neverim a nema s tym len tie najlepsie skusenosti. Tiez nechapem (a urcite mi to vysvetlis) preco DASka oslovila teba (ako motorkara) a nie priamo p.Brniaka, alebo p.Tamasiho ako vydavatelov …

    Dakujem za pozornost.

  26. AMIS

    27. februára 2008 at 19:53

    Fuh tak toto bolo dlhšie ako Heavyho básnička 😁

  27. mathew

    27. februára 2008 at 21:29

    DAS je dobra a pomaha pokial je niekto vodic MKD,je to overene,ale ako to funguje v pripade motoriek,to netusim.

  28. raptor

    27. februára 2008 at 22:05

    Decká nevďačné, večne musíte vŕtať do vadima?! 😕 😟

    to naozaj iba on je osvietený v bande tupých hláv? 🙄 🙂 😀

    martiner, tvoju story by si mohol skopirovat aj do mojej temy na motoride, nech ludia vidia

  29. MartineR

    28. februára 2008 at 7:05

    raptor hotovo pane…

  30. bonsaj

    10. mája 2008 at 20:47

    Martiner- ja som mal problem s poistovnou a DAS ho vyriesila bez problemov…
    Otazocka k tvojmu dlhemu pribehu 🙂 – Ako vies, ze keby sa do toho celeho nemiesal pravnik (ktory tomu vobec nerozumie) by ti nevzali vodicak a lebo nedali vacsiu pokutu? A druha vec… platil si za pravnika? Keby si isiel za nejakym, nech ti pomoze ziskat spat vodicak- kolko by ta to stalo?
    Len tak… na zamyslenie…

  31. KATARINA

    6. novembra 2012 at 20:26

    Zdravím všetkých, pracujem v spoločnosti D.A.S. a sama som klientkou už viac ako 6 rokov, preto z vlastnej skusenosti odporučam svoje práva chrániť, peniaze, ktoré som do tohto poistenia vložila sa mi už viackrát vrátili..nelutujem a preto som sa tam aj rozhodla pracovať, pretože neznášam nespravodlivosť!!! Ak by mal niekto z vás záujem o bližšie info, ozvite sa, dohodneme stretko 🙂
    kontakt na mna: 0903700673, prípadne emailom: katka.abafi(z)azet.sk

  32. blackhole

    7. novembra 2012 at 15:57

    KATARINA google obcas klame moja, pozri datum posledneho prispevku! bohuzial niektori uz medzicasom nie su medzi nami. ja verim, ze kto bude chciet si Ta urcite najde aj bez tohto – inak motocykloveho – portalu

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Najčítanejšie

Partneri